Neteigiu absoliutaus alek'o plovimų neveiksmingumo, dažnai jis kažkiek padeda (kaip ir pvz. kai kurių markių benzinas, ar aplamai bet koks bet kurios sistemos valymas), bet kaip jis tai daro ir kuom paaiškina- atskiras cirkas . Beždžionė narve irgi žino, kad jei ji nuspaus geltoną mygtuką- gaus bananą, o jei nuspaus oranžinį- gaus apelsiną. Bet kaip gauti tokių dalykų be mygtuko, ji nežino .
Šį plovėją pavyko mandagiai išprašyti iš citrinų ir iš dar kelių forumų; bet jei įkyrės, manau, galima ir nemandagiai . Tai ne ta veikla, kuri būtų visiems naudinga; tai greičiau loxotronas.
P.S.: Minimas Staska (Staska X1/9), Kaune gan žinomas motoristas- mano brolis. Ir viešai išrinkti prieš mėnesį- du alek'o išplauto ir bent kelis kkm prariedėjusio variklio jis vis dar neatsisako .
Bredas visiskas
Nieks ne isprase Manes is citrino klubo,ne atsirado norienciu,nors buvo pora masinu is klubo,tai pirma
Antra -Staskia ne vienos masinos ,vesai ne isarde vesai po valymo.Buvo tarta ,kad isvalysiu ne mokamai.Niekam nemokamai ne valiau........tai ir ne buvo to tikrinimo reiske
Ir aplamai,skaitikit,ka butent valau.Valau ne siuksles ,o nuosedos.
Ir ne verciu valytis.Siulau valyt sistema,kol dar nera bedu.A to kai ateina beda viena,paskui islenda ir kita problema. Tai kai jau pilna problemu,tai tada atvazioja,oi gelbek ,bet jau velu.Nors ir issivalo visa sistema,pradeda kitaip dirbt variklis,bet uztad kad masina buvo uzleista,tai ta reikia pakeist,tai ta padaryt....
Informacija tiems,kurie masto,kad valau siuksles (del bako valyma,tai kiekvienas vyras ,pas kuri rankos is normalios vietos auga,gali bake profilaktika padaryt pats)
KUO ŽALINGOS NUOSĖDOS
Dervingos kuro nuosėdos purkštuvuose susikaupia iš esmės per pirmąsias 10 – 20 minučių po karšto variklio sustojimo, mat tuomet jį dar veikia likutinio kuro slėgis. Veikiant aukštai temperatūrai, purkštuvuose esančio kuro lengvosios frakcijos išgaruoja, o sunkiosios kaupiasi, suformuodamos kietas anglies darinių nuosėdas, per kurias benzinas vis sunkiau skverbiasi link variklio, jis pradeda blogiau veikt ir vėliau įvyksta įvairiausio pobūdžio kuro sistemos ar net variklio gedimai.
Dar yra kita problema – kokso sankaupos ant įleidimo vožtuvų lėkštelių, kurios yra kur kas sudėtingesnis dalykas. Jos susidaro skverbiantis motoriniam tepalui pro susidėvėjusius gaubtelius. Beje, labiausiai koksas kaupiasi esant tuščiai automobilio eigai, t. y. įstrigus kamščiuose.
Dar vienas kuro sistemos priešas – suodžiai , kurie nusėda praktiškai visame jos trakte. Jų susidarymo priežastis – pernelyg kokybiško kuro – oro mišinio degimas automobilio tuščiosios eigos, kaitinimo bei spartinimo režimų metu.
Sunkumai užvedant mašiną, neritminga automobilio eiga, kuro mišinio užsidegimo nepralaidumas, spartinimo režimo trūkumai, padidėjusios kuro išlaidos, ir tai anaiptol ne pilnutinis negatyvios nuosėdų įtakos sąrašas. Tačiau nemaloniausia yra tai, kad nuosėdos daugybę kartų pagreitina bendrąjį variklio susidėvėjimą.