Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Travian


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 485

#421 Lenor

Lenor
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 376
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 2.2 16V zoom...zoom

Parašyta 2008 vasario 23 - 12:42

Klausykiiiit, o kuo skiriasi puolimu tipai - ataka ir reidas? Reido metu grobstoma, o atakos tik istvojami prieso kariai ir pastatai? :huh:
  • 0
Jeigu nesiseka uzsidirbti, vadinas, darbas – ne jūsų sritis
Ford escort XR3i pirmoji meilė, dragsteris
406 Marselio legenda
407 legenda tęsėsi
Grand C-Max'as - vėl fordukas :)

#422 ro3

ro3
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 513
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Ne Peugeot ...

Parašyta 2008 vasario 23 - 14:06

ne reido metu kompiuteris apskaiciuoja, kad zutu kuo maziau kariu ir jei uzsirovei ant galo su spastais tai tavo kareivuku dalis lieka juose atakos metu skaiciuojama puolimo ir gynybos santykis ir kovojama iki tol kol pas kazkuri nelieka kam kovoti. Ir jei dalis tavo kareiviu buvo pateke i spastus tai like kiti gyvi juos islaisvina.
  • 0
Rolandas +37067404745
97m. Fiat Ulysse Mano
ORLEN kaina

#423 DaviD

DaviD
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 252
  • Automobilis:Silver 406 2.0 HDi, '01, 81kw; Electric 406 Coupe 2.2 HDi, '01, 98kw

Parašyta 2008 vasario 23 - 21:48

Lenor, as irgi 3x sedziu. mano koord: -146 -25 Gal dar kas 3x sedi? :unsure:
  • 0
Electric 406 Coupe HDI 2,2 '01
Kaunas-Lentvaris-Vilnius

#424 Algirdas

Algirdas

    Įkopęs į penktą dešimtį

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.866
  • Vieta:Lietuvos kaimelis
  • Automobilis:batai....

Parašyta 2008 vasario 23 - 22:04


Gal dar kas 3x sedi? :unsure:

oxoxo
  • 0
keista... ir vel ne Pugas

#425 Swift

Swift
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:važiuojantis

Parašyta 2008 vasario 25 - 09:45

Gal dar kas 3x sedi? :unsure:

As tai toli (20|115) cia 3x.
  • 0
Don't worry, by happy!
Vilnius

#426 Svečias_Mazulis_*

Svečias_Mazulis_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 vasario 25 - 10:31

As ir 3x (36| -48) :)
  • 0

#427 ramchik

ramchik
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 349
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:peugeot 406 2,0 hdi

Parašyta 2008 vasario 25 - 16:30

Panevėžys (-14|-112)
  • 0
Nuotrauka

NE PINIGUOSE LAIME
LAIME JU KIEKYJE kuo maziau ,tuo sveikiau


P406

#428 Algirdas

Algirdas

    Įkopęs į penktą dešimtį

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.866
  • Vieta:Lietuvos kaimelis
  • Automobilis:batai....

Parašyta 2008 vasario 26 - 09:57

Panevėžys (-14|-112)

ateinu reidint...











pajuokavau :D
  • 0
keista... ir vel ne Pugas

#429 ramchik

ramchik
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 349
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:peugeot 406 2,0 hdi

Parašyta 2008 vasario 26 - 18:46

ateinu reidint...











pajuokavau :D

oi laukiam laukiam Posted Image mes sveteliu laukiam Posted Image Posted Image
  • 0
Nuotrauka

NE PINIGUOSE LAIME
LAIME JU KIEKYJE kuo maziau ,tuo sveikiau


P406

#430 Lenor

Lenor
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 376
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 2.2 16V zoom...zoom

Parašyta 2008 vasario 26 - 22:14

Ei specialistai :) Kokia susiburimo vietu lygiu prasme? Vistiek ten visi telpa kiek pridarai kareiviu :huh:
  • 0
Jeigu nesiseka uzsidirbti, vadinas, darbas – ne jūsų sritis
Ford escort XR3i pirmoji meilė, dragsteris
406 Marselio legenda
407 legenda tęsėsi
Grand C-Max'as - vėl fordukas :)

#431 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2008 vasario 26 - 22:37

http://travianas.lt/...rallypoint.html

Priklausomai nuo susibūrimo vietos lygio galėsite pasirinkti konkrečius taikinius savo katapultų atakoms:

