Jump to content


Automato eksploatacija


  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#21 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Posted 2007 November 04 - 14:26

Del tepalo keitimo. cia aktualu visiem pas ka matoriukas 2.9L V6 (ES9J4) ir (ES9J4S) P406/605/607 + Automatine (4HP20) greiciu deze. sitoje dezeleje tepalas pagal gamintoja nekeiciamas:) nes pagal PSA sita dezele tarnaut turi neilgiau 140kkm. poto jei buna kaput. (kaip kad man buvo). bet!!!! isvengti dezes mirties galima (teoriskai) jeigu prariedejus 140kkm bus pakeisti sie komponentai: Hidromova (apie 600Lt) + tepalo filtras ir pats tepalas. + viso to darbas apie 1000Lt. praktiskai gaunasi kaip ir pagrindinio dirzo keitimas su visiais itempejais. bet manau verta? del tokiu darbu pas atstovus (Zibintas, Viciunai ir t.t. geriau net nesirodyti, anie net nesupras ko jus norite.) cia aisku viskas surasyta isskirtinai ES9J4+4HP20 kitiem varikliam ir kitom dezem nezinau.. o del eksplotacijos vaziuojant... nu ka as zinau viskas jau buvo pasakyta, nepageidautina palikt visu svoriu masinos ant "P" padeties.. tempt automata galima tik negreitai.. "1.2.3.D" perjunginet galima net nesustojus... visa kita savaime.. :blush:
  • 0

#22 Svečias_Mazulis_*

Svečias_Mazulis_*
  • Svečiai

Posted 2007 November 05 - 09:11

- Tepalu lygi reikia matuoti esant P ir variklis uzvestas.

Cia dezes tepala matuoti? ir kur jis ten pas 406 randasi (matuokle) :)
  • 0

#23 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Posted 2007 November 05 - 11:18

Tai vat idomu, kas dar kokiu girdeje gandu apie automatines dezes.

Nu geras. Visi gandai surasyti faking manuale.
Su N negalima riedeti (vaziuojant ijungti, krenta sviesto slegis, ner tepimo) - stovint galima. Del tempimo - dazniausiai FM raso (priklausomai nuo modeliu) 30-50 km 30-50 km/ h greiciu. O geriausia tampyti ant platformu - dalinai pakelto KET lyg nebeleidzia. Uzvesti tempiant, kiek zinau, turi nepavykti. Ir paciai dezei turi buti peilis- negauna sviesto spaudimo. Stovejimui - tik P, kad nenuriedetu. Ijungti tik visai sustojus. Vaziuoti - tik su D ir kitais mazesniu begiu diapazonu rezimais.
Del keitimo - naudotis tik gamytojo informacija. Nors dabar daug deziu yra be keitimo butinybes.

Del Kaledu senelio as abejoju- maciau kelis kartus.
  • 0

#24 Svečias_nordic_*

Svečias_nordic_*
  • Svečiai

Posted 2007 November 05 - 11:40

Cia dezes tepala matuoti? ir kur jis ten pas 406 randasi (matuokle) :)

Sveikas,

Kiek pamenu, pas 2L nera matuoklio (nesu tikras). Pas 4HP- 20 (3L) yra.
O seip matuoklis toks pat kaip ir variklio, randasi po oro filtru.

Jei niekur nesimato nutekejimo zymiu, tas tepalas niekur nedings is pav. dezes.
Taciau as 100% uz jo keitima, filtras, tai kaip iseis.
Tepalai dazniausiai buna brangoki, ir tik vieno modelio. Jokiu budu kitokio negalima pilti.
Tos zymes max.min, rodos ten ml skirtumas - mazai-blogai, per daug - kaista ir pan.

Sekmes

Edited by nordic, 2007 November 05 - 11:48.

