O prie ko cia tas naujas buterbrodas jei laidai i kistuka uzluze>Paklibink laidus - pas mane tvirtai atrodė, kad laikosi - paklibinau - du nutrūko - nusilanxtę buvo...
Ten du kistukai ir abu tvirtai laikosi, kazkaip nesitiki
Man padėdavo kokiai savaitei pravalymas... Nuo to laiko kai pasikeičiau kištuką - praėjo gal 2-3 savaitės... Viskas veikia... Siūlau ir tamstai pabandyt pasikeist - pora litų juk kainuos kištux... O jau buvau pasiruošęs visą tą buterbrodą su lempečkėm keist...Visgi problema neissisprende pravalius kontaktus , is pradziu buvo viskas gerai su posukio veikimu, taciau po dienos ir vel, pradejo neveikt posukis nuspaudus stabdi. Kazkaip kai uzmini ant stabdzio posukio veikimas suleteja, reciau mirksi arba isvis neveikia .
Na jei ne tai arba pratinkis šveist kas pora dienų, arba vieną kartą nušveisk taip, kad blizgėtų, arba nusiperki kitą buterbrodą... Tik atkreipk dėmesį jų yra berods ar ne 3 rūšių (iki 90m; 90-92m; virš 93m)...
Kazkokia mistika su posukio veikimu?!
#21
Parašyta 2003 spalio 15 - 09:25
#22
Parašyta 2003 spalio 15 - 09:31
Tigi sakau - jei laidai tikrai tvarkoj, tadu ieškok kito buterbrodo... Ar tu ne buterbrodo kontaktus šveiti?O prie ko cia tas naujas buterbrodas jei laidai i kistuka uzluze>
Paklibink laidus - pas mane tvirtai atrodė, kad laikosi - paklibinau - du nutrūko - nusilanxtę buvo...
Na jei ne tai arba pratinkis šveist kas pora dienų, arba vieną kartą nušveisk taip, kad blizgėtų, arba nusiperki kitą buterbrodą... Tik atkreipk dėmesį jų yra berods ar ne 3 rūšių (iki 90m; 90-92m; virš 93m)...
#23
Parašyta 2003 spalio 15 - 09:39
Gali but laidas luzes, teisybe sakai, nes buterbrodas bent jau is isores atrodo nepriekaistingai. Reiks paeksperimentuot - pajungsiu desnes puses buterbroda ir ziuresiu ar problema isliekaTigi sakau - jei laidai tikrai tvarkoj, tadu ieškok kito buterbrodo... Ar tu ne buterbrodo kontaktus šveiti?
O prie ko cia tas naujas buterbrodas jei laidai i kistuka uzluze>
Paklibink laidus - pas mane tvirtai atrodė, kad laikosi - paklibinau - du nutrūko - nusilanxtę buvo...
Na jei ne tai arba pratinkis šveist kas pora dienų, arba vieną kartą nušveisk taip, kad blizgėtų, arba nusiperki kitą buterbrodą... Tik atkreipk dėmesį jų yra berods ar ne 3 rūšių (iki 90m; 90-92m; virš 93m)...
#24
Parašyta 2003 spalio 15 - 09:56
Haynes'as berods kalba apie kažkokį stebuklingą tepalą, kuriuo patepus kontaktus stabdoma jų oksidacija ir pagerinamas srovės pralaidumas.Kontaktų pravalymas nieko neduos. Reikia surasti VIENĄ laidą, kuris yra prisuktas prie kėbulo, masė vadinasi, ir jį sutvarkyt, tada bėdos baigsis. O tai kad kontaktus pravalot, tai šiek tiek padeda, bet dėl prasto kontakto su mase, jie greitai apsioksiduoja ir vėl pradeda dūrą stumdyt
Jei toks išties egzistuoja, kur jo ieškoti? Užkniso kovot su apaugusiais kontaktais...
#25
Parašyta 2003 spalio 15 - 10:02
Jei ką - masės laidas kraštinis - taigi buterbrodo kraštinį štyką reikia nenuvalyt - o nublizgint...Kontaktų pravalymas nieko neduos. Reikia surasti VIENĄ laidą, kuris yra prisuktas prie kėbulo, masė vadinasi, ir jį sutvarkyt, tada bėdos baigsis. O tai kad kontaktus pravalot, tai šiek tiek padeda, bet dėl prasto kontakto su mase, jie greitai apsioksiduoja ir vėl pradeda dūrą stumdyt
O kurioj vietoj jis prie kėbulo prisuktas - tu Hayneso paklausk, tau Haynesas atsakys...
#26
Parašyta 2003 spalio 15 - 10:06
Haynes'as berods kalba apie kažkokį stebuklingą tepalą, kuriuo patepus kontaktus stabdoma jų oksidacija ir pagerinamas srovės pralaidumas.
Jei toks išties egzistuoja, kur jo ieškoti? Užkniso kovot su apaugusiais kontaktais...
Pats geriausias tepalas kontaktams - lydmetalis
Lituoklį į rankas ir pasidžiauni nuo faros tiesiai į korpusą laidą kokių 4 kvadratų ;) - problemas su mase kaip ranka nuims
#27
Parašyta 2003 spalio 15 - 10:07
Parašiau ir tada pagalvojauJei toks išties egzistuoja, kur jo ieškoti? Užkniso kovot su apaugusiais kontaktais...
Gal paprasčiausias grafitinis tepalas turėtų tikt? Jis juk laidus elektrai?