* esant 1 lygiui - tik atsitiktinis taikinys
* patobulinus pastatą iki 3, 5 bei 10 lygio atsiranda daugiau taikinių variantų
* esant susibūrimo vietos 10 lygiui galėsite pasirinkti taikiniu bet kurį priešo pastatą išskyrus slėptuvę, mūrinę bei spąstinę
* esant susibūrimo vietos 20 lygiui galėsite pasirinkti du taikinius vienai katapultų atakai. Du taikiniai pasirenkami kai atakuoja 20 ir daugiau katapultų

Šį pranešimą redagavo Barklis: 2008 vasario 26 - 22:37

  • 0

#432 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2008 vasario 26 - 22:39

nuo 15 berods lwl gali statyti arena,kuri leidzia kariams nueiti toliau,jei zygis virsija 20 langeliu... berods gerai pasakiau :)

ne toliau o greiciau ir ne 20 o 30. ;)

Arenoje jūsų kariai treniruoja ištvermę. Šio pastato tobulinimas leidžia jūsų kariams judėti greičiau, kai jų kelionės viršys 30 laukų atstumą. Pirmus 30 langelių kariai juda normaliu greičiu, likusį kelią - greičiau.

http://travianas.lt/...mentsquare.html
  • 0

#433 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2008 vasario 26 - 22:41

Cia isversta vieno veikejo straipsniukas apie vystymo startegija ir kt. Atsiprasau uz gr. kaidas, bet manau kai kam tai bus naudinga.
********************************

BENDRI DUOMENYS APIE STATYBAS

Pradėsim nuo to kokius pastatus galima statyti kaimo centre. Iš viso yra 22 laukeliai pastatams statyti. Du iš jų yra skirti sienai/tvorai/pylimui bei susibūrimo vietai statyti. Likusiuose 20 laukelių statybas galima vygdyti pagal savo nuožiūra.

Susibūrimo vieta:
• Leidžia valdyti karius esančius kaime ir matyti kas ir kada jus puola;
• Kuo didesnis lygis, tuo daugiau taikinio pasirinkimo variantų duodama puolant su katapultomis(10 lvl leidžia pasirinkti maksimalų taikinių skaičių);
• 20 lvl leidžia pasirinkti 2 taikinius vienai katapultų atakai(pulti reikia su nemažiau 20 katapultų).

Siena/Tvora/Pylimas:
• Padidina visų kareivių, esančių gyvenvietėje, gynybine jėga;
• Kuo didesnis tvoros lygis tuo daugiau priešo žvalgų žus bandant išžvalgyti jūsų kaimą.

Iš karto pažymėsiu, kad jeigu nėra papildomai nurodyta, vadinasi pastatus statome iki maksimalaus jų lygio, tam kad jie atneštų maksimalią nauda pagal savo tiesioginę paskirtį bei generuotų maksimalų kiekį kultūros taškų. Jeigu nenaudosite „Travian Plius“ +25% grūdų gamybai, tai praktiškai pastatū išvystyti iki maksimalaus jų lygio negalėsite dėl grūdų stygiaus. Reikalas tame, kad labai mažai grūdų liks kariams.

Susibūrimo vietą bei sieną/tvorą/pylimą taip pat reikia statyti iki maksimalaus 20 lvl. Tai padidins kaimo gynybines galimybes bei tuo pačiu generuos daugiau kultūros taškų. Puolantysis su katapultomis, retai kada numano, kad susibūrimo vieta gali būti 20 lvl, o gintis be susibūrimo vietos yra labai sunku nes nesimato kas ir kada atakuoja (matoma tik pirmo užpuolimo laikas ir kiek atakų ateina).

Tai pat čia nekalbėsiu apie vienų pastatų reikalinguma kitų pastatų statybai. Tikuosi žaidėjai supras, kad norint pastatyti pastatą kuriam reikalingas kitas atitinkamo lygio pastatas, pradžioje pastatome pirminį pastata, o kai jis tampa nereikalingas nugriauname jį (naudojan gyv. Pastatą arba katapultas iš kito kaimo).

