Nė vieno nesusilanksto, dėl to gali būt ramus.
807 vožtuvai nesilanksto trūkus dirželiui?
Mana domina EW10j4
O gal tik cilindrai nesilanksto?
Posted 2015 November 30 - 10:36
Nė vieno nesusilanksto, dėl to gali būt ramus.
807 vožtuvai nesilanksto trūkus dirželiui?
Mana domina EW10j4
O gal tik cilindrai nesilanksto?
Posted 2015 November 30 - 10:57
807 vožtuvai nesilanksto trūkus dirželiui?
Mana domina EW10j4
O gal tik cilindrai nesilanksto?
Gal tik cilindrai.
Posted 2015 December 15 - 18:51
jei tas ew10j4 yra 2.2 hdi,tai turejau ta dziaugsma.truko dirzas vaziuojant 90km\h greiciu.sulauze 10 karomislu.
Posted 2015 December 15 - 19:04
Kad diržas trūko tai pats kaltas. O karomislai gerai, nereik galvos kelt.
Posted 2015 December 17 - 22:29
dirzas keistas buvo pries koki 40000km.tai kur kalte?gal reik ji kaskart tepalus keiciant pakeist
Posted 2015 December 17 - 22:39
Nori pasakyt ir vandens pompa keitei ir atraminį ir įtempimo guolius ir trūko?
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Posted 2015 December 18 - 00:21
viskas keista,o isemus po gedimo kuo geriausios bukles visos dalys,tik dirzas trukes.contitech.toks likimas...
Posted 2015 December 18 - 08:37
Joooo, po 40000km niekam nebepasiskusi...Tiesa, per kiek laiko tas kilometrazas iveiktas?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Posted 2015 December 18 - 10:18
viskas keista,o isemus po gedimo kuo geriausios bukles visos dalys,tik dirzas trukes.contitech.toks likimas...
Nu va.. dar vienas patvirtinimas, kad contitech yra patys praščiausi dirželiai.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Posted 2015 December 18 - 21:48
per 2 metus su trupuciu iveiktas kilometrazas.dar raides pilnai iskaitomos ant dirzo,jokiu paskylinejimu,
Posted 2016 January 27 - 10:01
Sveiki Peugeot klubiečiai,
Bribrendo reikalas atsinaujinti šeimos automobilį ir akys pakrypo į šį eurowaną arba C8. Prieš tai turėjau P406 3,0l V6 su dujomis ir buvau patenkintas, tačiau pagausėjus šeimynai reikėjo talpesnio, tai pakeičiau į Xsara Picasso dyzeliuka, kurią turiu iki šiol tačiau i vėl pagausėjus šeimai iki 5 asmenų, šis jau tapo mažokas ir šiaip jau 6m atvažinėjau. Taigi vėl širdis linkasta prie benzino/dujų varianto, nes dabartinis kaip traktoriukas dirba, o dar ir garso izoliacija prastoka. Iš skelbimų susiradau vieną mano nuomone neblogą variantą parvarytą iš Švedijos http://auto.plius.lt...os-4588382.html. Pardavėjas sako, kad pirko žmonai, tačiau jai per didelė ir dėl to parduoda. Prieš 1,5 mėn. įdėjo tiesiogines dujas ir šiaip paruošė eksploatacijai. Visus švediškus servizo dokumentus turi, išsivertė, kad diržas keistas prie 150tūkst ribos, dėl to dar nekeitė. Taigi, planuoju savaitgali važiuoti jos apžiūrėti. Į ką patartumėte labiausiai atkreipti dėmesį, minėjo yra ant kėbulo pabaraižymų, bet tokių metų automobiliui sakyčiau norma. Pagal valstybinius numerius UYZ333 patikrinau švediškoje duomenų bazėje (https://fordonsfraga.transportstyrelsen.se/FragaPaAnnatFordon.aspx), bet ten kur rida - nėra įrašo.
Posted 2016 January 27 - 11:00
Pardavėjas sako, kad
Ir kur man tai girdėta
Gal kas žinantis automobilių kainų bei ridos koreliacijas Švedijoje papildys ar pataisys mane, tačiau nurodyta rida kiek keistai atrodo.
Pats kadaise vairavau tokį, tik '03.
Vidutinės realios benzino sanaudos (~60% užmiestis) - 11,12l/100km. Mieste ~13-14l/100km. Ramiai važiuojant @90km/h - ~7-7,5l/100km. @150km/h - ~15l/100km
Žiūrėti priekinę pakabą. Genda stabiliaztoriaus traukutės (piguva) bei šarnyrai (keičiasi su visa svirtimi. Kiek dabar kainuoja - nežinau, tačiau prieš 4-7metus tai buvo ~1000Lt orginalas bei ~400Lt "itališkas" su triskart mažesniu resursu).
