jei neklystu, paprastai jie pilasi arba baltarusijoje arba kaliningradeo tai furistai is kur pilasi saliara?
kartais ne is tu paciu degaliu su pavadinimais statoil, lukoil?
Apie Peugeot 806
#41
Parašyta 2005 gruodžio 29 - 17:31
#42
Parašyta 2005 gruodžio 29 - 17:39
Dėl žieminių problemų eina kalba apie tavo paminėta 2,0 matarą. Pabrauzinau mobile, paėmiau konkretų modelį 806 2000 metų. Ir ką matome? Ogi jokio skirtumo. Visų rida svyruoja 100-200 ribose su keliom išimtim virš 200 ir žemiau 100. Beje tarp tų išimčių yra ir tų ir tų. Taigi pakabos būklė ir atatinkamai atkrinta. Beje ne. Vistik lieka mano teiginys, kad priklauso kaip važiuota. Dėl šilumos. Pavyzdžiui šian ryte plikledį nuo stiklų gramdžiau apie 4 minutes. Įsėdau važiuot ir buvo visai malonu (Beje noriu pastebėti, kad daba žiema ir patartina nors truputį apsirengti, taigi šiluma pasijaus truputį greičiau, nei iki salonas įkais iki 25 laipsnių ).is visu turetu masinu, ziema problemu kele tik shikuliukas su dujomis bei dyzelinis escortas. Nei 405'as, nei 406'as absoliuciai jokiu oziu nerode.
pabrauzyk koki mobile ar autoscout'a ir palygink 2-5 metu automobiliu ridas su benzininias bei dyzeliniais varikliais. ~80% is parduodamuju saraso, ridos sudarys 2-3 kartu skirtumus (50-100kkm vs 100-200kkm)
nelendant i varikli, palyginkime kad ir pakabos ar vaziuokles mazgu susidevejima.
hmmmm...maniskiam ex ascortui, tekdavo gramdyti 15-20min, kad salone pajustum kazka panasaus i siluma, kai tuo tarpu dabartinis kibiras karsta ora pradeda pusti jau po 3-4min, o silta - po 2min.
p.s. ekskortui reikėjo termostatą pasikeist, būtum gramdiklių sutaupęs
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#43
Parašyta 2005 gruodžio 30 - 11:23
#44
Parašyta 2005 gruodžio 30 - 11:33
Dėl važiuoklės nežinau, bet pvz varikliaus skyrius identiškas, net priekinės faros dvigubu reflektorium vienodos. Expertas turi vieną minusą, kairėj pusėj yra tik vienos (vairuotojo) durys.
gal kas zino - vaziuokle experto identiska kaip 806-tojo, ar kazkas skiriasi?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#45
Parašyta 2005 gruodžio 30 - 12:01
uztat galines durys varstomos, o ne kilnojamos.Expertas turi vieną minusą, kairėj pusėj yra tik vienos (vairuotojo) durys.
man jo didziausi minusai lyginant su 806-tu:
- jog 2.1TD nebuvo, bet jei variklio skyrius vienodas, tai turetu but galima inkist.
- keleiviu sedynes ne atskiros, t.y. ne tokios patogios, bet turetu but galima is 806-to persidet
- biski aukstesnis, atitinkamai kazkiek procentu kuro sanaudos didesnes
- kadangi by default krovininis, tai vidaus apdaila ir garso izoliacija greiciausiai prastesne bus
#46
Parašyta 2005 gruodžio 30 - 12:03
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#47
Parašyta 2005 gruodžio 31 - 12:43
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#48
Parašyta 2006 sausio 05 - 12:53
806'as - nu komplektaciaj nebloga, bet itartinai pigus ir jau pagyvenes, sitam dar neskambyjau.
sitas Vilniuje, skambinausi, sake jau seniai pardavineja, nepardave del to kad kainos nenuleidzia, tipo visi nori gera masina nusipirkti pigiai, vazineja kasdiena, bet matai irgi siaipsau...
sito labai noriu , bet anas baisiai toli, sake pirko sau, buvo sudauzytas i priekini rata, tvarke kaip sau ir tt. ir pan. istorijos, is foto atrodo labai neblogas, tik kaina pjauna virs visu mano biudzetu... Gal sita kas nors netoli gyvena ir gali apziureti?
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#49
Parašyta 2006 sausio 05 - 13:13
Šį pranešimą redagavo Darka: 2006 sausio 05 - 13:14
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#50
Parašyta 2006 sausio 05 - 13:19
nu tas antras variantas man irgi biski itartinas, ypac zmonos ir spalvos argumentai, Darka, thank's uz info. ;)Tai va
A ta trecia gal pavyks savaitgali pamatyti, vaziuosiu kaunan i turgu, ir anas zada lygtais iki kauno irgi atlekti.
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#52
Parašyta 2006 sausio 05 - 16:23
o kodel pas ji priesrukiniu nera?
#53
Parašyta 2006 sausio 05 - 16:30
Nu komplektacija tokia? , pas kai kuriuos kitus irgi nera, ar pas porestailinginius visus turi buti?o kodel pas ji priesrukiniu nera?
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#54
Parašyta 2006 sausio 05 - 16:35
Ka zinau, manau kad 2.1 su kondisanais ir visai pribumbasais turetu but ir priesrukines?Nu komplektacija tokia? , pas kai kuriuos kitus irgi nera, ar pas porestailinginius visus turi buti?
Gal trukteltas buvo per prieki ir vietoj lempu tuninga padare?
#55
Parašyta 2006 sausio 05 - 17:23
Gali ir nebūt. Net nevisi HDi turiKa zinau, manau kad 2.1 su kondisanais ir visai pribumbasais turetu but ir priesrukines?
Gal trukteltas buvo per prieki ir vietoj lempu tuninga padare?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#56
Parašyta 2006 sausio 05 - 18:12
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#57
Parašyta 2006 sausio 05 - 18:18
Šį pranešimą redagavo Darka: 2006 sausio 05 - 18:20
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#58
Parašyta 2006 sausio 05 - 18:30
Aisku, zesim, gal iki to laiko rasiu pats ka nors.Kol kas dar nėra į ką labai žiūrėt. Visas praktiškai pabertas. Viduj visa apdaila nuimta, išskalbta ir namuose puse kambario užima O priekinės sėdynės berods pas visus sukaliojasi
Beje man reikia E raidės nuo gale esančio PEUGEOT užrašo. Jeigu kas kur nors nulupsit, duokit žinot
A raide pas Kursi paprasyk, ten pas ji vistiek kaskok 706'as belikes... ;) gal ir E atiduos.
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#59
Parašyta 2006 sausio 06 - 01:14
Šį pranešimą redagavo Tomas222: 2006 sausio 06 - 01:15
#60
Parašyta 2006 sausio 09 - 13:14
Šį pranešimą redagavo fla: 2006 sausio 09 - 13:16
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
Vartotojų skaito šią temą: 6
narių: 0, svečių: 6, slaptų narių: 0