apie 2.0 benzina mechanika isvis nieko blogo negirdejau. Ramiam vazinejimui galios uzteks per akis. 2.2 benzinas megsta vartoti tepala. 2.2 sanaudos laaabai nedaug didesnes nei 2.0, taciau vaziuoti, itariu, gerokai maloniau ;-)2.2 retai pasitaiko pardavimuose. O kuom 2.0 netinka? Nors What Car raso, kad vengti butent bezno 2.0, rinktis tik HDI (bet kuri). Kazkaip nesuprasi kas teisus tada... Gal viskas remiasi i ekonomika, bo benzai kaip matau siaip rykliai yra. Beje, su dujomis jie gerai bendrauja?
Apie Peugeot 807
#21
Parašyta 2009 sausio 23 - 14:03
#22
Parašyta 2009 sausio 23 - 14:07
o kaip su dujoms reikalai???apie 2.0 benzina mechanika isvis nieko blogo negirdejau. Ramiam vazinejimui galios uzteks per akis. 2.2 benzinas megsta vartoti tepala. 2.2 sanaudos laaabai nedaug didesnes nei 2.0, taciau vaziuoti, itariu, gerokai maloniau ;-)
#23
Parašyta 2009 sausio 23 - 14:21
A tai tu miniveną perki, kad balionui vietos būtų?o kaip su dujoms reikalai???
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#24
Parašyta 2009 sausio 23 - 14:23
Olandai ir vokieciai vazineja. Bent jau Eurovanu forume negirdejau jokiu nusiskundimu.o kaip su dujoms reikalai???
P.S. o kur atsargini rata desi? Na, nebent apie 5vieti varianta galvoji, taciau tokiu atveju tavo vietoje as pasieskociau kokio universalo (jei reikia talpaus automobilio)
#25
Parašyta 2009 sausio 23 - 16:43
o kur jis stovi? viduje ar kabo kaip pas 405? Jeigu taip, tai realiai as 6 metai vazineju su 405 be atsarginio rato, kuris tipo ten kabo, bet su su3.14sta pezo kompanijos idealogija (tam kad jis butu po dugnu) realiai del uzpuvusio varsto jo nuimti neimanoma... Kita vertus jeigu bus universalas su dujomis, tai tos vietos dar sumazes... Beje maciau vienas C8 yra skelbime su dujomis. Gaila, kad Palangoje - nulekciau pasiziureti kaip naturoje viskas atrodo ir kiek tos vietos jame like...
P.S. o kur atsargini rata desi? Na, nebent apie 5vieti varianta galvoji, taciau tokiu atveju tavo vietoje as pasieskociau kokio universalo (jei reikia talpaus automobilio)
P.S. Is universalu gal 407 is liptu, bo irgi kaina dabar gan nebloga, bet jie tokie zemi ir ilgi... sliauzia kaip taxai (sunys)... Reiktu prie to priprasti vienok. Kazkaip uzsimaniau is aukstai i visus ziureti. Bet 4007 neikandu
Šį pranešimą redagavo Cr: 2009 sausio 23 - 16:45
#26
Parašyta 2009 sausio 23 - 17:03
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#27
Parašyta 2009 sausio 23 - 17:05
Kabo. Panasiai kaip ir pas 405'a. Tik mechanizmas truputi kitoks.o kur jis stovi? viduje ar kabo kaip pas 405?
P.S. maciau yspeisa, su pakabintu atsarginiu ratu a'la SUV Maciau dar kita yspeisa, su atsarginiu ratu ant stogo
#28
Parašyta 2009 sausio 23 - 17:13
Geriausiai atrodytu ant priekio (kaip pas VW busiukus vabaliukus) ;)Kabo. Panasiai kaip ir pas 405'a. Tik mechanizmas truputi kitoks.
