Peršokti prie turinio


Apie Peugeot 807


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 158

#61 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2012 birželio 06 - 12:10

nu joo., cia tai loterijos ir kuro sanaudos tu autobusu.. su savo 2,5 td 130km/h vaziuodamas nematau didesniu sanaudu nei 7,5ltr/100km. misriu rezimu 90 - 100km/h sutenku i 6,5 - MAX 7 ltr :ph34r: tikrinta ne viena syki po pilna baka, ir borto kompo parodymai sutampa . vakar gryzinejau nakti is rusijos 2h nakties, gatves tuscios , jokio pasipriesinimo. 120km/h nuvaziuota 70km. nuo pilno bako suvalge - nepilnai 5 litrus (4,7 ltr) (katik tikrinau, pyliau kol pradejo bekt per virsu) . pirkit 605 dyzelioka. prisikabinkit priekabas ir lakstykit patenkinti :D aisku 2,5 su savo bedom., jau N sykiu keiciau genero itempejo luzusi varzta :clap:

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2012 birželio 06 - 12:26

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#62 Prokuror

Prokuror
  • Nariai
  • Pranešimai: 907
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:206 hdi 9-5 Aero

Parašyta 2012 birželio 06 - 13:33

arba pirmasis seimininkas tampe camperyyy didziausia prikrauta storu bobu ir alaus backu.

Prieš mane buvęs šeimininkas per ~3 metus nubėgo ~30-35K km. Žinau.
Į LT anas atvažiavo būdamas gal 6 metų su trupučiu amžiaus, daužtas galinian kampan ir prabėgęs 120K. Pirktas iš privataus žmogaus, su serviso knyga. Irgi panašu į teisybę. Kablio iki atvažiuojant į LT nebuvo. LT šeimininkas, pasistatęs kablį, irgi kiek žinau minėtojo kemperio su visu turiniu netampė...

Net nežinau, lieka nurašyt ant asmeninės sėkmės tikriausiai.
  • 0

Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas

Žalias šeimyninis autobusas - ex

Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex

Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex


#63 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2012 birželio 06 - 13:57

Sudėjus atgal variklį nustojo dirbti generatorius

Pastačius generatorių paaiškėjo, kad nenori dirbti vienas cilindras

Užkūrus naujai surinktą variklį atsirado krūva įdomių garsų iš po kapoto.

Po variklio pastatymo pradėjo kvailioti signalizacija.

Nemanai, kad per daug sutapimu?

Važinėjant daugiausia po miestą kompas rodo sąnaudas 11,6. Ralio sportu neužsiimu. Drago sportu irgi neužsiimu. Supylus kurą iki pilno bako ir paskaičiavus pagal kilometražą paaiškėja, kad ne realios sąnaudos ne 11,6, o 13,8. Tai ne atsitiktinumas, bandyta kokius 3 kartus. Trasoje važiuojant 90 km/h ir nieko nelenkiant momentines sąnaudas rodo 7+, vidutines paskaičiuoja irgi panašiai. Bandant autostradoje važiuoti 120-130 km/h sąnaudos priartėja prie psichologinės 10 l/100 km ribos ir ją peržengia.

Kazkas ne taip. Tvarkingas autobusas, su nepersunkiausia koja, neturetu tiek valgyti.

Mano 2.0 100kw HDI: @90km/h - 6.0-6.3l/100km. @130km/h - ~8.0-9.0l/100km. Mieste - 10l/100km niekad nevirsijo (neskaitant saltojo ziemos periodo). Kelione iki Italijos ir atgal ziema - 6.7l/100km (PL@90km/h, CZ@~110-130km/h, A@130km/h, + ~200km Alpes).
Asmenines 50kkm statistikos sako:
min 6,01
Ø 7,71
max 10,43

Kolega su savo 2.2HDI iki Norvegijos ir atgal tilpo i 7.4l/100km (4 suauge + ~400kg balasto + stogo bagazine)
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#64 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2012 birželio 06 - 14:20

arba pirmasis seimininkas tampe camperyyy didziausia prikrauta storu bobu ir alaus backu.

