Jump to content


Apie Peugeot 807


  • Please log in to reply
158 replies to this topic

#41 Svečias_Ichtiandrs_*

Svečias_Ichtiandrs_*
  • Svečiai

Posted 2011 June 05 - 11:55

O kaip reikalai su 807-to perdarymu is anglisko varianto? Daug pinigo iseina? O paciam darant kur detales isigyt?..tik srotuose is sudauzytu? Ir daug ten reikalu perdarant? Faros persireguliuoja? Ar reikia stiklus pakeist, ar perdet "normalias?
  • 0

#42 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • posts 3,002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Posted 2011 June 05 - 14:20

O kaip reikalai su 807-to perdarymu is anglisko varianto? Daug pinigo iseina? O paciam darant kur detales isigyt?..tik srotuose is sudauzytu? Ir daug ten reikalu perdarant? Faros persireguliuoja? Ar reikia stiklus pakeist, ar perdet "normalias?

ce bichas visishkai ne itema paklausei. :ax:
yra atskiros temo sanglishku automobiliu perdarymui :)
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#43 vetrax

vetrax
  • Senbuviai
  • posts 27
  • Automobilis:Peugeot 807

Posted 2011 June 24 - 12:05

Vaziuokle pirmajam autobusui pirma kart tvarkiau prie ~160kkm, is ju ~90kkm nuvaziuota mano paties Marijos zemes bei EU kelias. Siaip vaziuokle remontuojasi net orginaliomis dalimis tikrai nebrangiai ... kol reikalas neprieina iki sarnyru: ~1.5kLt (su Peugeot privilegiju kortele turetu buti ~1kLt) uz orginala, bei ~400Lt uz neaiskios kilmes (anot vartotoju turetu tarnauti ~30kkm)

Is "elektronikos" karta i metus sukaviliodavo parkavimo kontrole. Buvo nutrukes ABS daviklio laidas. Rimciausia "elektronine" beda, itakota prasitrynusio laido po sedyne - pradejo kvailioti sedyniu atmintis, salono ventiliatoriai, bei sedyniu sildymas.

Cia apie kokius sarnyrus kalbi uz 1.5k :wacko: Jei apie sakiu sarnyrus tai geriausias varijantas yra restauruot, 120 lituku ir vaziuoju jau trecius metus be problemu. Jei apie vaziuokles patvaruma kalbet tai per 5 eksploatavimo metus Lietuvoje keiciau tik luzusia spyruokle ir jau minetus sakiu sarnyrus.
  • 0

#44 shakilas

shakilas
  • Senbuviai
  • posts 1,115
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis: Peugeot 406 LPG

Posted 2011 June 24 - 12:27

ce bichas visishkai ne itema paklausei. :ax:
yra atskiros temo sanglishku automobiliu perdarymui :)

kodel ne i tema? Lyg ir ne apie 206 paklause...Cia tema apie 807 ir viska, kas su tuo susije...
  • 0
Peugeot 406 rallye edition LPG

#45 Grimas

Grimas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 38
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 807

Posted 2011 December 15 - 21:55

sveiki,tai kuris variklis patikimesnis 2,0ar 2,2hdi?
  • 0

#46 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • posts 3,410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Posted 2011 December 16 - 08:23

sveiki,tai kuris variklis patikimesnis 2,0ar 2,2hdi?

O ju ne vienas buvo, pvz 2.0HDI per visa gamybos istorija buvo (kiek atmintis paveza) min 4 variantai nuo 110Ag iki 163Ag. 2.2Hdi taipogi nera naslaitis. Patys varikliai nera problematiski. Priklausomai nuo gamybos metu periferija gali buti problematiska. Perdaug nelendant i niuansus, autobuso rekomenduojama ieskotis naujesnio nei 2006 metu. Jei biudzetas neveza, ir nemegsti zaisti loteriju, tuomet www.eurovan2.com tau pades ..... paskaitysi pora menesiuku, suzinosi apie potencialias problemas, o tuomet galesi ieskotis gyvo egzemplioriaus.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#47 Grimas