PASTATAI KURIUOS VISADA RIEKIA STATYTI VISUOSE KAIMUOSE

Nepriklausomai nuo to, kokia bus kaimo paskirtis, yra pastatų kurie visada privalo būti pastatyti visuose kaimuose:
1. Gyvenamasis pastatas (20 lvl);
2. Sandėlis (20 lvl);
3. Sandėlis;
4. Klėtis (20 lvl);
5. Klėtis;
6. Turgavietė (20 lvl);
7. Prekybos rūmai (20 lvl romenams, kitiems iki 15 lvl); (asmeniškai aš kol man nėra reikalingi prekybos rūmai, esu pasisitates 10 lvl Rotušę)
8. Malūnas (5 lvl);
9. Kepykla (5 lvl);
10. Akademija (20 lvl – išradus visus norimus karius yra nugriaunama tik esan kraštutinei būtinybei);
11. Rezidencija arba Valdovų rūmai;
12. Karžygio namai (minimum 10 lvl).

2 Sandėliai ir 2 klėtys reikalingos dėl šių priežasčių:
• Kaimą bus sunkiau sugriauti arba užgrobti (retai kada katapultų taikiniais pasirenkama daugiau kaip 1 sandėlis/klėtis, o jeigu ir pasirenkama nevisada pavyksta pilnai juos sugriauti);
• Mažiau šansų, kad dings resursai esant ilgesnį laiką neprisijungus;
• Valdovo rūmų, Karžygio namų, rotušės, prekybos rūmų, didžiosios arklidės ar kareivinių aukštesniems lygiams pastatyti reikalingi 2 sandėliai, o arenos 20 lvl – 4 sandėliai.


KAIMŲ TIPAI

Pagrindins visų kaimų statybos principas priklauso nuo to kokio tipo kaimas bus. Universalumas čia netinka, dėl to, kad bandydami gauti viską iš karto viename kaime, Jūs nepasieksite nieko, išskyrus didelius ir beprasmius resursų ir laiko švaistymus.
Kaimų tipai iš viso yra penki:
1. Sostinė;
2. Atakuojantis kaimas (off);
3. Gynybinis kaimas (deff);
4. Žvalgybinis kaimas;
5. Apgulties (katapultų) kaimas.

Naudoti kaima tik kaip resursų ir grūdų donorą irgi įmanoma, bet tai neefektyvus kaimo išnaudojimo būdas išskyrus galutinę Pasaulio stebuklo statymo fazę.
Prieš pradedant išsamiai nagrinėti kiekvieną kaimo variantą, aš pažymėsiu, kad nevertinsiu šarvų ir ginklų kalvių. Jos yra nugriaunamos iškart po to, kai tik išrandami maksimalūs norimų karių patobulinimai. Kaip taisyklė į jų vietas statoma klėtis bei sandėlis. Taip pat neužsiminsiu apie slėptuves ir spąstines, nes jos statomos tik ankstyvoje žaidimo stadijoje, o vėliau nugriaunamos ir į jų vietas statomi reikalingesni pastatai.



SOSTINĖS STATYBA

Sostinės statybai reikia pasirinkti 15-tuka arba 9-tuka su maksimaliu kiekiu grūdų oazių. Eigu yra galimybė reikia kuo greičiau užgrobti šalia esančias 2-3 grūdų oazes. Tiktais sostinėje galima statyti fermas didesnio nei 10 lvl, o įvertinant oazių duodamą grūdų bonusą čia galima kurit maksimaliai didelią armiją.
Sostinėje statome:
13. Sandėlis (reikalingas laukų išvystymui iki 16lvl);
14. Sandėlis (reikalingas laukų išvystymui iki 17lvl);
15. Sandėlis;
16. Klėtis;
17. Kareivinės;
18. Arklidės;
19. Dirbtuvės;
20. Arena;
21. Mūrinė.

Laisvas 22 laukelis atsiranda dėl to, kad kai akademijoje išrandami visi norimi kariai, ji yra nugriaunama. Jeigu sostinė yra 9-tukas, pradžioje vietoj 2-x sandėlių ir klėčių statoma lentpjūvė, liejykla bei plytinė(vėliau jos nugriaunamos).
Pilnai įmanoma, kad padoriai armijai pastatyti kaime neužteks turėti 17 lvl grūdų fermų(ypač 9-tuko atveju). Tuomet 18 lvl grūdų fermoms reikia pastatyti dar 2 sandėlius (vietoj mūrinės, prekybos rūmų arba klėties), o paskui pastačius visas fermas iki 18 lvl tuos sandėlius vėl nugriauti.
Kai kurie žaidėjai stato ir 19 lvl fermas. Šiam tikslui pasiekti laikinai nugriaunama praktiškai visi kaimo statiniai, kad būtų galima pastatyti reikiama kiekį sandėlių ir klėčių. Neesant kraštutinės būtinybės šitokios „egzekucijos“ daryti nepatariu.

