Peršokti prie turinio


Apie Peugeot 807


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 158

#21 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2009 sausio 23 - 14:03

2.2 retai pasitaiko pardavimuose. O kuom 2.0 netinka? Nors What Car raso, kad vengti butent bezno 2.0, rinktis tik HDI (bet kuri). Kazkaip nesuprasi kas teisus tada... Gal viskas remiasi i ekonomika, bo benzai kaip matau siaip rykliai yra. Beje, su dujomis jie gerai bendrauja?

apie 2.0 benzina mechanika isvis nieko blogo negirdejau. Ramiam vazinejimui galios uzteks per akis. 2.2 benzinas megsta vartoti tepala. 2.2 sanaudos laaabai nedaug didesnes nei 2.0, taciau vaziuoti, itariu, gerokai maloniau ;-)
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#22 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2009 sausio 23 - 14:07

apie 2.0 benzina mechanika isvis nieko blogo negirdejau. Ramiam vazinejimui galios uzteks per akis. 2.2 benzinas megsta vartoti tepala. 2.2 sanaudos laaabai nedaug didesnes nei 2.0, taciau vaziuoti, itariu, gerokai maloniau ;-)

o kaip su dujoms reikalai??? :unsure:
  • 0
Roots to roots

#23 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2009 sausio 23 - 14:21

o kaip su dujoms reikalai??? :unsure:

A tai tu miniveną perki, kad balionui vietos būtų? :lol:
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#24 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2009 sausio 23 - 14:23

o kaip su dujoms reikalai??? :unsure:

Olandai ir vokieciai vazineja. Bent jau Eurovanu forume negirdejau jokiu nusiskundimu.

P.S. o kur atsargini rata desi? Na, nebent apie 5vieti varianta galvoji, taciau tokiu atveju tavo vietoje as pasieskociau kokio universalo (jei reikia talpaus automobilio)
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#25 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2009 sausio 23 - 16:43


P.S. o kur atsargini rata desi? Na, nebent apie 5vieti varianta galvoji, taciau tokiu atveju tavo vietoje as pasieskociau kokio universalo (jei reikia talpaus automobilio)

o kur jis stovi? viduje ar kabo kaip pas 405? Jeigu taip, tai realiai as 6 metai vazineju su 405 be atsarginio rato, kuris tipo ten kabo, bet su su3.14sta pezo kompanijos idealogija (tam kad jis butu po dugnu) realiai del uzpuvusio varsto jo nuimti neimanoma... Kita vertus jeigu bus universalas su dujomis, tai tos vietos dar sumazes... Beje maciau vienas C8 yra skelbime su dujomis. Gaila, kad Palangoje - nulekciau pasiziureti kaip naturoje viskas atrodo ir kiek tos vietos jame like...

P.S. Is universalu gal 407 is liptu, bo irgi kaina dabar gan nebloga, bet jie tokie zemi ir ilgi... sliauzia kaip taxai (sunys)... Reiktu prie to priprasti vienok. Kazkaip uzsimaniau is aukstai i visus ziureti. Bet 4007 neikandu ;]

Šį pranešimą redagavo Cr: 2009 sausio 23 - 16:45

  • 0
Roots to roots

#26 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2009 sausio 23 - 17:03

Kas dėl atsarginio rato, tai anas kabo po dugnu, bet konstrukcija visai kitokia. Ta prasme nėra tos "karzinos" į kurią įkišamas ratas, o tiesiog per centrinę ratlankio skylę prisisuka. Žodžiu balionas tik į saloną.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#27 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2009 sausio 23 - 17:05

o kur jis stovi? viduje ar kabo kaip pas 405?

Kabo. Panasiai kaip ir pas 405'a. Tik mechanizmas truputi kitoks.

P.S. maciau yspeisa, su pakabintu atsarginiu ratu a'la SUV :lol: Maciau dar kita yspeisa, su atsarginiu ratu ant stogo ^_^
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#28 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Parašyta 2009 sausio 23 - 17:13

Kabo. Panasiai kaip ir pas 405'a. Tik mechanizmas truputi kitoks.

P.S. maciau yspeisa, su pakabintu atsarginiu ratu a'la SUV :lol: Maciau dar kita yspeisa, su atsarginiu ratu ant stogo ^_^

Geriausiai atrodytu ant priekio (kaip pas VW busiukus vabaliukus) ;)
O ne paprasciau vietoj atsarginio rato vezhiotis kokia pritaikyta tablete (ala VW)? Manau atsirastu salone vietos kur ja imesti.
  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#29 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2009 sausio 23 - 17:31

O ne paprasciau vietoj atsarginio rato vezhiotis kokia pritaikyta tablete (ala VW)? Manau atsirastu salone vietos kur ja imesti.