Prieš mane buvęs šeimininkas per ~3 metus nubėgo ~30-35K km. Žinau.
Į LT anas atvažiavo būdamas gal 6 metų su trupučiu amžiaus, daužtas galinian kampan ir prabėgęs 120K. Pirktas iš privataus žmogaus, su serviso knyga. Irgi panašu į teisybę. Kablio iki atvažiuojant į LT nebuvo. LT šeimininkas, pasistatęs kablį, irgi kiek žinau minėtojo kemperio su visu turiniu netampė...

Net nežinau, lieka nurašyt ant asmeninės sėkmės tikriausiai.

Privatus asmuo ir serviso KNYGA yra VISISKAI 0... Gaila bet taip yra. Idomu kaip atrodo pedalai, vairas, rankeneles, kilimas po padalais, abu rakteliai(jei 1 tai tikrai dar pliusas kad sukta rida) ar nera nusideveje, kilimas po kojom, slenkstis, aisku ryciagas, rankeneles posukiu tikrai negali buti nudile jokie uzsrasai - prie 150 000km jie dar turi atrodyti gana naujai(asmenine patirtis tikrai nemaza).

Aisku buna variantu kad ir su 150 000km pareina, bet dazniausiai deja tokie variantai nuseda Tauragiskio(ar kito miesto) autoversilinkams ar ju artimiems giminaiciams, visa kita absoliutus brudas vakaruose ismestas kaip nenaudojamas metalo lauzas(arba inesticija virsija verte). O tas dauzimas jau ne karta kalbeta, dauztom masinom rida atsuka 99% nes mastymas/kabliukas gerai sudirba, dauzta, maza rida - gera auto. O kad gali gauti sumustini ir sukta ir dauzta niekas nepamasto. Tai tiek. Nereikia varyti tik ant auto, kaltos aplinkybes.

Wa pusbrolis priko 407, spidometre rode 240 000km, salonas palyginti ledinis isore taip pat. Bet skyvas nuejo, ziema nesiveda(nelabai gera kompresija), zvakes visos mirusios, ventiliatorius uzia garsiai(salono) ir dar visokiu tokiu negerumu. Serviso knygeles uzpildytos idealiai, rakteliai 2(1 is ju neveikia, nes belenkoks dadetas). Pasijungiau kompa, rodo 456 000 rida(ne itin geras specas atsukinejo). Ir ka? Paskui ir saukia tik 240 000 nuvaizaves o genda ir genda.

Gaila, nauju masinu neiperkam... :ph34r:

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2012 birželio 06 - 14:21

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#65 Prokuror

Prokuror
  • Nariai
  • Pranešimai: 907
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:206 hdi 9-5 Aero

Parašyta 2012 birželio 06 - 14:30

Nemanai, kad per daug sutapimu?

Nemanau. Sutapimais netikiu. Matyt reikėtų ieškoti priežastinių ryšių grandinėlės - besibaigiantis purkštukas >> dėl netinkamų cilindro režimų lūžę pakėlėjai >> variklio iškėlimas ir pajudinimas visko, kas +/- gamykliškai stovėjo savo vietose ir buvo susidirbę su visais kitais mazgais.

Ne?
  • 0

Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas

Žalias šeimyninis autobusas - ex

Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex

Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex


#66 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2012 birželio 06 - 14:40

Idomu kaip atrodo pedalai, vairas, rankeneles, kilimas po padalais, abu rakteliai(jei 1 tai tikrai dar pliusas kad sukta rida) ar nera nusideveje, kilimas po kojom, slenkstis, aisku ryciagas, rankeneles posukiu tikrai negali buti nudile jokie uzsrasai -  prie 150 000km jie dar turi atrodyti gana naujai(asmenine patirtis tikrai nemaza).