  • 0

#25 Svečias_Mazulis_*

Svečias_Mazulis_*
  • Svečiai

Posted 2007 November 05 - 11:58

Sveikas,

Kiek pamenu, pas 2L nera matuoklio (nesu tikras). Pas 4HP- 20 (3L) yra.
O seip matuoklis toks pat kaip ir variklio, randasi po oro filtru.

Jei niekur nesimato nutekejimo zymiu, tas tepalas niekur nedings is pav. dezes.
Taciau as 100% uz jo keitima, filtras, tai kaip iseis.
Tepalai dazniausiai buna brangoki, ir tik vieno modelio. Jokiu budu kitokio negalima pilti.
Tos zymes max.min, rodos ten ml skirtumas - mazai-blogai, per daug - kaista ir pan.

Sekmes

Dekui, reiks pabandyt patirint po oro filtru. Gal bus ten. O del tepalu tipo tai zinau kad tik vieni tinka ir vienus reikia naudoti. :)

Dekui
  • 0

#26 Svečias_Danciux_*

Svečias_Danciux_*
  • Svečiai

Posted 2007 November 08 - 16:32

naujasniuose tepalas kiek zinau nesikeicia tik dapilamas esant reikalui, palikti ant P ir butinai uztraukt rankini, kadangi jai paliksi ant P ir kas nors netycia bumtels masinyte greiciu dezei ate bus bent jau kiek teko dometis,kai pats turejau auto
  • 0

#27 GeRieTiS

GeRieTiS
  • Senbuviai
  • posts 360
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 Break Premium 2,0 16V 100kW, automac.

Posted 2007 November 08 - 16:36

naujasniuose tepalas kiek zinau nesikeicia tik dapilamas esant reikalui, palikti ant P ir butinai uztraukt rankini, kadangi jai paliksi ant P ir kas nors netycia bumtels masinyte greiciu dezei ate bus bent jau kiek teko dometis,kai pats turejau auto

Bl tai reikia rankini tvarkytis :(
Gal kas zinote kiek apytiksliai gali kainuoti? Nes kai Viciunuose uzklausiau, pradejo jie man porinti apie ten esancius 3 artai 4 trosus kazkokius, dar kazka. Taip ir nepasake kiek gali kainuoti :(
O rankinis nelaiko visai.......
  • 0

#28 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • posts 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Posted 2007 November 08 - 23:45

Nezinau ar visi zino, bet tik nusipirkus automata gavau si nededeli bet labai smagu patarima - is padeties R i padeti D perstumti rankena nebutina spausti pavaru svirties fiksavimo mygtuko. Jei tiksliau - keiciant pavara R->N->D nesvarbu is kurios i kuria, bet sia seka. Stabdzius vistiek reik buti ispaudus! Kiek zn tai igyvendinta ne tik pezuose. Labai patogu kada parkuojiesi arba sukaliojiesi kur nors. :)
  • 0

#29 Samadielka

Samadielka
  • Senbuviai
  • posts 321
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 605 V6 3.0 24V '98

Posted 2007 November 09 - 07:38

Nezinau ar visi zino, bet tik nusipirkus automata gavau si nededeli bet labai smagu patarima - is padeties R i padeti D perstumti rankena nebutina spausti pavaru svirties fiksavimo mygtuko. Jei tiksliau - keiciant pavara R->N->D nesvarbu is kurios i kuria, bet sia seka. Stabdzius vistiek reik buti ispaudus! Kiek zn tai igyvendinta ne tik pezuose. Labai patogu kada parkuojiesi arba sukaliojiesi kur nors. :)

R->N->D veikia, netgi veikia R->N->D->3->2->1, D->N irgi veikia, bet jau D->N->R neveikia, reikia spausti mygtuka. Bet spausti ji reikia matyt visada, ne siaip sau jis ten padarytas :) Ir patogioj vietoj, nereikia is masinos islipt, kad ji nuspaust :)
  • 0
15 granionų stakanų variklis, 24 kažkokių navarotų, bėgiai persijungia patys

