
Dėl variklio šildymo
#1
Svečias_Liutas123_*
Posted 2007 November 21 - 12:17
#2
Posted 2007 November 22 - 20:59

#3
Posted 2007 November 22 - 21:13

#4
Posted 2007 November 22 - 22:26

#5
Svečias_e2110_*
Posted 2007 November 23 - 10:46
Edited by e2110, 2007 November 23 - 10:48.
#6
Svečias_Broniukas_*
Posted 2007 November 24 - 00:11
siaip tai as savo HDi galeciau kad ir valanda uzkurta laikyti, vistik iki 70 temperatura nepakils. Manau geriausiai yra uzkurus kokias minimaliai 2min pastovet, langus nusikrapstyt, taip profilaktiskai apie masina apeit, naujus ibrezimus susiskaiciuot, tada sest ir veziuot zemesniais begiais, kad variklis kieknors isiltu. o saltais orais varikliui didziausias kirvis nepasilusi uzgesinti.teoriskai mastant gadinimas del to kad mazesnes apsukos ir tepimas mazas.mastant is kitos puses jei iskart vaziuoti irgi gadinimas..ryte pasildau iki 70 ir pradedu svelniai vaziuoti ;) nemanau, kad gadinasi
#7
Svečias_wdxsas_*
Posted 2007 November 28 - 23:46

#8
Svečias_MRX_*
Posted 2007 November 28 - 23:58
Edited by MRX, 2007 November 29 - 00:02.
#9
Posted 2007 November 29 - 09:44

Edited by deadsilense, 2007 November 29 - 09:44.
#10
Svečias_Qpidonas_*
Posted 2007 November 29 - 11:02

#11
Svečias_Laura*_*
Posted 2007 December 11 - 22:25
o tai atsiprasau, kad asus pertraukiau, bet "negrezt salto variklio" tai tipo kad apsukos virs 3 nekiltu kol perjugi kita begi?Uzvedus varikli uztenka apie 30s. pasildyt. Per ta laika sukyla tepalo slegis ir jis issivaiksto po varikli. Vaziuojant variklis labiau syla, del to ner ko valanda stovet. Svarbu negrezt salto variklio ir viskas bus o.k. Dar labai svarbu kokybiskus tepalus naudot ir nesupilt ziema per tirstu. As dar pilu molibdenini prieda i tepala. Mazina trinti ir variklis ilgiau tarnauja. ( LIQUI MOLY Oil Additiv http://www.garazas.l...inos&id=3&psl=1 )
#12
Svečias_MRX_*
Posted 2007 December 12 - 23:37
Negrezt reiskia vaziuot normaliai, neprasukinejant ratu ir neuzsukinejant motoroo tai atsiprasau, kad asus pertraukiau, bet "negrezt salto variklio" tai tipo kad apsukos virs 3 nekiltu kol perjugi kita begi?
#13
Posted 2007 December 14 - 22:01
#14
Posted 2007 December 14 - 23:00
#15
Posted 2007 December 15 - 01:59
...Tuo labiau, kad uzhkurus varikli ir ijungus valytuvus (jei langai apsitrauke) niekas netrukdo grizht namo ir ikalt karshtos arbatos ar taui kavos... (chia pagal skoni)Gal geriau išeit iš namų keliom minutėm anksčiau? Jūsų teisė rinktis....
P.S. - vagiai gi taip anksti nesivadaloja... Nebutu jie vagiai, jei nebutu tinginiai, ne?
Edited by Radradratorius, 2007 December 15 - 02:00.
#16
Svečias_mmx_*
Posted 2007 December 15 - 16:48
#17
Posted 2007 December 16 - 17:55
![;]](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mirkt.gif)
#18
Posted 2007 December 16 - 18:18
#19
Posted 2007 December 16 - 20:28
Nenoriu būti nemandagus, bet tamstyte girdėjai kad zvanija, ale nežinai kurioje bažnyčioje.variklis intensyviausiai dyla kol pasiekia darbine temperatura ,vadinasi reikia kuo greiciau ta darbine temperatura pasiekti stovedamas ir ,,sildydamas,, tikrai truks ilgiau negu uzsivedus varikli ir is karto vaziuojant.juokas ima is tu kurie ryte uzveda varikli ir,, sildo,, kaimynams po langais.aisku reikia vaziuoti protingai saltu varikliu.
1. Labiausiai variklis dyla UŽVEDIMO MOMENTU, kadangi tarp besitrinančių detalių nėra tepalo.
2. Taip pat smarkiai dyla, kai nesušilusiam varikliui duodama APKROVA (t.y. pradedama važiuoti). Kodėl šalto variklio mažesnė kompresija? Negirdėta?
P.S. ...o mane labiausiai juokina tokie skubantys važiuoti lochai, kai pamatau užrasojusiais, apšerkšnyjusiais, ar net apsnigtais langais. Daug sykių matytas vaizdelis - priekinis langas truputį pragremžtas, sėdi kaip tanke, šoninis matomumas - nulis. Bo prašildyt iki šilto oro apiputimo - zapadlo... :mad:
#20
Svečias_zbigis_*
Posted 2007 December 16 - 22:05
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users