Turba reikia atsaldyti, t.y. duoti dar bent minute jai padirbti asnt laisvu apsuku ;)del tu turbinikiu man idomu pasidare nes pirma kart isgirdau apie tai
![]()
tai jei mano vaziavimo stilius buna toks kai apsukos nepakyla virs 2400 aps/min
tai ta turbina neikaista iki melinumo manyyciau, aiksu ji veiki visada vos tik pradedi vaziuot bet ji sukas ne is jegos....
tai as manau gal nieko nebus turbai jei ataziaves i vieta iskart uzgesinu masinyte

Dėl variklio šildymo
#61
Parašyta 2009 sausio 11 - 16:33
#62
Parašyta 2009 sausio 11 - 16:46
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#63
Parašyta 2009 sausio 12 - 18:45


Šį pranešimą redagavo Svolacius: 2009 sausio 12 - 18:46
8-663-63443.
#65
Parašyta 2009 sausio 12 - 19:38
#66
Parašyta 2009 sausio 12 - 20:30

#68
Svečias_Johny B_*
Parašyta 2009 sausio 12 - 21:23

#69
Svečias_kestutisxxxl_*
Parašyta 2009 sausio 12 - 21:25
Tena i karteri visai ne svajones,o realybe! Siaures salyse yra tenai butent karteryje-tam,kad ijungus i elektros srove tenas susildytu tepala! Tada kaip vienas protingas vyrukas (Jimmis berods) klause apie suspaudimo laipsni? Dauguma cia rasanciu aiskiai nezino arba girdeje kazka viena ausim apie suspaudimo laipsni. Kada tepalas siltas tada ir varikli paleist lengviau,tada reikalingos mazesnes degalu sanaudos,nes variklis greiciau isyla iki darbines temperaturos 80-90C priklausomai nuo modeliuko,bet siaip normali darbine apie 80C.o pvz pas mane kai ismini sankaba,tai variklis lengviau sukasi(ta prsme pacio kurimo metu,nes atleidus sankaba iskart jauciasi trintis padidejusi),nes kiek girdejau,kai salta tai ne tlaisvu begiu masina gali pradet riedet,a la del tepalo klampumo,kai jis buna pasales gerokai,jei klystu tai pataisykit,na as kartais pasildau,o kartais ne,tik jau dirba saltas vaziuojant tai kaip mtz-80,o pasyla,tai net naparnikas stebejosi,sako :pas tave taip tyliai dirba?,gerai butu kazkaip ta pasildymo tena i karteri ikist,bet cia tik svajones.... o pagal visus fizikos desnius,greitai sildant bet koki daikta,ant jo pradeda kauptis rasos laseliai(kondensatas),tai isvada tokia,kad geriau nedet
na as vcia priporinau ilga pasakojima,jei del ko klystu,pataisykit
Prisimenu,Tevukas ziguliukui taip darydavo-padedavo "tena" prie pat karterio dugnines tarp apsaugos(buvo tokie papildomi dalykai parduotuvese)...elektra tada kainavo kapeikas...
Dar uzdengdavo varikliuka kaldrom senom ir...ryte atejes prie -30C be jokio vargo uzvesdavo.(Tada tokios ziemos budavo!)
Dabartiniais laikais yra gudresniu dalykeliu,tokiu kaip stovejimo sildymas (Webasto gal bus aiskiau.Yra Eberschprecheriai dar ir kitu firmu,zodziu aisku apie ka kalba).Tai va,jei sistema tvarkinga,uzprogramuojama nustatytam laikui ir sildo-ausinimo sistemoje esanti skysti,tarytum veiktu variklis. Cia kalba eina apie "skysta" Webasto ar kita sistema.(Yra kur sildo tik ora,stovincios masinos salone.Tai nera tas variantas.)Ateini,masinytej silta,langai ne taip kazkuris rase"vaziuoja kap tanke" priekini prasitrynes...
Tie kolegos kurie rase,kad 2-5 km i darba,ar zmonos parsivezt,tai cia nera apie ka ir kalbet-masina salta,o is to ir visos kitos pasekmes-kuro sanaudos beprotiskos-kuras nesudeges per duslintuva(litukai),byra...ir varikliukui,aisku nesveika(juk ir zmogus padaro apsilima pries varzybas).
Kad pilnai "apsiltu" masina reikia nuvaziuoti apie 50-60 km. Kad pilnai apsiltu varikliukas esant -20C reika nuvaziuoti apie 20-25 km.
Apie pasildyma,apie uzvedima,vaziavimo pradzia kiti kolegos graziai ir ivairiai parase.Bet kokiu atveju musu salygom reikia apie 10 min.pasildyt-tada ir pavaras jungsite lengvai ir matomumas nebus"kaip tanke"...o,ten kas rase,kad stovedamas dyzelis "saldosi"...tai kaip cia pasakius? Nesinori nieko izeisti,nes jau cia isvadino visaziniu kazkuris,mane...
Tiesiog,patarciau susirasti automobilizmo vadoveli,o siais laikais tai gal dar paprasciau per paieska Goole ar kita kokia ir pasiskaityti: ausinimo sistema ir tepimo sistema,dar galima vidaus degimo variklio veikimas.
Tada bus paciam aiskiau ir nereiks,juokint kitu...nors visai linksma pasiskaitinet.
Taigi,pasildykim merginas ...ir varikliukus...pries pradedami...judeti.
Geru kelioniu,visiems Peugeotistams ir ne tik!!!
#70
Svečias__Rolandas__*
Parašyta 2009 sausio 13 - 10:10