Sostinėje visi puolamieji kariai yra tobulinami ginklų kalvėja iki 20 lygio, o tuomet ginklų kalvė yra nugriaunama. Romėnas reikiatobulinti Imperionus, Cezario raitelius, Taranus ir Ugnines katapultas; Galams – Pėstininkus su kardu, Raitus hedujus, Taranus ir Trebušetus; Germanams – Pėstinikus su kirviu, Germanų raitelius, Taranus ir Katapultas.

Taip pat ginklų kalvėje galima tobulinti:
Germanų Pėstininkus su kuoka (ideali „Patrankų mėsa“ nes yra pigi ir geritai statoma);
Romėnų Imperiono raitelius (idealūs akriai ferminimui dėl didelio greičio);
Galams Raitus perkūnus (dėl gero grūdų ir atakos santykio, bei didžiausio greičio)

Šarvų kalvėje būtų logiška iki 20 lvl ištobulinti visus gynybinius karius (для римлян это легионеры и преторианцы, для галлов – фаланги, друиды-всадники и эдуйская конница, а для немцев – копьеносцы и паладины) o po to ją nugriauti. Šis veiksmas reikalingas dėl to, kad visada yra tikimybė, kad jūs galit būti priversti „sėdėti gilioje gynyboje“.


ATAKUOJANČIO(OFF) KAIMO STATYBA

Šiuoje gyvenvietėje gaminama puolamoji(atakuojanti) armja. Čia labai svarbus maksimali grūdų gamyba, todėl idealus variantas yra šiam kaimui įrengti yra 15-tukas. Kraštutiniu atveju tai galėtų būti ir 9-tukas. Žinoma, kuo aplinkui šį kaimą daugiau grūdų oazių - tuo geriau.
Atakuojančiam kaime statome:
13. Kareivinės;
14. Arklidės;
15. Dirbtuvės;
16. Didžiosios kareivinės;
17. Didžiosios Arklidės;
18. Arena (minimum 15 lvl);
19. Rotušė (minimum 15 lvl);
20. Klėtis (dėl patogesnio karių maitinimo) arba Ambasada.

Jeigu atakuojantis kaimas 9-tuke, tai vietoj didžiūjų kareivinių, didžiūjų arklidžių ir klėties/ambasados statoma lentpjūvė, liejykla bei plytinė.

Atakuojančiam kaime visi puolamieji kariai ir taranai su katapultomis ginklų kalvėje išvystomi iki 20 lvl, o tuomet ginklų kalvė nugriaunama.

Kai kas atakuojančiam kaime stato tik pėstininkų armija, tačiau tai yra klaidingas žingsnis.


GYNYBINIO(DEFF) KAIMO STATYBA


Pgrindinė šio tipo kaimo paskirtis – gaminti gynybine armija ir ja siuntinėti i kitus savo ar sajungininku kaimus. Gynybiniam kaimui idealiai tinka 9-tukas. Tačiau visiškai realu ji daryti ir paprastam (6-grūdų) kaime ar 15- tukyje (tačiau 15-tuka naudoti ne kaip atakuojantį kaima - neefektyvu).
Atakuojančiam kaime statome:
13. Kareivinės;
14. Arklidės; (romėnai gali statyti didžiasias kareivines, nes pas juos nėra gynybinių arklių)
15. Arena (minimum 15 lvl);
16. Rotušė (minimum 15 lvl);
17. Lentpjūvė;
18. Liejykla;
19. Plytinė;
20. Klėtis (dėl patogesnio karių maitinimo) arba Ambasada.

Gynybiniam kaime visi gynybinio tipo kariai šarvų kalvėje išvystomi iki 20 lvl, o tuomet šarvų kalvė nugriaunama.





ŽVALGYBINIO KAIMO STATYBA

Šio tipo kaimui optimaliai tinka 9-tukas. Yprastiniam kaime yra sunku išlaikyti 1200-2000 žvalgų (o aklių pavidali dvigubai mažiau), o daryti žvalgybinį kaima iš 15-tuko yra bereikalingas naudojimas retai pasitaikančio lauko. Rekomenduojama, kad šalia žvalgybinio kaimo būtų bent dvi oazės su gūdais.
Žvalgybiniam kaime statome:
13. Kareivinės - germanams; Arklidės – galams ar romėnams;
14. Didžiosios Kareivinės - germanams; Didžiosios Arklidės – galams ar romėnams;
15. Arena (minimum 15 lvl);
16. Rotušė (minimum 15 lvl);
17. Ambasada;
18. Liejykla;
19. Plytinė;
20. Lentpjūvė.

