Peršokti prie turinio


Kuro slėgio reguliatorius


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 314

#221 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 14:26

Patarik kur Vilniuje galima nuvaryti peza purkstuku patikrinimui.

Pas mane tie patys simptomai buvo,

pakeiciau kuro slegio reguliatroriu viskas ok.

Galima bandyt praplaut su ultragarse pirmakart bet pades kokiai puse metu.

Kitas variantas nukast kuro slegio reguliatorio tinkliuko galiuka.

Del metalo drozliu tu ju net nepamatysi nes tinkliukas toks smulkus kad skylutes vos matosi.

Simptomai: uzgesta vaziuojant tik atleidus akseleratoriaus pedala(laisvos apsukos), gesinant masina uzgesta tik po keliu sekundziu(uzveluotas gesinimas), ant laisvu apsuku riedant ar tik uzvedus esant saltam varikliui nezymiai sokineja apsukos.

Beje apsukos gali sokineti ir kai reguliatorius blogai prisuktas ta prasme leidzia per ji dyzelina, ar tarpine ne kokia metaline.

Šį pranešimą redagavo xzibit: 2013 rugsėjo 30 - 14:37

  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#222 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 14:47

kaip tai drozliu nepamatysi? tai kad jos matos kuo graziausiai jei jau ju yra...ir jeigu ju yra, tai nukirsdamas reguliatoriaus galiuka tik prailginsi automobilio agonija iki visiskos purkstuku, siurblio ir reguliatoriaus mirties..galiuka kirsti galima tada kada aptikta ir pasalinta reguliatoriaus uzsikisimo priezastis...
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#223 Leopold

Leopold
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 255
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CITROEN C5, 2008, Exclusive

Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 15:26

Na pabandysiu siandien isimti ta reguliatoriu... Vakare atrasysiu kaip pavyko
  • 0

#224 Leopold

Leopold
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 255
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CITROEN C5, 2008, Exclusive

Parašyta 2013 spalio 01 - 09:14

Na nesugebejau as prilisti prie to reguliatoriaus. pabijojau ka nors sulauzyti... bandysiu siandien susitarti su ADI servisu kad pakeistu.
  • 0

#225 Leopold

Leopold
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 255
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CITROEN C5, 2008, Exclusive

Parašyta 2013 spalio 01 - 09:43

ADI servisas atsisake. Pasiule dyzelservisa, bet as bijau kad as iki ju nedavaziuosu. As gyvenu naujamestyje.... NEED HELP. Gal kas pasiulys koki servisa netoli kauno gatves?
  • 0

#226 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2013 spalio 01 - 09:51

Kreipkis į ką nors iš forumo, juk yra žmonių kurie išmano PSA HDI variklius. Aš kažkada irgi kreipiausi į "Dyzelservisą" ir tai buvo didžiausia klaida, nenoriu nei prisiminti. :doh: Tik po pusmečio, po jų darbų prie bako siurbliuko, pripyliau pilną baką kuro ir pradėjo kuras važiuojant bėgti ant žemės, į saloną, sėdynė prisigėrė. Čia dar ne visos bėdos po jų darbų...
  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#227 Leopold

Leopold
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 255
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CITROEN C5, 2008, Exclusive

Parašyta 2013 spalio 01 - 10:00

As su molonumu... Todel as ir saukiu pagalbos. Man ne svarbu kam sumoketi uz paslauga, ar servisui ar zmogui, kad tik padetu...
  • 0

#228 spekas

spekas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 17
  • Automobilis:P607 2004 2.2D automatas

Parašyta 2013 spalio 01 - 15:57

Sveiki. Nežinojau prie kurios temos rašyt, tai rašau čia (tikiuosi pataikiau). P607 2004 2.2 HDI 98 kW, automatas. Vilnius. Šiek tiek plaukioja apsukos ir jaučiasi nežymus trūkčiojimas. Apsukų rodyklė plaukioja gal tik per kokius 2 ar 3 mm. Visa šitai prasideda kai visiškai nelieti akseleratoriaus arba palaikai vienodą greitį. Kai greitis didėja - jokių problemų. Taip pat problema dingsta kai važiuoji greičiau nei 100 km/h. Taip pat nesvarbu variklis šiltas ar šaltas - kai tik pradedi važiuot, taip ir turi šitą problemą iki tol kol baigi kelionę. Tai va, nežinau nuo ko pradėt. Ar vaziuot pas diagnostiką (pas Ramus manau), ar į kokį Orosrautą Savanorių pr. 174A, ar dar kur? Gal sakau čia kokia aiški problema ir iškart žinot ką daryt?
  • 0

#229 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2013 spalio 02 - 03:50

As su molonumu...

