Peršokti prie turinio


Keistai veikia aut. gr. dezhe


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 9

#1 Svečias_messiah_*

Svečias_messiah_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 spalio 16 - 11:38

Sveiki qrmiai bei prijauchiantys :) Taigi tenka pasiguosti, bet, mano esamas 460c 3.0+ aftomat pradejo mazhumle streikuoti :( Tas pac buwo ir su pirmu variantu, su 2.0 varikliu. Pastaruoju metu nebepatinka man automatines dezhes darbas: Simptomai: Labai dazhai pvz ish 1 y 2 pavara dezhe nusprendzhia perjungti tik varikliui pasiekus 3000-3200rpm'us :S. Tas pac pasitaiko ir tarp 2 ir 3cjhios pavaros, kiek rechiau tarp 3 ir 4tos. Ryte pradejus vazhiuoti taip atsitinka visada, tam kad nepjauti variklio dazhnai tenka yjungti ta stebuklinga zhiemos rezhimo "*" mygtuka, tokiu atveju pavaros jungiasi zhymei gereu beigi savo laiku. Nesenai patikrinau tepalu kiek dezheje, lyg ir norma :unsure: Taigi, manau jog nebusi uvienas turintis panashia problema, taigi galbut kas galetu koki viena kita patarima ar komentara shiuo klausimu. Thnks ish ankxto. p.s. visgi pastovei vazhineti su padidintomis apsukomis persijungiant pavaroms atsiliepia y kuro sanaudas, nes shiuo metu mieste pezas suvartoja ~ 22-23l duju :(
  • 0

#2 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Parašyta 2007 spalio 16 - 11:59

Kai spaudziu iki dugno pas mane irgi taip buna, iki 4000rpm pakyla. Bet nespaudziant praktiskai gazo, kai vos greiteja, ant 2200 rpm mazdaug jau jungia didesne pavara. Arba jeigu nemusa pavaros kuomet noriu, atleidus gazo pedala tuo metu, kada ji jau turetu isimusti (~2500) pavara persijungia, o tuomet vel palengva pradedi spausti gaza.
  • 0

#3 Svečias_messiah_*

Svečias_messiah_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 spalio 16 - 12:13

Kai spaudziu iki dugno pas mane irgi taip buna, iki 4000rpm pakyla. Bet nespaudziant praktiskai gazo, kai vos greiteja, ant 2200 rpm mazdaug jau jungia didesne pavara. Arba jeigu nemusa pavaros kuomet noriu, atleidus gazo pedala tuo metu, kada ji jau turetu isimusti (~2500) pavara persijungia, o tuomet vel palengva pradedi spausti gaza.

Ties qria vieta parashiau jog spaudau iki dugno, chia 'po barabanu' ar lengvai minant aGseleratoriu, ar dugna, visvien tas pac :(
  • 0

#4 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Parašyta 2007 spalio 16 - 15:13

Tada nzn, gal ka kiti patars.. Tik tiek kad atleidus gaza jei greicio pakanka jungia sekancia pavara, deja dezese nieko nesusigaudau, tik teoriskai.. :)
  • 0

#5 mixed

mixed
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 445
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:206 1.9D

Parašyta 2007 spalio 16 - 21:19

na pas amane buna taip greitai palakscius poto kompas galvoja kad ir vel leksiu todel begius jungia prie aukstesniu apsuku..
  • 0

#6 Svečias_messiah_*

Svečias_messiah_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 spalio 17 - 13:41

na pas amane buna taip greitai palakscius poto kompas galvoja kad ir vel leksiu todel begius jungia prie aukstesniu apsuku..

shiaip jo, kiek pamenu jei vazhineji ramei, junggdavosi normlaei, jei palaxtai, tada dal kazhkiek laiko jungineja ale 'sport' rezhimu, odabar joks jausmas jog kada sugalvoja kompas, tada ir jungineja pavaras arba normal arba 'sport' rezhimu. gal visgi kox kompas grybauja...
  • 0

#7 mixed

mixed
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 445
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:206 1.9D

Parašyta 2007 spalio 17 - 20:41

o gal S knopke uzstrigusi?? :unsure:
  • 0

#8 Svečias_messiah_*

Svečias_messiah_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 spalio 18 - 08:37

o gal S knopke uzstrigusi?? :unsure:

oj kai pbutu viskas simple, bet, 'S' kiek pastebejau iki red-line'o leidzhia kelt apsukas?

