

nekyla temperatura (nesyla variklis)
#41
Posted 2012 January 26 - 22:23

#42
Posted 2012 January 26 - 23:15
#43
Posted 2012 January 27 - 21:24
#44
Posted 2012 January 27 - 21:43
yra žieminis ir vasarinis variantai.kaip pvz.:žieminis atsidaro varikliui sušilus apie 80 laipsniu,vasarinis kokiu 90 laipsniu.čia ne apie pezoTai perkant termostatą galima rinktis pagal suveikimo temperatūrą?
#45
Posted 2012 January 27 - 22:09
aciu uz tiesu atsakymakeiti termostata ir vel rodikle bus kaip ikalta ,ir nesokines temperatura

#46
Posted 2014 July 29 - 18:10
#47
Posted 2014 July 29 - 18:35

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#48
Posted 2014 July 29 - 18:50
#49
Posted 2014 July 29 - 18:53
Edited by Vyciuz, 2014 July 29 - 18:54.
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#50
Posted 2014 July 29 - 19:02

#51
Posted 2014 July 29 - 21:10
Kaip antifrizas gali prarasti savo savybes vasara? Vanduo bet kokiu atveju perduoda siluma.Mano mintys linksta prie termostato, bet nesu tikras. O gal antifrizas savo savybes prarades?
Paziurek gal ten kokiom sraigem uzzele tavo sistema, ikrai plaukioja

Aj jo butu neblogai su kercheriu museles nupust nuo radiatoriaus priekio, ten pastoviai visokiu nesamoniu uzsinesa tai ir avtostradoj kaista.
#52
Posted 2014 July 30 - 09:41

#53
Posted 2014 July 30 - 10:40
Idomiai čia pas tau,manyčiau,kad nenuorintas gerai. . .Pakeliu tema. Zodziu Peugeot 307 HDi 2004m RHS variklis. Vazinejant paprastai mieste temperatura pakyla apie 80 laipsniu, ventiliaturius isijungia nepasiekus 90, net stovint kamsty viskas tvarkoj, bet kai varau autostrada temperatura pakyla iki 100 ir nenori leistis, o kada sustoju pasiziuret ar sukasi ventiliatoriai, viskas sukasi ir temperatura sumazeja iki 90. Tai cia mano termostatas negyvas ar kame beda? Gal ideju bus?
#54
Posted 2014 July 30 - 13:13
#55
Posted 2014 July 30 - 14:04
#56
Posted 2014 July 30 - 16:48
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users