Todel as ir saukiu pagalbos. Man ne svarbu kam sumoketi uz paslauga, ar servisui ar zmogui, kad tik padetu...

nusisuki oro padavimo ta trisaki su 3 varztais prisuktas prie kolektoriaus aisku slangas pries tai nusimoves, po to atjungi visas slangas nuo kuro filtro ir nusisuki kuro filtra 2 varztai ir priejimas visai neblogas prie to reguliatorio.
  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#230 ewwkus

ewwkus
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:307 hdi 66 kw 2002

Parašyta 2013 spalio 02 - 12:59

taip, vienu zodziu simtomai buvo kad pradejo gest kas kelis kilometrus, stipriau paspaudus po 10 s uzgesdavo ir pagriebdavo tik po keliu kartu gerai pasukus strt.. tai va, kaip keleta veikeju cia rase, kad reik kastruot ta kuro slegio reguliatoriu - pasiteisino. nukirpau as ta filtriuka, prapuciau su stabdziu valikliu, pravaliau dezute, istaciau nauja filtra ir kuo pujkiausiai dirba vel. tik lempute dar nuzgeso, tikekimes ateity dings. o priezastis del ko tai ivyko paflo kuro filtras, ir visiskai sudina saliarka is kanistru ant tuscio bako. dekui uz demesi.... peugeo gavno
  • 0

#231 ewwkus

ewwkus
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:307 hdi 66 kw 2002

Parašyta 2013 spalio 02 - 13:00

taip, vienu zodziu simtomai buvo kad pradejo gest kas kelis kilometrus, stipriau paspaudus po 10 s uzgesdavo ir pagriebdavo tik po keliu kartu gerai pasukus strt.. tai va, kaip keleta veikeju cia rase, kad reik kastruot ta kuro slegio reguliatoriu - pasiteisino. nukirpau as ta filtriuka, prapuciau su stabdziu valikliu, pravaliau dezute, istaciau nauja filtra ir kuo pujkiausiai dirba vel. tik lempute dar nuzgeso, tikekimes ateity dings. o priezastis del ko tai ivyko paflo kuro filtras, ir visiskai sudina saliarka is kanistru ant tuscio bako. dekui uz demesi....
  • 0

#232 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2013 spalio 03 - 11:30

Viems zinoma, kad geriau i siu laiku dyzelines masinas nepilt belekokio kuro, taciau atsiranda norinciu tai patikrinti praktiskai :) Ir... brangiai susimoketi.
  • 0

#233 Leopold

Leopold
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 255
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CITROEN C5, 2008, Exclusive

Parašyta 2013 spalio 04 - 07:20

Vakar pakeiciau kuro reguliatoriu. Tuo paciu momentu keiciau kuro filtra PURFLUX. Filtro korpuse jokiu metalo drozliu nebuvo, viskas svaru. Isvazinejau valanda po vilniu jokiu apsuku sokinejimu, gesymu ir pan. Ka pastebejau, anksciau vaziuojant su isjungta pavara, apsukos iskart kristado iki 750 aps/min, dabar apsukos laikosi kazkur apie 850 aps/min, tik pilnai pilnais sustojus apsukos nukrenta iki 750. Kaip pavyko issiaskinti internete, taip ir turi buti. Reiskiasi reguliatorius jau senai gryba pjove. Seip pirmus simptomus pastebejau pries pora metu, ciut ciut sokineji apsukos, bet labai trumpai. pries menesi vaziuojant is vln i mazeikius staiga uzgesau, uzsivede is kart, davaziavau iki mazeikiu taip nieko ir nesuprasdamas kas cia buvo. Du menesius vazinejaau mazeikiuose, jokiu gesymu nieko. Cirkai prasidejo vilniuje, uzgesdavo po 15-20 minuciu vaziavimo, uzsikurdavau ir vaziuodavau toliau. Jokiu klaidu kompas nemete... P.S. Dydziulis dekui forumo nariui "Sumis" uz pagalba.

Šį pranešimą redagavo Leopold: 2013 spalio 04 - 07:58

  • 0

#234 spekas

spekas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 17
  • Automobilis:P607 2004 2.2D automatas

Parašyta 2013 spalio 04 - 19:30

Sveiki. Nežinojau prie kurios temos rašyt, tai rašau čia (tikiuosi pataikiau).

P607 2004 2.2 HDI 98 kW, automatas. Vilnius.

Šiek tiek plaukioja apsukos ir jaučiasi nežymus trūkčiojimas. Apsukų rodyklė plaukioja gal tik per kokius 2 ar 3 mm. Visa šitai prasideda kai visiškai nelieti akseleratoriaus arba palaikai vienodą greitį. Kai greitis didėja - jokių problemų. Taip pat problema dingsta kai važiuoji greičiau nei 100 km/h. Taip pat nesvarbu variklis šiltas ar šaltas - kai tik pradedi važiuot, taip ir turi šitą problemą iki tol kol baigi kelionę.

