Apie Peugeot 807
#41 Svečias_Ichtiandrs_*
Posted 2011 June 05 - 11:55
#42
Posted 2011 June 05 - 14:20
ce bichas visishkai ne itema paklausei.O kaip reikalai su 807-to perdarymu is anglisko varianto? Daug pinigo iseina? O paciam darant kur detales isigyt?..tik srotuose is sudauzytu? Ir daug ten reikalu perdarant? Faros persireguliuoja? Ar reikia stiklus pakeist, ar perdet "normalias?
yra atskiros temo sanglishku automobiliu perdarymui
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#43
Posted 2011 June 24 - 12:05
Cia apie kokius sarnyrus kalbi uz 1.5k Jei apie sakiu sarnyrus tai geriausias varijantas yra restauruot, 120 lituku ir vaziuoju jau trecius metus be problemu. Jei apie vaziuokles patvaruma kalbet tai per 5 eksploatavimo metus Lietuvoje keiciau tik luzusia spyruokle ir jau minetus sakiu sarnyrus.Vaziuokle pirmajam autobusui pirma kart tvarkiau prie ~160kkm, is ju ~90kkm nuvaziuota mano paties Marijos zemes bei EU kelias. Siaip vaziuokle remontuojasi net orginaliomis dalimis tikrai nebrangiai ... kol reikalas neprieina iki sarnyru: ~1.5kLt (su Peugeot privilegiju kortele turetu buti ~1kLt) uz orginala, bei ~400Lt uz neaiskios kilmes (anot vartotoju turetu tarnauti ~30kkm)
Is "elektronikos" karta i metus sukaviliodavo parkavimo kontrole. Buvo nutrukes ABS daviklio laidas. Rimciausia "elektronine" beda, itakota prasitrynusio laido po sedyne - pradejo kvailioti sedyniu atmintis, salono ventiliatoriai, bei sedyniu sildymas.
#44
Posted 2011 June 24 - 12:27
kodel ne i tema? Lyg ir ne apie 206 paklause...Cia tema apie 807 ir viska, kas su tuo susije...ce bichas visishkai ne itema paklausei.
yra atskiros temo sanglishku automobiliu perdarymui
#45
Posted 2011 December 15 - 21:55
#46
Posted 2011 December 16 - 08:23
O ju ne vienas buvo, pvz 2.0HDI per visa gamybos istorija buvo (kiek atmintis paveza) min 4 variantai nuo 110Ag iki 163Ag. 2.2Hdi taipogi nera naslaitis. Patys varikliai nera problematiski. Priklausomai nuo gamybos metu periferija gali buti problematiska. Perdaug nelendant i niuansus, autobuso rekomenduojama ieskotis naujesnio nei 2006 metu. Jei biudzetas neveza, ir nemegsti zaisti loteriju, tuomet www.eurovan2.com tau pades ..... paskaitysi pora menesiuku, suzinosi apie potencialias problemas, o tuomet galesi ieskotis gyvo egzemplioriaus.sveiki,tai kuris variklis patikimesnis 2,0ar 2,2hdi?
#47
Posted 2011 December 17 - 14:37
#48
Posted 2011 December 19 - 08:14
Dar karteli: jei "geresnis" = "patikimesnis" - abu labu vienodi, t.y. nei vienas neturi kazkokiu igimtu bedu. Bedu gali buti aplink varikli: pvz del nuo stiklo varvancio vandens gali nutrukti paskirstymo dirzas, ar purkstukai issimti tik su cilindru galvute. Todel ir siulau praplesti akirati (bent jau paskaitant forumus) jei nelabai sekasi zaisti loterijas.as noriu suzinot kuris is dyzeliniu varikliu geresnis,2.0,ar2.2l
#49
Posted 2011 December 22 - 12:16
#50
Posted 2011 December 22 - 14:51
Navigacija? Reikes konfiguracinio CD. Konfiguracinis CD turi buti tokios pacios versijos kaip ir sistema navigacijoje. Apie tai buvo rasyta forume.sveiki,ar imanoma kalba suprantama 807 padaryti valdyme ir t.t?
Paprasta radija? Vartotojo knygute tau pades. Forumo skyrelis "Nuorodos". Antroji tema nuo virsaus
#51
Posted 2011 December 22 - 22:40
#52
Posted 2012 January 29 - 23:16
Jei pagrindas miestas-ekonomiskesnis 2,0 16v.as noriu suzinot kuris is dyzeliniu varikliu geresnis,2.0,ar2.2l
jei daugiau uzmestis ir greitis virs 120km/h ,tai2,2l 16v.
Siaip rekomenduociau 2,2l . Su 2,0l (pastebejimai is remontu)daugiau problemu su turbinomis(nors jos pigesnes beveik dvigubai nei 2,2l -nors ir su 2,2l turbina silpna vieta(padare isrudijanti reguliatoriaus fiksatoriu)),paskyrstymo "veleneliais"-kazkodel pas juos persisuka "zvaigzdutes" zymiai dazniau,nei pas 2,2l.