Nepatikesi, bet maniskio ex salonas atrode geriau nei dabartinio: vairo "oda" (jaunas dermantinas) - lupasi, begiu perjungimo svirties "odinis" uzdengimas - sutrukes. Vienas raktelis su veik subyrejo. Dabartine rida - tik 150kkm. Tiesa, naujasis techniskai patvaresnis ir galvos skausmo nekelia beveik jokio
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#67 Prokuror

Prokuror
  • Nariai
  • Pranešimai: 907
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:206 hdi 9-5 Aero

Parašyta 2012 birželio 06 - 14:43

Kazkas ne taip. Tvarkingas autobusas, su nepersunkiausia koja, neturetu tiek valgyti.

Aš irgi manau kad ne taip. Intuityviai kažkuriuo pusrutulio kampu įtariu klubiečio Ramus darytą čiptiurlingą. Bet įtarimų moksliškai pagrįsti negaliu. Atseit užkelta galia nuo 94 iki 125 kW (na nežinau, mėlynasis kūpas 2,2hdi su tokiu pačiu nečipuotu varikliu bėgioja triskart smagiau) ir puslitriu sumažėjusios kuro sąnaudos (kiek žinau, kompo parodymuose taip ir nutiko, tik ne realybėje).
Buvęs savininkas Darka man auto perdavė su trip 8000+ ir Ø6,8 ank kompo. Tikrai nemanau, kad suprogram,uota specialiai, tiesiog jei kompas meluoja 20%, tai buvo ne 6.8, o 8,1 ramiai važinėjant daugiausia užmiesčiu. O kadangi jis nuodugniai neskaičivo kilometrų ir supiltų litrų, pasitikėjimas kompu vertė galvoti, kad kieravojama auto - itin ekoniomiška. Aš per 3K km pakėliau iki 7,4 ant kompo (8,8), važinėjau 50/50 trasoj ir mieste. Įvertinus kompo paklaida dydžiai sueina, tik klausimas - KODĖL tokios sąnaudos ir tiek meluoja kompas? Tikėtina, kad iki tiurlingo buvusios sąnaudos, kuriomis buvo girtasi forume prieš keletą metų - 7,2 ramiai užmiesty važinėjant buvo realios. O po tiurlingo padidėjo iki 8,1, nors kompas pradėjo rodyti 6,8.

Gali taip būti?
Ir ką daryti? {šitas klausimas aišku jau ne prie "patarimų/nuomonių", o prie dyzelinių variklių, moderatoriai tuoj skalbs}

Laimonai, pakomentuok apie vieno rakto ir atsukinėjimo santykį plačiau. Raktas iš tikro vienas, toks atvažiavo iš francų.

Šį pranešimą redagavo Prokuror: 2012 birželio 06 - 14:53

  • 0

Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas

Žalias šeimyninis autobusas - ex

Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex

Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex


#68 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2012 birželio 06 - 14:50

Nemanau. Sutapimais netikiu. Matyt reikėtų ieškoti priežastinių ryšių grandinėlės - besibaigiantis purkštukas >> dėl netinkamų cilindro režimų lūžę pakėlėjai >> variklio iškėlimas ir pajudinimas visko, kas +/- gamykliškai stovėjo savo vietose ir buvo susidirbę su visais kitais mazgais.

Ne?

Anot eurovan2.com (kol ji buvo gyva) svetaines skaitytoju patirties:
pirmieji ankstyvieji (iki '03 pradzios) chroniskai sirgo ivairiu jutikliu/jungikliu/voztuveliu bedomis.
nepasikeite paskirstymo dirzo anksciau laiko, paprastai keisdavo ir variklio galva

Buta ten (forume) ir besilankanciu taksistu, su ridomis siekianciomis 400kkm

Daugiau jokiu tipiniu bedu kaip ir neteko girdeti.
Pasikartosiu: kolegos 2.2HDI autobusas jau netoli 300kkm ridos (keistas radiatoriaus ventiliatorius, "interkulerio" zarna bei nupuves vamzdynas iki Webasto, Webasto valdymo blokas.... tai yra viskas, kas bent kiek buvo susije su varikliu)
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#69 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2012 birželio 06 - 15:01

