Jump to content


Photo

Apsvieskit apie 2.0 variklius


  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#21 Prokuror

Prokuror
  • Nariai
  • posts 907
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:206 hdi 9-5 Aero

Posted 2007 October 17 - 08:32

preis P406 turejau P605 3V6

Mases bent jau palygink...
Aš su savo zyzeliuku drage objektyviai padedu į vietą 605 2.0 manualą bei gerokai - 3.0 automatą, tačiau tai nereiškia, kad pvz 2.2 Hdi variklis objektyviai gerokai galingesnis ar dinamiškesnis už V6 benziną...
  • 0

Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas

Žalias šeimyninis autobusas - ex

Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex

Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex


#22 Ozyris

Ozyris
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 1,144
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1 TD Break 1998

Posted 2007 October 17 - 09:02

Mases bent jau palygink...

406 Break 2T sunkesnis uz 605 3l

ant 6 kg
:)

Edited by Ozyris, 2007 October 17 - 09:05.

  • 0
406 2.1 TD

#23 Svečias_koschej_*

Svečias_koschej_*
  • Svečiai

Posted 2007 October 17 - 09:12

pas 2.0 turbo mechaninis kompresorius?  :o
ko tais labai labai abejoju...

Sutinku, jei as neklistu, tai mechaniniai kompresoriai, buvo statomi tik i mersus. Bet nesu tikras.
Pas mane tai tikrai ne mechaninis.

2Prokuror
Mase cia ne prie ko, svarbiausiai santykis tarp mases ir galios. P406 2T (sedanas) - 1310kg, o P605 3V6 - 1515kg
Mases ir galyngumo santykis pas P406 2T ir P605 3V6 beveik vienodas.

2Ozyris
P406 2T Break - 1436kg
  • 0

#24 Ozyris

Ozyris
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 1,144
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1 TD Break 1998

Posted 2007 October 17 - 09:34


2Ozyris
P406 2T Break - 1436kg

na taip, bet 605 3 L 12V - 1430
su mekaninem dezem ;)
  • 0
406 2.1 TD

#25 Svečias_koschej_*

Svečias_koschej_*
  • Svečiai

Posted 2007 October 17 - 10:46

As lyginau su P605 3V6 24V
  • 0

#26 Svečias_Bazukaz_*

Svečias_Bazukaz_*
  • Svečiai

Posted 2007 October 17 - 23:47

As lyginau su P605 3V6 24V

Pagal žinyną , 406 2.0 turbo 0-100 įsibėgėjimo laikas - 10.6 s. 3.0 24V - ~8 s. Būtų įdomu pasidraginti :)
  • 0

#27 Svečias_koschej_*

Svečias_koschej_*
  • Svečiai

Posted 2007 October 18 - 07:56

Man irgi.
  • 0

#28 Svečias_Bazukaz_*

Svečias_Bazukaz_*
  • Svečiai

Posted 2007 October 18 - 09:45

Man irgi.

Galėsim , kai auto grįš iš kėbulisto :)
  • 0

#29 Svečias_koschej_*

Svečias_koschej_*
  • Svečiai

Posted 2007 October 18 - 09:59

OK, as tada pasistengsiu nors normalias padangas uzdeti.

Galėsim , kai auto grįš iš kėbulisto :)


Nesiekmingas dragas?! ;)
  • 0

#30 Svečias_Bazukaz_*

Svečias_Bazukaz_*
  • Svečiai

Posted 2007 October 18 - 10:21

OK, as tada pasistengsiu nors normalias padangas uzdeti.



Nesiekmingas dragas?! ;)

Na , gal ir dragas , bet ne mano(tokią įsigijau) :D
  • 0

#31 Linukas

Linukas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 660
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:406 Coupe T3 turbo

Posted 2007 November 01 - 12:37

priraset daug... dar vienas klausimas: radau kad 306 ejo kazkoks GTi-S16 ar kazkaip panasiai ir ten raso 2.0 turbo 16 valve 167 bhp. Gal kas toki vairuojat ? vat idomu kas ten per daiktas + ten dar 6 begiu pavaru deze. P.S. kieme jau stovi angliskas 406 2.0 turbo 8 valve, jei kam kokiu daliu reikia sakykit... (iskyrus varikli).
  • 0

#32 Linukas

Linukas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 660
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:406 Coupe T3 turbo

Posted 2007 November 01 - 12:38

PVZ Cia
  • 0

#33 evil

evil
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 367
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 SW