Gal ir paprasciau, bet kad tas autobusas _tuscias_ sveria (priklausomai nuo versijos) iki berods 1950kg. Bendroji mase - 2505kg (V6 gal siek tiek daugiau). Dar neteko gyvai matyti "tabletes" tokiai karvei. Be to, manau, jei jau butu varliaedziai noreje sutaupyti - butu sutaupe.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#30 Mantas_PNV

Mantas_PNV
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 346
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:ex 406. 607

Parašyta 2010 liepos 23 - 08:06

O kaip del kuro sanaudu ? Kiek valgo 2l ir 2.2l hdi varikliai ? Ir ar jie tokie pat lepus kurui kaip ir kitu pugu ?
  • 0

#31 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2010 liepos 23 - 08:45

O kaip del kuro sanaudu ? Kiek valgo 2l ir 2.2l hdi varikliai ? Ir ar jie tokie pat lepus kurui kaip ir kitu pugu ?

Na pas mane C8 su 2.2. Kuro sanaudos, trasoje apie 6.5-7, priklausomai kiek pakrautas ir kokia trasa. Bendrą vidurkį dabar rodo 7.2. Panašu į tiesą. Šiaip jis varinėjamas užmiestį arba Zarasų krašto žvyro-miško trasom. Manau, kad tikrai normaliai. Dėl lepumo sunku pasakyt, kol kas nei pežas, nei citras kažkokių ožių dėl kuro nerodė.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#32 Algirdas

Algirdas

    Įkopęs į penktą dešimtį

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.866
  • Vieta:Lietuvos kaimelis
  • Automobilis:batai....

Parašyta 2010 rugpjūčio 12 - 19:23

tai vis tik kas geriau C8, Ulysse. Pedra ar 807 ? koks gi skirtumas tarp ju?
  • 0
keista... ir vel ne Pugas

#33 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2010 rugpjūčio 12 - 19:33

nzn draugas turi 807, tai labai patenkintas :rolleyes: tik labai jau tos gumos chezha duru...
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#34 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2010 rugpjūčio 15 - 21:16

tai vis tik kas geriau C8, Ulysse. Pedra ar 807 ? koks gi skirtumas tarp ju?

Tai visiskai identiski automobiliai, besiskiriantys tik vidaus apdailos medziagu spalvinemis gamomis bei isores optika.
C8 arba P807 detales pas atstovus pigesnes nei kitu likusiu sesiu.
Kai kurios C8 detales pas Veho kainuoja pigiau nei Zibinte (nors niekas netrukdo pirkti P807 detales citro servise)
C8 gabaritinio zibinto, anot oficialiu dokumentu, pakeitimas gali gresti bamperio nuemimu, nors Draka minejo, jog turint kreivas (nemaisyti su auganciomis is uzpakalio), imanoma pakeisti ir be auksciau aprasytos operacijos

Isvada: geriau P807 ;-)

P.S. galiu viesai paneigti auksciau pasisakiusio kolegos draugo ireiksta minti apie cezancias gumas: niekas niekur negirgzda po 4 eksplotacijos metu Lietuvos keliais.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#35 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2010 rugpjūčio 16 - 10:17

Tai visiskai identiski automobiliai, besiskiriantys tik vidaus apdailos medziagu spalvinemis gamomis bei isores optika.
C8 arba P807 detales pas atstovus pigesnes nei kitu likusiu sesiu.
Kai kurios C8 detales pas Veho kainuoja pigiau nei Zibinte (nors niekas netrukdo pirkti P807 detales citro servise)
C8 gabaritinio zibinto, anot oficialiu dokumentu, pakeitimas gali gresti bamperio nuemimu, nors Draka minejo, jog turint kreivas (nemaisyti su auganciomis is uzpakalio), imanoma pakeisti ir be auksciau aprasytos operacijos

Isvada: geriau P807 ;-)

P.S. galiu viesai paneigti auksciau pasisakiusio kolegos draugo ireiksta minti apie cezancias gumas: niekas niekur negirgzda po 4 eksplotacijos metu Lietuvos keliais.