Raktelio santykis su atsukinejimu? Kai lupa lauk kompa(noredami noramliai atsukti kad net suo nesuuostu), nuo jo nupucia duomenis, pilnai viska nunulina, padaro reikiama rida(netgi su reikiama istorija-suprask isgalvota pagal serviso knygele) ir tuo metu tebuna vieanas raktas, tada pririsa tik viena rakteli, antras palieka neveikiantis. Aisku jei turint abu tada abu pririsa, bet dazniausias variantas ant pardavimo butent sitas, kai atsarginis palieka PER TVORA.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#70 senis001

senis001
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 24
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2012 birželio 07 - 21:00

Na ikišiu ir aš savo trigrašį. 807 2003-03 pirktas gruodžio pradžioje. Tik nusipirkus pastebėjau kad sunkiai užsikuria pastovėjęs (beje tai viena iš jų ligų). Neturėdamas patirties su šiuo busu nuvariau į servisą. "Pakeitė" slėgio reguliatorių, patikrino purkštukus ir galu gale pareiškė " maža kompresija". Remontas 2500 - 3000 Lt. Nu na**er. Liepiau surinkti (paskui teko periinkti pačiam) Pasiėmiau. Išsilupau starterį, nes vienas žmogelis patarė patikrinti voltažą prieš leidžiant starterį ir leidimo metu. Akumas naujas prieš leidžiant starterį 14,5 starterio sukimosi metu 10,3 (sistemos blokuojasi). Išlupus starterį ir nuvežus remontuoti (pakeitė šepetėlius įvores ir dar kažką) sumokėjau 150 Lt. Besikeikdamas įstačiau irrrrr .... užsikūrimo problemos dingo. Išvada manau aiški - nepult daryt ką servisai sako, nes specų dabar viens du ir viskas. Toliau - pavasaris ir pro liukus vandenėlis bėga. Blyn forume visi - užvirinti liukus nes nesąmonė. A neeee chedryte - palaisčiau su šlanga kad didesnė būtų :-) ir išlupau vieną liuką. Suradau pro kur bega. 3 liukų remontas atsiėjo gal 20 Lt ir pusdienis darbo. Dabar sausa :-). Kita "blogybė" - ksenonai. Gaila deginti. 130 Lt ir pusdienis darbo - stovi LED dienos šviesos :-). Dėl kuro sąnaudų - važiuojant į Klaipėdą 130 - kompas rodė 8 - 9 Ltr. trip po miestą - apie 10. Pagal užpylimus žiemą truputį virš 11. Na nevažinėju kaip pensininkas, aišku ir dragu neužsiimu. Atsiliepimai kol kas tik teigiami, aišku dėl savo nežinojimo sukišta apie 1500 Lt be reikalo. Aaa dar viena liga - RT3 radijas - 250 Lt (manau būtų buvę ir pigiau, bet eksperimentai kainuoja) ir viskas veikia. Prieš tai turėjau 2 Pontiac Transsport. Išvaizda patiko, atsparios smūgiams ( turėjau 4 bandymus mane nustūmti) bet bėdų daugiau nei dabar (čia jau atskira tema). Viena ką galiu pasakyti - turint mūsų mašinas reikia pačiam domėtis kaip susiremontuoti arba turėti patikimą meistriuką. Servisams (išskyrus gal Pežo) iš mūsų melžia pinigus už tai kad jie nežino mūsų mašinų bėdų arba išpučia bėdą nes savininkas (auto) neturi supratimo apie savo auto. Vat viena kas užknisa tai tai kad kad ir kiek beatvarytų mūsų auto (arba ekvivalentų) - galinės sėdynės deficitas arba kaina 400 - 500 Lt vnt.
  • 0

#71 sukys

sukys
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 83
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 807

