Peršokti prie turinio


Kuro slėgio reguliatorius


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 314

#201 cibulis

cibulis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 366
  • Vieta:Vln.
  • Automobilis:Volvo V70 2.4D 2004. Ex. Peugeot 406 2.0 HDi, 1999

Parašyta 2013 birželio 19 - 21:27

Prikeliu temą. Nes panašu, kad irgi tokią problemą turiu... O bet tačiau. Viskas prasidėjo nuo to kad prieš kokį gerą mėnesį važiuojant autostrada apie 130 reikėjo aplenkt kitą automobilį, na ir kaip visada kas nors iš galo greitai artėja... kad greičiau grįžti į savo juostą spustelėjau greičio pedalą ir... dingo trauka... teko greitai vyniotis atgal į savo juostą. Pastebėjau užsidegė Check'as. Ir daugiau 2800 apsukų nėjo užkelt tai ir greitis nepakilo daugiau 120 km/h. Na aišku turiu laidą namuose prisijungiau prie kompo pasižiūrėjau kokia klaida išlindusi - P0243 - Turbocharger/Supercharger Wastegate Solenoid "A" Patikrinau iš intecoolerio kur išeina šlanga ir daviklis šalia prijungtas per nedidelę atšaką, buvo nuskilęs nuo korpuso. Suklijavau ir užsandarinau. Klaidą išvaliau tačiau matomai ne tame bėda buvo, nes po kurio laiko vėl išlindo. Ir toks jausmas kad turbina neįsijunginėja, nesigirdi to švilpimo kuris būdavo iki tol. Tuo viskas aišku nesibaigia. Prieš porą dienų vėl teko truputį pakeliaut ir vienoj vietoj pervaziavus sankryžą truputį stipriau paspaudžiau greičio pedalą ir mašina užgeso, praktiškai dar net neįsibėgėjus. Sustojau, bandau užvesti bet nieko net nekabina. Praėjo pora minučių nusprendžiau dar pakankinti starterį, pasukau gal 10s ir užsivedė. Variklis dirbo ant laisvų kaip niekur nieko, į paspaudimą reagavo pakankamai gerai. Galvoju viskas kaip ir OK. Važiuoju toliau. Prie kitos sankryžos vėl tas pats. pajudant greičiau užgesau ir vėl ilgai kūrėsi... Tada permečiau "pensininko režimą" ir visur iš lėto ir ramiai važiavau. kitiap tariant pajudėdavau ramiai ir iš lėto greitėdavau. Kaip ir normaliai, magistralėj net 130 parmyniau. Sakau gal kas nekontaktuoja ar dar kas. Tiesa kad problema su kuru gali būti nedavė ramybės, nes prieš kelias dienas buvau užpylęs pora kanistrų rusiško-baltarusiško dyzelio... kažkaip pradėjau surišinėt su tuo... Grįžus į Vilnių vėl vienoj sankryžos staigiau pajudėjau ir teko iš lėto ristis į kelkraštį. Tada variau vienoj vietoj rekomenduotą diagnostiką patikrino žemą slėgį, sako 2bar kaip įkalta (dabar galvoju ar ne daugiau truputį turėtų būti), purkštukai irgi tipo "neprapylinėja", belieka aukšto slėgio siurblys... kurį restauruot pagal juos galima už ~700 lt neskaitant nuėmimo darbų. Kažkaip keistai pasirodė tokia išvada, kodėl tada kai užsiveda variklis dirba gražiai be jokių springimų ar pan. Taigi dabar turim tokią situaciją: - užkurti automobilį nesvarbu šiltas ar šaltas reikia ilgai pasukti starterį ~10s, jei užvedus užgesini tas pats - reik ilgai sukti. - Jei važiuoji ramiai ir be staigesnių greitėjimų ypač įkalnėj kokioj tai kaip ir normaliai, kitu atveju jei reik staigesnio veiksmo 90% atvejų užgęsta. Tai kaip ir logiškai galvojant trūksta kuro o trūksta kuro nes siurblys matyt nesukelia reikiamo slėgio... - Po diagnostikos ištrynė klaidas, tai dabar Check'as nedega, bet problema ta pati Vakar priskaitinėjau forumų tiek čia tiek pas Citrinas tai yra tikimybė kad tai gali būti slėgio reguliatorius kuris įsuktas į aukšto slėgio kuro siurblį. Šiandien buvau nuėmęs tai pas mane variantas be papildomo sietelio, tai kaip suprantu ten jo plaut ar valyt nėra prasmės. Kaip pagal mano simptomus nustatyt kas tikrai kaltas... Beje kur rast naują ar dėvėtą bet gerą tą reguliatorių, ir kaip įsitikinti kad tikrai jis? Prirašiau daug, bet gal lengviau kam pavyks patart ar pas ką kreiptis kas tikrai pasakytų kame problema? :hmm:
  • 0