Grimas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 38
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 807

Posted 2011 December 17 - 14:37

as noriu suzinot kuris is dyzeliniu varikliu geresnis,2.0,ar2.2l
  • 0

#48 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • posts 3,410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Posted 2011 December 19 - 08:14

as noriu suzinot kuris is dyzeliniu varikliu geresnis,2.0,ar2.2l

Dar karteli: jei "geresnis" = "patikimesnis" - abu labu vienodi, t.y. nei vienas neturi kazkokiu igimtu bedu. Bedu gali buti aplink varikli: pvz del nuo stiklo varvancio vandens gali nutrukti paskirstymo dirzas, ar purkstukai issimti tik su cilindru galvute. Todel ir siulau praplesti akirati (bent jau paskaitant forumus) jei nelabai sekasi zaisti loterijas.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#49 Grimas

Grimas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 38
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 807

Posted 2011 December 22 - 12:16

sveiki,ar imanoma kalba suprantama 807 padaryti valdyme ir t.t?
  • 0

#50 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • posts 3,410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Posted 2011 December 22 - 14:51

sveiki,ar imanoma kalba suprantama 807 padaryti valdyme ir t.t?

Navigacija? Reikes konfiguracinio CD. Konfiguracinis CD turi buti tokios pacios versijos kaip ir sistema navigacijoje. Apie tai buvo rasyta forume.
Paprasta radija? Vartotojo knygute tau pades. Forumo skyrelis "Nuorodos". Antroji tema nuo virsaus
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#51 Grimas

Grimas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 38
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 807

Posted 2011 December 22 - 22:40

dekoju tau aroone,labai padejo.
  • 0

#52 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • posts 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Posted 2012 January 29 - 23:16

as noriu suzinot kuris is dyzeliniu varikliu geresnis,2.0,ar2.2l

Jei pagrindas miestas-ekonomiskesnis 2,0 16v.
jei daugiau uzmestis ir greitis virs 120km/h ,tai2,2l 16v.
Siaip rekomenduociau 2,2l . Su 2,0l (pastebejimai is remontu)daugiau problemu su turbinomis(nors jos pigesnes beveik dvigubai nei 2,2l -nors ir su 2,2l turbina silpna vieta(padare isrudijanti reguliatoriaus fiksatoriu)),paskyrstymo "veleneliais"-kazkodel pas juos persisuka "zvaigzdutes" zymiai dazniau,nei pas 2,2l.
Del "Idomumo"(reikia tobuleti) isigijau masina ULISE(807) is beprocio vokiecio-sugebejo uzkalti motora po 117kkm.
Tai tik po pusmecio pradejau normalai vaziuoti(dabar pusiau 607 2,2l motoras)-nuo purstuku,iki turbinos(paciam teko persirinkti)-dabar net "protingu"kilovatu dameciau-ziuresim kaip transmija laikys.
Vienas is dideliu trukumu-"viabastos" valdymas.Praeita ziema pasidariau priverstini paleidima.Sia ziema-distancini.Dabar uzsivedu kaip vasara. :pug:
  • 0
spakenas@gmail .com

#53 Svečias_Svečias Linas_*

Svečias_Svečias Linas_*
  • Svečiai

Posted 2012 February 20 - 15:35

Sveiki, jei 2008m gamybos 2.0 hdi purskstukai prikepe/leidzia- kiek mazdaug keitimas kainuoja? Ir i ka labiausia reikia atkreipt demesi perkant?
  • 0

#54 Grimas

Grimas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 38
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 807

