Ramus,
zhiurau tu chia valdai shitoj temoj. Pasakyk tu man neapsiskaichiusiam, ar gali kokia nors elektronine klaida (gal taip vadinamas kokis tai eroras kompe, kaip kad teko girdet toki termina) itakotu galios netekima? Esme ta, kad buna tai gerai, tai ne - begejantis jauchiasi galios dingimai (mazhdaug iki ~3500 rpm), o kartais shoka i prieki nuo pat pradzhiu. Pas mane 1995 S16 2.0 150ag su vakuumu valdomais papildomais oro isiurbimo vozhtuvais ( mano fotkese matosi ). Diafragmos naujos, vamzdzhiai nauji, atsidaro ir uzhsidaro nuo pradzhiu iki galo, vakuumas tikrai nenuteka (tikrinau nuo a iki z), elektrinis vskuumo paskirstytojas (bent jau atsidarius kapota veikia idealiai) - chia tik tam, kad zhinotum, kad ne tame beda. Tai kaip ten yr, ar buna panashiu problemu susijusiu su kompu, nes kitas variantas man i galva ateinantis, tai tik kokie nors neshvarumai purshkimo sistemoj ar kazhkur dar degaluos, bet - zhinai - manau kompa bus lengviau ir greichiau patikrint, todel ir norechiau nuo to pradet, tik nezhinau ar apsimoka... Ne Lietuvoj tesu, tai man tik patarimo reiketu, jei galim butu...
gali buti mase priezasciu:ECU programoj kazkoks bugas,veikiant tam tikrais rezimais (pvz,esant tam tikroje temperaturoje,patenciometro padety,varikio programa turi taip vadinama''skyle''kuriuje dingsta normalios charakteristikos.Kita priezastis,kuro sistema-purkstukai,siurblys,slegio reguliatorius.Degimo kampas,zvakes,laidai,duju fazes.Pajungus aparatura reikia ziureti charakteristikas ir tada bus aisku.Forume dar yra ''Spakenas''-pasibelsk,gal ka dar patars.