Del Peugeout gesimo pradedant vaziuoti?
#1 Svečias_iparado_*
Parašyta 2007 rugsėjo 19 - 18:15
#2 Svečias_Bartalameo_*
Parašyta 2007 rugsėjo 19 - 20:39
#3
Parašyta 2007 rugsėjo 19 - 20:55
Šį pranešimą redagavo Radradratorius: 2007 rugsėjo 19 - 20:56
#4 Svečias_kazinak_*
Parašyta 2007 rugsėjo 19 - 21:31
#5 Svečias_staklininkas_*
Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 00:56
#6 Svečias_mmx_*
Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 06:21
Šį pranešimą redagavo mmx: 2007 rugsėjo 20 - 06:30
#7
Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 06:53
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#8
Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 08:24
#9
Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 08:30
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#10
Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 11:05
#11
Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 12:01
Dar uzmirsai prideti: ir nuo kojos drebejimo....Net su GAZ51 imanoma .... aisku, jei veikia visi 4 cilindraiKlausykit, kol dar viskas neišsirutuliojo iki apsurdiškų komentarų, pasakysiu trumpai. Visa šita biliberdą priklauso tik nuo variklio sukimo momento ir pavarų dėžės perdavimo santykių ir viskas.
Tiek P405 1.4i, P406 2.2i, P807 2.2i tiek P206SW 1.4i negesta svelniai atleidus sankaba
#12
Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 14:45
#13
Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 15:16
Sankabos dyla ne del kojos greitumo/miklumo, o nuo turputi sudetingesnes funkcijos, kurios kintamieji yra apsisukimu skaicius nuo pradinio sukibimo momento iki pilno susikabinimo, disku spaudimo jegos slydimo momentu ir pan....daugiau taip pameginkit pavazinet is vietos be gazo ir letai kuo ilgiau atleidinejant sankaba galesit paskui sankabas keist ;)
#14
Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 15:28
Na dar ir nuo ipurshkimo kompo.Dar uzmirsai prideti: ir nuo kojos drebejimo....Net su GAZ51 imanoma .... aisku, jei veikia visi 4 cilindrai
Tiek P405 1.4i, P406 2.2i, P807 2.2i tiek P206SW 1.4i negesta svelniai atleidus sankaba
© J. Erlickas
#15
Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 15:43
Pas GAZ, bei Zigulius tokio daikto tuomet nebuvoNa dar ir nuo ipurshkimo kompo.Dar uzmirsai prideti: ir nuo kojos drebejimo....Net su GAZ51 imanoma .... aisku, jei veikia visi 4 cilindrai
Tiek P405 1.4i, P406 2.2i, P807 2.2i tiek P206SW 1.4i negesta svelniai atleidus sankaba
#16
Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 15:50
del apsisukimu skaiciaus nesiginciju nes ju nera daug jei gazo neduodi, bet vistiek pakankamai ;)Sankabos dyla ne del kojos greitumo/miklumo, o nuo turputi sudetingesnes funkcijos, kurios kintamieji yra apsisukimu skaicius nuo pradinio sukibimo momento iki pilno susikabinimo, disku spaudimo jegos slydimo momentu ir pan....
pradinio pilno sukibimo nera nes sankaba nera atleista pilnai ir slysta kad nedusintu motoro
disku spaudimas yra pakankamas kad masina pradetu riedet bet nepakankamas visiskam sukibimui,is to gaunasi kad sankabos diskai slysta,o dar is to gaunasi kad ir kaip bebutu slysdami dyla
#17
Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 19:11
Bet gi tada isheina, kad jei pradedi vazhiuot NAUDODAMAS akseleratoriu (pagazuodamas) tu kaip tik dar labiau padilini sankabos diska, nes nors ir trumpiau diskai slysta, bet padaro daugiau apsisukimu priesh galutinai sukibdamas...del apsisukimu skaiciaus nesiginciju nes ju nera daug jei gazo neduodi, bet vistiek pakankamai ;)
pradinio pilno sukibimo nera nes sankaba nera atleista pilnai ir slysta kad nedusintu motoro
disku spaudimas yra pakankamas kad masina pradetu riedet bet nepakankamas visiskam sukibimui,is to gaunasi kad sankabos diskai slysta,o dar is to gaunasi kad ir kaip bebutu slysdami dyla
Beje, kai stipriau uzhgazavus sankaba kartais prasisuka ir mashina nepajuda ish vietos (manau daugeliui taip yra nutike pvz pastrigus sankabos pedalui) - pasmirsta per kur kas mazhesni laiko tarpa, nei pajudant nenaudojant akseleratoriaus (pastaruoju atveju net nepasmirsta), taigi buchiau linkes nesutikti... beje - siulau atlikti bandyma - pliku delnu prisiliesk prie sienos, ir kiek tik gali greichiau per ja perbrauk - gali ir nudegti, o bruzhink ish leto - ilgai teks tai daryti, kol pajusi bent kiek shylanchia oda... Tas pats su degtukais ir degtuku dezhutem... Daryk ishvadas.
Epilogas - "Mazhiau gazuoji pajudedamas = taupai sankaba"
Šį pranešimą redagavo Radradratorius: 2007 rugsėjo 20 - 19:14
#18
Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 22:45
aha ir ijungus sviesas variklis grizta prie normaliu apsisukimu deka variklio sukimo momento ir greiciu dezes perdavimo...Klausykit, kol dar viskas neišsirutuliojo iki apsurdiškų komentarų, pasakysiu trumpai. Visa šita biliberdą priklauso tik nuo variklio sukimo momento ir pavarų dėžės perdavimo santykių ir viskas.
#19
Parašyta 2007 rugsėjo 21 - 07:27
#20
Parašyta 2007 rugsėjo 21 - 07:34
... o paskukus raktelį prieš laikrodžio rodyklę, žinok variklis apskritai užgęsta.aha ir ijungus sviesas variklis grizta prie normaliu apsisukimu deka variklio sukimo momento ir greiciu dezes perdavimo...
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0