Posted 2012 February 22 - 20:16

Jei pagrindas miestas-ekonomiskesnis 2,0 16v.
jei daugiau uzmestis ir greitis virs 120km/h ,tai2,2l 16v.
Siaip rekomenduociau 2,2l . Su 2,0l (pastebejimai is remontu)daugiau problemu su turbinomis(nors jos pigesnes beveik dvigubai nei 2,2l -nors ir su 2,2l turbina silpna vieta(padare isrudijanti reguliatoriaus fiksatoriu)),paskyrstymo "veleneliais"-kazkodel pas juos persisuka "zvaigzdutes" zymiai dazniau,nei pas 2,2l.
Del "Idomumo"(reikia tobuleti) isigijau masina ULISE(807) is beprocio vokiecio-sugebejo uzkalti motora po 117kkm.
Tai tik po pusmecio pradejau normalai vaziuoti(dabar pusiau 607 2,2l motoras)-nuo purstuku,iki turbinos(paciam teko persirinkti)-dabar net "protingu"kilovatu dameciau-ziuresim kaip transmija laikys.
Vienas is dideliu trukumu-"viabastos" valdymas.Praeita ziema pasidariau priverstini paleidima.Sia ziema-distancini.Dabar uzsivedu kaip vasara. :pug:

ar pats darei priverstini ijungima?ar daug ten reikalu?
  • 0

#55 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2012 February 26 - 19:20

kaip su garso izoliacija siame modelyje, lyginant su 607? tokie navarotai kaip ESP retas variantas?
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#56 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • posts 3,410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Posted 2012 February 27 - 09:06

kaip su garso izoliacija siame modelyje, lyginant su 607?
tokie navarotai kaip ESP retas variantas?

ESP - standartine iranga (nors gali buti "spec" uzsakymu arba patys pirmieji SR komplektacijos modeliai ir be jos)
Garso izoliacija - jei padangos nera triuksmingos, iki 100km/h norma. Veliau pradeda triuksmauti. 607'as, itariu, turetu buti "siek tiek" tylesnis
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#57 ciurlionis

ciurlionis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 58
  • Automobilis:406

Posted 2012 May 10 - 14:24

Sveiki, norėjau paklausti ar verta persėsti iš 406 į 807 ? Norisi didesnės mašinos, kad jei ką ir skalbyklę iš parduotuvės galėtum pats parsivežti ir fanieros kokį gabalą. Varikliai kaip suprantu vienodi šitų mašinų. Tai kaip su patikimumu. Ypač domina dažniausios elektronikos bėdos ir vaikiškos ligos 2003 metų modelio. Labai dėkingas visiems už nuomones.
  • 0

#58 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • posts 3,410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Posted 2012 May 10 - 14:52

Sveiki, norėjau paklausti ar verta persėsti iš 406 į 807 ? Norisi didesnės mašinos, kad jei ką ir skalbyklę iš parduotuvės galėtum pats parsivežti ir fanieros kokį gabalą. Varikliai kaip suprantu vienodi šitų mašinų. Tai kaip su patikimumu. Ypač domina dažniausios elektronikos bėdos ir vaikiškos ligos 2003 metų modelio. Labai dėkingas visiems už nuomones.

Skalbykles atvezimas paprastai jau buna iskaicuotas i jos kaina.
"Faneros" gabalo atvezimas parduotuves transportu neturetu virsyti 20-30LT, o ir i 807'o salona jis nelabai tilps.

Manding, argumentai 807'o isigijimo pagrindimui nepakankami.
Kuro valgys daugiau, detales brangesnes bei mazesnis ju pasirinkimas nei bet kurio vidutines klases sedano ar universalo.

