Šį pranešimą redagavo Eddy: 2012 birželio 06 - 12:26
Apie Peugeot 807
#61
Parašyta 2012 birželio 06 - 12:10
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#62
Parašyta 2012 birželio 06 - 13:33
Prieš mane buvęs šeimininkas per ~3 metus nubėgo ~30-35K km. Žinau.arba pirmasis seimininkas tampe camperyyy didziausia prikrauta storu bobu ir alaus backu.
Į LT anas atvažiavo būdamas gal 6 metų su trupučiu amžiaus, daužtas galinian kampan ir prabėgęs 120K. Pirktas iš privataus žmogaus, su serviso knyga. Irgi panašu į teisybę. Kablio iki atvažiuojant į LT nebuvo. LT šeimininkas, pasistatęs kablį, irgi kiek žinau minėtojo kemperio su visu turiniu netampė...
Net nežinau, lieka nurašyt ant asmeninės sėkmės tikriausiai.
Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas
Žalias šeimyninis autobusas - ex
Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex
Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex
#63
Parašyta 2012 birželio 06 - 13:57
Nemanai, kad per daug sutapimu?Sudėjus atgal variklį nustojo dirbti generatorius
Pastačius generatorių paaiškėjo, kad nenori dirbti vienas cilindras
Užkūrus naujai surinktą variklį atsirado krūva įdomių garsų iš po kapoto.
Po variklio pastatymo pradėjo kvailioti signalizacija.
Kazkas ne taip. Tvarkingas autobusas, su nepersunkiausia koja, neturetu tiek valgyti.Važinėjant daugiausia po miestą kompas rodo sąnaudas 11,6. Ralio sportu neužsiimu. Drago sportu irgi neužsiimu. Supylus kurą iki pilno bako ir paskaičiavus pagal kilometražą paaiškėja, kad ne realios sąnaudos ne 11,6, o 13,8. Tai ne atsitiktinumas, bandyta kokius 3 kartus. Trasoje važiuojant 90 km/h ir nieko nelenkiant momentines sąnaudas rodo 7+, vidutines paskaičiuoja irgi panašiai. Bandant autostradoje važiuoti 120-130 km/h sąnaudos priartėja prie psichologinės 10 l/100 km ribos ir ją peržengia.
Mano 2.0 100kw HDI: @90km/h - 6.0-6.3l/100km. @130km/h - ~8.0-9.0l/100km. Mieste - 10l/100km niekad nevirsijo (neskaitant saltojo ziemos periodo). Kelione iki Italijos ir atgal ziema - 6.7l/100km (PL@90km/h, CZ@~110-130km/h, A@130km/h, + ~200km Alpes).
Asmenines 50kkm statistikos sako:
min 6,01
Ø 7,71
max 10,43
Kolega su savo 2.2HDI iki Norvegijos ir atgal tilpo i 7.4l/100km (4 suauge + ~400kg balasto + stogo bagazine)
#64
Parašyta 2012 birželio 06 - 14:20
Privatus asmuo ir serviso KNYGA yra VISISKAI 0... Gaila bet taip yra. Idomu kaip atrodo pedalai, vairas, rankeneles, kilimas po padalais, abu rakteliai(jei 1 tai tikrai dar pliusas kad sukta rida) ar nera nusideveje, kilimas po kojom, slenkstis, aisku ryciagas, rankeneles posukiu tikrai negali buti nudile jokie uzsrasai - prie 150 000km jie dar turi atrodyti gana naujai(asmenine patirtis tikrai nemaza).Prieš mane buvęs šeimininkas per ~3 metus nubėgo ~30-35K km. Žinau.arba pirmasis seimininkas tampe camperyyy didziausia prikrauta storu bobu ir alaus backu.
Į LT anas atvažiavo būdamas gal 6 metų su trupučiu amžiaus, daužtas galinian kampan ir prabėgęs 120K. Pirktas iš privataus žmogaus, su serviso knyga. Irgi panašu į teisybę. Kablio iki atvažiuojant į LT nebuvo. LT šeimininkas, pasistatęs kablį, irgi kiek žinau minėtojo kemperio su visu turiniu netampė...
Net nežinau, lieka nurašyt ant asmeninės sėkmės tikriausiai.
Aisku buna variantu kad ir su 150 000km pareina, bet dazniausiai deja tokie variantai nuseda Tauragiskio(ar kito miesto) autoversilinkams ar ju artimiems giminaiciams, visa kita absoliutus brudas vakaruose ismestas kaip nenaudojamas metalo lauzas(arba inesticija virsija verte). O tas dauzimas jau ne karta kalbeta, dauztom masinom rida atsuka 99% nes mastymas/kabliukas gerai sudirba, dauzta, maza rida - gera auto. O kad gali gauti sumustini ir sukta ir dauzta niekas nepamasto. Tai tiek. Nereikia varyti tik ant auto, kaltos aplinkybes.