#30 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • posts 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Posted 2007 November 09 - 09:39

ne, pas mane jei stipriau patraukiu nepaspaudes tai per D iki 3 pavaros perjungt eina, toliau vistiek reik spaudyt mygtuka, bet ir gerai, nekada tu likusiuju prisireikia.. :beer: Beje, norejau pasiteirauti del tos P padeties palikus automobili, ir kad i ji trinktelejus kitai auto greiciu deze lekia velniop. Na gal neislekia, pasilieka, bet neatlieka toliau savo paskirties... :huh: Nezinau ar P galioja tas, bet vairo mechanizmo uzrakta kada per prievarta gerai trukteli suluzta uzraktas tam skirtas ir jis toliau laisvai sukiojasi bei taipogi veikia.. Gal su tuo P vistik paprasciau, irgi luzta uzraktas koks ir tik tiek, nes masina laikau prie gatves, maza kas koks parkuotojas nevisai cystas i subine/prieki bumptels :blink:

Edited by Tyro, 2007 November 09 - 09:45.

  • 0

#31 Svečias_Mazulis_*

Svečias_Mazulis_*
  • Svečiai

Posted 2007 November 09 - 09:57

R->N->D veikia, netgi veikia R->N->D->3->2->1, D->N irgi veikia, bet jau D->N->R neveikia, reikia spausti mygtuka. Bet spausti ji reikia matyt visada, ne siaip sau jis ten padarytas :) Ir patogioj vietoj, nereikia is masinos islipt, kad ji nuspaust :)

Gerai kad p406 jokiu mygtalu spaust nereikia... :)
Beje, dekui vidiems uz patarimus - daug suzinojau :beer:
  • 0

#32 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • posts 1,794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Posted 2007 November 09 - 11:00

Bl tai reikia rankini tvarkytis :(

Ir ne tik dėl bumptelėjimo. Įkalnėj nuokalnėj vien su 'P' užstabdžius dėžei nevaikiškos apkrovos turėtų tekt. 'P' nėra skirta rankinio darbą atlikinėt.
Išlėkt gal ir neišlėks, bet kad sveikatos toks prievartavimas neprideda - linkęs tikėti.
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#33 GeRieTiS

GeRieTiS
  • Senbuviai
  • posts 360
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 Break Premium 2,0 16V 100kW, automac.

Posted 2007 November 09 - 11:07

Ir ne tik dėl bumptelėjimo. Įkalnėj nuokalnėj vien su 'P' užstabdžius dėžei nevaikiškos apkrovos turėtų tekt. 'P' nėra skirta rankinio darbą atlikinėt.
Išlėkt gal ir neišlėks, bet kad sveikatos toks prievartavimas neprideda - linkęs tikėti.

Nu stengiuosi masina statyt ten kur ant 'N' ir taip nerieda... Zinau, kad nusikaltimas liutuko atzvilgiu toks aplaidumas :(
Bet dabar nei kada, nei uz ka bizki nera tvarkytis :(
  • 0

#34 Snatch

Snatch
  • Senbuviai
  • posts 2,349
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:batai

Posted 2007 November 09 - 11:17

Ir ne tik dėl bumptelėjimo. Įkalnėj nuokalnėj vien su 'P' užstabdžius dėžei nevaikiškos apkrovos turėtų tekt. 'P' nėra skirta rankinio darbą atlikinėt.
Išlėkt gal ir neišlėks, bet kad sveikatos toks prievartavimas neprideda - linkęs tikėti.

Nu stengiuosi masina statyt ten kur ant 'N' ir taip nerieda... Zinau, kad nusikaltimas liutuko atzvilgiu toks aplaidumas :(
Bet dabar nei kada, nei uz ka bizki nera tvarkytis :(

Rankinio tvarkymas kainuos nu kokį 30 litų...
  • 0

#35 GeRieTiS

GeRieTiS
  • Senbuviai
  • posts 360
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 Break Premium 2,0 16V 100kW, automac.

