

Parašyta 2008 gruodžio 25 - 00:06
Parašyta 2008 gruodžio 25 - 01:26
Šį pranešimą redagavo amdiessell: 2008 gruodžio 25 - 01:28
Parašyta 2008 gruodžio 25 - 12:58
Parašyta 2008 gruodžio 25 - 23:04
Parašyta 2008 gruodžio 26 - 16:48
Parašyta 2008 gruodžio 28 - 18:19
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Parašyta 2008 gruodžio 28 - 18:24
kad dabar visa geltona, tam paciam statoile geltona pila, melsvos tai jau su ziuburiu nerasi.Sutapimu nebuna,juolab stebuklu!(Siurbliu,purkstuku...gedimai)Zalia,geltona raudona-tai ne HDI skirtas kuras
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
Parašyta 2008 gruodžio 29 - 09:11
Gal kas zino, ar nauji ukininku traktoriai ( neminesiu pavadinimu - kad negalvotume apie reklama) turi atmosferinius dyzelinius variklius ar common rail sistemas?Sutapimu nebuna,juolab stebuklu!(Siurbliu,purkstuku...gedimai)Zalia,geltona raudona-tai ne HDI skirtas kuras
Šį pranešimą redagavo Tau: 2008 gruodžio 29 - 09:16
Parašyta 2009 spalio 05 - 22:13
Parašyta 2009 lapkričio 21 - 16:59
Parašyta 2009 lapkričio 21 - 18:38
Pats dirbu su naujais traktoriais, kombainais ir kt (neminesiu ir kokiu, del "reklamos"), visa dabar nauja technika tik su common rail'ais, bielarusai ir tie jau su jais. Maziau jus klausykit bobuciu del tos zalios saliarkos. Faktas tik tas, kad Lietuvoje aplamai prasta saliarka. O kad visi pardavejai veza is Mazeikiu tai cia faktas, tik neaisku ar jos ten deda kokiu priedu ar neGal kas zino, ar nauji ukininku traktoriai ( neminesiu pavadinimu - kad negalvotume apie reklama) turi atmosferinius dyzelinius variklius ar common rail sistemas?
Šį pranešimą redagavo marco: 2009 lapkričio 21 - 18:40
Parašyta 2009 lapkričio 26 - 13:40
Dėja dyla nuo sieros priemaišų dyzeline, o ne nuo cetaninio skaičiaus (Cetaninis skaičius atsparumas detonacijai, kaip pas benziną oktaninis) .Dyla common rail purkštukų adatos, šaratai purkštuko.Siurblių plunžeriai ir kt.galima pilti ir nieko nepasidarys. naujose technikose taip pat stovi common reil sistemos arba sistemos siurbliai-purkstuvai kuriose sukuriamas pats dižiausias slegis, ir dazytas kuras nekenkia. o juk hdi ir yra comon reil sistema, tai nieko ten nepasidarys. taspats dyzelis tik spalva kita.
kitas klausimas jei pilama rusiska saliarka, jos sudetis ir cetaninis skaicius zemesnis, todel dyla siurbiai, uzdega purkstukai, kisasi filtrai.
Šį pranešimą redagavo aantanas: 2009 lapkričio 26 - 13:44
Parašyta 2009 lapkričio 26 - 13:43
Pagrysk savo teiginius kad NESTE, Statoil, veža iš mažeikių.Įdėk kokias nors nuorodas . Kad Orlean tai tikrai veža . ;)Kas dėl kuro kokybės - tai nereikia pirkt iš visokių "verslininkų", kurie normalią belarusiską saliarką skiedzia ten pat pirktu žibalu ir krosnių kuru, nes šitų "priedų" kainos žiauriai skiriasi, taip, kad atskiedus galima uždirbt. O jei norit žinot, kad visos degalinės, visokie ten statoilai, lukoilai, nestės ir emsai saliarką vežasi iš tų pačių Mažeikių. Negi manot, kad statoilas jums pristato saliarką iš Norvegijos, o lukoilas iš Rusijos? Nejuokinkit žmonių!!!!! Mažeikiai yra vieninteliai visame regione naftaperdirbiai, aprūpina Pabaltijį ir ne tik. Še tau, boba, ir devintinės....
Parašyta 2009 lapkričio 26 - 16:31
Parašyta 2009 lapkričio 26 - 16:41
Parašyta 2009 lapkričio 26 - 16:45
Parašyta 2009 lapkričio 26 - 17:14
Pasitikslink dar kartą ką reiškia cetaninis skaičius...Dėja dyla nuo sieros priemaišų dyzeline, o ne nuo cetaninio skaičiaus (Cetaninis skaičius atsparumas detonacijai, kaip pas benziną oktaninis) .Dyla common rail purkštukų adatos, šaratai purkštuko.Siurblių plunžeriai ir kt.galima pilti ir nieko nepasidarys. naujose technikose taip pat stovi common reil sistemos arba sistemos siurbliai-purkstuvai kuriose sukuriamas pats dižiausias slegis, ir dazytas kuras nekenkia. o juk hdi ir yra comon reil sistema, tai nieko ten nepasidarys. taspats dyzelis tik spalva kita.
kitas klausimas jei pilama rusiska saliarka, jos sudetis ir cetaninis skaicius zemesnis, todel dyla siurbiai, uzdega purkstukai, kisasi filtrai.
Šį pranešimą redagavo Trintukas: 2009 lapkričio 26 - 17:16
Parašyta 2009 lapkričio 26 - 17:38
tai dar cia juokai, reiktu klausti kas kokios 3-4metus vazineja ant zalios,nors pazystu viena kuris 2006 metais pirko 406Hdi (2004 metu) ir nuo tos dienos tik zalia ir temato.. (ukininkas), turejo jis kazkoki gedima, bet jis ir buvo susijes del siuksliu ar kazko panasaus, kazka uzkises buvo gerai..as jau 15 kavalku pravziavau su zalia ir viskas ok
Parašyta 2009 lapkričio 26 - 18:22
Parašyta 2009 gruodžio 01 - 17:44
savo akimis maciau statoilo,nestes,lukoilo,sunkvezimius isvaziuojant is mazeikiu naftos,kur jie veza zizeli..? i kitas koloneles..? ne i savo..? importuoja is skandinavijos,visiska nesamone.. tai pat kaip ir euro 4... o apie zalia saliarka..tai;pilamas chemikalas kuris duoda spalva,taip pat kaip ir dujos i kurias ira dedamas smirdukas kad jas liaudis galetu uzuost nutekejimui ivykus,nuo to jos blogiau dega..? o visa problema yra tame kad pagamintas zyzelis yra maisomas su rapsu aliejumi. jo turetu but dedama nuo 5 iki 10% bet yra dedama daugiau,todie ir nuosedos ir su tai susija kuro sistemos gedimai ipac hdi.. beje ziema rapso nededa.tik siltuoju metu.del kuro svarumo pilant is koloneles,jai talpyklu filtrai reguliariai keiciami tai zyzelis buna sviesesnis,o jai keicemi tik tada kai uzsikisa.. spreskit patys...tad pilkyt zalia kas galit ir nesukit sau ir kitiem galvos...Pagrysk savo teiginius kad NESTE, Statoil, veža iš mažeikių.Įdėk kokias nors nuorodas . Kad Orlean tai tikrai veža . ;)
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0