#202 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2013 birželio 20 - 01:19

Prikeliu temą. Nes panašu, kad irgi tokią problemą turiu...

O bet tačiau. Viskas prasidėjo nuo to kad prieš kokį gerą mėnesį važiuojant autostrada apie 130 reikėjo aplenkt kitą automobilį, na ir kaip visada kas nors iš galo greitai artėja... kad greičiau grįžti į savo juostą spustelėjau greičio pedalą ir... dingo trauka... teko greitai vyniotis atgal į savo juostą. Pastebėjau užsidegė Check'as. Ir daugiau 2800 apsukų nėjo užkelt tai ir greitis nepakilo daugiau 120 km/h. Na aišku turiu laidą namuose prisijungiau prie kompo pasižiūrėjau kokia klaida išlindusi - P0243 - Turbocharger/Supercharger Wastegate Solenoid "A" Patikrinau iš intecoolerio kur išeina šlanga ir daviklis šalia prijungtas per nedidelę atšaką, buvo nuskilęs nuo korpuso. Suklijavau ir užsandarinau. Klaidą išvaliau tačiau matomai ne tame bėda buvo, nes po kurio laiko vėl išlindo. Ir toks jausmas kad turbina neįsijunginėja, nesigirdi to švilpimo kuris būdavo iki tol.

Tuo viskas aišku nesibaigia. Prieš porą dienų vėl teko truputį pakeliaut ir vienoj vietoj pervaziavus sankryžą truputį stipriau paspaudžiau greičio pedalą ir mašina užgeso, praktiškai dar net neįsibėgėjus. Sustojau, bandau užvesti bet nieko net nekabina. Praėjo pora minučių nusprendžiau dar pakankinti starterį, pasukau gal 10s ir užsivedė. Variklis dirbo ant laisvų kaip niekur nieko, į paspaudimą reagavo pakankamai gerai. Galvoju viskas kaip ir OK. Važiuoju toliau. Prie kitos sankryžos vėl tas pats. pajudant greičiau užgesau ir vėl ilgai kūrėsi... Tada permečiau "pensininko režimą" ir visur iš lėto ir ramiai važiavau. kitiap tariant pajudėdavau ramiai ir iš lėto greitėdavau. Kaip ir normaliai, magistralėj net 130 parmyniau. Sakau gal kas nekontaktuoja ar dar kas. Tiesa kad problema su kuru gali būti nedavė ramybės, nes prieš kelias dienas buvau užpylęs pora kanistrų rusiško-baltarusiško dyzelio... kažkaip pradėjau surišinėt su tuo... Grįžus į Vilnių vėl vienoj sankryžos staigiau pajudėjau ir teko iš lėto ristis į kelkraštį. Tada variau vienoj vietoj rekomenduotą diagnostiką patikrino žemą slėgį, sako 2bar kaip įkalta (dabar galvoju ar ne daugiau truputį turėtų būti), purkštukai irgi tipo "neprapylinėja", belieka aukšto slėgio siurblys... kurį restauruot pagal juos galima už ~700 lt neskaitant nuėmimo darbų. Kažkaip keistai pasirodė tokia išvada, kodėl tada kai užsiveda variklis dirba gražiai be jokių springimų ar pan.

