Peršokti prie turinio


406 automatine pavaru deze


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 11

#1 Svečias_Kundrius_*

Svečias_Kundrius_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 lapkričio 15 - 11:44

Sveiki, suprantu kad tikriausiai visiems nusibodo automatiniu pavaru deziu temos, bet cia tikriausiai paskutine mano viltis. Peugeot 406, 2l, benzinas, 4 pavaru automatine deze, '98 m. Du klausimai: 1. Turiu problema su savo automatu. Nepriklausomai nuo to ar sildau automobili 10 min. ar 5 min., nuvaziavus 500-1000 metru, ketvirto begio jungimo metu man metama klaida (mirksi zieminio ir sportinio rezimo indikatoriai), sukyla apsukos (nepriklausomai jei as atleidiau akseleratoriu), o greitis po truputi pradeda kristi (taip pat nereguoja jei esu nuspaudes akseleratoriu). Viskas ka galiu padaryti tai tik isjungti varikli ir vel ji uzvesti - tada viskas normaliai. Perskaiciau visas (bent jau kiek radau) forumo temas siuo klausimu cia ir atsakymo taip ir neradau, tiesa, Peugeot centre pagal siuos kriterijus pasiule patikrinti dezes skysti ir pasikeisti 2 voztuvus, kaina ivardino ~1000 lt. Diagnostika parode kad yra problema su slegiu, daugiau nieko. Dezes skysti patikrinau - pilnas ir skaidrus, kaip ir turetu buti. Taciau taip yra tik kai automobilis santykinai saltas (pasildytas ~ 10 min. ir pravaziuota ~ 1 km), po to viskas ciki piki. Gal kas nors yra susidures su panasia problema arba esate girdeje sprendima? 2. Gal kas zino, kokia kaina automatines pavaru dezes siam modeliui, arba kur galima butu suzinoti tokia info? Nesakau kad ja planuoju keisti, tai butu krastutinis atvejis. Dekui.
  • 0

#2 GeRieTiS

GeRieTiS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 360
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 Break Premium 2,0 16V 100kW, automac.

Parašyta 2007 lapkričio 15 - 11:56

Jeigu Kaune, pabandyk paskambinti tel. 380326. Ten siaip citronistu irstva, bet yra liutu automatu specas - pakonsultuos.
  • 0

#3 Svečias_Kundrius_*

Svečias_Kundrius_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 lapkričio 15 - 13:02

Dekui, butinai pasiskambinsiu, nors ir Vilniuje esu
  • 0

#4 Svečias_Paunksne_*

Svečias_Paunksne_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 lapkričio 22 - 12:23

As turiu analogiska beda su automatu 307. kur dingo visi? Kundriau kaip sekesi spresti beda?
  • 0

#5 Svečias_PETRAITIS_*

Svečias_PETRAITIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 lapkričio 24 - 08:50

Diagnostika gr.dėžės kompo nebandei daryt? Gal ten problema, i mechanini gedima kažkaip nepanašu, pas mane irgi panašios bėdos tai išsiaiškinau kad su kompu kažkas
  • 0

#6 Marius406

Marius406
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 280
  • Vieta:Kaunas,London
  • Automobilis:Peugeot 407SW HDI executive ;BMW 320d

Parašyta 2007 lapkričio 29 - 17:00

sukyla apsukos (nepriklausomai jei as atleidiau akseleratoriu), o greitis po truputi pradeda kristi (taip pat nereguoja jei esu nuspaudes akseleratoriu).