O pas jo masina nuo 2003 metu lietuvoj is zibinto pirkta, tai ojojoj kaip chezha + surudijusios vietos ten kur stumdosi durys... matyt LT klimatas tai itakoja :blink:

Bet tai tikria nebeda, yra specialiu purskalu panaikinti tiems garsams.... o bet taciau kai jam "AI GERAI YRA" tai ir chezha visi kas ilipa sako kas cia per nesamone ... iskart pradeda varyt Peugeot gavno :ph34r: sakau as jam susitepk tas gumas o tai geda peugeot darai :wacko:
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#36 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2010 rugpjūčio 19 - 08:52

Tai visiskai identiski automobiliai, besiskiriantys tik vidaus apdailos medziagu spalvinemis gamomis bei isores optika.
C8 arba P807 detales pas atstovus pigesnes nei kitu likusiu sesiu.
Kai kurios C8 detales pas Veho kainuoja pigiau nei Zibinte (nors niekas netrukdo pirkti P807 detales citro servise)
C8 gabaritinio zibinto, anot oficialiu dokumentu, pakeitimas gali gresti bamperio nuemimu, nors Draka minejo, jog turint kreivas (nemaisyti su auganciomis is uzpakalio), imanoma pakeisti ir be auksciau aprasytos operacijos

Isvada: geriau P807 ;-)

P.S. galiu viesai paneigti auksciau pasisakiusio kolegos draugo ireiksta minti apie cezancias gumas: niekas niekur negirgzda po 4 eksplotacijos metu Lietuvos keliais.

Nu gabaritus dabar pakeisčiau per kokias 15 min :rolleyes: , nors teisingumo dėlei porestailo 307 analogiška operacija kokiom 5 min tik trumpesnė.

Kas dėl gumų girgždėjimo, tai bent jau man niekas negirgžda ir nemažą dalį busas varinėjamas Zarasų krašto ralio trasom, bet kad stumdomų durų apšyvkių tvirtinimas padarytas :fool: tai faktas. Toks jaumas, kad nupiešė dizainą ir pamiršo, kad jas dar reiks kažkaip pritvirtint, tada priklijavo kažkokių blėkų ir prisuko samariezais, o kadangi lango užuolaidėlės turi svorį, ta "fantazija" pradeda barškėt, o kai tai vyksta tieiai ausin, tai užknisa. Na bet šitą dalį žinom kaip patiunint.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#37 Svečias_807._*

Svečias_807._*
  • Svečiai

Parašyta 2011 vasario 07 - 21:09

Noriu pirkti peugeot 807, koki būtų privalumai ir trūkumai? laukiu atsiliepimų.Ačiū. ;]
  • 0

#38 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2011 vasario 08 - 10:45

Noriu pirkti peugeot 807, koki būtų privalumai ir trūkumai? laukiu atsiliepimų.Ačiū. ;]

......
prie privalumu noreciau pamineti, jog sis automobilis turi duris.
prie trukumu - neturi "angel eyes" kaip pas BMW.

P.S. jei kazkas konkreciai domina - klausk konkreciai.
P.S.S. pirminis informacijos saltinis neigiamai saviitaigai - www.eurovan2.com.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#39 Svečias_807._*

Svečias_807._*
  • Svečiai

Parašyta 2011 vasario 09 - 17:19

nu tai man šito neužtenka, kaip ju važiuoklė, elektronika?
  • 0

#40 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2011 vasario 09 - 17:47

nu tai man šito neužtenka, kaip ju važiuoklė, elektronika?

Vaziuokle pirmajam autobusui pirma kart tvarkiau prie ~160kkm, is ju ~90kkm nuvaziuota mano paties Marijos zemes bei EU kelias. Siaip vaziuokle remontuojasi net orginaliomis dalimis tikrai nebrangiai ... kol reikalas neprieina iki sarnyru: ~1.5kLt (su Peugeot privilegiju kortele turetu buti ~1kLt) uz orginala, bei ~400Lt uz neaiskios kilmes (anot vartotoju turetu tarnauti ~30kkm)

Is "elektronikos" karta i metus sukaviliodavo parkavimo kontrole. Buvo nutrukes ABS daviklio laidas. Rimciausia "elektronine" beda, itakota prasitrynusio laido po sedyne - pradejo kvailioti sedyniu atmintis, salono ventiliatoriai, bei sedyniu sildymas.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.




Vartotojų skaito šią temą: 4

narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0