P.S. maciau yspeisa, su pakabintu atsarginiu ratu a'la SUV Maciau dar kita yspeisa, su atsarginiu ratu ant stogo
O ne paprasciau vietoj atsarginio rato vezhiotis kokia pritaikyta tablete (ala VW)? Manau atsirastu salone vietos kur ja imesti.
© J. Erlickas
#29
Parašyta 2009 sausio 23 - 17:31
Gal ir paprasciau, bet kad tas autobusas _tuscias_ sveria (priklausomai nuo versijos) iki berods 1950kg. Bendroji mase - 2505kg (V6 gal siek tiek daugiau). Dar neteko gyvai matyti "tabletes" tokiai karvei. Be to, manau, jei jau butu varliaedziai noreje sutaupyti - butu sutaupe.O ne paprasciau vietoj atsarginio rato vezhiotis kokia pritaikyta tablete (ala VW)? Manau atsirastu salone vietos kur ja imesti.
#30
Parašyta 2010 liepos 23 - 08:06
#31
Parašyta 2010 liepos 23 - 08:45
Na pas mane C8 su 2.2. Kuro sanaudos, trasoje apie 6.5-7, priklausomai kiek pakrautas ir kokia trasa. Bendrą vidurkį dabar rodo 7.2. Panašu į tiesą. Šiaip jis varinėjamas užmiestį arba Zarasų krašto žvyro-miško trasom. Manau, kad tikrai normaliai. Dėl lepumo sunku pasakyt, kol kas nei pežas, nei citras kažkokių ožių dėl kuro nerodė.O kaip del kuro sanaudu ? Kiek valgo 2l ir 2.2l hdi varikliai ? Ir ar jie tokie pat lepus kurui kaip ir kitu pugu ?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#32
Parašyta 2010 rugpjūčio 12 - 19:23
#33
Parašyta 2010 rugpjūčio 12 - 19:33
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#34
Parašyta 2010 rugpjūčio 15 - 21:16
Tai visiskai identiski automobiliai, besiskiriantys tik vidaus apdailos medziagu spalvinemis gamomis bei isores optika.tai vis tik kas geriau C8, Ulysse. Pedra ar 807 ? koks gi skirtumas tarp ju?
C8 arba P807 detales pas atstovus pigesnes nei kitu likusiu sesiu.
Kai kurios C8 detales pas Veho kainuoja pigiau nei Zibinte (nors niekas netrukdo pirkti P807 detales citro servise)
C8 gabaritinio zibinto, anot oficialiu dokumentu, pakeitimas gali gresti bamperio nuemimu, nors Draka minejo, jog turint kreivas (nemaisyti su auganciomis is uzpakalio), imanoma pakeisti ir be auksciau aprasytos operacijos
Isvada: geriau P807 ;-)
P.S. galiu viesai paneigti auksciau pasisakiusio kolegos draugo ireiksta minti apie cezancias gumas: niekas niekur negirgzda po 4 eksplotacijos metu Lietuvos keliais.
#35
Parašyta 2010 rugpjūčio 16 - 10:17
O pas jo masina nuo 2003 metu lietuvoj is zibinto pirkta, tai ojojoj kaip chezha + surudijusios vietos ten kur stumdosi durys... matyt LT klimatas tai itakojaTai visiskai identiski automobiliai, besiskiriantys tik vidaus apdailos medziagu spalvinemis gamomis bei isores optika.
C8 arba P807 detales pas atstovus pigesnes nei kitu likusiu sesiu.
Kai kurios C8 detales pas Veho kainuoja pigiau nei Zibinte (nors niekas netrukdo pirkti P807 detales citro servise)
C8 gabaritinio zibinto, anot oficialiu dokumentu, pakeitimas gali gresti bamperio nuemimu, nors Draka minejo, jog turint kreivas (nemaisyti su auganciomis is uzpakalio), imanoma pakeisti ir be auksciau aprasytos operacijos
Isvada: geriau P807 ;-)
P.S. galiu viesai paneigti auksciau pasisakiusio kolegos draugo ireiksta minti apie cezancias gumas: niekas niekur negirgzda po 4 eksplotacijos metu Lietuvos keliais.
