
Katalizatorius
#41
Parašyta 2008 kovo 01 - 19:33
#42
Svečias_Paflix_*
Parašyta 2008 spalio 12 - 20:43


#43
Parašyta 2008 spalio 15 - 11:36
#44
Parašyta 2008 spalio 15 - 11:42
Blogai skaitei. 10'a temos zinute.du puslapiai prirasyti, o niekas taip ir neatsake ar meto klaidas ispjovus katalizatoriu jei stovi dvi lembdos, pries ir uz..... ? ? ?
Padideja ar nepadideja, atsakys tik gamintojas arba praktika. Esant gedimui tarsos mazinimo sistemoje, ECU gali persijungti i avarini rezima bei priverstinai mazinti variklio galia.bet ar nepadideja sanaudos del klaidingu lembdos nustatomu duomenu, ar neatsiranda su kompu bedu ?
#45
Parašyta 2008 spalio 15 - 13:01
#46
Parašyta 2008 spalio 15 - 14:15
Jei butum atidziai skaites temas, kuriose aptariamos katalizatoriu bedos, turejai surasti ne tik mano auksciau pamineta zinute bet ir daugiau kitu zinuciu, kuriose aiskiai aprasyta, kas nutinka, kai antras liambda zondas "pastebi" ECU "isiutu" normu neatitinkancias ismetamasias dujas: atsakymas vienareiksmiskas - "Antipolution fault".ka gamintojas atsakys yra visiskai akivaizdu, bet as butent is praktines puses ir domiuosi.
manau kad yra cia ne vienas pas kuri yra 2 lembdos ir kuris issipjove katalizatoriu, mane ir domina konkrecios pasekmes, o ne teorines speliones kas galetu buti.
Priklausomai nuo automobilio gamybos metu, sistemai detektavus oro tarsos padidejima (leidziamu reziu virsyjima), pagal ES parduodamu automobiliu savidiagnostikos reikalavimus, privalo uzsidegti apie gedima informuojantis indikatorius, bei ECU privalo persijungti i rezima, kuris uztikrintu, jog ismetamosios dujos nevirsys tam tikru leidziamu normu, t.y. ECU persijungia i avarini rezima, ko pasekoje ribojama variklio galia, greitis ar pan.
#47
Parašyta 2008 spalio 16 - 16:09
#48
Parašyta 2008 spalio 19 - 16:26
#49
Parašyta 2008 spalio 19 - 16:46

[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
#50
Parašyta 2008 spalio 22 - 20:56