#28
Parašyta 2003 spalio 15 - 10:09
Volvo 940 turboplyta MY1997
#29
Parašyta 2003 spalio 15 - 10:13
Krastinis tai kuris tiksliau, didziojo kistuko ar mazojo, is apacios ar virsaus?Jei ką - masės laidas kraštinis - taigi buterbrodo kraštinį štyką reikia nenuvalyt - o nublizgint...
Kontaktų pravalymas nieko neduos. Reikia surasti VIENĄ laidą, kuris yra prisuktas prie kėbulo, masė vadinasi, ir jį sutvarkyt, tada bėdos baigsis. O tai kad kontaktus pravalot, tai šiek tiek padeda, bet dėl prasto kontakto su mase, jie greitai apsioksiduoja ir vėl pradeda dūrą stumdyt
O kurioj vietoj jis prie kėbulo prisuktas - tu Hayneso paklausk, tau Haynesas atsakys...
O izeminimo laido prisukto prie kebulo niekur neradau
#30
Parašyta 2003 spalio 15 - 10:17
Atsidaryk farą ir pamatysi - jis yra bendras visoms lemputėmsKrastinis tai kuris tiksliau, didziojo kistuko ar mazojo, is apacios ar virsaus?
#31
Parašyta 2003 spalio 15 - 10:23
Toliausiai nuo mažo kištuko... Geltonai žalias laidas...Krastinis tai kuris tiksliau, didziojo kistuko ar mazojo, is apacios ar virsaus?
#32
Parašyta 2003 spalio 15 - 10:25
Po kapotu ieškojai? ;)O izeminimo laido prisukto prie kebulo niekur neradau
#33
Parašyta 2003 spalio 15 - 10:32
Padeda paprasčiausias solidolas. Jis laidumo nepagerina, bet apželt kontaktam neleidžia, o to ir pakanka. Su grafitiniu nejuokauk, nes užtrumpinsi viską. Čia ne mano mintys, o brolio (elektrikas-elektronikas)Haynes'as berods kalba apie kažkokį stebuklingą tepalą, kuriuo patepus kontaktus stabdoma jų oksidacija ir pagerinamas srovės pralaidumas.Kontaktų pravalymas nieko neduos. Reikia surasti VIENĄ laidą, kuris yra prisuktas prie kėbulo, masė vadinasi, ir jį sutvarkyt, tada bėdos baigsis. O tai kad kontaktus pravalot, tai šiek tiek padeda, bet dėl prasto kontakto su mase, jie greitai apsioksiduoja ir vėl pradeda dūrą stumdyt
Jei toks išties egzistuoja, kur jo ieškoti? Užkniso kovot su apaugusiais kontaktais...
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#34
Parašyta 2003 spalio 15 - 12:12
http://www.lemona.lt...rvlet?id=211182
http://www.lemona.lt...rvlet?id=211183
http://www.lemona.lt...rvlet?id=211190
http://www.lemona.lt
o tik po to uzvarvolint solidolo kad stabdytu oksidacija...
Volvo 940 turboplyta MY1997
#35
Parašyta 2003 spalio 20 - 10:30
geltonai zalias laidas izemintas po kapotu prie desnes faros. Bet pas mane ten viskas tvarkoj, oksidavimosi ne pedsaku nera. Vistiek pravaliau, bet nepadejo.Toliausiai nuo mažo kištuko... Geltonai žalias laidas...
Krastinis tai kuris tiksliau, didziojo kistuko ar mazojo, is apacios ar virsaus?
Bandziau ir lempute pakeist, bet tai neturi itakos, vistiek neveikia posukis nuspaudus stabdi.
Dar lieka patikrint ar kur neuzluzes laidelis, vizualiai tai lyg ir tvarkoj, o testerio neturiu.
Beje, be sviesu, posukis veikia kuo puikiausiai, nepriklausomai nuo stabdzio nuspaudimo. Ijungus sviesas pradeda grybauti. Kuo tai paaiskinti?
#36
Parašyta 2003 spalio 20 - 10:49
Paaiškinti paprasta. Kol nedega šviesų lempos, jam masės dar užtenka, bet kai įsijungia daugiau šviesų, pradeda grybą pjaut. Ir nesakyk, kad viskas gerai ir masės užtenka. Tikrink dar kartą.Beje, be sviesu, posukis veikia kuo puikiausiai, nepriklausomai nuo stabdzio nuspaudimo. Ijungus sviesas pradeda grybauti. Kuo tai paaiskinti?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#37
Parašyta 2003 spalio 20 - 10:50
O bandei įžemint kur nors čia pat ?Beje, be sviesu, posukis veikia kuo puikiausiai, nepriklausomai nuo stabdzio nuspaudimo. Ijungus sviesas pradeda grybauti. Kuo tai paaiskinti?
#38
Parašyta 2003 spalio 20 - 11:00
Nebandziau...O bandei įžemint kur nors čia pat ?
Beje, be sviesu, posukis veikia kuo puikiausiai, nepriklausomai nuo stabdzio nuspaudimo. Ijungus sviesas pradeda grybauti. Kuo tai paaiskinti?
ta elektra man tamsus miskas
Reiks kam nors labiau suprantanciui duot pasikrapstyt.
Izeminimo varztas su specialia saiba prisuktas, ner sansu kad atsipalaiduos, kontakta su svitriniu pavaliau.
#39
Parašyta 2003 spalio 20 - 11:03
Patogiausia čia pat užmest laidą ant faros tvirtinimo varžto.O bandei įžemint kur nors čia pat ?
Beje savaitgalį žiūrėjau ir pas save - manau ten be lytuoklio normaliai bus sunku - kaladėj kur į farą kišaas, laidų fiksavimas labai lievas
#40
Parašyta 2003 lapkričio 06 - 11:21
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0