Žvalgai yra ištobulinami ginklų bei šarvų kalvėje iki 20 lvl (tiek atakoje, tiek gynyboje), o tuomet šios kalvės nugriaunamos.


APGULTIES(KATAPULTŲ) KAIMO STATYBA

Šio tipo kaimui tinka yprastinis 6 grūdų laukų kaimas. 9-tuko arba 15-tuko naudoti šio tipo kaimui neverta. Visi kaimai kurie nėra spec. paskirties (puolamasis, gynybinis, žvalgybinis) privalo būti apgulties (katapultų) kaimai. Šio tipo kaimų kūrimo esmė yra tame, kad iš vieno kaimo galima paleisti maksimum 4-6 katapultų atakas, kurios pasieks taikinį 1-2 sek tikslumu (ir tai tik esant geram interneto greičiui). Su GPRS iš vieno kaimo man mepavyko padaryti daugiau kaip 3 katapultų bangas ateinančias 1-2 sek. tikslumu į taikinį. Tuo tarpu turint keletą kaimų kuriuose gaminamos ir laikomos katapultos, galima paleisti keletą ar net keliolika atakų, kurios ateis į taikinį 1-2 sek tikslumų.
Šiuose kamuose laikomos 100-300 katapultų ir už tiek kiek lieka gūdų(gali būti ir nedidelis minusas), pagaminama vieno tipo puolamūjų karių. Čia verta gaminti karius, kurių atakos ir sunaudojamų grūdų santykis geriausias(galams – lankininkai; romėnams – imperionai; germanams – pėstininkai su kirviu). Arba galima rinktis tokius karius, kurie laisvu nuo atakų metu vaikčiotų po fermas. Tam tikslui reikalingi greiti kariai: romėnams – imperiono raiteliai; germanams - pėstininkai su kuoka bei galams - тевтатский гром.
Apgilties(katapultų kaimuose) satoma:
13. Kareivinės;
14. Arklidės;
15. Dirbtuvės;
16. Rotušė (minimum 15 lvl);
17. Akademija;
18. Lentpjūvė;
19. Liejykla;
20. Plytinė;

Šio tipo kaimuose atakuojantys kariai bei griovimo technika (katapultos/ugninės katapultos/trebušetai) ištobulinami ginklų kalvėse iki iki 20 lvl, o po to ginklų kalvė nugriaunama.

Jeigu leidžia resursai, galima šiose gyvenvietėse šarvų kalvėje ištobulinti iki 20 lvl visus gynybinius karius. Toks veiksmas duos gyvenvietei dviguba paskirtį (atakuojanti ir gynybinė paraleriai). Reikalas tame, kad finalinėje žaidimo stadijoje atakuojantys kaimai tampa mažai efektyvūs (Pasaulio Stebūklo iš jų nugriauti negalima), o tuo tarpu gynybiniai kariai bus naudojami didžiuliais kiekiais Pasaulio Stebuklo gynybai. Taip pat tai suteikia galimybę pradėti papildomą gynybinių karių (deff) gamyba, jeigu staiga prireikia didelio kiekio gynybos prasidėjus aliansų karams. Nežinia kada gali papulti į didžiulą priešinikų apsuptį!!!

Pilnam apgulties(katapultų) kaimo panaudojimui gynubiniais tikslais, jums reikėtų nugriauti akademiją arba ambasadą, kad būtų galima tame laukelyje pastatyti arena (vienas iš variantų yra – iš kito kaimo su katapultomis nugriauti gyvenamąjį pastatą ir naudojant pliusus pastatyti areną).

SKIRTINGŲ KAIMŲ TIPŲ SĄNTYKIS VIENAME ACC

Norint teisingai vystyti kaimus viename acc, turėtų būti toks skirtingų tipų kaimų sąntykis:
• Vienas žvalgybinis kaimas (jeigu žaidėjo kaimai išdėstyti 2-3 rajonuose nutolusiuose vienas nuo kito, tai vienas žvalgybinis kaimas vienam rajonui);
• Šalia kiekvieno atakuojančio/sostinės kaimo turi būti 2-3 apgulties kaimai. Resursai kuriuos gamins apgulties(katapultų) kaimai pilnai užtenka, kad puolamuosiuose kaimuose būtų „non stop“ gaminami kariai. Analogiškai ir kiekvienam gynybiniam(deff) kaimui, jeigu norima juose gaminti gynybinius karius „non stop“.
• Minimum vienas gynybinis kaimas, vienam atakuojančiam/sostinės kaimui.