Šį pranešimą redagavo _Rolandas_: 2009 sausio 13 - 10:27
#71
Parašyta 2009 sausio 13 - 10:28
Nenorėčiau aš dar kartą tave įžeist šiuo klausimu...o,ten kas rase,kad stovedamas dyzelis "saldosi"...tai kaip cia pasakius? Nesinori nieko izeisti,nes jau cia isvadino visaziniu kazkuris,mane...

Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#72
Parašyta 2009 sausio 13 - 10:38
Pas mane benzinas ir sushyla pilnai, t.y. kada atsidaro termostatas per 6-7km.Beto kalbant apie varzybas.Ar tau panashu, kad kuris ish musu uzkures masina ishkart mina iki redline?Vnz nevaidink visaziniodarbines temperaturos 80-90C priklausomai nuo modeliuko,bet siaip normali darbine apie 80C.
Kad pilnai "apsiltu" masina reikia nuvaziuoti apie 50-60 km.

#73
Parašyta 2009 sausio 13 - 10:44
pasiskaicius apie tokius eksplotavimo ypatumus (kas liecia turbinas) dar pasitobulint noreciauTurba reikia atsaldyti, t.y. duoti dar bent minute jai padirbti asnt laisvu apsuku ;)del tu turbinikiu man idomu pasidare nes pirma kart isgirdau apie tai
![]()
tai jei mano vaziavimo stilius buna toks kai apsukos nepakyla virs 2400 aps/min
tai ta turbina neikaista iki melinumo manyyciau, aiksu ji veiki visada vos tik pradedi vaziuot bet ji sukas ne is jegos....
tai as manau gal nieko nebus turbai jei ataziaves i vieta iskart uzgesinu masinyte

jei su masina tenka vazinet nemazai per viena diena pvz : nuvaziuoji kazkur pasina pastatai is kart uzgesines po koki 10-30 min vel vaziuoji ir pavazineji atstumais 5-10 km, tai plem nejaugi is kiekviena kart duot masinai kokia min kad padirbtu ant laisvu sukiu?
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#74
Parašyta 2009 sausio 13 - 11:12
tai gal mane izeisiNenorėčiau aš dar kartą tave įžeist šiuo klausimu

mano zyzelis tikrai syla stovedamas ant laisvu apsuku - nors ir letai, bet temperatura kyla i virsu, nesuprantu kaip kirtaip galetu buti....

#75
Parašyta 2009 sausio 13 - 11:20
Dėl temperatūros nepasakysiu, bet pagrindinė priežastis, dėl ko negalima išjungti variklio iškart po didesnės apkrovos yra tai, kad išjungus variklį turba dar sukasi (po apkrovos keliolika tūkst aps/min) o tepimo jau nebėra. Manau, jei prieš sustodamas įbirbinai į kiemą vos ne laisvomis apsūkomis, tai gali iš kart išjungt variklį, nes turbinos apsūkos irgi minimalios.Turba reikia atsaldyti, t.y. duoti dar bent minute jai padirbti asnt laisvu apsuku ;)
ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi
#76
Parašyta 2009 sausio 13 - 20:36
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
#77
Parašyta 2009 sausio 13 - 20:50
#78
Parašyta 2009 sausio 14 - 17:57
pas mane yra weabasco, bet sugedo pultelis ir sake nepataisomai, centre sake, kad naujas pultelis kainuoja 500 lt. Gal kas girdejo ar zino kokios tikrai kainos yra? as teiravausi Kaune ppre autostrados vilnius-klaipeda/. ;)Vat webasco geras dalykas
#80
Parašyta 2009 sausio 14 - 21:41
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0