Bet tai tikria nebeda, yra specialiu purskalu panaikinti tiems garsams.... o bet taciau kai jam "AI GERAI YRA" tai ir chezha visi kas ilipa sako kas cia per nesamone ... iskart pradeda varyt Peugeot gavno sakau as jam susitepk tas gumas o tai geda peugeot darai
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#36
Parašyta 2010 rugpjūčio 19 - 08:52
Nu gabaritus dabar pakeisčiau per kokias 15 min , nors teisingumo dėlei porestailo 307 analogiška operacija kokiom 5 min tik trumpesnė.Tai visiskai identiski automobiliai, besiskiriantys tik vidaus apdailos medziagu spalvinemis gamomis bei isores optika.
C8 arba P807 detales pas atstovus pigesnes nei kitu likusiu sesiu.
Kai kurios C8 detales pas Veho kainuoja pigiau nei Zibinte (nors niekas netrukdo pirkti P807 detales citro servise)
C8 gabaritinio zibinto, anot oficialiu dokumentu, pakeitimas gali gresti bamperio nuemimu, nors Draka minejo, jog turint kreivas (nemaisyti su auganciomis is uzpakalio), imanoma pakeisti ir be auksciau aprasytos operacijos
Isvada: geriau P807 ;-)
P.S. galiu viesai paneigti auksciau pasisakiusio kolegos draugo ireiksta minti apie cezancias gumas: niekas niekur negirgzda po 4 eksplotacijos metu Lietuvos keliais.
Kas dėl gumų girgždėjimo, tai bent jau man niekas negirgžda ir nemažą dalį busas varinėjamas Zarasų krašto ralio trasom, bet kad stumdomų durų apšyvkių tvirtinimas padarytas tai faktas. Toks jaumas, kad nupiešė dizainą ir pamiršo, kad jas dar reiks kažkaip pritvirtint, tada priklijavo kažkokių blėkų ir prisuko samariezais, o kadangi lango užuolaidėlės turi svorį, ta "fantazija" pradeda barškėt, o kai tai vyksta tieiai ausin, tai užknisa. Na bet šitą dalį žinom kaip patiunint.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#37 Svečias_807._*
Parašyta 2011 vasario 07 - 21:09
#38
Parašyta 2011 vasario 08 - 10:45
......Noriu pirkti peugeot 807, koki būtų privalumai ir trūkumai? laukiu atsiliepimų.Ačiū.
prie privalumu noreciau pamineti, jog sis automobilis turi duris.
prie trukumu - neturi "angel eyes" kaip pas BMW.
P.S. jei kazkas konkreciai domina - klausk konkreciai.
P.S.S. pirminis informacijos saltinis neigiamai saviitaigai - www.eurovan2.com.
#39 Svečias_807._*
Parašyta 2011 vasario 09 - 17:19
#40
Parašyta 2011 vasario 09 - 17:47
Vaziuokle pirmajam autobusui pirma kart tvarkiau prie ~160kkm, is ju ~90kkm nuvaziuota mano paties Marijos zemes bei EU kelias. Siaip vaziuokle remontuojasi net orginaliomis dalimis tikrai nebrangiai ... kol reikalas neprieina iki sarnyru: ~1.5kLt (su Peugeot privilegiju kortele turetu buti ~1kLt) uz orginala, bei ~400Lt uz neaiskios kilmes (anot vartotoju turetu tarnauti ~30kkm)nu tai man šito neužtenka, kaip ju važiuoklė, elektronika?
Is "elektronikos" karta i metus sukaviliodavo parkavimo kontrole. Buvo nutrukes ABS daviklio laidas. Rimciausia "elektronine" beda, itakota prasitrynusio laido po sedyne - pradejo kvailioti sedyniu atmintis, salono ventiliatoriai, bei sedyniu sildymas.
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0