PASTATŲ STATYBOS EILĖ KAIMUOSE

Šiam tikslui numačiau kaimų užstatymo planą. Dabar apsistosim prie to kokia eilės tvarka reikia statyti pastatus kaime. Savaime aišku, kad klėtis bei sandėliai visur statomi pagal poreikį.
1. Pirmas kaimas:
• Pradžioje tobulinamos šachtos iki vidutiniškai 5 lvl, o slėptuvė(arba keli) iki 10 lvl;
• Po to statoma minimali infrasrtuktūra (susibūrimo vieta, turgavietė, kareivinės, karžygio namai - 1lvl, pezidencija-1 lvl);
• Tada statome šachtas iki 8 lvl. Tuo mat metu, satatant šachtas, pasigaminame ir puolamųjų (ir tik puolamųjų) karių aplinkinių kaimų ferminimui. Tačiau daugiau kaip 200 kariu gaminti nereikėtų;
• Po to satatome rezidenciją iki 10 lvl ir gaminame 3 kolonistus;
• Kuomet įkuriama antra gyvenvietą, pirmame kaime šachtos išvystomos iki 10 lvl bei statoma lentjūvė, liejykla, plytinė, malųnas bei kepykla. Optimalus šių pastatų vystymas pateiktas čia: http://www.kirilloid...llages_res.php;
• Palaipsniui statoma visi like pastatai.

2. Antras kaimas:
Statome viską analogiškai kaip ir pirmame kaime, tik išvystyti rezidenciją iki 10 lvl bei pasigaminti 3 kolonistus turime iškart, kaip tik pakaks Kultūros taškų trečio kaimo įkūrimui. Esant pakankamai resursų gyvenamasis pastatas kaip galima ankščiau pakeliamas iki 20 lvl. Būtina iš pirmo kaimo siūsti resursus į antrą kaimą, nes antro kaimo tobulinimas yra svarbesnis nei pirmo.

3. Trečias – penktas/šeštas kaimas:
Iš pradžių statome gyvenamąjį pastatą iki 20 lvl. Toliau keliame šachtų lvl iki 10 lygio bei statome lentpjųvę, liejyką be pytinę (Romėnai gyvenamąjį pastatą bei šachtas gal istatyti vienu metu). Po to statome visa kita kas liko. Rezidenciją iki 10 lvl bei pasigaminti 3 kolonistus turime iškart, kaip tik pakaks Kultūros taškų sekančio kaimo įkūrimui.

4. Šešta/ septinta ir kiti kaimai:
Viskas vystoma tai pat kaip ir anksčiau, tik dabar jau nebgaminame kolonistų. Viename iš esamų kaimų pakeliame rezidenciją iki 20 lvl ir tuomet su Dviem „vadais/senatoriais/įkalbėtojais“ grobiame kaimus iš kitų žaidėjų.

5. Šiam momentui jau turi atsirasti nauja sostinė (dažniausiai būsima sostinė būna antras arba trečias kaimas). Jeigu iš sostinės jau buvo įkurtas kitas kaimas, pageidautina, kad iš bet kurio kito Jūsų kaimo būtų perimtas tas kaimas kurį įkūrėte iš sostinės. Tai atlikus perimtame kaime dingsta visi pagaminti kariai, o taip pat karių patobulinimai šarvų bei ginklų kalvėse. Dėka kaimo(įkurto iš sostinės) perėmimo jums atsiranda galimybė pasigaminti nebe du, o net tris senatorius/vadus/įkalbinėtojus.


SVARBŪS VYSTYMOSI MOMENTAI

1. Pastatū statyba - tai pagrindinis tikslas pradinėse žaidimo stadijose. Kariai taip pat būtini, tačiau jų gamyba mažiau svarbi (išskyrus germanus, kuriems šimtelis pėstininkų su kuoka reikalingi aplinkinių žaidėjų reidinimui).

