Maniškė irgi taip pat baubė, bet aš padariau ėjimą žirgu - pasiskolinau Kuršio mašiną ir daviau pavažiuot. "Kablukavimas" baigėsi kaip mat.Apie partneri mastau teigiamai, tik buvo pasakyta "nu kabluko tikrai nepirksim...$%&^%^&*", nu ir tt.
Apie Peugeot 806
#21
Parašyta 2005 gruodžio 29 - 15:05
#22
Parašyta 2005 gruodžio 29 - 15:05
Tada vietos liks kaip 406.Ple, negi teks pirkt benzina ir tikrai dujas statyti...
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#23
Parašyta 2005 gruodžio 29 - 15:07
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#24 Svečias_Mazulis Ronny_*
Parašyta 2005 gruodžio 29 - 15:10
Zinai, nera tai jau taip blogai.Ple, negi teks pirkt benzina ir tikrai dujas statyti...
as kazkada grubiai primeciau, kad pirkdamas benzinini 806 "laimiu" apie 2 metus, t.y. uz panasia kaina galiu paimti pvz.95' td ir 97' benza. Ivertinus, kad as per metus nuvaziuoju apie 15 t. km, o su masina vazineju-iki 2 metu, gaunasi, kad ekonomijos nelabai ir islosciau (su dyzeliuku). Plius benzas ziema greiciau isyla...
O kai dar prisimenu savo 406 dyzelio kap. remonta...
Zodziu, gyvenimas yra grazus. Svarbus is kokio kampo i ji paziuresi.
#25
Parašyta 2005 gruodžio 29 - 15:15
true....su dabartinem dyzelio kainom, pastarasis muset atsipirktu tik per metus nuvaziuojant daugiau nei 30kkm....Beda tik ta, jog 806'i ejo su 2.0 arba 2.0T benzininiais varikliais...nekoks pasirinkimasas kazkada grubiai primeciau, kad pirkdamas benzinini 806 "laimiu" apie 2 metus
#26 Svečias_Mazulis Ronny_*
Parašyta 2005 gruodžio 29 - 15:25
Juk ne sportinis bolidas tas 806. Pasiimi senaji geraji 2.0 varikliuka ir nesuki sau galvos. Uzteks tos galios. Na, nebent i koki autobana isvarysi...Beda tik ta, jog 806'i ejo su 2.0 arba 2.0T benzininiais varikliais...nekoks pasirinkimas
#27
Parašyta 2005 gruodžio 29 - 15:29
Beje, benzas ir dujos taip pat nepigo. Gerai, sakykim kažkada dyzelis kainavo 25 ct pigiau. Aš per metus prasuku apie 23 kkm, maždaug per mėnesį gaunasi 100-120l saliaros, t.y. 30 litų pigiau? Ar tikrai tik tiek? Kažkodėl mano skaičiavimai, kai aš važinėjau su migu ir dyzeliu, mėnesio išlaidų skirtumas buvo apie 250 Lt, tai čia skirtumas kai benzas ir zyzlas dar toli gražu 3 lt nekainavo. Daba bijau net skaičiuot, kokias sąskaitas migas pasiūlytų. Kažkodėl visi užsiciklinę, kad dyzelis buvo gerai, kai kainavo 25 ct pigiau už benzą. Mikrūškėm ar autobusų parkui tas aišku jautėsi, aš asmeniškai sutaupau dėl mažesnio dyzelinio mataro apetito. Beje oro filtrą ir tepalus, tiek benzui, tiek dyzeliui keičiu du kartus per metus, dyzeliui priedo atsirado kuro filtras, t.y. papildomos 40 Lt per metus, bet mažiausiai reikia sukt pautus dėl visokių babinų, laidų ir žvakių.true....su dabartinem dyzelio kainom, pastarasis muset atsipirktu tik per metus nuvaziuojant daugiau nei 30kkm....Beda tik ta, jog 806'i ejo su 2.0 arba 2.0T benzininiais varikliais...nekoks pasirinkimas
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#28
Parašyta 2005 gruodžio 29 - 15:30
Tas tai taip, bet prie laimetu benzino metu pridejus duju montavimo kaina gaunasi beveik tie patys pinigai kaip dyselius. Ir kaip ten su turbininiais varikliais, su dujom manau nedraugauja?Juk ne sportinis bolidas tas 806.
ir dar: nebijomas toks variantas - uz protingus pinigus perkamas auto su mirusiu varikliu, anas lupamas laukan ir sutvarkomas.