Tikrinti aušinimo sistemos aliumininius vamzdynus (buvo nupuvęs trišakis. Kainavo kažkas eilės 400-600Lt. Vežė kelis mėnesius. Laikinai buvo sulitavę kažkaip).
Buvo sugedęs vienas purkštukas - ~200-300Lt orginalus.
Buvo "sugedęs" katalizatorius (barškėjo). Daug kainavo.
Prieš ~7 metus žiūrinėjau ar yra kokia galimybė nusipirkti neorginalų duslintuvą - deja, tuo metu nebuvo tokios galimybės. 2,0 benzinam tokių problemų berods kaip ir nebuvo. Užmesk akį į Bosal, Walker ar kitų gamitojų katalogus.
Tikrinti visus jungiklius (tipinė bėda - neveikiantys mygtukai ant svirtelių galo prie vairo, pvz borto kompiuterio parodymų keitimo), ar visi apipūtimo ventiliatoriai veikia.
Labai nerekomenduočiau (jei nereikia tiek sėdimų vietų) imti varianto su triviečiu suolu gale - sveria ~50kg, taigi pats vienas neišimsi ir į 5'ą aukštą neparsineši.
Posted 2016 January 27 - 12:32
Dėkui aroone už patarimus, Žiūriu apetitas šio busiko nemažas, bet vistiek mažiau nei kokie voyageriai su 3.3l. Dar turiu klausimą, kaip su tomis automatinėmis slankiojančiomis durimis? Ar nebūna daug problemų? Kaip supratau duslintuvas gali brangiai kainuoti šiam modeliui?
p.s. ten švediškam puslapyje kaip aš suprantu 6-keleiviai, turbūt be vairuotojo. Įdomumo dėlei pabandžiau suvesti ten numerius UYZ332 ir UYZ331 ir UYZ334, tai modeliai tie patys su 2.2 varikliais (matyt iškarto keli buvo registruojami) ridos atitinkamai: 2015-06 -156913km, 2015-06 -155444km ir paskutinis 2010-06 buvo prabėges 204330km. Tai koreliacijos nelabai ir galima išvesti...
Posted 2016 January 27 - 12:34
Jo tas pats pasakymas "zmonai per didelis" ir rida "tikra" labai juokingai skamba, tipo as ne perekupas pirkau kaip sau bet zmonai perdidelis ir viskas bus gerai. o kilometrazas tai cia gal pries 5 metus toks ir buvo bet tik ne dabar jo tikrink viska kaip ir aroone raso plius tikrinkis visas plastmases salone, ijunk isjung keleivio pagalve ,esp,ziurek ar isijungia issijungia. Dar pasitikrink ar sedynes visos galines issiima ar visi mechanizmai geri, nes as nezinojau ir nepasitikirnau tai radau vidurine kede taip isprausta i slides su suluzusiais mechanizmais kad net nezinau kaip ja iskrapstyti lauk. Dar pasiziurek galinio desinio rato suporto rankinio svirtele, kai uztrauki ir atleidi turi iki galo prisiglausti kitu atveju teks ardytis suporta ir valyti (cia tipo ju liga). Del dirzo pagrindinio tai jis gali buti ir keistas kaip ir pas mane, bet tikrai nebus pakeista viskas 99% kad vandens pompa palikta ta pati.(ta pati ir as radau diza pakeista vandens pompa dar originalas).
Edited by egidijus, 2016 January 27 - 12:35.
Posted 2016 January 27 - 17:53
Čia visų mašinų, kurios remontuojamos dyleriniuose servisuose, liga. Vandens pompos keitimas kažkodėl neįeina į dirželio komplekto keitimo darbų sąrašą. Yra tekę ištraukti 25 metų senumo pompų, prasukusių po pusę lemono. Tie seni guoliai tiek laikydavo, nauji jau tikrai nebelaikys. Būkit atsargūs.
Na ir dar jų dažniausiai nekeičia perekupai, remontuojantys iš užsienio partemptas mašinas po dirželio trūkimo. Keičiamas tik dirželis arba dar ir guoliai, jei jau visiški lavonai, o pompa dažniausiai lieka sena, nes tai papildomi 20-30eur išlaidų.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2016 January 28 - 08:06
Čia visų mašinų, kurios remontuojamos dyleriniuose servisuose, liga. Vandens pompos keitimas kažkodėl neįeina į dirželio komplekto keitimo darbų sąrašą.