Del "Idomumo"(reikia tobuleti) isigijau masina ULISE(807) is beprocio vokiecio-sugebejo uzkalti motora po 117kkm.
Tai tik po pusmecio pradejau normalai vaziuoti(dabar pusiau 607 2,2l motoras)-nuo purstuku,iki turbinos(paciam teko persirinkti)-dabar net "protingu"kilovatu dameciau-ziuresim kaip transmija laikys.
Vienas is dideliu trukumu-"viabastos" valdymas.Praeita ziema pasidariau priverstini paleidima.Sia ziema-distancini.Dabar uzsivedu kaip vasara.
#53 Svečias_Svečias Linas_*
Posted 2012 February 20 - 15:35
#54
Posted 2012 February 22 - 20:16
ar pats darei priverstini ijungima?ar daug ten reikalu?Jei pagrindas miestas-ekonomiskesnis 2,0 16v.
jei daugiau uzmestis ir greitis virs 120km/h ,tai2,2l 16v.
Siaip rekomenduociau 2,2l . Su 2,0l (pastebejimai is remontu)daugiau problemu su turbinomis(nors jos pigesnes beveik dvigubai nei 2,2l -nors ir su 2,2l turbina silpna vieta(padare isrudijanti reguliatoriaus fiksatoriu)),paskyrstymo "veleneliais"-kazkodel pas juos persisuka "zvaigzdutes" zymiai dazniau,nei pas 2,2l.
Del "Idomumo"(reikia tobuleti) isigijau masina ULISE(807) is beprocio vokiecio-sugebejo uzkalti motora po 117kkm.
Tai tik po pusmecio pradejau normalai vaziuoti(dabar pusiau 607 2,2l motoras)-nuo purstuku,iki turbinos(paciam teko persirinkti)-dabar net "protingu"kilovatu dameciau-ziuresim kaip transmija laikys.
Vienas is dideliu trukumu-"viabastos" valdymas.Praeita ziema pasidariau priverstini paleidima.Sia ziema-distancini.Dabar uzsivedu kaip vasara.
#55
Posted 2012 February 26 - 19:20
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#56
Posted 2012 February 27 - 09:06
ESP - standartine iranga (nors gali buti "spec" uzsakymu arba patys pirmieji SR komplektacijos modeliai ir be jos)kaip su garso izoliacija siame modelyje, lyginant su 607?
tokie navarotai kaip ESP retas variantas?
Garso izoliacija - jei padangos nera triuksmingos, iki 100km/h norma. Veliau pradeda triuksmauti. 607'as, itariu, turetu buti "siek tiek" tylesnis
#57
Posted 2012 May 10 - 14:24
#58
Posted 2012 May 10 - 14:52
Skalbykles atvezimas paprastai jau buna iskaicuotas i jos kaina.Sveiki, norėjau paklausti ar verta persėsti iš 406 į 807 ? Norisi didesnės mašinos, kad jei ką ir skalbyklę iš parduotuvės galėtum pats parsivežti ir fanieros kokį gabalą. Varikliai kaip suprantu vienodi šitų mašinų. Tai kaip su patikimumu. Ypač domina dažniausios elektronikos bėdos ir vaikiškos ligos 2003 metų modelio. Labai dėkingas visiems už nuomones.
"Faneros" gabalo atvezimas parduotuves transportu neturetu virsyti 20-30LT, o ir i 807'o salona jis nelabai tilps.
Manding, argumentai 807'o isigijimo pagrindimui nepakankami.
Kuro valgys daugiau, detales brangesnes bei mazesnis ju pasirinkimas nei bet kurio vidutines klases sedano ar universalo.
Tiek mano ex 2.2 benzinas, tiek kolegos 2.2HDI (abu '03 gimimo. Vienas buvo su 160000, o kitas yra su 270000km ridomis) su kazkokiom didelem elektronikos bedom nebuvo susidure (pas kolega buvo nupuves kuro bako dangtelio daviklis bei stabdziu "varlyte". pas maniski buvo pakeisti du parkavimo kontroles jutikliai, bei tvarkyti po sedyne prasitryne laidai). Viena is silpnesniu (gal labiau tiktu - brangesniu) vietu - priekines pakabos svirciu sarnyrai (orginalai - ~1500Lt 160000km (dabartinio atitarnavo tik 100000km). Restauruoti/neorginalai - ~400Lt 20000-30000km). Iki ~'05-06 del konstrukciniu ipatybiu, variklio galvuteje linke "uzputi" HDI varikliu purkstukai bei padidejusi paskirstymo dirzo trukimo tikimybe. Dideliu ratu apeiti modelius su liukais (nebent nesiruosi jais naudotis ir pasiruoses padaryti jiems permanentini sandarinima). Siulyciau vengti modeliu su ksenoniniais zibintais (nebent pasiryzes kas 1.5-2metus keisti lemputes).
#59
Posted 2012 June 06 - 09:05
Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas
Žalias šeimyninis autobusas - ex
Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex
Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex
#60
Posted 2012 June 06 - 09:41
Edited by Laimonas, 2012 June 06 - 09:44.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users