Taigi dabar turim tokią situaciją:
- užkurti automobilį nesvarbu šiltas ar šaltas reikia ilgai pasukti starterį ~10s, jei užvedus užgesini tas pats - reik ilgai sukti.
- Jei važiuoji ramiai ir be staigesnių greitėjimų ypač įkalnėj kokioj tai kaip ir normaliai, kitu atveju jei reik staigesnio veiksmo 90% atvejų užgęsta. Tai kaip ir logiškai galvojant trūksta kuro o trūksta kuro nes siurblys matyt nesukelia reikiamo slėgio...
- Po diagnostikos ištrynė klaidas, tai dabar Check'as nedega, bet problema ta pati

Vakar priskaitinėjau forumų tiek čia tiek pas Citrinas tai yra tikimybė kad tai gali būti slėgio reguliatorius kuris įsuktas į aukšto slėgio kuro siurblį. Šiandien buvau nuėmęs tai pas mane variantas be papildomo sietelio, tai kaip suprantu ten jo plaut ar valyt nėra prasmės.

Kaip pagal mano simptomus nustatyt kas tikrai kaltas... Beje kur rast naują ar dėvėtą bet gerą tą reguliatorių, ir kaip įsitikinti kad tikrai jis?

Prirašiau daug, bet gal lengviau kam pavyks patart ar pas ką kreiptis kas tikrai pasakytų kame problema?  :hmm:

Rimtesnes diagnostikos reik, o ne laido...Ta prasme, kad diagnostikoj ir liutu patyrusios smegenys dalyvautu. Beje, simptomai labiau panasus i turbos perputinejima. Nenurodei koks variklis ? Ale, tada check'a mestu visada kai perpucia.

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 birželio 20 - 01:19

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#203 cibulis

cibulis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 366
  • Vieta:Vln.
  • Automobilis:Volvo V70 2.4D 2004. Ex. Peugeot 406 2.0 HDi, 1999

Parašyta 2013 birželio 20 - 13:23

Rimtesnes diagnostikos reik, o ne laido...Ta prasme, kad diagnostikoj ir liutu patyrusios smegenys dalyvautu. Beje, simptomai labiau panasus i turbos perputinejima. Nenurodei koks variklis ? Ale, tada check'a mestu visada kai perpucia.

o tai kodel kuriasi tada ziauriai sunkiai? Tutbina da cia ne prie ko manau.

variklis pas mane 2 l HDi 80kW.

Tai rasiau kad man diagnostika kaip ir dare, sako auksto slegio siurblys ir ji reik restauruot, o visa kita tipo gerai. Kazkaip nelabai toks pasakymas itikino mane, tada kodel kai uzsiveda viskas dirba gerai, spaudyt gaza gali neuzgesta nieko. tik kai reik vaziuojant spustelt kur tada jau viskas, na ir uzsikuriant tas ilgas sukimas kol pagriebia. sakykit kas tikrai gali pasakyt kame problema, nesinori vazinet ir metyt pinigus, o keist siurbli irgi nemazi pinigai. o kas jei ne siurblys, tai ka eit paskui reikalaut pinigu kad blogai pasake, nesinori visai, tad ir ieskau sprendimo dabar.
  • 0

#204 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2013 birželio 20 - 13:42

Nesukelia slegio todel ilgai ir reikia sukti kol užkuri, vel gi kai duodi mašinai apkrovima(lenkimo metu) taip pat truksta slegio ir užgesta. Bet jeigu jau diagnostikoj pasake kad a.slego siurblis, tai mes geriau nieko nepasakysim, gal dar i kokia rimtesne diagnostika nuvažiuok, kad galutinai isitikintum. Pats jug Vilnietis, palandžiok forume yra rimtu meistrų.

