jus chebra duodat... inovatoriai racionalizatoriai. respect. po viso ko nusiuskit info PSA, tegul isvadas daro. gal mano mobiliu atsauks ir sutvarkys dykaija ja ...susimaisiau: pas mane ji irgi taip jungiasi ...i troinika... kad butu efektyvus pasildymas, jis reikalingas kada masina jau uzgesinta, po kurio laiko, kada tu jau darbe ar namuose vakarieniauji.... su laiko rele tai sakant ... - jei elektrinis pasildymas p.s. o jei atvedus slangute is radiatoriaus, ja apvyniojus storaja slanga, padavus elektrini siurbliuka (kur montuojasi stikliu apipurksti, nuvedus vel i radiatoriu, o siurbliuka pajungus ant laiko reles ...(gali neatlaikyt siurbliukas ilgesnem apkrovom ?) ???Sita man kažkodėl nei karto nebuvo užakusi, beje ji pas mane jungiasi per troiniką į storaja prie pat kolektoriaus Beje man kažkodėl yra negera nuojauta, kad mano veiksmų nepakaks - manau kad pilnai išspręst majonezą , teks vis dėlto pašildymą daryti storiosios ir bakelio.
tepalo ir kondensato emulsijos išspjovimas žiemą
#181 Svečias_laris_*
Posted 2005 February 07 - 16:39
#182
Posted 2005 February 07 - 16:40
#183
Posted 2005 February 07 - 16:44
#184 Svečias_rally69_*
Posted 2005 February 07 - 17:24
ee ar tik nesigaus tiap, kad vanduo cirkuliuos tik "trumpuoju keliu": i droselio sildyma ...? cia panasiai kaip su seno tipo daugiabuciu sildymu radiatoriais, kuriu atvedimo vamzdziuose stovi "trainikas": leidziantis cirkuliuoti 1) per radiatoriu 2) per trumpaji vamzdi, neleidziant isteketi is radiatoriaus ... kai as buvau laikinai isemes ta "trainika", tai vanduo cirkuliavo tik trumpuoju vamzdiu, pas kaimynus, vos vos susildydamas radiatoriu ...Ten kaip tik netoli praeina tokia nestora šlangutė - droselio sklendės pašildymui. Manau pilnai pakaktų įduriant papildomai šlangutės galą ir juo apviniojant bakelį, storą žarną, na ir aišku viską apšiltinant. Ir nereikėtų jokių siurbliukų. Antifrizo tekėjimo kelias turėtų būti: variklis - įdurta šlangutė apviniota apie bakelį ir žarną, droselio sklendė, radiatorius
#185 Svečias_laris_*
Posted 2005 February 07 - 17:27
jie zino pacia problema, bet uz geriausia sprendimo buda dar ir kokia premija israsytu, ypac jei tai nereikalautu dideliu investiciju. blogiausiu atveju jei PSA pavestu mes paremsim projekteli.Žino jie žino, :mad: bet klientų negerbia, todėl ir pardavimai jūjų krenta.
#186
Posted 2005 February 07 - 17:34
#187 Svečias_rally69_*
Posted 2005 February 07 - 17:41
as supratau - "iduriant" kaip papildoma slangute ...Manau pilnai pakaktų įduriant papildomai šlangutės galą ir juo apviniojant bakelį, storą žarną, na ir aišku viską apšiltinant.
#188
Posted 2005 February 07 - 17:47
#189
Posted 2005 February 09 - 19:43
Va siandien netiketai teko audi 80 (bulka) varikli paziurineti nes per praktika fara keitem.tai ten vanduo cirkuliuoja ir aplink filtra tepalo kiek maciau, ir cia pas musiskius prancuzu kazka reiktu sumastyti panasaus.ja ja ...susimaisiau: pas mane ji irgi taip jungiasi ...i troinika... kad butu efektyvus pasildymas, jis reikalingas kada masina jau uzgesinta, po kurio laiko, kada tu jau darbe ar namuose vakarieniauji.... su laiko rele tai sakant ... - jei elektrinis pasildymas p.s. o jei atvedus slangute is radiatoriaus, ja apvyniojus storaja slanga, padavus elektrini siurbliuka (kur montuojasi stikliu apipurksti, nuvedus vel i radiatoriu, o siurbliuka pajungus ant laiko reles ...(gali neatlaikyt siurbliukas ilgesnem apkrovom ?) ???Sita man kažkodėl nei karto nebuvo užakusi, beje ji pas mane jungiasi per troiniką į storaja prie pat kolektoriaus Beje man kažkodėl yra negera nuojauta, kad mano veiksmų nepakaks - manau kad pilnai išspręst majonezą , teks vis dėlto pašildymą daryti storiosios ir bakelio.
#190
Posted 2005 February 09 - 19:52
tai kad ner ka mastyt, pas prancuzus antifrizas irgi aplink tepalo filtra teka.Va siandien netiketai teko audi 80 (bulka) varikli paziurineti nes per praktika fara keitem.tai ten vanduo cirkuliuoja ir aplink filtra tepalo kiek maciau, ir cia pas musiskius prancuzu kazka reiktu sumastyti panasaus.
#191
Posted 2005 February 10 - 09:54
Pugose dar nemaciau, bet isitikines kad cia priklauso nuo to ar masina skirta Skandinavijos salim ar ne, nes pas mano motina R19 ten yra tepalo filtro pasiltinimas, o pas pazistamus - ne, nors irgi R19 su tokiu paciu varykliu. Ten netgi ausinimo sistemos zarnos gerokai skiriasi. Ar gerai cia nezinau, bet motina daznai sako, kad masina sila letai, turbut kol isils visokie filtrai, tai iki peciuko veliau ateina!tai kad ner ka mastyt, pas prancuzus antifrizas irgi aplink tepalo filtra teka.
Vilnius
#192
Posted 2005 February 10 - 10:04
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#193
Posted 2005 February 10 - 10:26
#194
Posted 2005 February 10 - 11:18
Manau svarbus, nors ir viskas susila, bet esme tokia, kad vaziuojant 70-90 ir greiciau, kai temperatura -18, minusinis oro srautas is priekio sugeba padaryti minusine aplinka tiems slangams, taip yra nes buvo variantu, kai zmones sustodavo pakely del tokiu problemu. T.y. radiatoriu reiketu pridengti, bent jau pries tas slangas! ;)Važiuojant ilgesnius atstumus, apšiltinimas, man rods, nėra labai svarbus
Vilnius
#195
Posted 2005 February 10 - 11:21
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#196
Posted 2005 February 10 - 12:09
#197
Posted 2005 February 10 - 14:40
arba tepaloNebus vandens...
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#198
Posted 2005 February 10 - 14:50
#199 Svečias_Vaidulis_*
Posted 2005 November 06 - 23:38
#200
Posted 2005 November 06 - 23:43
405, 93 metu 1.8 buvo si problema. Del 2.0 netrukus issiaiskinsim.Teko pavartyti citroensciku ir pezistu forumus. Visur yra uzsimenama apie "majoneza" Noriu paklaust ar visiems benzininiams pezams ta pati beda. Labiau domina porestailinginiu P405 benzininiai varikliai
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users