Šį pranešimą redagavo fla: 2005 gruodžio 29 - 15:31
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#29
Parašyta 2005 gruodžio 29 - 15:32
O kodel butinai nori dujas deti? Ar tu nemazai vaziuoji?Tas tai taip, bet prie laimetu benzino metu pridejus duju montavimo kaina gaunasi beveik tie patys pinigai kaip dyselius. Ir kaip ten su turbininiais varikliais, su dujom manau nedraugauja?
#30
Parašyta 2005 gruodžio 29 - 15:37
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#31
Parašyta 2005 gruodžio 29 - 16:15
Su saviske vaziuoju visur. Negaleciau pasakyti, jog vaziuoju daugiau ar maziau nei, kad su kita tureta masina.Kažkodėl mano skaičiavimai, kai aš važinėjau su migu ir dyzeliu
pabandom paskaiciuoti. As per metus vaziuoju kazkur ~25kkm. Tarkime, jog:
bezino kaina (A95): 2.96
dyzelio kaina : 2.99
vidutines benzino sanaudos (2.0): ~8l
vidutines dyzelio sanaudos (2.0HDI 110Ag): ~6l
25kkm rida:
su benzinu - 8/100*2.96*25000 = 5920Lt/metus
su dyzeliu - 6/100*2.99*25000 = 4485Lt/metus
Turime 1435Lt pliusa dyzelio puseje. Jei sneketi apie apynaujus auto, tai benzinui nustatytas privalomas tech aptarnavimas kas 30kkm, o dyzeliui kas 20kkm. Vadinasi, nuvaziavus 60kkm, dyzeliui reiks vienu kartu daugiau daryti TA. Priklausomai nuo vietos kur TA bus atlikinejama, tai kainuos papildomai 200-500Lt. Grubiai skaiciuojant, nuvaziavus 60kkm, su dyzeliu sutaupytum ~2400Lt.
kainu skirtumas tarp mazdaug 2-5metu 406'u su dyzeliniu bei benzininiu varikliu sudaro ~3-5kLt. Viliantis, kad nei vienos nei kitos masinos variklis per eksplotacijos laikotarpi nesugrius, pirkimo bei eksplotacijos islaidos susilygins mazdaug po 2-3 metu.
O dabar pabandom vertinti nematerialius dalykus:
salono isilimo greitis
baime, jog ryte neuzsivesi variklio ar bevaziuojant uzgesi del uzsalusios saliaros
mazesnis triuksmas salone
baime, jog uzsilenks HDI kuro siurblys (paskutiniu metu gana daznai tenka isgirsti apie tai)
Be abejo, i skaiciavimus reiktu ivesti ir pardavimo kaina, kuri butu didesne dyzeliui. Taciau is esmes tai nieko nekeicia
#32
Parašyta 2005 gruodžio 29 - 16:24
oj...dar viena dalyka uzmirsau pamineti: paprastai dyzeliai buna nuvaziave GEROKAI daugiau nei kad benzinai, kas sveikatos automobiliui irgi neprideda.Be abejo, i skaiciavimus reiktu ivesti ir pardavimo kaina, kuri butu didesne dyzeliui. Taciau is esmes tai nieko nekeicia
#33
Parašyta 2005 gruodžio 29 - 16:26
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#34
Parašyta 2005 gruodžio 29 - 16:27
#35
Parašyta 2005 gruodžio 29 - 17:07
Dar pamirsai kad pas furistus saliarkos kaina 2.00 lt ;)oj...dar viena dalyka uzmirsau pamineti: paprastai dyzeliai buna nuvaziave GEROKAI daugiau nei kad benzinai, kas sveikatos automobiliui irgi neprideda.
