![:beer:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/beer.gif)
![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
![:D](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/laugh.png)
Posted 2003 October 17 - 10:24
Posted 2003 October 17 - 10:24
Pries perkant, vis tik gali patikrinti kaip ten tie purkstukai? O del siurblio reguliavimo, vis tik, siulyciau nuvaziuoti pas dyzelistus.....Kitas dalykas, gal neužsiimt kalibravimais, o tiesiog nupirkt kitus purkštukus ir viskas?
Posted 2003 October 17 - 10:28
Posted 2003 October 17 - 10:33
Gal stūmoklius pamiršai įdėt?Na va, pagaliau vakar savo traktoriaus matarą surinkau. Tiesa užvest dar nepavyko, nes akumą nudvėsinau ir kažkaip labai didelius garsus kaip tikras traktorius leidžia, kai jau bando griebt. Gal siurblys pilnas oro ar forsunkės taip garsiai šneka. Na žodžiu šiandien žiūrėsiu.
Posted 2003 October 17 - 10:41
tiesiogineje
automagistraleje siekia 1350 bar, vot taip
Posted 2003 October 17 - 10:43
Lišnų dalių liko ir daugsveikinimai
gera pradzia puse darbo
manau,kadjei jau surinkai,tai viskas bus ok!svarbu kad licnu daliu neliko
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
Posted 2003 October 17 - 10:44
Gal stūmoklius pamiršai įdėt?Na va, pagaliau vakar savo traktoriaus matarą surinkau. Tiesa užvest dar nepavyko, nes akumą nudvėsinau ir kažkaip labai didelius garsus kaip tikras traktorius leidžia, kai jau bando griebt. Gal siurblys pilnas oro ar forsunkės taip garsiai šneka. Na žodžiu šiandien žiūrėsiu.
![]()
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
Posted 2003 October 17 - 10:47
Pareguliuot degimą tai aš vistik galvoju nuvažiuot pas dyzelistus, gal tadu ir purkštukus patikrint reiks.Pries perkant, vis tik gali patikrinti kaip ten tie purkstukai? O del siurblio reguliavimo, vis tik, siulyciau nuvaziuoti pas dyzelistus.....Kitas dalykas, gal neužsiimt kalibravimais, o tiesiog nupirkt kitus purkštukus ir viskas?
Pigu yra ne tai kas yra pigu skaitine israiska, ane?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
Posted 2003 October 17 - 10:50
Dar vienas dalykas, kai pradėjom paleidinėt matarą, tai biškį palaisvinom forsunkių vamzdelius, kad nusiorintų, tai kaip tais toks vaizdas, kad nepakelia normalaus spaudimo, sysioja tik taip lengvai ir viskasPries perkant, vis tik gali patikrinti kaip ten tie purkstukai? O del siurblio reguliavimo, vis tik, siulyciau nuvaziuoti pas dyzelistus.....
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
Posted 2003 October 17 - 11:13
Jei siurblys arba vamzdeliai iki siurblio uzsiorine, tai ko tu nori....Siurblys nera skirta oro spaudimui sukelti.Dar vienas dalykas, kai pradėjom paleidinėt matarą, tai biškį palaisvinom forsunkių vamzdelius, kad nusiorintų, tai kaip tais toks vaizdas, kad nepakelia normalaus spaudimo, sysioja tik taip lengvai ir viskas
Posted 2003 October 17 - 11:16
Some things in this life will never change.Vistiek būčiau perrinkęs...Reikejo imti mano (kai siuliau pirkti). Butum ramiai sau miegojes ir vargo nemates...
![]()
![]()
![]()
![]()
Posted 2003 October 17 - 11:32
Tas tai taip. Bet man tokia mintis, kad oro buvimas sistemoj irgi įtakoja tokį garsų kalenimąJei siurblys arba vamzdeliai iki siurblio uzsiorine, tai ko tu nori....Siurblys nera skirta oro spaudimui sukelti.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
Posted 2003 October 17 - 11:58
bmw varikliuose yr 2200 atmosferu, o VW pumpe duse, manding, dar daugiau.tiesioginio ypurshkimo dyzeliuose spaudimas tiesiogineje
automagistralejesiekia 1350 bar, vot taip
Posted 2003 October 17 - 12:07
Posted 2003 October 17 - 12:24
Posted 2003 October 17 - 13:07
Posted 2003 October 17 - 13:11
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
Posted 2003 October 17 - 13:19
Nu nepavydėk taipEi, chebra, apie Hdi tdi fleiminkit kitur :mad:
Posted 2003 October 17 - 13:21
Posted 2003 October 17 - 13:21
O man ir D užtenkaNu nepavydėk taipEi, chebra, apie Hdi tdi fleiminkit kitur :mad:
![]()
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
0 members, 2 guests, 0 anonymous users