2. Pradinėje žaidimo stadijoje stankitės nesiginti naudodami karius. Gynybinių karių gamyba jums taps našta ir tie kas vysto puolamąją strategiją jus aplenks. Statykita slėptuves (jegu būtina galima statyti dvi arba net ir tris) ir stenkitės, kad Jus atakuojantys žaidėjai nieko(resursų) neišsineštų (netelpančius į slėptuves resursus, naudokite pastatų ar karių statybai ar keiskite per turgų). Aktyvi gynyba su kariuomene bus reikalinga tik tuomet kai jus pradės puldinėti su katapultomis.

3. Pasigaminkita Karžygį iš kart kai tik pradėsite gaminti karius. Jis nepakeičiamas priešininkų armijos gynybos naikintojas, bei geras pagalbininkas ginantis.

4. Tuomet kai išvystomi geriausiai puolantieji ar besiginantieji kariai – Karžygiai turi taip pat keistis. Galiausiai jūsų Karžygys turėtų būti vienas iš karių ant arklio.

5. Pasirinkdami antrą kaima 15-tuką, susitaikykite su tuo kad dėl resursų stygiau jūsų vystymasis gali sulėtėti, tačiau antrą kaimą 15-tuką vertą rinktis dėl to, kad po to jų gali nebelikti.

6. Pradinėje žaidimoje stadijoje ginklų bei šarvų kalvėje kariai tobulinami tik tuomet, kada arjimos dydis pasiekia 200-300.

7. Katapultų gamyba (o tai reiškia ir dirbtuvės aukščiau 1 lvl) neturėtų jums rūpėti, kol jums nereikės periminėti kitų žaidėjų kaimų. Kainuojas jos brangiai. Efektyviai jas galima naudoti tik tuomet, jeigu jūs turite daug (200-300) katapultų bei palaikančią puolamąją armiją. Resursų eikvojimas katapultomis per daug anksi, gali sulėtinti jūsų vystymasi ir jus aplenks tie kurie nesusižavi katapultų gamyba anksčiau laiko.

8. Siena/tvora/pylimas suteikia kaimui nemaža paramą gynyboje. Todėl ataka be taranų/mūrdaužių gali būti tiksinga jeigu jūs atakuojate:
• Reidu;
• Pasyvią fermą;
• Žaidėją be sienos/tvoros/pylimo ir esant mažai tikimybei, kad siena/tvora/pylimas gali būti atstatytas;
• Žaidėją, kuris gali prieš jūsų ataką surinkti didelį gynybinį pastiprinimą, o puolant be taranų yra tikimybė spėti užpulti prieš ateinant pastiprinimams.

9. Stenkitės kuo ankčiau užimti oazez esančias šalia kaimo. Ateityje kažkas iš jūsų kaimynų gali tapti sąjunginikais, todėl nebus galimybės perimti oazių užgrobtų jūsų kaimynų-sąjunginikų. Optimalu užimti po pirmą oazę kiekvienam kaimui, kuomet turite tris gyvenvietes, o po antrą – kuomet turite ketvirtą gyvenvietę.


*********************
šaltinis http://forum.travian...ead.php?t=15012
  • 0

#434 Lenor

Lenor
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 376
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 2.2 16V zoom...zoom

Parašyta 2008 vasario 27 - 22:11

:blink: jetus cia visas mokslas jau nebe zaidimas :lol:
  • 0
Jeigu nesiseka uzsidirbti, vadinas, darbas – ne jūsų sritis
Ford escort XR3i pirmoji meilė, dragsteris
406 Marselio legenda
407 legenda tęsėsi
Grand C-Max'as - vėl fordukas :)

#435 GRYNAS

GRYNAS
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:KAUNAS-ALYTUS-DRUSKININKAI
  • Automobilis:PEUGEOT 607 2.2HDI

Parašyta 2008 kovo 22 - 14:07

N adar del ydomumo. Tinklo gamukas www.redlightcenter.com Ne jaunesniems kaip 18 :). Ir for free :)

ugu
  • 0
Fsrc="http://i.imgur.com/eerBw.png" border="0"></a>[/IMG]

#436 thunder

thunder
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 648
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota Avensis

Parašyta 2008 rugsėjo 04 - 13:52

gal kas turit kam nereikalinga acc 4 serve??? aisku butu idomiau kad jis butu isvysttytas kazkiek :) na bent jau pop 2000 :)
  • 0
Peugeot 406 Nuotrauka Toyota Avensis Nuotrauka

#437 Wiz

Wiz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 398
  • Vieta:Lietuva, Vilnius.
  • Automobilis:Peugeot 406 1996

Parašyta 2008 rugsėjo 24 - 10:25

Jeigu kas sugalvosit reigstruotis, siulau nuoruoda ;)
http://www.travian.lt/?uc=lt4_58781

Gal yra is ketvirto serverio dar zaidzianciu?
  • 0
Obviously, the faster you travel, the sooner you get to where you're going. So you can see more and do more and learn more. Speed, as I've said many times before, makes you cleverer. ©J.Clarkson

#438 ro3

ro3
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 513
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Ne Peugeot ...