#51
Parašyta 2008 spalio 22 - 21:26

[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
#52
Parašyta 2008 spalio 22 - 21:39
beveik i desimtuka-kiek maciau,daugiau 170kkm nepratempia.pakeitus(naujais,originaliais) katalizatorius-po 50kkm "kaput" ir jiems.gal musu chemiku benzas juos taip pjauna?tiesa pasakius -nesigylinau i sia tema.kazkur skaiciau kad katalizatoriaus tarnavimo laikas 150-250K ar tai tiesa?
maziausiai atlaikiusi masina -po 107kkm,bet ispudis-kaip katalizatoriaus is vis nera-taip susenes(atidarius-yra).tiesa-pirkta ir ekspl lietuvoje.problemos turejo jau buti pries 30kkm.kadangi pirkejas tik pora kkm nulekes -kada prasidejo "katalizatoriaus senejimas" neaisku.
#53
Svečias_gabrielius_*
Parašyta 2008 spalio 31 - 14:28
#54
Parašyta 2008 spalio 31 - 14:58
is karto ir reikejo pas Spakena vaziuotNa cia prase zmogus pasakyt ar meta klaidas ar ne.
KAi nusipikrau puga Mete klaida "Antipolution Fault", nuvaziavau pas meistriuka ispjove(Parode 5 skyles kazkur 15mm isgreztos buvo katalyze), sawaite vazinejau su rezonatorium, trauka gal ciut padidejo, bet nezymiai. Garsas normalus bet stovint vietoje ir staigia nusbaudus iki galo toks uzdelsimas budavo ir toks zzzzzz kol apsukos iki 2k pakildavo, o auksciau viskas normaliai. Klaida mete pastoviai, bet neisijungdavo i avarini rezima. Nusibodo klaida, per pazystamus suradau Lenkiska kataliza, idejo man. Klaida kazkur po 10km automatiskai uzgeso. Apsidziaugiau, dar prie to pacio ir praplove kuro sistema man keiciant katalyza. SAko reiketu kad pravaziuotum 100km vid 130km/h greicu, staigiai suplanavau kelione ir i Klaipeda isvaziavau.(su blogu katalyzu nuemus klaida ir isvaziavus i tiesiaja paspaudus iki 80km/h po 5km iskart ismesdavo klaida), o cia nuvaziavus iki Klaipedos ir atgal nieko jokios klaidos, variklis pagirtinai dirbo, kuro vietoj 7ltr 6 ltr suvalge 100km su autopilotu ir kondicionieriumi.Bet va po 1 menesio vel tas pats. Klaida tik isvaziuojant uz miesto ribu uzsidega, bet grizus i miesta, pavazinejus 2 dienas vel dingsta. Tai ir kankinuosi, diagnostika visada meta babinos klaida, nors originali nupirkta, nei sutrukinejus ten nei ka. Butu dar labai idomu isgirsti Spakeno pasiulymus,kaip apgauti antra liamda zonda kokiu budu? dekui.
#55
Svečias_gabrielius_*
Parašyta 2008 spalio 31 - 19:46
#56
Parašyta 2008 lapkričio 03 - 12:45
O gal reiktu pradeti dusinti tuos, kurie lenkiska katalizatoriu sumontavo? Jei butum paieskojes, butum surades mano zinute ir tyrimus, susijusius su katalizatoriumi. Man lenkisku kat'u dejikai is karto pasake "garantijos neduodam, jei yra antras liambda zondas", arba isvertus i zmoniska kalba, tai skambetu mazdaug taip "lenkiskas katalizatorius tera tik pavadinimas, taciau jei nori tikro katalizatoriaus, teks vaziuoti pas atstova". Ypac idomus klausimai kyla kai pamatai, jog lenkiskas naujas "geras" katalizatorius kainuoja ~300Lt (korys kartu su bakeliu), o EMP uz orginalaus gryno svorio likucius tau atseikeja 220Lt.Tai, vot vot. Uzsispyres as kazkoks, nu ir tiek kelio gi visvien. Tai reikes,kada susiruost, nervina ZIbinto meistru bukumas visiskas.
#57
Parašyta 2008 lapkričio 03 - 13:12
dabar dar maziau beduoda.ka tik kalbejau su vienu sroto savininku, tai sake uz katalyza tik po 70 beduodao EMP uz orginalaus gryno svorio likucius tau atseikeja 220Lt.
Skuodo auto klubo "Medinis ratlankis"
Prezidentas
www.medinisratlankis.lt
#58
Parašyta 2008 lapkričio 03 - 14:05
Bent jau EMP pinigus duoda ne uz katalizatoriaus vieneta, o uz jo gryna svori.dabar dar maziau beduoda.ka tik kalbejau su vienu sroto savininku, tai sake uz katalyza tik po 70 beduoda
http://www.emp.lt/lt...ai/kainorastis/
#59
Parašyta 2008 lapkričio 03 - 15:17

#60
Parašyta 2008 lapkričio 03 - 17:43
Nepatarciau skyliu daryti,nuvesk,ispjaus ir ivirins bakeli. Technikine tai praes be problemu,ateity-bus problematiska(Euro normos)vis negaliu apsispręsti, pramusti kataliza (daryti skyle su vamzdžiu) ar nea? rida jau 200K. Bijau vieno kad technikinei parodys didesni kieki išmetamu medz nei galima ir nepraeis... ka manot?
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 lapkričio 03 - 17:45
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0