Šį pranešimą redagavo Creator123: 2013 birželio 20 - 13:43

  • 0

#205 aricardas

aricardas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:laukiu dovanu

Parašyta 2013 birželio 23 - 11:15

gali buti kad subyrejo aukshto slegio siurblys tenai yra 3piston jis aktyvuojamas kai reikalingas didesnis kuro kiekis,bet prie to dar gali buti keleta priezasciu kodel taip elegesi mashina butent del ilgo sukimo starteriu,kazkas minejo reikalingi liuto smegenys darant teisinga diagnostika dar prie to pacio jai slegio reguletorius butu numires jos neuzvestum starteriu
  • 0
PSA diagnostika ir elektronikos remontas --- nu gal nevien PSA---tinka ir kiti prancuzai www.raktaijums.lt 8 681 63199 www.prancuzas.lt

#206 cibulis

cibulis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 366
  • Vieta:Vln.
  • Automobilis:Volvo V70 2.4D 2004. Ex. Peugeot 406 2.0 HDi, 1999

Parašyta 2013 birželio 24 - 19:05

gali buti kad subyrejo aukshto slegio siurblys tenai yra 3piston jis aktyvuojamas kai reikalingas didesnis kuro kiekis,bet prie to
dar gali buti keleta priezasciu kodel taip elegesi mashina butent del ilgo sukimo starteriu,kazkas minejo reikalingi liuto smegenys darant teisinga diagnostika
dar prie to pacio jai slegio reguletorius butu numires jos neuzvestum starteriu

Jau kitas siurblys atkeliavo... jei viskas gerai ryt atsistos i vieta ir bandysim prikelt Liuta toleniam gyvenimui... Siurblys tiesa naudotas, reik tiketis nebus "uzsikretes" panasia liga dar... Brukstelsiu kaip ir kas.

tai diagnostika manau normaliai padare, tiesiog as pats labiau vyliausi kad visgi gal... Bet man pasake kad zemo slegio siurblio slegis pastovus, purkstukai irgi gerai, taciau skao nesukelia siurblsy reikaimo slegio, tad ji ir reiktu jau keisti arba restauruoti.
  • 0

#207 cibulis

cibulis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 366
  • Vieta:Vln.
  • Automobilis:Volvo V70 2.4D 2004. Ex. Peugeot 406 2.0 HDi, 1999

Parašyta 2013 birželio 25 - 19:07

Na va siurblys jau kitas, liūtas vėl kaip buvęs, vedasi lengvai, važiuojant kol kas neužgeso, tiesa nedaug dar važinėjau. Dar yra kažkas ryškiai su turbina, nes to malonaus švilpimo spustelėjus greičio pedalą nebesigirdi ir dinamika tokia sakyčiau vangoka, tad reiks dar žiūrėt kas ten kur slypi... :unsure: Turiu įtarimą kad tai susiję su prieš tai matyta klaida: P0243 - Turbocharger/Supercharger Wastegate Solenoid "A" Gal kas gali pasiūlyt kaip paprastu ūkiniu būdu patikrinti turbiną ir kur ieškot sliekų? Žinau, kad turbūt geriausia varyt diagnostiką, bet gal čia galima ir paprastesniu būdu pasižiūrėt kuo visa tai kvepia?
  • 0

#208 cibulis

cibulis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 366
  • Vieta:Vln.
  • Automobilis:Volvo V70 2.4D 2004. Ex. Peugeot 406 2.0 HDi, 1999

Parašyta 2013 birželio 26 - 22:00

Taip atrodo ne viskas taip dziugu kaip atrode is pradziu. Naudotas siurblys kaip ir isprende problema del vedimosi, taciau spaudziant greicio pedala ir virsijus kazkur 3k apsuku trukteli ir uzgesta... turi isjungt degima ir vel ijungt kad uzsikurtu, galima ir riedant tiap uzsikurti. Skirtingai nei anksciau dabar bent uzsiveda lengvai. Tiesa Check'as vel dega. tad namuose pasijungiau savo turima ELM kabeliuka prie kompo ir nusiskaiciau klaidas - P0230 (Fuel Pump Primary Circuit) Tai cia kas dabar gaunasi? To deveto siurblio slegio reguliatorius nebegyvas :wacko: Einu da rinternete pasirausiu informacijos... Kolkas mano diagnostika tokia, jei nesurasiu atsakymo reiks varyt vel diagnostika... :unsure:

Šį pranešimą redagavo cibulis: 2013 birželio 26 - 22:00

  • 0

#209 cibulis

cibulis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 366
  • Vieta:Vln.
  • Automobilis:Volvo V70 2.4D 2004. Ex. Peugeot 406 2.0 HDi, 1999

Parašyta 2013 birželio 27 - 09:45

Neblogas kuro sistemos aprašymas (brėžiniai, schemos) su veikimo principu ir pan. Tiesa prancūziškai, bet koks google translate gal kažkiek pagelbės bent su tekstu...

http://philippe.bour...fr/pdgdies3.htm
  • 0

#210 cibulis

cibulis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 366
  • Vieta:Vln.
  • Automobilis:Volvo V70 2.4D 2004. Ex. Peugeot 406 2.0 HDi, 1999

Parašyta 2013 liepos 05 - 07:50

Na va kitas siurblys panasu kad irgi su kreivu kuro slegio regulaitoriumi. Dabar kaip ir ansksciau problema vaziuojant ir spustelejus uzgestam vietoj... apie lenkima s isvaziavimu i priespriesini eisma jau pamirsau... Pakartotinai padiagnozavus dabar sako kad kuro reguliatorius grybauja, tipo iseme praplove idejo ir jiem negeso... isvazia vau is diagnsotikso ir uz 2 km uzgesau... taigi su tokia diagnostika tai ka as zinau... Na kadangi pirmoje diagnostikoje buvo nustatyta kad tikrai ne reguliatorius o jau siurblys... tai po pakeitimo siurblio bent vedesi gerai, nereikejo sukti po 10s... apsidziaugta buvo per anksti... Taigi jei pirma daaignostika jau rode kad blogas iurblys tai po pakeitimo jei jau amtosi kad reguliatorius grybauja logiska kad is seno isemus regulaitoriu turetu buti viskas puiku... ne velnio... uzsispyres pats perdejau reguliatoriu nuo seno siurblio ir... ta pati problema kaip ir su senuoju siurbliu, vedasi tik po 10s.... :ph34r: Aisku siurblio daba rneisiminesiu ri nesiusiu jau aprdavejui... bet reiks bandyt tartis kad ta reguliatoriu kita surastu... nes kaip ir gaunasi nebeveikia viskas kaip sake... Tiesa tam pirkatame siurblyje reguliatorius jau buvo su nukirstu filtriuku, tai rodo kad jau ta auto jau turejo bedu su juo pries tai... O gal kas turi TIKRAI veikianti reguliatoriu? Nes savaitgali reik siek tiek pakeliaut... o su tokai beda dziaugsmo tikrai nebus... :blink:
  • 0

#211 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 liepos 05 - 17:55

o tai kai siurbli pakeite isplove visa sistema ar ne?
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#212 cibulis

cibulis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 366
  • Vieta:Vln.
  • Automobilis:Volvo V70 2.4D 2004. Ex. Peugeot 406 2.0 HDi, 1999

Parašyta 2013 liepos 07 - 20:54

o tai kai siurbli pakeite isplove visa sistema ar ne?

Hmm, geras aisku klausimas dabar ar viska plove, nes bakas buvo pilnutelis... Kad filtra kuro keite tai taip.
  • 0

#213 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 liepos 08 - 11:09

tai kas kad keite, bet jei siurblys drozles droze, tai reik ir rail'a ir vamzdelius plaut ir purkstukus keist..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#214 Leopold

Leopold
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 255
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CITROEN C5, 2008, Exclusive

