Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Sukant vaira - poksejimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 17

#1 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 gruodžio 12 - 00:13

Gal kas zinote kame gali buti problema, kad sukant vaira, girdisi poksejimas? Ta prasme iki pat galo uzsukus, poksteli viena, kita karta, po to atsukinejant vel supoksi. Ir jauciasi, kad kazkas ties ratais (tiek kairiu, tiek desiniu). Toks jausmas, kad sarnyru varztai ne iki galo uzsukti ir sake per ji bruzinasi ir sokcioja auksciau/zemiau. Gal pusasiams ragai pareina?
  • 0

#2 kebabas

kebabas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 487
  • Vieta:klaipeda
  • Automobilis:peugeot 406hdi

Parašyta 2007 gruodžio 12 - 10:09

draugeliu panasiai buvo tai jam sarnyro lizdas isdilo -- pasekmes vaziuojant jis issimove :unsure:
  • 0

#3 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 gruodžio 12 - 13:33

draugeliu panasiai buvo tai jam sarnyro lizdas isdilo -- pasekmes vaziuojant jis issimove  :unsure:

Reiks tada gal abu sarnyriukus pasikeisti. Ne problema ir nebrangu, tik.. .garaze saltoka gali buti :D
Bent jau pas mane tai sarnyro lizdai nera isdile. TIkrai tvarkingi. Tai gal tik sarnyrai tepoksi? :D Nes garsas toks grynai, kaip pauksteletu kelis kartus kas. Ypac iki galo uzsukus ir atsukinejant atgal vaira. Bet tik tada, kai letai riedi. Jei vaziuoji greiciau, tai nebuna tu poksejimu.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2007 gruodžio 12 - 13:35

  • 0

#4 sukle

sukle
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 547
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P308 '08 1.6 16V

Parašyta 2007 gruodžio 12 - 15:31

Pas mane irgi poksejo sukant vaira. Teko aiskintis viska paciam. Dazniausiai buna viena is dvieju problemu. Pirmoji: Priekiniu amortizatoriu atraminiai guoliai jau pareje. Bet tokiu atveju poksejimas buna dazniau nei viena karta sukant ratus i viena puse. Antroji (sita buvo pas mane): Vairo koloneles tvirtinimo varztai siek tiek atsileide nuo apatinio balkio. Sukant vaira i viena puse poksteli karta, du, priklauso nuo pasipriesinimo ratams ant zemes. Jei pakeltum masina su keltuvo, poksejimas tikriausiai dingtu. Vairo kolonele prisiverzia dviem 18 berods varztais. palendi i duobe ir pamegini su rimtu raktu paverzti. Imk tikrai rimta rakta su ilga rankena, kad petys butu kuo didesnis. Tikiuosi pades mano patarimai ^_^
  • 0

#5 wanux

wanux
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 374
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 605 2.0L SRi 1992 m.

Parašyta 2007 gruodžio 12 - 15:36

dar gali vairo kryzme i pabaiga but, manau irgi trasketu
  • 0

#6 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 gruodžio 12 - 16:35

Kiek variantu :) Reikes pasitikrinti. Tikrai dekoju visiems. Kai patikrinsiu, parasysiu kas ten taip poksejo. :)
Beje, kryzme neturetu buti parejusi, nes ji turetu pastoviai pokseti. O va del varztu jau ir as sutinku, kad taip gali buti. Speju tai cia 70 numeriu pazymeti varztai.
http://www.elcats.ru...224&unit=40A05A
Arba antru numeriu pazymeti varztai:
http://www.elcats.ru...224&unit=40A01A
Bent jau as taip manau.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2007 gruodžio 12 - 16:47

  • 0

#7 GeRieTiS

GeRieTiS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 360
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 Break Premium 2,0 16V 100kW, automac.

Parašyta 2007 gruodžio 12 - 17:38

Gal kas zinote kame gali buti problema, kad sukant vaira, girdisi poksejimas? Ta prasme iki pat galo uzsukus, poksteli viena, kita karta, po to atsukinejant vel supoksi. Ir jauciasi, kad kazkas ties ratais (tiek kairiu, tiek desiniu). Toks jausmas, kad sarnyru varztai ne iki galo uzsukti ir sake per ji bruzinasi ir sokcioja auksciau/zemiau.
Gal pusasiams ragai pareina?