p.s. vakar mieste vakare prasukau ~70km, tai, uzheijna momentas, dezhe veikia idealiai, pavaros jungiasi tiek y aukshtesne, tiek y zhemesne ir laiku, ir be jokiu pashaliniu pojuchiu, bet uzheijna momentas, vel nesamones daro, vazhineji kaip su 'sport' rezhimu :S
  • 0

#9 Svečias_nordic_*

Svečias_nordic_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 lapkričio 01 - 14:18

Sveiki, Mano manymu, toks pavaros pailgintas islaikymas yra del temperaturos daviklio, kuris randasi pavaru dezeje. Kuo didesne temperatura, tuo didesne to daviklio varza. Jei ta detale jau pasenusi ar kazkur yra blogas kontaktas, kompas supanta tai kaip perkaityma ir islaiko apsukas ilgiau, kad pravaryti daugiau tepalo per radiatoriu. 20'C tepalas - varza 950 omu 80'C - 1450 omu. ECU kojos 21 ir 22. Maitinimas 5V. Kita priezastis gali buti TPS (throttle position sensor) sensorius, kuris randasi ant droselio. Sis del blogo kontakto (varza begaline) nusako kompui, kad droselis atidarytas daugiau nei 95% ir atlieka kickdown. Karta esu ji isardes, ten isties tik dviguba varza, ir del smulkiu dulkiu gali retkarciais dingti kontaktas. TPS kontaktus reiketu pabandyti uzsuntuoti su kondensatoriumi. Ir dar kita priezastis - stabdziu pedalo mygtukas. Siame auto su automatine pav. deze, jis visada stabdo varikliu. Gali buti, kad sis mygtukas blogai kontaktuoja. Pvz vaziuojant normaliu greiciu, staiga dingsta kontaktas, kompas supranta kud nuspaudet stabdzius ir pavaros nepejungia arba imeta zemesne. Sis, laimei, lengvai ardosi ir yra salia pedalo. Ju gali buti 2, vienas cruizo, kitas stabdziu. Juos isardzius ir sprendziant is laidu storio, galima teigti, kad jais teka nemaza srove, nes kontaktai buna iskrovu isvalgyti/pajuodave. Tai va.

Šį pranešimą redagavo nordic: 2007 lapkričio 01 - 15:02

  • 0

#10 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2007 lapkričio 02 - 23:34

Sveiki qrmiai bei prijauchiantys :)

Taigi tenka pasiguosti, bet, mano esamas 460c 3.0+ aftomat pradejo mazhumle streikuoti :( Tas pac buwo ir su pirmu variantu, su 2.0 varikliu.
Pastaruoju metu nebepatinka man automatines dezhes darbas:

Simptomai: Labai dazhai pvz ish 1 y 2 pavara dezhe nusprendzhia perjungti tik varikliui pasiekus 3000-3200rpm'us :S. Tas pac pasitaiko ir tarp 2 ir 3cjhios pavaros, kiek rechiau tarp 3 ir 4tos.

Ryte pradejus vazhiuoti taip atsitinka visada, tam kad nepjauti variklio dazhnai tenka yjungti ta stebuklinga zhiemos rezhimo "*" mygtuka, tokiu atveju pavaros jungiasi zhymei gereu beigi savo laiku.

Nesenai patikrinau tepalu kiek dezheje, lyg ir norma :unsure:

Taigi, manau jog nebusi uvienas turintis panashia problema, taigi galbut kas galetu koki viena kita patarima ar komentara shiuo klausimu. Thnks ish ankxto.

p.s. visgi pastovei vazhineti su padidintomis apsukomis persijungiant pavaroms atsiliepia y kuro sanaudas, nes shiuo metu mieste pezas suvartoja ~ 22-23l duju :(

kokia tavo "deze"?4 AL ar 4HP20? nors jos abi "adaptyvines".leituviskai snekant pas tave viskas OK jei daznai spaudi gaza dugnan.papasakoti jos veikima ir elektronikos algoritma-ne forumo tema ;)
  • 0
spakenas@gmail .com




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0