Parašyta 2012 birželio 07 - 21:28

Automobilis uošvienės, tad tenka ir man su juo pavažinėti ir paremontuoti. Man didžiausias minusas kaip keleiviui kurio ūgis 1,9m yra labai nepatogios galinės sėdynes. Gale 5 vaikai gali jaustis patogiai, bet suaugusiems ilgesnė kelionė tampa kančia. Turimas autobusas su 2,2 benzininiu varikliu, 116kw + LPG. Man asmeniškai jis yra labai vangus ir lėtas. Sąnaudos mieste ~12l dujų. Dar kas labai nepatinka tai išdilusi pavarų perjungimo svirtis. Išdilusi yra pavarų dėžės šakutė... Dar man kas jame nepatinka(gal reikia priprasti) jog vairuojant, galinio vaizdo veidrodėlis užstoja pusę priekinio stiklo :doh:
  • 0

#72 Prokuror

Prokuror
  • Nariai
  • Pranešimai: 907
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:206 hdi 9-5 Aero

Parašyta 2012 birželio 11 - 14:16

Na štai, kaukimas/žviegimas iš turbinos pusės dingo savaime... Truputį išvažiavus į trasą momentinės sanaudos jau atrodo panašesnės į teisybę (100 km/h rodo 6-7 l/100km). Gal purkštuko keitimas vis tik padėjo... Pažiūrėsim baką išvažinėjus ką sakys užpylimas iki pilno. Į dingusį kondicionierių jau nebekreipiu dėmesio - smulkmena, bele variklis veikia normaliai :D
  • 0

Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas

Žalias šeimyninis autobusas - ex

Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex

Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex


#73 Lauriukste

Lauriukste
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 534
  • Vieta:DEUTSCHLAND
  • Automobilis:Sena audine ir vyro 607.

Parašyta 2012 birželio 25 - 13:27

Pastaruoju metu mintys ir zvilgsniai musu taipogi krypsta link 807. Kol kas kisene neleidzia skirti daugiau kaip 5000Eur, tai butu ~2004 m. Domina viskas, kas gali buti naudinga mastant isigyti toki auto. Kuri geriau rinktis 2.0 ar 2.2 Hdi? Beje, auto bus eksploatuojamas daugiausia po De ar Lux, na gal kartais nuvykstan apsipirkti i kaimynines valstybes ar aplankant gimtuosius namus karta ar pora i metus. Kadangi gyvename kalnuotose vietovese tai mastyciau apie galingesni varianta. laukiu atsiliepimu, patarimu pasiulymu.
  • 0
Tegyvuoja EMIGRACIJA!!!! Kol nepasikeis kokios trys kartos valdzioje, tol Lietuvoje tvarkos nebus.

#74 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2012 birželio 25 - 15:05

Pastaruoju metu mintys ir zvilgsniai musu taipogi krypsta link 807. Kol kas kisene neleidzia skirti daugiau kaip 5000Eur, tai butu ~2004 m. Domina viskas, kas gali buti naudinga mastant isigyti toki auto. Kuri geriau rinktis 2.0 ar 2.2 Hdi? Beje, auto bus eksploatuojamas  daugiausia po De ar Lux, na gal kartais nuvykstan apsipirkti i kaimynines valstybes ar aplankant gimtuosius namus karta ar pora i metus. Kadangi gyvename kalnuotose vietovese tai mastyciau apie galingesni varianta.  laukiu atsiliepimu, patarimu pasiulymu.

As pabusiu kategoriskas: jei gali nepirkti - nepirk uz pigiai. Ypac jei vazinesi apie DE ar LUX: rimtesniam gedimui islindus gali tekti dar antra tiek palikti kokiam autohausui. Jei gali skirti daugiau pinigu - dairykis i bet kuri is EV2 kompanijos nuo '06 metu gamybos. 100kW 2.0HDI daugiau nei pakankamas. Neuzmirsk apie FAP'o ir ridos tarpusavio santykius. Jei nereikia 5+ vietu - geriau jau pasiziurek koki nekaprizinga universala ar sedana.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#75 Svečias_vitalijus78_*

Svečias_vitalijus78_*
  • Svečiai

Parašyta 2012 liepos 12 - 21:31

As pabusiu kategoriskas: jei gali nepirkti - nepirk uz pigiai. Ypac jei vazinesi apie DE ar LUX: rimtesniam gedimui islindus gali tekti dar antra tiek palikti kokiam autohausui. Jei gali skirti daugiau pinigu - dairykis i bet kuri is EV2 kompanijos nuo '06 metu gamybos. 100kW 2.0HDI daugiau nei pakankamas. Neuzmirsk apie FAP'o ir ridos tarpusavio santykius. Jei nereikia 5+ vietu - geriau jau pasiziurek koki nekaprizinga universala ar sedana.