Parašyta 2008 spalio 09 - 10:40

S3 atsirado Natarai. Kaip musiskiams sekasi? Ar neapsiriko pasirnkdami NT teritorija? KAs ka zino...
  • 0
Rolandas +37067404745
97m. Fiat Ulysse Mano
ORLEN kaina

#439 frostas

frostas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.111
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:f48 verso s

Parašyta 2008 spalio 09 - 11:05

Kaip musiskiams sekasi?
Ar neapsiriko pasirnkdami NT teritorija?
KAs ka zino...

ieskok cia
o jei apie pug aljansa cia
  • 0
baltukas Yeti, 2014m. gimimo

#440 Svečias_Suboksidas_*

Svečias_Suboksidas_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 gruodžio 24 - 00:29

Šie priedai galimi tiktai naudojantis Firefox (mozila) programa
Beyond priedas:
Firefox naudotojams instaliuoti: http://www.greasespot.net
Tada instaliuoti šį java script NEW v.08.12.15+: Travian3 Beyond - ML&CN

http://userscripts.o...ipts/show/28129 < Travian3 Beyond - ML&CN script talpinama vieta

Rekomenduojami priedai:
http://userscripts.o...ipts/show/21896 < . Quick Maps+ v1.2.3 (greitai patikrinti žaidėjo/ally pozicijas/statistiką)
http://userscripts.o...ipts/show/13693 < Task Queue (pastatyti naują pastatą ar išsiųsti armiją nustatytu laiku)
http://userscripts.o...ipts/show/19560 < Village Center Numbers (patogiai rodo pastatų lygį)
http://userscripts.o...ipts/show/10862 < Hero Status (tiesiog dėl hero skaitikliuko)
http://userscripts.o...ipts/show/11874 < Info Building (veikia tik dviem ir daugiau kaimų, patogus pranešimas apie statybos/karių gaminimo pabaigas)

http://userscripts.o...ipts/show/17866 < Extended map with window (patogu, kai reikia surasti vietą naujam kaimeliui (gal būt nebeveikia, kol nesutaisys nuorodų))
http://userscripts.o...ipts/show/10835 < Battle Analyse (skaitikliukas kovai (reikėtų pasikoreguoti, kad nesipeštų su Beyond))

http://userscripts.o...ipts/show/13765 < Under-attack check (galbūt bus reikalinga, kai organizuos puolimus prieš jus, o gal būt sukursite sms išsiuntima puolimo metu? x])
http://userscripts.o...ipts/show/11045 < Mod Kit (gal būt geras, kai turėsite daug miestų, bet pešasi su Beyond)

Ieškantiems daugiau:
http://travianutilit....php?body=addon
http://userscripts.org/users/42177
http://userscripts.o...n&sort=installs

Kitos nuorodos:
http://travianas.lt < visi atsakymai čia.. prieš pradedant žaidimą, rekomenduoju perskaityti :]
http://travutils.com/?s=lt1 < statistikos saitas (Jau Lietuviškai)
http://travian.ws/analyser.pl?s=lt1 < dar vienas statistikos saitas (Jau Lietuviškai)
http://lnk.in/TrWarSim < skaičiuotuvas nustatyti kelių koordinačių atakai
http://lnk.in/trcalc < toks primityvus, bet patogus armijos laikų skaičiuotuvas
http://lnk.in/trcombsim < mūšių simuliatorius
http://travmap.shishnet.org < geras žemėlapio analizatorius (Yra Lietuvybė)
http://asite.110mb.com/cropfinder.php < kai ieškosite grūdinio kaimo
http://lnk.in/trbot < programėlė - nepertraukiamam vystymuisi žaidime (bet tai žiauru, nes eilinė priklausomybė žaidimui) x]


Jei susigundysite prisiregistruoti, tai pasinaudokite šia nuoroda TRAVIAN REGISTRACIJA , tuomet jums pasiekus 75 (250 speede) žmonių populiaciją, gausiu šiek tiek auksinių.

Iškilus nesklandumams Skype:
Kitinukas69
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0