Peršokti prie turinio


Dėl variklio šildymo


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 82

#61 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2009 sausio 11 - 16:33

del tu turbinikiu man idomu pasidare nes pirma kart isgirdau apie tai <_<
tai jei mano vaziavimo stilius buna toks kai apsukos nepakyla virs 2400 aps/min
tai ta turbina neikaista iki melinumo manyyciau, aiksu ji veiki visada vos tik pradedi vaziuot bet ji sukas ne is jegos....
tai as manau gal nieko nebus turbai jei ataziaves i vieta iskart uzgesinu masinyte

Turba reikia atsaldyti, t.y. duoti dar bent minute jai padirbti asnt laisvu apsuku ;)
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#62 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.365
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2009 sausio 11 - 16:46

Nzn ka raso pas peugeot serviso knygelei, pas VW aiskiai parasyta, po aktyvaus vaziavimo reikia ne is kart isjungti motora, o leisti keleta minciu padirbeti ant laisvu apsuku. Per salcius uzvedus masina reikia nesildyti, o vaziuoti is kart, nekeliant apsuku iki raudonos atzymos.
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#63 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td &quot;97

Parašyta 2009 sausio 12 - 18:45

o pvz pas mane kai ismini sankaba,tai variklis lengviau sukasi(ta prsme pacio kurimo metu,nes atleidus sankaba iskart jauciasi trintis padidejusi),nes kiek girdejau,kai salta tai ne tlaisvu begiu masina gali pradet riedet,a la del tepalo klampumo,kai jis buna pasales gerokai,jei klystu tai pataisykit,na as kartais pasildau,o kartais ne,tik jau dirba saltas vaziuojant tai kaip mtz-80,o pasyla,tai net naparnikas stebejosi,sako :pas tave taip tyliai dirba?,gerai butu kazkaip ta pasildymo tena i karteri ikist,bet cia tik svajones.... o pagal visus fizikos desnius,greitai sildant bet koki daikta,ant jo pradeda kauptis rasos laseliai(kondensatas),tai isvada tokia,kad geriau nedet :huh: na as vcia priporinau ilga pasakojima,jei del ko klystu,pataisykit :beer:

Šį pranešimą redagavo Svolacius: 2009 sausio 12 - 18:46

  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#64 SaDiVo

SaDiVo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 56
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2009 sausio 12 - 18:52

Pas mani masina per nakti ant pavaros stovi, bet ryte kuriant net tik isminu sankaba bet ir palaida imetu, kad lengviau butu, ir zinoma keleta minuciu leidziu padirbt ant laisvu apsuku :rolleyes:
  • 0
PEUGEOT 307 daugiau apie jį ČIA

#65 stasiux

stasiux
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 471
  • Vieta:salia kedainiu
  • Automobilis:peugeot 406 2.1td,406 coupe 2.0, 807 2.2hdi,407 2.0hdi

Parašyta 2009 sausio 12 - 19:38

ne i tema,bet kas vazinejat su 406 2.1 td per salcius uzkure ir pradeja vaziuot nepamirskit per veidrodeli zvilgtelt,kad nesivilktu melynu dumu debesis is paskos.cia ir pasildymas nepades. ;) jei taip atsitiks,alsuoli teks atkimst sustojus.
  • 0

#66 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2009 sausio 12 - 20:30

kiekviena ryta kokias 30 min pabirbinu masina.... Gal truputi islepau, bet kaip tai su salta masin nesinori riedeti i darba. B)
  • 0
kažkaip.....

#67 SaDiVo

SaDiVo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 56
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2009 sausio 12 - 21:10

Vat webasco geras dalykas ^_^
  • 0
PEUGEOT 307 daugiau apie jį ČIA

#68 Svečias_Johny B_*

Svečias_Johny B_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 sausio 12 - 21:23

Ne nu xebra durnesnes minties negirdejau. Tada ziema prie -10 uzsikurk ir vaziuok, o dar geriau jei biskuti spusteltum akseleratoriu. Kai sitaip padarysi, parasyk cia kaip sekesi :)
  • 0

#69 Svečias_kestutisxxxl_*

Svečias_kestutisxxxl_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 sausio 12 - 21:25

o pvz pas mane kai ismini sankaba,tai variklis lengviau sukasi(ta prsme pacio kurimo metu,nes atleidus sankaba iskart jauciasi trintis padidejusi),nes kiek girdejau,kai salta tai ne tlaisvu begiu masina gali pradet riedet,a la del tepalo klampumo,kai jis buna pasales gerokai,jei klystu tai pataisykit,na as kartais pasildau,o kartais ne,tik jau dirba saltas vaziuojant tai kaip mtz-80,o pasyla,tai net naparnikas stebejosi,sako :pas tave taip tyliai dirba?,gerai butu kazkaip ta pasildymo tena i karteri ikist,bet cia tik svajones.... o pagal visus fizikos desnius,greitai sildant bet koki daikta,ant jo pradeda kauptis rasos laseliai(kondensatas),tai isvada tokia,kad geriau nedet :huh: na as vcia priporinau ilga pasakojima,jei del ko klystu,pataisykit :beer:

