Jump to content


DĖL HIDROKOMPENSATORIŲ MIRTIES


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Svečias_pininfarina_*

Svečias_pininfarina_*
  • Svečiai

Posted 2007 September 27 - 23:32

Pas mane 2.0 l. EW10J4R (RFR) ciksi labai vožtuvai, žinau kad hidrokompensatoriai miršta. Gal kas žinot ir galit atsakyt, jei hidrokompensatorius nusprogsta (miršta), tai ar velenėlis pilnai nuspaudžia ir pilnai (kiek ir priklauso) atidaro vožtuvą, ar ne? (sakykim , kad velenėlio kumštelis nė kiek nenudilęs) Ar tik hidrokompensatorius reikalingas dėl to, kad jis prisiglaustų (visą tą kompensatorių ir vožtuvo nuspaudėją) prie velenėlio darbinio paviršiaus ir dėl to nebūtų garso? Labai būtų įdomu pasidalint gal kas tikrai žinot, - nes logiškai, jei nudyla kompensatorius, jo viršus, ... jis gi sutrumpėja, plius nelaiko savyje tepalo ir tampa ne "kietas", del to negali tiksliai prisiglausti prie velenėlio ir bilda. Tai ar gali būti, kad dėlto mažiau atidaromas ir vožtuvas (-ai)? Ir jeigu kas nors keitė hidrokompensatorius ar po jų "atsaigavo" variklis, ne tik, kad dingo garsas, bet ar sustvarkė ir visa degaus mišinio "apykaita", na ar pasijuto ne tik ant variklio darbo, jog jis dirba tyliau, bet ir ant kitų parametrų, traukos, plastiškumo ir pan????
  • 0

#2 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • posts 3,410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Posted 2007 September 28 - 06:02

Pas mane 2.0 l. EW10J4R (RFR) ciksi labai vožtuvai, žinau kad hidrokompensatoriai miršta.

Tokia kvaila mintis: o tepalas geras? toks koks priklauso?
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users