Peršokti prie turinio


Del Peugeout gesimo pradedant vaziuoti?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 21

#1 Svečias_iparado_*

Svečias_iparado_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 19 - 18:15

Sveiki, Tai va, neseniai apturejau toki ginca su zmogumi, kuris teigia, kad visos naujesnes masinos su benzininiais varikliais veikia tokiu pat principu kaip ir dyzeliai - atleidinejant sankaba imetus pirma begi masina negesta, o is leto pradeda vaziuot?kiek paciam teko patirti, masina vistiek gesta, nesvarbu kokiu ji metu, priesingai nei dyzelis....pradejom gincytis butent del 1997 metu 406 peugeot, kiek as vazinejau, jei atleidi sankaba bet nespeji ispausti acc pedalo, masina trukcioja ir gesta, o ne vaziuoja....gal kas zino kaip ce yra is tikro?
  • 0

#2 Svečias_Bartalameo_*

Svečias_Bartalameo_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 19 - 20:39

nzn kokiu tiklu klausimas, bet papasakosiu kaip yra pas mane, ske atleidineju sankaba jei ant lygaus pavirsiaus masina stovi, tai kai sankaba pradeda kabint krenta apsukos, jas automatiskai kompas ar kas ten bebutu bando kelt na ir is tiesu traukia mano pugeliuka truput pradeda judet 91m pugelis, bet realiai be gazo toliau uzgestu cia beabejones.. na dar nuo kalno pameginsiu neturetu gest :D
  • 0

#3 Radradratorius

Radradratorius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 377
  • Vieta:Leigh-On-Sea, essex, UK
  • Automobilis:306 GTI-6, Jinlun Texan 125

Parašyta 2007 rugsėjo 19 - 20:55

Dazhnokai tenka grustis kamshchiuose, tai tiek pirma, tiek antra pavara vazhiuojant dazhnai atitraukiu abi kojas, o mashiniukas grazhiausiai toliau juda tiek i pakalne, tiek lygiu keliu, tiek ir i lengva kalvele be jokiu problemu (tik atitinkamai nuo mashinu srauto naudodamas sankaba perjungiu pirma ar antra pavara ir kaifuoju - gazo neliechiu). Nezhinau ar teisus tas zhmogus kalbedamas apie "visas naujas" mashinas, bet tai, kad manishkei tai neproblema - faktas.

Šį pranešimą redagavo Radradratorius: 2007 rugsėjo 19 - 20:56

  • 0
Uzhauges noriu buti Algimantu Chekuoliu

#4 Svečias_kazinak_*

Svečias_kazinak_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 19 - 21:31

kiek turejau masinu su visom galejau pradejau vaziuot be gazo,aisku sankaba reikia atleisti letai ,jei tu bandai staigiai atleisti sankaba ir dyzelis uzgestu,ir masinos metai cia ne prieko,variklis taipogi
  • 0

#5 Svečias_staklininkas_*

Svečias_staklininkas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 00:56

na as ir be problemu letai atleidziu sankaba ir rieda masina , naudoju toki vaziavima per pervazas kad nepurtitu :D
  • 0

#6 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 06:21

cia viskas priklauso nuo sankabos tikslumo :) t.y. susidevejimo.. mano 307 atleidus sankaba letai tolygiai masina pradeda riedet tikrai negesta. taciau jei tik greiciau atleisi sankaba, tai pasipurtis kai uzka ir uzges nu arba ne :D beja ta nesamone jog dyzelis negesta nervina, gesta jis kaip ir normali masina. tik ciuciut sunkiau lyginant prie benzo. Automatas the best!!! :lol:

Šį pranešimą redagavo mmx: 2007 rugsėjo 20 - 06:30

  • 0

#7 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 06:53

Nu nu padiskutuokit dar. Bais įdomu pasidarė
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#8 twarius

twarius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 364
  • Vieta:Šalia Kauno, ant kalno...
  • Automobilis:Citroen C8o7

Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 08:24

na nuo sankabos tai visiskai nepriklauso ( nebent nuo jos atleidimo greicio), siaip iki tam tikros ribos variklis turi negest (pas mane vaziuoja nuemus koja nuo gazo pedalo o nesmarkiai stabdant vistiek palaikomi tie patys apsisukimai) jei kitaip, netvarkoj laisvu sukiu reguliatorius (cia pas ipurskima) :beer:
  • 0
Konegali pinigai, tą gali dideli pinigai

#9 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 08:30

Klausykit, kol dar viskas neišsirutuliojo iki apsurdiškų komentarų, pasakysiu trumpai. Visa šita biliberdą priklauso tik nuo variklio sukimo momento ir pavarų dėžės perdavimo santykių ir viskas.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#10 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 11:05

Ypač kai šaltas variklis, man gazo reikia spaust. Ir gana nemažai. Kitaip iškarto užgęsta.
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#11 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 12:01

Klausykit, kol dar viskas neišsirutuliojo iki apsurdiškų komentarų, pasakysiu trumpai. Visa šita biliberdą priklauso tik nuo variklio sukimo momento ir pavarų dėžės perdavimo santykių ir viskas.