Prieš tris metus oficialas, tuomet dar "Žibintas", atėjus laikui keisti dirželį, pakeitė viską aplinkui. Įskaitant ir vandens pompą. Tiesa, prieš tai atsiklausė ar daryti viską pagal reglamentą.
Posted 2016 January 28 - 09:45
keista girdeti,dyleris tiek VW, tiek AUDI, tiek Peugeot, su kuriais teko susidurti, su paskirstymo dirzu keicia ir vandens siurbli...
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Posted 2016 January 28 - 10:26
Pvz. Volvo pagal serviso programą pirmam diržo keitimui dyzeliui po 10 metų arba 160t km, nėra keičiama netik vandens pompa, bet ir gali būt nekeičiami atraminiai ir įtempimo guoliai jei nesimato tepalo prasisunkimo iš guolių.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Posted 2016 January 28 - 10:49
Prieš tris metus oficialas, tuomet dar "Žibintas", atėjus laikui keisti dirželį, pakeitė viską aplinkui. Įskaitant ir vandens pompą. Tiesa, prieš tai atsiklausė ar daryti viską pagal reglamentą.
keista girdeti,dyleris tiek VW, tiek AUDI, tiek Peugeot, su kuriais teko susidurti, su paskirstymo dirzu keicia ir vandens siurbli...
Žinokit, gali būti visaip, mano nuomone, bet faktas, kad esu sutikęs ne vieną ir ne du - kur dyleris keitė, ir pompos nepakeitė. Gal vienoj kontoroj ar valstybėj vienaip, kitoj kitaip, gal vienam varikliui kitaip nei kitam, gal seniau buvo vienokios taisyklės, o paskui pasimokę pakeitė. Gal priklauso, ar darai pagal dylerinę procedūrą, ar pagal meistrų ar serviso priėmėjo nuomonę, ar išvis pagal savo asmeninę nuomonę, nors net į servisą neleidžia nueit pačiupinėt senų dalių būklės. Faktas, kad garantiniu laikotarpiu darant ne pagal dylerinę procedūrą - prarasi garantiją, jei bus įrašyta ir pompa, o tu jos nenorėsi keisti ir už ją nemokėsi, bet jei pompa bus neįrašyta, o tu jos paprašysi - tai manau be problemų, tik mokėk už aušalą ir pačią pompą Na o jei garantija jau pasibaigus, tai kaip sutarsi su meistrais, taip ir bus, nesvarbu vieta.
Faktas, kad kalbu apie tai, ką matau išardęs, bent jau dažniausiai. Būna dirželis su originalo kodu ir serviso knygoj įrašyta, kad va kažkada pas peugeot dylerį keistas dirželis. Pagaminimo data dirželio apytiksliai metai tam įrašui knygoj sutampa (ant tam tikrų gamintojų dirželių būna data užrašyta). Guolius nuėmęs irgi matau pagaminimo metus, kurie būna apytiksliai knygoj įrašytam ir ant diržo užrašytam laikui.
O ant pompos dažniausiai būna automobilio pagaminimo arba dar vienetu mažesni metai. Bet čia nėra taisyklė be išimčių. Būna ir pompa pakeista, bet taip sutinku daug rečiau, negu originalias
Edited by tadas1991, 2016 January 28 - 11:13.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2016 January 29 - 08:27
Jo tas pats pasakymas "zmonai per didelis" ir rida "tikra" labai juokingai skamba, tipo as ne perekupas pirkau kaip sau bet zmonai perdidelis ir viskas bus gerai. o kilometrazas tai cia gal pries 5 metus toks ir buvo bet tik ne dabar
Į google suvedžiau VIN'a VF3EB3FZC13159284 ir išmetė kitą puslapį, kur jau matosi ridos ir daugiau informacijos:
http://biluppgifter.se/fordon/UYZ333
Tai rida gali būti ir tikra (išsiaiškinau, kad švedai ridą matuoja myliomis: 1 mylia -10km) (pakartosiu skelbimą Lietuvoje - http://auto.plius.lt...os-4588382.html, tik užkliuvo savininkų skaičius - net aštuoni (gal kas negerai, kad visi norėjo jos atsikratyti ). Taip pat peržiūrėjau švediškus skelbimus, tai ridų visokių būna, nepaisant gamybos metų: http://www.bytbil.co...ugeot&Model=807
0 members, 2 guests, 0 anonymous users