Posted 2007 November 01 - 12:46

Kad S16 ir GTi nebuvo turbiniai, tik turejo daug AG, S16 - senesnis modelis su berods ~150AG, GTi - velesnis modelis su (tiksliai nepamenu) 160-170AG. Siaip internete apie juos daug informacijos yra, tik reik nepatinget pasiieskot. Beje i 406 tokiu varikliu niekad nedejo.
  • 0
Peugeot 206 SW 2.0 HDI Quicksilver Nuotrauka
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime

#34 Linukas

Linukas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 660
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:406 Coupe T3 turbo

Posted 2007 November 02 - 10:49

Kad S16 ir GTi nebuvo turbiniai, tik turejo daug AG, S16 - senesnis modelis su berods ~150AG, GTi - velesnis modelis su (tiksliai nepamenu) 160-170AG. Siaip internete apie juos daug informacijos yra, tik reik nepatinget pasiieskot. Beje i 406 tokiu varikliu niekad nedejo.

vat bandysim det :D
o jei rimtai dar toks kl. jei deciau 2.0 8 valve + 6 pavaru deze, ar imanoma ?
  • 0

#35 Svečias_Danciux_*

Svečias_Danciux_*
  • Svečiai

Posted 2007 November 08 - 17:04

paskaitinejau tema,kas raso kad 2.0l t geriau nei 3.0 nesamone, logiskas dalykas, benzininiuose varikliuose turbina dirba mazdaug nuo 3000 rpm iki 4500 cia apytixliai, vadinasi jus turit laikyt visada ne mazesnes apsukas isgaut maksimuma,begius jungt kad nekristu apsukos,bet yra tox dalykas kaip turbo skyle nuo 4500 atsijungineja suki varikli iki kokiu 6000 red line prasideda, bet ar tai bu8s maksimalus sukimo momentas esantis tam tikroja pavaroja jis dazniausiai buna anxciau,veliau pajegumas vel mazeja o kokios kuro sanaudos turi but variklio jaijis dirba virs 3000? kai 3.0 ta pajeguma pasiekia zymiai anxciau ir tolygus begejimasis. gal netaip viska suformalavau,bet kad turbina issukt reik laiko ko nereik 3.0 varikliui jis iskart daro savo. niekad nereik ziuret i arklius esme tame koks yra sukimo momentas ir prie kokiu apsuku jis pasiekiamas,kad variklio greit nedapjaut reikia pasidomet prie kokiu apsuku perjunkt pavara,nes red line yra kas kita, zinoma su turbina galima be vargo didesnio arkliu dasimest truputi,padidinus turbinos slegi,bet cia jau pavojinga,gali ir galva nunest
  • 0

#36 evil

evil
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 367
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 SW

Posted 2007 November 08 - 17:47

Kad 3ltr traukia geriau nei 2ltr Turbo nesigincysiu, bet visa kita - nesamones parasei. Turbinos nera vienodos ir ju charakteristikos labai skiriasi. Konkreciai pas PSA 2 ltr turbinini stovi zemo slegio turbina, kuri neduoda zenklaus galios padidejimo, nes ne ta jos paskirtis. Ju paskirtis butent prie zemu apsuku padidint sukimo momenta - del to pas siuos variklius turbina pucia jau prie mazu apsuku ir prie 2500rpm pasiekia 235Nm sukimo momenta ir iki redlaino beveik nekrenta. Sie varikliai pas Citroenus dar zymimi C.T. kas reiskia Constant torque - pastovus sukimo momentas. Toks variklis neturi zenklaus turbo lago, o jei paziuret sukimo momento kreive, tai ji labai tolygi.
  • 0
Peugeot 206 SW 2.0 HDI Quicksilver Nuotrauka
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime

#37 Svečias_Danciux_*

Svečias_Danciux_*
  • Svečiai

Posted 2007 November 08 - 17:51

evil, nesigincysiu del peugeot ar citroen remiausi bendra paprasta baze,nesidomejau charakteristikok siu modeliu ar turbinu, pats kuri laika vazineja ar 164v6 turbo 206 ag 265 nm sukimo momentas teko vazinet ir tokia pacia ar tik 3.0 skirtumas jautes, kuro sanaudos buvo labai panasios,bet del traukos tai tik 3.0. del zemo slegio tyurbinu reiks dar pasidomet darau sioki toki projektuka tai gal pravers.dekui uz minti kuria davei to nenoredamas :)
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users