Tiek mano ex 2.2 benzinas, tiek kolegos 2.2HDI (abu '03 gimimo. Vienas buvo su 160000, o kitas yra su 270000km ridomis) su kazkokiom didelem elektronikos bedom nebuvo susidure (pas kolega buvo nupuves kuro bako dangtelio daviklis bei stabdziu "varlyte". pas maniski buvo pakeisti du parkavimo kontroles jutikliai, bei tvarkyti po sedyne prasitryne laidai). Viena is silpnesniu (gal labiau tiktu - brangesniu) vietu - priekines pakabos svirciu sarnyrai (orginalai - ~1500Lt 160000km (dabartinio atitarnavo tik 100000km). Restauruoti/neorginalai - ~400Lt 20000-30000km). Iki ~'05-06 del konstrukciniu ipatybiu, variklio galvuteje linke "uzputi" HDI varikliu purkstukai bei padidejusi paskirstymo dirzo trukimo tikimybe. Dideliu ratu apeiti modelius su liukais (nebent nesiruosi jais naudotis ir pasiruoses padaryti jiems permanentini sandarinima). Siulyciau vengti modeliu su ksenoniniais zibintais (nebent pasiryzes kas 1.5-2metus keisti lemputes).
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#59 Prokuror

Prokuror
  • Nariai
  • posts 907
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:206 hdi 9-5 Aero

Posted 2012 June 06 - 09:05

Dėl parktronikų šventa teisybė. Dėl užpūnančių purkštukų - irgi. Gumos girgžda. Angos kur durys važinėja - rūdija. Triukšmingas. Rajus. Labai. Prieš pusmetį artėjant Kalėdoms įsigijau tikrai gerą, mylėtą-prižiūrėtą, iš patikimo šeimininko, be defektų ir pan. << C8. 2002 m. 2.2 hdi. Iš pusmečio 2,5 mėn prastovėjo remonte, sukišta 2K LT+, pabaigos dar nematyti. Apie viską iš eilės: Paspaudus šalčiams pradėjau neužsivesti. Paaiškėjo, kad kaltos pakaitinimo žvakės (keistos prieš pusantro sezono, bet jau vėl mirusios). Žvakės buvo dėtos NE antrarūšės. Kadangi priėjimas prie variklio autobuse itin neypatingas, darbai kainuoja itin brangiai. Reikia nusiardyti visą valytuvų palangę, apiplovimą ir pan., kad užkišus ranką per veidrodėlį pamatyti žvakių galus. Išsukinėjant viena trūko. Gerai kad bent jau likučiai į variklį nesukrito - riebus pliusas. Iš pat pradžių cypė nesavu balsu ir neveikė parktronikas. Kartu su žvakėm pakeistas vienas numiręs daviklis, problema dingo. Prieš velykas iš motoro pasigirdo baržkėjimas/žvangėjimas, dingo trauka, sustojau. Išgirtąjame "neužmušamajame" 2,2 hdi variklyje, bėgusiame 150K km, lūžo du vieno cilindro vožtuvų pakėlėjai, liaudyje koromyslais vadinami. Kad prie jų prieiti, reikia nuimti variklio dangtelį (prisimenate apie valytuvų ir apiplovimo sistemos ardymą/nuėmimą?). Kad nuimti variklio dangtelį, reikia išsukti purkštukus. Apie jų prikepimą dėl konstrukcinių ypatybių (ant jų bėga vanduo nuo valytuvų palangės) Arūnė jau minėjo. Vienintelis vaistas - iškeltas lauk variklis, supjaustytas dangtelis, supjaustyta ir sulaužyta variklio galva, tik taip buvo galima išimti purkštukus. Tada pakeisti tie pakėlėjai (berods 2x70 Lt), nupirkta galva, dangtelis, vožtuvai, dar bala žino kas, viskas surinkta, variklis įdėtas atgal. Sąnaudas galite atspėti. Jei per visą šitą procedūrą pavyktų sulaužyti purkštukus, jų vieno kaina apie 350-400 Lt šiukšlyne. Naujas - penkiskart brangiau. Sudėjus atgal variklį nustojo dirbti generatorius. Nors jo niekas net pirštu nelietė. Net diržai nenuimti. Generatorius surinktas iš dviejų vienas, pastatytas atgal, veikia. Pastačius generatorių