Wa pusbrolis priko 407, spidometre rode 240 000km, salonas palyginti ledinis isore taip pat. Bet skyvas nuejo, ziema nesiveda(nelabai gera kompresija), zvakes visos mirusios, ventiliatorius uzia garsiai(salono) ir dar visokiu tokiu negerumu. Serviso knygeles uzpildytos idealiai, rakteliai 2(1 is ju neveikia, nes belenkoks dadetas). Pasijungiau kompa, rodo 456 000 rida(ne itin geras specas atsukinejo). Ir ka? Paskui ir saukia tik 240 000 nuvaizaves o genda ir genda.
Gaila, nauju masinu neiperkam...
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2012 birželio 06 - 14:21
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#65
Parašyta 2012 birželio 06 - 14:30
Nemanau. Sutapimais netikiu. Matyt reikėtų ieškoti priežastinių ryšių grandinėlės - besibaigiantis purkštukas >> dėl netinkamų cilindro režimų lūžę pakėlėjai >> variklio iškėlimas ir pajudinimas visko, kas +/- gamykliškai stovėjo savo vietose ir buvo susidirbę su visais kitais mazgais.Nemanai, kad per daug sutapimu?
Ne?
Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas
Žalias šeimyninis autobusas - ex
Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex
Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex
#66
Parašyta 2012 birželio 06 - 14:40
Nepatikesi, bet maniskio ex salonas atrode geriau nei dabartinio: vairo "oda" (jaunas dermantinas) - lupasi, begiu perjungimo svirties "odinis" uzdengimas - sutrukes. Vienas raktelis su veik subyrejo. Dabartine rida - tik 150kkm. Tiesa, naujasis techniskai patvaresnis ir galvos skausmo nekelia beveik jokioIdomu kaip atrodo pedalai, vairas, rankeneles, kilimas po padalais, abu rakteliai(jei 1 tai tikrai dar pliusas kad sukta rida) ar nera nusideveje, kilimas po kojom, slenkstis, aisku ryciagas, rankeneles posukiu tikrai negali buti nudile jokie uzsrasai - prie 150 000km jie dar turi atrodyti gana naujai(asmenine patirtis tikrai nemaza).
#67
Parašyta 2012 birželio 06 - 14:43
Aš irgi manau kad ne taip. Intuityviai kažkuriuo pusrutulio kampu įtariu klubiečio Ramus darytą čiptiurlingą. Bet įtarimų moksliškai pagrįsti negaliu. Atseit užkelta galia nuo 94 iki 125 kW (na nežinau, mėlynasis kūpas 2,2hdi su tokiu pačiu nečipuotu varikliu bėgioja triskart smagiau) ir puslitriu sumažėjusios kuro sąnaudos (kiek žinau, kompo parodymuose taip ir nutiko, tik ne realybėje).Kazkas ne taip. Tvarkingas autobusas, su nepersunkiausia koja, neturetu tiek valgyti.
Buvęs savininkas Darka man auto perdavė su trip 8000+ ir Ø6,8 ank kompo. Tikrai nemanau, kad suprogram,uota specialiai, tiesiog jei kompas meluoja 20%, tai buvo ne 6.8, o 8,1 ramiai važinėjant daugiausia užmiesčiu. O kadangi jis nuodugniai neskaičivo kilometrų ir supiltų litrų, pasitikėjimas kompu vertė galvoti, kad kieravojama auto - itin ekoniomiška. Aš per 3K km pakėliau iki 7,4 ant kompo (8,8), važinėjau 50/50 trasoj ir mieste. Įvertinus kompo paklaida dydžiai sueina, tik klausimas - KODĖL tokios sąnaudos ir tiek meluoja kompas? Tikėtina, kad iki tiurlingo buvusios sąnaudos, kuriomis buvo girtasi forume prieš keletą metų - 7,2 ramiai užmiesty važinėjant buvo realios. O po tiurlingo padidėjo iki 8,1, nors kompas pradėjo rodyti 6,8.
Gali taip būti?
Ir ką daryti? {šitas klausimas aišku jau ne prie "patarimų/nuomonių", o prie dyzelinių variklių, moderatoriai tuoj skalbs}
Laimonai, pakomentuok apie vieno rakto ir atsukinėjimo santykį plačiau. Raktas iš tikro vienas, toks atvažiavo iš francų.
Šį pranešimą redagavo Prokuror: 2012 birželio 06 - 14:53
Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas
Žalias šeimyninis autobusas - ex
Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex
Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex
#68
Parašyta 2012 birželio 06 - 14:50
Anot eurovan2.com (kol ji buvo gyva) svetaines skaitytoju patirties:Nemanau. Sutapimais netikiu. Matyt reikėtų ieškoti priežastinių ryšių grandinėlės - besibaigiantis purkštukas >> dėl netinkamų cilindro režimų lūžę pakėlėjai >> variklio iškėlimas ir pajudinimas visko, kas +/- gamykliškai stovėjo savo vietose ir buvo susidirbę su visais kitais mazgais.
Ne?
pirmieji ankstyvieji (iki '03 pradzios) chroniskai sirgo ivairiu jutikliu/jungikliu/voztuveliu bedomis.
nepasikeite paskirstymo dirzo anksciau laiko, paprastai keisdavo ir variklio galva
Buta ten (forume) ir besilankanciu taksistu, su ridomis siekianciomis 400kkm
Daugiau jokiu tipiniu bedu kaip ir neteko girdeti.