Tai va, nežinau nuo ko pradėt. Ar vaziuot pas diagnostiką (pas Ramus manau), ar į kokį Orosrautą Savanorių pr. 174A, ar dar kur? Gal sakau čia kokia aiški problema ir iškart žinot ką daryt?


Tai, kaip supratau iš Leopold post'o (Parašyta Oct 4 2013, 07:20 AM), labai tikėtina, kad tai pirmieji blogai veikiančio kuro slėgio reguliatoriaus simptomai? Ar ne? Gal galit ką patart? Skaičiau nemažai šioje ir kitose temose, bet neradau nuo ko vertėtų pradėt.
  • 0

#235 audreeliss

audreeliss
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 99
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Neturiu

Parašyta 2013 spalio 04 - 20:44

Norėjau paklausti ar kuro slėgio reguliatorius jei bent kiek neveikia tvarkingai tai ar turi prie kompo klaidų būti jo klaida ? Nes užsigesina ne iš karto, o klaidų nėra jokių. Ar gali klaidos kažkuriais atvejais ir nebūti?
  • 0

#236 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2013 spalio 05 - 13:09

jei klaidu nera reiskias ne reguliatorius.
  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#237 Remiga

Remiga
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 23
  • Automobilis:206

Parašyta 2013 spalio 06 - 13:03

Gerą rytą! Turiu Peugeot 206 2.0 HDI, prasidejo problemos, likus nedaug kuro bake, lyg kistis kazkas pradejo, isijunge rezervinis rezimas, po uzgesinimo variklis dirbt pradejo dar plius 5 sekundes, kuro rija dvigubai. Pradejau ieskoti problemos, pajungiau kompa, kompas parode uzslepta Checka, nes Chekas nedege. Tada parode, kad gazo pedalas nemates antros padeties(kiek zinau reiskia tai, kad geriau traukti turetu, troso kito reikia ar ko ten?) ir trecias dalykas, aktualiausias Kuro slegio reguliatorius! Taigi kompiuteristas pasiule isvalyti ji, dave kontaktus, nuvaziuot uzsirasyt, uzsipylem kuro dar 20 litru, pavazinejom visur su rezerviniu rezimu, kuro dar yra, bet uzsirasem tik penktadieniui, o dabar automobilis pradejo ir uzgesineti po 1km nuvaziavus, ir reikia palaukti, kol kurti, nes neuzsikuria iskarto. Todel toks klausimas, geriau pastatyti Pežuką iki kito penktadienio ir laukti eilės ir palikti jį ramybėje? Ar galima truputi dar kažkiek jį eksplotuoti? Ar blogai, kad eksplotuoju jį? Dabar pastačiau, jau nebenoriu važinėti, nes vakar iki namu važiavau gal 10 kart užgesau, ir taip širdį skauda ir tiek nėrvų suėdė.
  • 0

#238 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2013 spalio 06 - 14:02

slegio reguliatoriusir knisa tau smegenis ;) t aprasm egedimas su juo, nebutinai jis kalta sbuna ;) buna kad fyshke pi...a prota, ) pasitampyk laidus, jungtis aplink ji ;) gali ishimti ir praplauti su stabdzhiu disku valikliu ;) buna ka dpadeda :)
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#239 Tonisas

Tonisas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 171
  • Vieta:Raseiniai/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2,7HDI

Parašyta 2013 spalio 06 - 14:42

Išsiplausi reguliatoriu ultra garsu, patarčiau ir filtrą pasikeist kuro ir išsivalyt filtro įstatymo indą tą. :) Gal geriau nevažinėk, nes jaučiu ir suėst gali visai jį :D
  • 0

#240 Remiga

Remiga
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 23
  • Automobilis:206

Parašyta 2013 spalio 06 - 19:05

Išsiplausi reguliatoriu ultra garsu, patarčiau ir filtrą pasikeist kuro ir išsivalyt filtro įstatymo indą tą. :) Gal geriau nevažinėk, nes jaučiu ir suėst gali visai jį :D

Tai va, užsirašiau penktadieniui ateinančiam į plovimą su Ultra Garsu, Filtrą kuro pakeičiau prieš kelias dienas, tai gal vėl nereiks antrą kartą keisti. Dabar pastačiau mašiną, dar skambinsiu rytoj, gal priims ankščiau išplauti. Ten sakė jie išplauna už 40, jei atvežu išimta. O jei noriu, kad jie išimtų 20LT, bet tada už tą dvacoką ir išplauna ir išvalo įstatymo indą tą viską padaro, tai nepagailėsiu dvacoko, tegul jie sutvarko. Poto išplaus ultra garsu, vėl kas nors bus, sakys buvo neišvalyta ir taip toliau. :) Tai tada geriau nebevažinėsiu, nes ir ant laisvų užkurus jau užgęsta ir nebedirba, kas 20 sekundžių. Ant troso reiks gal tempti iki ten, arba avariniu režimu važiuoti.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 5

narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0