Cia manau yra mechanine problema.Tuo labiau,kad diagnostika sako,kad spaudimo problema.
Vakar pardaviau paprasta greiciu deze,kuria des ant citrinos.Jam automato tvarkyma priskaiciavo 4800lt :blink:
PS hidraulinis tepalas svilesiais gali smirdeti

Šį pranešimą redagavo Marius406: 2007 lapkričio 29 - 17:02

  • 0

#7 Svečias_Paunksne_*

Svečias_Paunksne_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 lapkričio 30 - 10:38

Diagnostika pasakė: oro slėgio problemos, Žibintas - pakeitė vožtuvus, problema ne tik, kad neišnyko, bet sakyčiau dar ir paaštrėjo: "gear fault" atsirado dažniau, o vieną kartą mašina nuo kalniuko ant "drive" riedėjo atgal - smagumėlis. to PETRAITIS: o tai kas ten buvo su kompu ir kur taisei mašiną? to Marius: o tai kokios ten mechaninės bėdos buvo? Apskritai pasiskaičiau ir užsienio portaluose - regis, visi 307 automatai , turi bėdų su pavarų dėže, aš kažkaip įtariu, kad mano automatui - ateina pabaiga...
  • 0

#8 Marius406

Marius406
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 280
  • Vieta:Kaunas,London
  • Automobilis:Peugeot 407SW HDI executive ;BMW 320d

Parašyta 2007 lapkričio 30 - 10:56

"gear fault" atsirado dažniau, o vieną kartą mašina nuo kalniuko ant "drive" riedėjo atgal - smagumėlis.

to Marius: o tai kokios ten mechaninės bėdos buvo?

Cia ir yra automato mechanines bedos.Tau dezes frikciniai diskeliai buksuoja.Todel ir nevaziuoja i kalna.Turi smirdeti tepalas svilesiais arba karteryje drozliu pila buti(kaip man merse buvo)Jau atejo pabaiga :(
Uzjauciu
  • 0

#9 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gruodžio 02 - 10:52

Automatine greiciu deze tai kaip dyzelinis variklis... kol vaziuoja tol teikia malonuma.. bet kitavertus, as sumokejes uz savo automato remonta 3200Lt visai tuom nesigailiu..
  • 0

#10 Svečias_Paunksne_*

Svečias_Paunksne_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gruodžio 03 - 09:55

to mmx: O tai ka keitė? Ir kokie buvo "ligos" požymiai?
  • 0

#11 x|RAY

x|RAY
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 200
  • Automobilis:406 2.2 HDI

Parašyta 2007 gruodžio 04 - 23:37

ikisiu trigrasi, kai automatine deze meta gedima surista su slegio reguliavimu, tai reiskia kad kazkokiu momentu buvo nepakankamas slegis kad junginet hidraulinius voztuvus, kurie savo ruostu valdo stabdziu ir sankabu darba. Slegis krenta del dveju priezasciu: senas tepalas arba susidevejimas ivorese ar tarpinese pro kur prarandamas slegis. Zodziu arba mizeris arba dezes kapitalinis, ir yra tarpinis sprendimas: kad kompensuot tepalo praradimus montuojami didesnio nasumo voztuvai, perrasoma dezes kompo programa, ir zinoma pilamas naujas tepalas. Taciau yra salygine riba kai tie voztuvai gali kompensuot hidraulikos nesandaruma ir kada jau jie tiek nesugeba sukelt slegio. Savotiska loterija, ar dar kelis metus deze dirbs, ar vistiek teks pradet rimtesni (pinigine prasme) remonta. Beje gal kas parasytu kiek kainavo tokio "kompreso" kaina, voztuvai, tepalas, darbu kaina?
  • 0
Simas

#12 Svečias_Paunksne_*

Svečias_Paunksne_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gruodžio 08 - 01:17

Dabar jau galiu papasakoti: 1 bandymas žibinte: diagnostika - slegio problemos, pakeite hidraulinius vožtuvus, tepalus variklyje, greicio dezej, idejo oro filtra salonui - 1500 Lt. Rezultatas - dar blogiau; 2 bandymas - pakeite hidraulini bloka su viskuo - blokas apie 3600 (standartine kaina) , bandymai su hidrauliniu bloku (darbai) apie 400 Lt. Rezlutatas - mano peugeot vel laksto kaip naujas. Nesijaucia greicio dezes perjungimo - dirba geriau nei pries pakeitima.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0