#36
Parašyta 2005 gruodžio 29 - 17:09
i HDI? tokios nepgarbos savo piniginei bei tokio atsainaus poziurio josios turiniui dar nemaciau....Dar pamirsai kad pas furistus saliarkos kaina 2.00 lt ;)
#37
Parašyta 2005 gruodžio 29 - 17:12
#38
Parašyta 2005 gruodžio 29 - 17:13
Čia galima ginčytis iki negaliu. Tech. abžiūras atliksiu pats, nesiruošiu mokėt kažkam 500Lt, kad su skudurėliu dulkes pavalytų. Dėl neužsivedimo žiemą, su benzu problemų taip pat būna, o dar jeigu atkreipsim dėmesį į stebuklingąjį majonezą, tai netik kad gali neužsivest, bet likt apskritai ant ledo praktiškai tiesiogine prasme. Vidutinės sąnaudos irgi priklauso kur, kaip ir kiek važiuojama. Dėl to, kad dyzeliai daugiau nuvažiavę, mitas, viskas priklauso nuo to kaip važiavę (šiuo klausimu į filosofijas nesileisim, nes ir taip aš teisus). Dėl šilumos žiemą, kol nugramdau stiklus, jau pučia šiltą ir diskomforto jokio.Su saviske vaziuoju visur. Negaleciau pasakyti, jog vaziuoju daugiau ar maziau nei, kad su kita tureta masina.
pabandom paskaiciuoti. As per metus vaziuoju kazkur ~25kkm. Tarkime, jog:
bezino kaina (A95): 2.96
dyzelio kaina : 2.99
vidutines benzino sanaudos (2.0): ~8l
vidutines dyzelio sanaudos (2.0HDI 110Ag): ~6l
Beje pas mane dar ne HDi ir aš sąmoningai tokio vengiau. Teoriniai paskaičiavimai gal ir teisingi, bet aš dažniausiai vadovaujuosi praktika, kas rodo, kad teorija ir lieka teorija. Aš suvalkietis, neapsimokėtų, tikrai nepirkčiau.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#39
Parašyta 2005 gruodžio 29 - 17:17
o tai furistai is kur pilasi saliara?i HDI? tokios nepgarbos savo piniginei bei tokio atsainaus poziurio josios turiniui dar nemaciau....
kartais ne is tu paciu degaliu su pavadinimais statoil, lukoil?
#40
Parašyta 2005 gruodžio 29 - 17:27
laisvai... ;)Čia galima ginčytis iki negaliu.
obdzekshyn...atmetam kaip ypac subjektyvu punktaTech. abžiūras atliksiu pats, nesiruošiu mokėt kažkam 500Lt, kad su skudurėliu dulkes pavalytų.
is visu turetu masinu, ziema problemu kele tik shikuliukas su dujomis bei dyzelinis escortas. Nei 405'as, nei 406'as absoliuciai jokiu oziu nerode.Dėl neužsivedimo žiemą, su benzu problemų taip pat būna
pabrauzyk koki mobile ar autoscout'a ir palygink 2-5 metu automobiliu ridas su benzininias bei dyzeliniais varikliais. ~80% is parduodamuju saraso, ridos sudarys 2-3 kartu skirtumus (50-100kkm vs 100-200kkm)Dėl to, kad dyzeliai daugiau nuvažiavę
nelendant i varikli, palyginkime kad ir pakabos ar vaziuokles mazgu susidevejima.viskas priklauso nuo to kaip važiavę (šiuo klausimu į filosofijas nesileisim, nes ir taip aš teisus)
hmmmm...maniskiam ex ascortui, tekdavo gramdyti 15-20min, kad salone pajustum kazka panasaus i siluma, kai tuo tarpu dabartinis kibiras karsta ora pradeda pusti jau po 3-4min, o silta - po 2min.Dėl šilumos žiemą, kol nugramdau stiklus, jau pučia šiltą ir diskomforto jokio.
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0