
Auto buvo pirktas tolimesnėm kelionėm, tai DK po 2,3, - 2,4 lt. HR, HU, CZ, SK ar SI neimanoma gauti...
Zeta 2,1TD - 96-2002,
Zeta 2,0 JTD - 99-2002
http://catalog.auto....rs/lancia/zeta/
Po to sekė Phedra (My lieben in future.

Iš visų U60 projekto auto(806,Evasion, Ulyse, Zeta) turtingiausia komplektacija pas Zeta. Be verstos odos sėdyniu pas mane (95m.) pilnas klimatronikas, paprastas+panoraminis el. liukas, besilankstantys el. veidrodžiai parkingo metu, apsisukančios priekinės sėdynės. Iki pilnos laimės trūksta tempomato...

Kaina, kaip minėjo fla didžiausia liūtuko...(Reklama - jūsų teisė rinktis...)
Jei nemeluoju(ech ta senatvė...) iš 0,5 limono per metus U60 auto, Zeta sudarė apie 6000 vnt.
Dar kartą kartoju Z - dalys indentiškos 806 - Variklis nuo XM, 605, Xantija...
Kitos dalys nuo atitinkamų U60...
Didžiausias skirtumas - priekinis kapotas:) - tegul kiekvienas spjauna man į veidą, jei auto grožis iš visų U60 priekio neatsiskleidžia pas ZETĄ!!!(joke)