Posted 2007 November 09 - 11:46

Ir ne tik dėl bumptelėjimo. Įkalnėj nuokalnėj vien su 'P' užstabdžius dėžei nevaikiškos apkrovos turėtų tekt. 'P' nėra skirta rankinio darbą atlikinėt.
Išlėkt gal ir neišlėks, bet kad sveikatos toks prievartavimas neprideda - linkęs tikėti.

Nu stengiuosi masina statyt ten kur ant 'N' ir taip nerieda... Zinau, kad nusikaltimas liutuko atzvilgiu toks aplaidumas :(
Bet dabar nei kada, nei uz ka bizki nera tvarkytis :(

Rankinio tvarkymas kainuos nu kokį 30 litų...

...belieka atsakyti i pirma klausima: kada :blink:
  • 0

#36 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • posts 1,794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Posted 2007 November 09 - 13:55

Rankinio tvarkymas kainuos nu kokį 30 litų...

Kažkaip abejoju. Jei tik trosus patampyti - gal. Bet ir tai pernai 2 meistrų neįkalbėjau to padaryti. Sakė - žinom. Čia biški pasukti, biški patemti... Varžtai biški užrūdiję... tykšt... Oi, reikia naujo troso <_<
O jei dar kaladėlių keitimas...
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#37 Svečias_GDI_*

Svečias_GDI_*
  • Svečiai

Posted 2007 December 11 - 15:13

Nu geras. Visi gandai surasyti faking manuale.


Chia vat linkas http://www.tavo.imon...d=9&thread_id=8 i ta f*ing manual (kas neturi ar tingi ieshkot) - bendra info kaip usint APD visais atvejais. Tikrai pagelbejo, kai teko greit pershokt ant automato :D

Edited by GDI, 2007 December 11 - 15:14.

  • 0

#38 Svečias_nordic_*

Svečias_nordic_*
  • Svečiai

Posted 2007 December 11 - 16:05

ne, pas mane jei stipriau patraukiu nepaspaudes tai per D iki 3 pavaros perjungt eina, toliau vistiek reik spaudyt mygtuka, bet ir gerai, nekada tu likusiuju prisireikia..  :beer:

Beje, norejau pasiteirauti del tos P padeties palikus automobili, ir kad i ji trinktelejus kitai auto greiciu deze lekia velniop. Na gal neislekia, pasilieka, bet neatlieka toliau savo paskirties...  :huh:  Nezinau ar P galioja tas, bet vairo mechanizmo uzrakta kada per prievarta gerai trukteli suluzta uzraktas tam skirtas ir jis toliau laisvai sukiojasi bei taipogi veikia.. Gal su tuo P vistik paprasciau, irgi luzta uzraktas koks ir tik tiek, nes masina laikau prie gatves, maza kas koks parkuotojas nevisai cystas i subine/prieki bumptels  :blink:

Sveikas,

Jei trinkteli stovint ant P, dezei nieko neatsitinka, tik P mehanika gali luzti, kadangi P mehanizmas yra virsuje, tos dalelytes gali patekti kur nereikia, o tada gali buti rimtos pasekmes.

Del tepalu, and 4HP-20 su matuokliu tai uzima 30 minuciu. Reikia 6kampio rakto nupilti tepalams ir pailginto piltuvelio ipilti per matuoklio anga, na ir dirbti reikia svariai aisku. Man isbego 4L, nors manuale raso, kad turi buti 3. Keiciau 2 kartus su 2 sav pertrauka, kad visai atsisviezintu. Skirtumas juntamas iskart, tepalo kaina, tiesa, 2x4L yra apie 90EUR.

ATF seip tarnauja apie 100K km esant 80'C. Esant 100'C, tik 30K km.
Pagal manual'a 4HP-20 darbine temp yra 100'C.

Tai va.

Edited by nordic, 2007 December 11 - 16:06.

  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users