Kažkaip didelio poreikio jam nėra, tai net neieškojauDarka, gal kur ineto platybese koki nors manuala ar tipo servizo knygute matei? Ar bukleta galu gale? Kaskaip nieko nerandu.
Gal Mamutas pagelbes?
Apie Peugeot 806
#101
Posted 2006 January 16 - 18:44
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#102
Posted 2006 January 16 - 18:56
#103 Svečias_golfietis_*
Posted 2006 January 16 - 21:55
hehe parsisiunciau brosiura.. pasirodo manajam 806`am net mage originali likus.... neblogai...
#104
Posted 2006 January 17 - 02:50
Cia daba fla ir kitiems kasdien matantiems ir darantiems "design work" klausimas ant uzbarstymo: ar multiplos isvaizda bloga ar kas kitas???intensyviai perkamas buvo net fiat multipla,
Edited by Snatch, 2006 January 17 - 02:50.
#105
Posted 2006 January 17 - 11:39
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#106
Posted 2006 January 23 - 10:52
Kolkas pirmieji ispudziai teigiami... Reikia registruoti, praeidineti TA, keisti paskirstymo dirza ir tt.
Dar karta aciu visiems kolegoms uz patarimus ir pagalba.
ps. Darka, kada minimyta darom?
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#107
Posted 2006 January 24 - 18:57
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#108
Posted 2006 January 24 - 19:03
Mažiausią stereotipinį šleifą paskui save velka. Be vsio što kančiajietsa na "o", nieko kaip ir neprisimenu..tarpkitko, idomus pastebejimas - akodel tar visu U60 projekto masinu pugai brangiausi?
#109
Posted 2006 January 24 - 19:06
svari priezastis. tikrai. bet uzsieni irgi panasi tendencija. Idomu, pas juos irgi apie ta "o" zino?Mažiausią stereotipinį šleifą paskui save velka. Be vsio što kančiajietsa na "o", nieko kaip ir neprisimenu..
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#110
Posted 2006 January 24 - 19:22
Pas juos žino, kad itališki automobiliai nebeužsiveda prie +2. Ir matyt jiems to pakanka.svari priezastis. tikrai. bet uzsieni irgi panasi tendencija. Idomu, pas juos irgi apie ta "o" zino?
#111 Svečias_dzeWs_*
Posted 2006 July 12 - 15:34
#112
Posted 2006 July 12 - 15:55
jep, grindys lygios. kad durys i sona stumdosi - irgi baisiai patogu. dyzelius 2.1 apetitu nesiskundzia, nors ir lupa kai zverius. apie kitus variklius neka ir tezinau, bet manau bus panasiai, bo masina sunki. . ieskok su maksimaliai kruta komplektacija- turesi daugiau visokiu maloniu niekuciu (veliurai, odos, sedynes sukasi i visas puses, klimos, veidrodziai kaip ausys susiglaudziai..) ir aisku daugiau galvos sakausmo. , ilgoje kelioneje labai patogu, nepavargsi trasa vaziuodamas, lenkimui irgi jokiu problemu, nuo 110 iki 140 begejasi labai linksmai ir greitai, labai patogu mieste, kad sedi auksciau ir matai i prieki toliau per kelias masinas, vingiuotam kelyje linkes uzsilinguoti biski, kai pripranti - normaliai..., a, vis del to salonas triuksmingas, sedynes kadangi issiema / isideda, tai barska per savo tvirtinimio vietas. galma pagyditi garsiau klausant muzona. nu jei dar ko reiks - klausk. dar va Darka grys po atostogu - daugiau papasakos. bo as tik saliara pilu ir vaziuoju. kaskaip nieko daugiau nedarau.
cia gal kaska naudingo iskasi: kaip ieskojome autobuso
Edited by fla, 2006 July 12 - 16:09.
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#113 Svečias_dzeWs_*
Posted 2006 July 12 - 16:57
#114
Posted 2006 July 12 - 19:04
Porestailinginiam nebeliko td atsirado HDI, retas variants, tokio ir as noreciau, kainuoja irgi nepigiai
fla pas tave dyzeliu 2,1 l. a kiek jis valgo mieste, trasoje? kelintu pas tave metu ?
Nuo kada pradetas gaminti porestailinginis varinatas ir kas ten pasikeite labai.
Gal kam teko susidurti su evasionu, mano giliu isitikinimu jie eina biski geresnes komplektacijos, pataisykit jei klystu
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#115
Posted 2006 July 12 - 19:25
pas man 98, 6 men, vertesi 98, 4/5 menesi, nuo 99 galo berods nebeliko TD, tik HDi., nu man asmeniskai porestailinginis zymiai simpatiskesnis, labiau peziskas, o del evaziono - nu ka as zinau , man tas meskis, tfu, liutas ant groteliu baisiai patink. nu niekaip neguli ant visokiu evazionu/ulysu ir zetu. a del geresnes komplekytacijos - kaiptik berods lancia tokia budavo.
fla pas tave dyzeliu 2,1 l. a kiek jis valgo mieste, trasoje? kelintu pas tave metu ?
Nuo kada pradetas gaminti porestailinginis varinatas ir kas ten pasikeite labai.
Gal kam teko susidurti su evasionu, mano giliu isitikinimu jie eina biski geresnes komplektacijos, pataisykit jei klystu
a, tiesa, mieste eda 9 litrus saliaros, nu niekaip ne maziau, trasoje iki 120 laisvai telpu i 7.5 litro. ai, pofig, man gerai.
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#116 Svečias_dzeWs_*
Posted 2006 July 12 - 19:47
a man ir meskis/liutas ir eglute >> tinka, tik va tie ulytka ir zetas baisokai atrodo su isore ir salonu viskas ciki, alia kas po kapotu darosi tai ?
a tiesa gal netycia kas girdejot, kazi Fiatai su kLanciom ne PSA variklius naudojo ar savus?
#117
Posted 2006 July 13 - 06:32
Blemba kazkur inte skaiciau, yra ligu tu paciu motoru ar ne 1,9 benzinaia tiesa gal netycia kas girdejot, kazi Fiatai su kLanciom ne PSA variklius naudojo ar savus?
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#118
Posted 2006 July 13 - 15:19
#120 Svečias_dzeWs_*
Posted 2006 July 13 - 17:19
del kainos visiskai sutinku del sito meska tfu liutas yra blogis.tiesa, dzews - meskis/liutas brangiau kastuoja uz kitus broliukus.
va, yra vienas grazus griebk. , tik dar ikirestailynginis, blyn.
jo tas grazus autopliuse, alia noretusi nuo 2000 metu
2 linasdz> o gal gali ka nors pasakyti ar zetas buvo su dyzeliuku ir gal ka nors apie ji girdejai?
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users