Dar uzmirsai prideti: ir nuo kojos drebejimo....Net su GAZ51 imanoma .... aisku, jei veikia visi 4 cilindrai :lol:
Tiek P405 1.4i, P406 2.2i, P807 2.2i tiek P206SW 1.4i negesta svelniai atleidus sankaba
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#12 deadsilense

deadsilense
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 385
  • Vieta:Kaunas- samogitia
  • Automobilis:Peugeot 605

Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 14:45

daugiau taip pameginkit pavazinet is vietos be gazo ir letai kuo ilgiau atleidinejant sankaba galesit paskui sankabas keist ;)
  • 0
Andrius

#13 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 15:16

daugiau taip pameginkit pavazinet is vietos be gazo ir letai kuo ilgiau atleidinejant sankaba galesit paskui sankabas keist ;)

Sankabos dyla ne del kojos greitumo/miklumo, o nuo turputi sudetingesnes funkcijos, kurios kintamieji yra apsisukimu skaicius nuo pradinio sukibimo momento iki pilno susikabinimo, disku spaudimo jegos slydimo momentu ir pan....
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#14 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 15:28

Dar uzmirsai prideti: ir nuo kojos drebejimo....Net su GAZ51 imanoma .... aisku, jei veikia visi 4 cilindrai :lol:
Tiek P405 1.4i, P406 2.2i, P807 2.2i tiek P206SW 1.4i negesta svelniai atleidus sankaba

Na dar ir nuo ipurshkimo kompo.
  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#15 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 15:43

Dar uzmirsai prideti: ir nuo kojos drebejimo....Net su GAZ51 imanoma .... aisku, jei veikia visi 4 cilindrai  :lol:
Tiek P405 1.4i, P406 2.2i, P807 2.2i tiek P206SW 1.4i negesta svelniai atleidus sankaba

Na dar ir nuo ipurshkimo kompo.

Pas GAZ, bei Zigulius tokio daikto tuomet nebuvo :P
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#16 deadsilense

deadsilense
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 385
  • Vieta:Kaunas- samogitia
  • Automobilis:Peugeot 605

Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 15:50

Sankabos dyla ne del kojos greitumo/miklumo, o nuo turputi sudetingesnes funkcijos, kurios kintamieji yra apsisukimu skaicius nuo pradinio sukibimo momento iki pilno susikabinimo, disku spaudimo jegos slydimo momentu ir pan....

del apsisukimu skaiciaus nesiginciju nes ju nera daug jei gazo neduodi, bet vistiek pakankamai ;)
pradinio pilno sukibimo nera nes sankaba nera atleista pilnai ir slysta kad nedusintu motoro
disku spaudimas yra pakankamas kad masina pradetu riedet bet nepakankamas visiskam sukibimui,is to gaunasi kad sankabos diskai slysta,o dar is to gaunasi kad ir kaip bebutu slysdami dyla :blush:
  • 0
Andrius

#17 Radradratorius

Radradratorius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 377
  • Vieta:Leigh-On-Sea, essex, UK
  • Automobilis:306 GTI-6, Jinlun Texan 125

Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 19:11

del apsisukimu skaiciaus nesiginciju nes ju nera daug jei gazo neduodi, bet vistiek pakankamai ;) 
pradinio pilno sukibimo nera nes sankaba nera atleista pilnai ir slysta kad nedusintu motoro
disku spaudimas yra pakankamas kad masina pradetu riedet bet nepakankamas visiskam sukibimui,is to gaunasi kad sankabos diskai slysta,o dar is to gaunasi kad ir kaip bebutu slysdami dyla  :blush:

Bet gi tada isheina, kad jei pradedi vazhiuot NAUDODAMAS akseleratoriu (pagazuodamas) tu kaip tik dar labiau padilini sankabos diska, nes nors ir trumpiau diskai slysta, bet padaro daugiau apsisukimu priesh galutinai sukibdamas...
Beje, kai stipriau uzhgazavus sankaba kartais prasisuka ir mashina nepajuda ish vietos (manau daugeliui taip yra nutike pvz pastrigus sankabos pedalui) - pasmirsta per kur kas mazhesni laiko tarpa, nei pajudant nenaudojant akseleratoriaus (pastaruoju atveju net nepasmirsta), taigi buchiau linkes nesutikti... beje - siulau atlikti bandyma - pliku delnu prisiliesk prie sienos, ir kiek tik gali greichiau per ja perbrauk - gali ir nudegti, o bruzhink ish leto - ilgai teks tai daryti, kol pajusi bent kiek shylanchia oda... Tas pats su degtukais ir degtuku dezhutem... Daryk ishvadas. ;]

Epilogas - "Mazhiau gazuoji pajudedamas = taupai sankaba"

Šį pranešimą redagavo Radradratorius: 2007 rugsėjo 20 - 19:14

  • 0
Uzhauges noriu buti Algimantu Chekuoliu

#18 twarius

twarius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 364
  • Vieta:Šalia Kauno, ant kalno...
  • Automobilis:Citroen C8o7

Parašyta 2007 rugsėjo 20 - 22:45

Klausykit, kol dar viskas neišsirutuliojo iki apsurdiškų komentarų, pasakysiu trumpai. Visa šita biliberdą priklauso tik nuo variklio sukimo momento ir pavarų dėžės perdavimo santykių ir viskas.

:D aha ir ijungus sviesas variklis grizta prie normaliu apsisukimu deka variklio sukimo momento ir greiciu dezes perdavimo... :D
  • 0
Konegali pinigai, tą gali dideli pinigai

#19 deadsilense

deadsilense
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 385
  • Vieta:Kaunas- samogitia
  • Automobilis:Peugeot 605

Parašyta 2007 rugsėjo 21 - 07:27

manau viskam reikia saiko ir optimalaus varianto ;) , per didelis apsuku kiekis drozia sankaba nes greit sukasi, per mazas irgi negerai nes ilgai slysta kol pajudi is vietos
  • 0
Andrius

#20 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 rugsėjo 21 - 07:34

:D aha ir ijungus sviesas variklis grizta prie normaliu apsisukimu deka variklio sukimo momento ir greiciu dezes perdavimo... :D

... o paskukus raktelį prieš laikrodžio rodyklę, žinok variklis apskritai užgęsta.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0