Tena i karteri visai ne svajones,o realybe! Siaures salyse yra tenai butent karteryje-tam,kad ijungus i elektros srove tenas susildytu tepala! Tada kaip vienas protingas vyrukas (Jimmis berods) klause apie suspaudimo laipsni? Dauguma cia rasanciu aiskiai nezino arba girdeje kazka viena ausim apie suspaudimo laipsni. Kada tepalas siltas tada ir varikli paleist lengviau,tada reikalingos mazesnes degalu sanaudos,nes variklis greiciau isyla iki darbines temperaturos 80-90C priklausomai nuo modeliuko,bet siaip normali darbine apie 80C.
Prisimenu,Tevukas ziguliukui taip darydavo-padedavo "tena" prie pat karterio dugnines tarp apsaugos(buvo tokie papildomi dalykai parduotuvese)...elektra tada kainavo kapeikas...
Dar uzdengdavo varikliuka kaldrom senom ir...ryte atejes prie -30C be jokio vargo uzvesdavo.(Tada tokios ziemos budavo!)
Dabartiniais laikais yra gudresniu dalykeliu,tokiu kaip stovejimo sildymas (Webasto gal bus aiskiau.Yra Eberschprecheriai dar ir kitu firmu,zodziu aisku apie ka kalba).Tai va,jei sistema tvarkinga,uzprogramuojama nustatytam laikui ir sildo-ausinimo sistemoje esanti skysti,tarytum veiktu variklis. Cia kalba eina apie "skysta" Webasto ar kita sistema.(Yra kur sildo tik ora,stovincios masinos salone.Tai nera tas variantas.)Ateini,masinytej silta,langai ne taip kazkuris rase"vaziuoja kap tanke" priekini prasitrynes...
Tie kolegos kurie rase,kad 2-5 km i darba,ar zmonos parsivezt,tai cia nera apie ka ir kalbet-masina salta,o is to ir visos kitos pasekmes-kuro sanaudos beprotiskos-kuras nesudeges per duslintuva(litukai),byra...ir varikliukui,aisku nesveika(juk ir zmogus padaro apsilima pries varzybas).
Kad pilnai "apsiltu" masina reikia nuvaziuoti apie 50-60 km. Kad pilnai apsiltu varikliukas esant -20C reika nuvaziuoti apie 20-25 km.
Apie pasildyma,apie uzvedima,vaziavimo pradzia kiti kolegos graziai ir ivairiai parase.Bet kokiu atveju musu salygom reikia apie 10 min.pasildyt-tada ir pavaras jungsite lengvai ir matomumas nebus"kaip tanke"...o,ten kas rase,kad stovedamas dyzelis "saldosi"...tai kaip cia pasakius? Nesinori nieko izeisti,nes jau cia isvadino visaziniu kazkuris,mane...
Tiesiog,patarciau susirasti automobilizmo vadoveli,o siais laikais tai gal dar paprasciau per paieska Goole ar kita kokia ir pasiskaityti: ausinimo sistema ir tepimo sistema,dar galima vidaus degimo variklio veikimas.
Tada bus paciam aiskiau ir nereiks,juokint kitu...nors visai linksma pasiskaitinet.
Taigi,pasildykim merginas ...ir varikliukus...pries pradedami...judeti.
Geru kelioniu,visiems Peugeotistams ir ne tik!!!
  • 0

#70 Svečias__Rolandas__*

Svečias__Rolandas__*
  • Svečiai

Parašyta 2009 sausio 13 - 10:10

Va tvarkingai ir aiskiai parase, nera net ka daug ir pridurti B) Teko baigti mokslus siauliu tehnikume, automobiliu tech. prieziura ir remontas vadinosi dar tada, tai jau ten ikale i galva kad kuo variklis siltesnis tuo jame yra maziau trinties, kuo maziau trinties tuo variklis dirba ilgiau ir patikimiau. Tad savo motoriuka birbinu irgi 10-15 min. O ten kur kiekvienas zurnalas raso apie taupu vaziavima, ir kur sako kad uzvedus reikia iskart vaziuoti nepasildzius motoro, tai koks dabar tikslas, vaziuoji nesildydamas motoro, kencia stumokliu grupe ir pan., - sutaupai pinigu ant kuro, bet po kurio laiko dyzeliukas pradeda dirbti kaip MTZ 80 :lol: As jau geriau vaziuoju pasisildes motoriuka, uzsipyles kelias litrais daugiau saliaros, ir tvarkingoj masinytej.

Šį pranešimą redagavo _Rolandas_: 2009 sausio 13 - 10:27

  • 0

#71 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2009 sausio 13 - 10:28

...o,ten kas rase,kad stovedamas dyzelis "saldosi"...tai kaip cia pasakius? Nesinori nieko izeisti,nes jau cia isvadino visaziniu kazkuris,mane...