paaiškėjo, kad nenori dirbti vienas cilindras. Išsuktas purkštukas, pastebėta kad "sysioja", nupirktas kitas, pakeistas. Apie purkštukų kainas jau rašiau. Užkūrus naujai surinktą variklį atsirado krūva įdomių garsų iš po kapoto. Nurašėm ant naujų sujungimų išmetimo sistemoje ir nusprendėm, kad "įsidirbs". Neįsidirbo. Nedingo. Pagal režimus, kuriais atsiranda žviegiantys garsai (nuo 2K apsukų aštriai gazuojant), bei pagal žviegimo (taipogi nuolatinio lengvo kaukimo) sklidimo vietą - vienareikšmiškai turbina, nors prie jos variklio remonto metu niekas nelindo. Turbinos remkomplektas kainuoja kaip pusėtinas 205'as. Be darbo. Kol kas važiuoju, laukiu kas bus toliau. Po variklio pastatymo pradėjo kvailioti signalizacija. Durys atsirakina, sumirksi bet nesupypsi, atidarius duris kaukia, nesiveda. Pakankinus 5-10 min. šiaip ne taip nustoja kaukti, užsiveda, važiujam toliau. šįryt (penkta diena po variklio pastatymo ir atsiėmimo) - ryte visiškai miręs akumas (pakeitus žvakes vedėsi prie -25 šią žiemą). Bandant įeit vidun signalizacija kvaksi/cypsi, nesiveda, ant buksyro irgi nesiveda, signalizacija nenusiima, pastačius kitą akumą nesiveda, signalizacija rėkia. Važinėjant daugiausia po miestą kompas rodo sąnaudas 11,6. Ralio sportu neužsiimu. Drago sportu irgi neužsiimu. Supylus kurą iki pilno bako ir paskaičiavus pagal kilometražą paaiškėja, kad ne realios sąnaudos ne 11,6, o 13,8. Tai ne atsitiktinumas, bandyta kokius 3 kartus. Trasoje važiuojant 90 km/h ir nieko nelenkiant momentines sąnaudas rodo 7+, vidutines paskaičiuoja irgi panašiai. Bandant autostradoje važiuoti 120-130 km/h sąnaudos priartėja prie psichologinės 10 l/100 km ribos ir ją peržengia. O šiaip nieko negaliu pasakyti - puiki, komfortiška (jei garsiai paleisti audio ir staigiai nesukinėti vairo), talpi mašina su daug privalumų, kurie jau aptarti aukščiau šioje temoje. Galinę sėdynių eilę užtenka tik nulenkti (nereikia išimti), kad galan tilptų nesulankstytas vaiko vežimėlis. Vakar štai vežiau 2500*625 plokštes bei 3000 ilgio brūselius - viskas tilpo salone ir bagažinė užsidarė. Tiesiog puiku.
  • 0

Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas

Žalias šeimyninis autobusas - ex

Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex

Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex


#60 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2012 June 06 - 09:41

Del visko sutinku, bet matau kad bedos pas taves su varikliu ir jo periferija. Tavo parasyti: 2,2 hdi variklyje, bėgusiame 150K km 2002 metu - NIEKAIP NESIRISA. Tas tavo autobusas kokius 400 000 tukstanciu nulekes turi buti, arba pirmasis seimininkas tampe camperyyy didziausia prikrauta storu bobu ir alaus backu. Turi vienas pazystamas 807 V6 3.0 automata 2003 metu, is bedu tai tik 1 babina per 3 metus nusprogo ir stabdziu diskus keite, nes susiraite buvo(o tgie velniai brangus brebmo po 300lt vnt). Kitas turi irgi C8(2.2Hdi), jau 2 metus - nesiskundzia, jokiu problemu. Bet masina loterija. Gal rimtai akmenis tampe zmogus :doh: P.S. kad pakeisti V6 galines eiles babina... WAJEEEEETAU, ten kokia valanda vien ardai kad daeitum iki variklio is galo(kaip ir minejo kolega visi valytuvai ir panasiai)

Edited by Laimonas, 2012 June 06 - 09:44.

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users