Man taip buvo, tai kalti buvo atraminiai guoliai. Pakeite ir viskas ledukas.
  • 0

#8 Svečias_doffilee_*

Svečias_doffilee_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gruodžio 12 - 20:17

nu ir kokios kainos remontu? nes pas mane ir tas daros kai letai issukineji is aiksteles. susuki vaira ir atleidi vaira, ir toks trakst
  • 0

#9 sukle

sukle
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 547
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P308 '08 1.6 16V

Parašyta 2007 gruodžio 13 - 13:43

Kiek variantu :) Reikes pasitikrinti. Tikrai dekoju visiems. Kai patikrinsiu, parasysiu kas ten taip poksejo. :)
Beje, kryzme neturetu buti parejusi, nes ji turetu pastoviai pokseti. O va del varztu jau ir as sutinku, kad taip gali buti. Speju tai cia 70 numeriu pazymeti varztai.
http://www.elcats.ru...224&unit=40A05A
Arba antru numeriu pazymeti varztai:
http://www.elcats.ru...224&unit=40A01A
Bent jau as taip manau.

Taip, tai tie varžtai. Pamėgink pasitikrinti, blogiau nebus ^_^
  • 0

#10 sukle

sukle
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 547
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P308 '08 1.6 16V

Parašyta 2007 gruodžio 13 - 13:46

nu ir kokios kainos remontu? nes pas mane ir tas daros kai letai issukineji is aiksteles. susuki vaira ir atleidi vaira, ir toks trakst

Atraminiu guoliu kainos - po 75 Lt. Pakeitimas net neisivaizduoju kiek kainuoja. As sau keiciausi pats, o realiai ten reikia amortika isimti ir t.t. Manau, kad servize uzsiprasys kokiu 40 Lt uz viena puse. Jei nori,kad servize meistras vairo koloneles varztus paverztu, tai teks sumoketi 10 - 20 Lt. Del vairo kryzmes nieko negaliu pasakyti. Tikiuosi pades ;)
  • 0

#11 wanux

wanux
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 374
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 605 2.0L SRi 1992 m.

Parašyta 2007 gruodžio 13 - 14:58

vairo kryzme keiciaus pats (su Vilo pagalba), tai kryzme ~25 lt ir valandziuke p...nios. ir as taip lengvai vairo kryzmes neatmesciau, nes ji netraska pastoviai, o tik kas kazkoki tai vairo pasukimo kampa (bent jau man taip buvo). nes is pradziu as ir galvojau apie atraminius, kol po apacia nepalindau. Jei kalta kryzme tai prie traskejimo turetu but ir per didele vairo laisva eiga.
  • 0

#12 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 gruodžio 13 - 16:46

vairo kryzme keiciaus pats (su Vilo pagalba), tai kryzme ~25 lt ir valandziuke p...nios. ir as taip lengvai vairo kryzmes neatmesciau, nes ji netraska pastoviai, o tik kas kazkoki tai vairo pasukimo kampa (bent jau man taip buvo). nes is pradziu as ir galvojau apie atraminius, kol po apacia nepalindau. Jei kalta kryzme tai prie traskejimo turetu but ir per didele vairo laisva eiga.

Tai, kad man kaip tik vairas pasunkejo paskutiniu metu. Tarsi kaip stiprintuvas apslabes butu. Jauciu, kad kazkas su juo ne taip. Gal ir koloneles restauracija kokia butu ne pro sal, bet taip pat gali buti, kad del kryzmes, ar del tu paciu varztu, vairas neadekvaciai elgiasi.
  • 0

#13 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gruodžio 15 - 13:00

atraminiai.
  • 0

#14 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 gruodžio 15 - 14:37

atraminiai.