Nenorėčiau aš dar kartą tave įžeist šiuo klausimu <_<
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#72 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:&quot;Skateboard&quot;

Parašyta 2009 sausio 13 - 10:38

darbines temperaturos 80-90C priklausomai nuo modeliuko,bet siaip normali darbine apie 80C.
Kad pilnai "apsiltu" masina reikia nuvaziuoti apie 50-60 km.

Pas mane benzinas ir sushyla pilnai, t.y. kada atsidaro termostatas per 6-7km.Beto kalbant apie varzybas.Ar tau panashu, kad kuris ish musu uzkures masina ishkart mina iki redline?Vnz nevaidink visazinio :P
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#73 Tadzius

Tadzius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 690
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P307 universole 2.0hdi 66kw +

Parašyta 2009 sausio 13 - 10:44

del tu turbinikiu man idomu pasidare nes pirma kart isgirdau apie tai <_<
tai jei mano vaziavimo stilius buna toks kai apsukos nepakyla virs 2400 aps/min
tai ta turbina neikaista iki melinumo manyyciau, aiksu ji veiki visada vos tik pradedi vaziuot bet ji sukas ne is jegos....
tai as manau gal nieko nebus turbai jei ataziaves i vieta iskart uzgesinu masinyte

Turba reikia atsaldyti, t.y. duoti dar bent minute jai padirbti asnt laisvu apsuku ;)

pasiskaicius apie tokius eksplotavimo ypatumus (kas liecia turbinas) dar pasitobulint noreciau :D
jei su masina tenka vazinet nemazai per viena diena pvz : nuvaziuoji kazkur pasina pastatai is kart uzgesines po koki 10-30 min vel vaziuoji ir pavazineji atstumais 5-10 km, tai plem nejaugi is kiekviena kart duot masinai kokia min kad padirbtu ant laisvu sukiu?
  • 0

P407 sw hdi 100 kw

P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...


#74 mexx99

mexx99
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 478
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 hdi 2002 m.

Parašyta 2009 sausio 13 - 11:12

Nenorėčiau aš dar kartą tave įžeist šiuo klausimu <_<

tai gal mane izeisi :lol:
mano zyzelis tikrai syla stovedamas ant laisvu apsuku - nors ir letai, bet temperatura kyla i virsu, nesuprantu kaip kirtaip galetu buti....
  • 0
Rūkyti rūkysiu, bet gerti nemesiu :)

#75 D77

D77
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 220
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:ex peugeot 406 2.1dt 1997, citroen c3 1,4hdi 2006

Parašyta 2009 sausio 13 - 11:20

Turba reikia atsaldyti, t.y. duoti dar bent minute jai padirbti asnt laisvu apsuku ;)

Dėl temperatūros nepasakysiu, bet pagrindinė priežastis, dėl ko negalima išjungti variklio iškart po didesnės apkrovos yra tai, kad išjungus variklį turba dar sukasi (po apkrovos keliolika tūkst aps/min) o tepimo jau nebėra. Manau, jei prieš sustodamas įbirbinai į kiemą vos ne laisvomis apsūkomis, tai gali iš kart išjungt variklį, nes turbinos apsūkos irgi minimalios.
  • 0

ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi


#76 Tadunce

Tadunce
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 537
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:P 407 HDi

Parašyta 2009 sausio 13 - 20:36

Turbina didesniai apkrovai esant tikrai ne keliolika tukst apsisukimu per minute sukasi, o iki 200 000 rpm. Ir uzgesinus taip, turbinoj tepalas keeeepa
  • 0

[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi

[Now] P407 2.0 Hdi


#77 remyga0852

remyga0852
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 382
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 2HDI

Parašyta 2009 sausio 13 - 20:50

nu as irgi wisada pasildau rytais--uzkuriu kol viska ziema nuwalineju praeina tikrai ~5min..o wasara tai uzkuri wariklis truputi padirba ir waziuoji..o iki 70 sildyt tai ka as zn--gali ir puse dienos sildyt HDi ir nepasildyt.. bet esu girdejes kad negalima dyzelio salto drozt..
  • 0

#78 1977

1977
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5
  • Automobilis:peugeot 307

Parašyta 2009 sausio 14 - 17:57

Vat webasco geras dalykas ^_^

pas mane yra weabasco, bet sugedo pultelis ir sake nepataisomai, centre sake, kad naujas pultelis kainuoja 500 lt. Gal kas girdejo ar zino kokios tikrai kainos yra? as teiravausi Kaune ppre autostrados vilnius-klaipeda/. ;)
  • 0

#79 SaDiVo

SaDiVo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 56
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2009 sausio 14 - 21:21

Vasara tai uzkuriu ir iskart myyyyyyyzzzzt :D , nu jeigu is po nakties tai duodu padirbt kokia 1-2 min. -_-
  • 0
PEUGEOT 307 daugiau apie jį ČIA

#80 wanux

wanux
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 374
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 605 2.0L SRi 1992 m.

Parašyta 2009 sausio 14 - 21:41

del sildymo - nesildymo, tai manau tas pats fleimas kaip ir dyzelis vs benzas as jei reik langus gramdyt tai pasildau kazkiek, bet jei nereik tai iskart vaziuoju (~10 min pensininko rezimu)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0