as turiu 2.2HDI vikas ten gerai tik reike laiku keisti tepelus filtrus ir dirzu ir viskas ten gerai nes Peugeot 807 mieksta prieziura ir punktualuma :) :good:
  • 0

#76 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2013 vasario 05 - 23:31

prikeliu tema. eurovan2 užlinkęs, tai nelabai buvo ką skaityti. apie po 2006m. 100kw 2.0hdi variklį buvo rašyta, bet nieko neradau apie 88kw 2.0hdi, gal kas daugiau info turi? vienintelį skirtumą išgooglinu, kad 88kw variantas neturėjo fap. bet ar visa kita (kuro įpurškimo sistema, turbina, sankaba, greičių dėžė) identiška kaip 100kw? 100kw variantą turėjo ir kiti modeliai, ir nuo ankstesnių metų, tai didelių problemų su naudotomis dalimis neturėtų būti, o 88kw tik 807 ir expert'as bei jų klonai turėjo, ir tai pakankamai retai sutinkamas. senesnieji hdi turėjo dviejų masių smagračio konversijos komplektus į paprastus. šitiems varikliams internetiniuose kataloguose to nerandu. ar tai reiškia, kad nuo 2006m. neilgai laikančio smagračio bėdos irgi išspręstos? tuose pačiuose internetiniuose dalių kataloguose randu, jog 2004m-2006m laikotarpyje į 807-tus buvo dedama 2.0hdi 8vožtuvų 80kw variklis. kiek tame tiesos? skelbimuose neteko tokio užtikti...

Šį pranešimą redagavo Nerijusv: 2013 vasario 05 - 23:57

  • 0

#77 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2013 vasario 06 - 09:01

šitiems varikliams internetiniuose kataloguose to nerandu. ar tai reiškia, kad nuo 2006m. neilgai laikančio smagračio bėdos irgi išspręstos?

Kolega vis dar gainioja '03 2.2HDI. 300kkm+. Sankaba su smagraciu - gimtieji.
Maniskis prabeges 162kkm. Sankaba itariu, labai ilgai nelaikys. Smagratis nebarska, bet laisvumo siek tiek yra.
Kol dar buvo gyvas EV2 forumas, zmones skundesi del pirmuju (nuo '06 iki ...) 100kW varikliu sankabu (butent sankabu, o ne smagraciu)

tuose pačiuose internetiniuose dalių kataloguose randu, jog 2004m-2006m laikotarpyje į 807-tus buvo dedama 2.0hdi 8vožtuvų 80kw variklis. kiek tame tiesos? skelbimuose neteko tokio užtikti...

Nebepamenu kas ir kaip labai tiksliai, bet vienu periodu montavo senuosius 2.0HDI variklius su automatinemis greiciu dezemis, kol is Aisino gavo nauja 6'iabege gr.deze

Siaip, jei jau galvoti apie EV2, tai drysciau teigti, jog su varikliu ten bus maziausia bedu, t.y. greiciausiai neteks prie jo kisti nagu visiskai (ypac, jei ziuri kazka po '06 gimimo)
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#78 canyon

canyon
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 56
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:peugeot 607 2.2hdi 2002m.

Parašyta 2013 kovo 15 - 20:24

kur sitam pezuke slepiasi domkratas?neina surast :wacko:
  • 0

#79 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.075
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Parašyta 2013 kovo 15 - 20:46

kur sitam pezuke slepiasi domkratas?neina surast :wacko:

a zapaskes viduj nera?
  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#80 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2013 kovo 15 - 22:03

a zapaskes viduj nera?

jei zapaske rado, tai domkrato neberas.
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS




Vartotojų skaito šią temą: 6

narių: 0, svečių: 6, slaptų narių: 0