Parašyta 2013 rugsėjo 29 - 18:57

Pas mane irgi atsirado problema. Uzgesta bevaziuojant. Vakar pajungiau kompa paziureti kokias klaidas mes. Bet nei vienos klaidos del nepakankamo kuro sliegio ar pan. Is pradziu variklis dirbo lygiai. ISMATUOTAS SLIEGIS 243/251 bar. , SKIRTUMAS -2/+6 Isylus varikliui prasidejo "sokiai", pradejo sokineti apsukos, ko pasekoje visai uzgeso variklis , iskart uzvedus padirbo kelias sekundes ir vel uzgeso. Palaukiai pora minuciu, uzvedziau pradirbo kokias 5-8 minutes ir vel uzgeso. Spejau issaugoti matavimu rezultatus. Cia kai sokinejo apsukos: engine speed : 739 rpm camshaft/crankshaft synchronisation : Yes measured fuel pressure : 243 bar(s) difference between fuel pressure measured and fuel pressure recommendation : -29 bar(s) Diesel pressure regulator OCR : 15 % injected flow set point : 16 mm3/stroke injector flow correction 1 : -0.98 mm3/stroke injector flow correction 2 : 1.45 mm3/stroke injector flow correction 3 : -0.82 mm3/stroke injector flow correction 4 : 0.35 mm3/stroke injectors 1 and 4 voltage : 79.8 Volt(s) injectors 2 and 3 voltage : 78.1 Volt(s) measured air flow : 418 mg/impulse O cia paciu momentu kai uzgeso variklis: engine speed : 514 rpm camshaft/crankshaft synchronisation : No measured fuel pressure : 329 bar(s) difference between fuel pressure measured and fuel pressure recommendation : 194 bar(s) Diesel pressure regulator OCR : 11 % injected flow set point : 35 mm3/stroke injector flow correction 1 : -0.20 mm3/stroke injector flow correction 2 : 0.67 mm3/stroke injector flow correction 3 : -0.82 mm3/stroke injector flow correction 4 : 0.43 mm3/stroke injectors 1 and 4 voltage : 79.8 Volt(s) injectors 2 and 3 voltage : 78.5 Volt(s) measured air flow : 506 mg/impulse EGR valve electrovalve OCR : 5 % EGR throttle electrovalve OCR : 5 % Visa laika kol sokinejo apsukos skirtumas tarp uzduoto sliegio ir pamatuoto buvo nuo -60 iki +70 bar. Kas cia? Siurblys bake? Kuro reguliatorius? Uzgesus jokiu klaidu kompas nemeta....
  • 0

#215 juliusjowe

juliusjowe
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 26
  • Vieta:lietuva
  • Automobilis:307 2,0hdi

Parašyta 2013 rugsėjo 29 - 21:28

na pas mane dazna beda buvo.fiatducato,peugeot boxer.isimi ji su geru kompresorium praputi ir vaziuoji menesi du tris,poto sugalvjau pastatyt dar virna papildoma filtruka uz pagrindinio filtro.ir jau kuris laikas bedu nera.
  • 0

#216 Leopold

Leopold
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 255
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CITROEN C5, 2008, Exclusive

Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 12:07

Vat dabar sedziu ir galvoju, ar uzsakyti man ta reguliatoriu? Penktadieni reikia vaziuoti i MZK, o masina stovi kieme, ir labai abejoju kad as bent is vilniaus isvaziuosiu.... Help!!!
  • 0

#217 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 12:25

Arba aš klystu arba purkštuku korekcija grybus rodo juodai....
  • 0

#218 Leopold

Leopold
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 255
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CITROEN C5, 2008, Exclusive

Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 12:36

Deja netiriu dabar matavimu kai variklis dirbo lygiai, tik kai pradejo sokineti apsukos, ir gest varyklis
  • 0

#219 Leopold

Leopold
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 255
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CITROEN C5, 2008, Exclusive

Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 13:22

Patarik kur Vilniuje galima nuvaryti peza purkstuku patikrinimui.
  • 0

#220 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 14:16

pradek nuo reguliatoriaus istraukimo ir apziurejimo ar neskendi jis metalo drozlese...o del korekciju, cia dar jokios baisios bedos jos neparodo isvis pagal korekcijas apie purkstuku darba spresti daugiau nei naivu...jie tikrinami tik stende...
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0