Sakai atraminiai? :) Nu tai vis dar nepriejau prie masinos patikrinimo, tai gal iki serviso kokio nuvarysiu tegu pachekina ir pakeicia kas negerai.
O kas del vairo, ar gali buti del tu paciu atraminiu vairas labai jaucia kelio nelygumus? Ta prasme ne duobes, o tas vietas kur buna vezios asfalte?
  • 0

#15 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 gruodžio 15 - 16:39

Nu va. Pasitikrinau. :) Kaires puses, priekinis atraminis guolis taip uzrudyjes, kad net nesisuka :D O poksejimo priezastis - besukant vaira, amortizatoriaus spyruokle sukasi ne su guoliu, o... viena :D Suki, suki vaira ir pokst - persoksta, truputi pasisukdama. :) Zodziu, dabar supratau kodel man vairas nesdavo tai i viena, tai i kita puse ir isvis sunkokai sukaliojosi. Del tos pacios spyruokles. :) Uzsuki i viena puse, po to atleidus atgal nebeatsisuka kiek reikia del spyruokles isitempimo. Taip pat ir su kita puse. Atleidi vaira, o jis iki galo neatsisuka. :) Tai maniau gal vairo kolonele knisa prota. :) Po truputi perprantu masinu mechanika ir ju veikimu principa :D

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2007 gruodžio 15 - 16:42

  • 0

#16 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gruodžio 15 - 16:40

Sakai atraminiai? :) Nu tai vis dar nepriejau prie masinos patikrinimo, tai gal iki serviso kokio nuvarysiu tegu pachekina ir pakeicia kas negerai.
O kas del vairo, ar gali buti del tu paciu atraminiu vairas labai jaucia kelio nelygumus? Ta prasme ne duobes, o tas vietas kur buna vezios asfalte?

beabejo gali. pagalvok logiskai kas yra atraminis guolis? cia tarpine tarp kebulo ir vaziuokles, zodzio guolis labai sureiksminti nereiktu, tavo guolis gal ir nesubyrejas dar, taciau guma ir korpusas (lekhte) gali but jau pavarge, todel visi neligumai kurie turetu buti sugerti vaziuokles, pereina i kebula.. din din per dantis:) rimtai ziurek atramas, pas 406 gana daznas reikalas su atraminiais. tik rekomenduoju negailet ant detales pirk rimtesni/brangesni ir keisk abu..
  • 0

#17 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 gruodžio 15 - 16:43

Taip ir darysiu. isigysiu brangesnius. Nes jau toje vietoje bent jau po dangteliu, po kapotu tai gerai parudije yra. Ir kaip minejau anksciau, net nebesisuka pats, o spyruokle su lekstele poksi. :) Ir isirezusi dar man vaira pati koreguoja :D
Beje, gal paaiskinsite ar leksteles irgi reikia keisti?
http://www.elcats.ru...152&unit=50A01A
Nes kaip matome, spyruokle remesi i dvi leksteles ir po to i pati guoli, kuris galiausia remiasi i kronsteina. O ir pats kronsteinas (amortiko atrama kitaip) toks man pasirode, tarsi su guma. Ar imanoma ta guma kartu pakeisti? Nors ji nepigiai atsieina, bet truputi jau pasidevejusi pas mane maciau. O elcatsuose, kai kur rodo, kad kartu ir guolis ir atrama eina komplekte. Tai visai pasimeciau, ka dabar gausiu pirkdamas :D
beje, pati guoli manau imti SKF, nes kiek zinau jie geriausi ka galime gauti LTU?

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2007 gruodžio 15 - 16:52

  • 0

#18 Svečias_ArtasL_*

Svečias_ArtasL_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 balandžio 15 - 21:13

Taip ir darysiu. isigysiu brangesnius. Nes jau toje vietoje bent jau po dangteliu, po kapotu tai gerai parudije yra. Ir kaip minejau anksciau, net nebesisuka pats, o spyruokle su lekstele poksi. :) Ir isirezusi dar man vaira pati koreguoja :D
Beje, gal paaiskinsite ar leksteles irgi reikia keisti?
http://www.elcats.ru...152&unit=50A01A
Nes kaip matome, spyruokle remesi i dvi leksteles ir po to i pati guoli, kuris galiausia remiasi i kronsteina. O ir pats kronsteinas (amortiko atrama kitaip) toks man pasirode, tarsi su guma. Ar imanoma ta guma kartu pakeisti? Nors ji nepigiai atsieina, bet truputi jau pasidevejusi pas mane maciau. O elcatsuose, kai kur rodo, kad kartu ir guolis ir atrama eina komplekte. Tai visai pasimeciau, ka dabar gausiu pirkdamas :D
beje, pati guoli manau imti SKF, nes kiek zinau jie geriausi ka galime gauti LTU?

Nu ir kaip pasikeitei? Koki pirkai guoli? kur keitei? kas komplekte buvo?
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0