Pasikartosiu: kolegos 2.2HDI autobusas jau netoli 300kkm ridos (keistas radiatoriaus ventiliatorius, "interkulerio" zarna bei nupuves vamzdynas iki Webasto, Webasto valdymo blokas.... tai yra viskas, kas bent kiek buvo susije su varikliu)
#69
Parašyta 2012 birželio 06 - 15:01
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#70
Parašyta 2012 birželio 07 - 21:00
#71
Parašyta 2012 birželio 07 - 21:28
#72
Parašyta 2012 birželio 11 - 14:16
Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas
Žalias šeimyninis autobusas - ex
Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex
Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex
#73
Parašyta 2012 birželio 25 - 13:27
#74
Parašyta 2012 birželio 25 - 15:05
As pabusiu kategoriskas: jei gali nepirkti - nepirk uz pigiai. Ypac jei vazinesi apie DE ar LUX: rimtesniam gedimui islindus gali tekti dar antra tiek palikti kokiam autohausui. Jei gali skirti daugiau pinigu - dairykis i bet kuri is EV2 kompanijos nuo '06 metu gamybos. 100kW 2.0HDI daugiau nei pakankamas. Neuzmirsk apie FAP'o ir ridos tarpusavio santykius. Jei nereikia 5+ vietu - geriau jau pasiziurek koki nekaprizinga universala ar sedana.Pastaruoju metu mintys ir zvilgsniai musu taipogi krypsta link 807. Kol kas kisene neleidzia skirti daugiau kaip 5000Eur, tai butu ~2004 m. Domina viskas, kas gali buti naudinga mastant isigyti toki auto. Kuri geriau rinktis 2.0 ar 2.2 Hdi? Beje, auto bus eksploatuojamas daugiausia po De ar Lux, na gal kartais nuvykstan apsipirkti i kaimynines valstybes ar aplankant gimtuosius namus karta ar pora i metus. Kadangi gyvename kalnuotose vietovese tai mastyciau apie galingesni varianta. laukiu atsiliepimu, patarimu pasiulymu.
#75 Svečias_vitalijus78_*
Parašyta 2012 liepos 12 - 21:31
as turiu 2.2HDI vikas ten gerai tik reike laiku keisti tepelus filtrus ir dirzu ir viskas ten gerai nes Peugeot 807 mieksta prieziura ir punktualumaAs pabusiu kategoriskas: jei gali nepirkti - nepirk uz pigiai. Ypac jei vazinesi apie DE ar LUX: rimtesniam gedimui islindus gali tekti dar antra tiek palikti kokiam autohausui. Jei gali skirti daugiau pinigu - dairykis i bet kuri is EV2 kompanijos nuo '06 metu gamybos. 100kW 2.0HDI daugiau nei pakankamas. Neuzmirsk apie FAP'o ir ridos tarpusavio santykius. Jei nereikia 5+ vietu - geriau jau pasiziurek koki nekaprizinga universala ar sedana.
#76
Parašyta 2013 vasario 05 - 23:31
Šį pranešimą redagavo Nerijusv: 2013 vasario 05 - 23:57
#77
Parašyta 2013 vasario 06 - 09:01
Kolega vis dar gainioja '03 2.2HDI. 300kkm+. Sankaba su smagraciu - gimtieji.šitiems varikliams internetiniuose kataloguose to nerandu. ar tai reiškia, kad nuo 2006m. neilgai laikančio smagračio bėdos irgi išspręstos?
Maniskis prabeges 162kkm. Sankaba itariu, labai ilgai nelaikys. Smagratis nebarska, bet laisvumo siek tiek yra.
Kol dar buvo gyvas EV2 forumas, zmones skundesi del pirmuju (nuo '06 iki ...) 100kW varikliu sankabu (butent sankabu, o ne smagraciu)
Nebepamenu kas ir kaip labai tiksliai, bet vienu periodu montavo senuosius 2.0HDI variklius su automatinemis greiciu dezemis, kol is Aisino gavo nauja 6'iabege gr.dezetuose pačiuose internetiniuose dalių kataloguose randu, jog 2004m-2006m laikotarpyje į 807-tus buvo dedama 2.0hdi 8vožtuvų 80kw variklis. kiek tame tiesos? skelbimuose neteko tokio užtikti...
Siaip, jei jau galvoti apie EV2, tai drysciau teigti, jog su varikliu ten bus maziausia bedu, t.y. greiciausiai neteks prie jo kisti nagu visiskai (ypac, jei ziuri kazka po '06 gimimo)
#78
Parašyta 2013 kovo 15 - 20:24
#79
Parašyta 2013 kovo 15 - 20:46
a zapaskes viduj nera?kur sitam pezuke slepiasi domkratas?neina surast
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#80
Parašyta 2013 kovo 15 - 22:03
jei zapaske rado, tai domkrato neberas.a zapaskes viduj nera?
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0