Peršokti prie turinio


Salono ventiliatorius


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 24

#21 Svečias_andiu_*

Svečias_andiu_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 birželio 23 - 22:46

jo
  • 0

#22 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2009 birželio 24 - 23:03

Nu ziurau, pas daugeli ta pati problema ...
Pabandysiu savo patirtimi pasidalint. (kad greiciau ir konkreciau but)
Pradeda neveikt ventiliatorius ... blin, nu buna, ka darom,
1. Prilendam prie jo ir apziurim, ar visos fishkes vetoj
2. jei jos visos vietoj, ATIDZIAU apziurim RAUDONA vieno kontakto fishke
3. Na jei ir su ja viskas OK, tai pasiulyciau nusiimt ventiliatoriu ir pajungt prie akumo juoda prie "-", raudona prie "+" Jei sukasi, reiskia pats ventiliatorius tvarkoj ir jam daugiau pretenziju nera :P jei ne - bandom aiskintis su juo, pirmiausia pradeje gal nuo angliuku. jei ne jie kalti, tai ziuret rezistorius.
4. Bet jei pastacius i vieta (po elektro shoko) jis visgi nepradejo veikt, galimas variantas, kad "priejo" savo gala kontaktine grupe, kadangi, bent kiek zinau Puguose, per ja praeina valdymas sroves (ir gan nemazos) ir kontaktams sudylus, jie tiesiog neatlieka savo funkcijos.
5. Taigi jei visgi yra noro - galima paprasciausiai rast kur yra fishkes nuo kontaktines grupes ir jas (TIK AISKU SAVO PORAS) uztrumpint. jei ventiliatorius veikia - priezastis aiski, jei ne,tai 6 punktas
6. siulau kreiptis pas elektrika, juolab jei valdymas elektrinis

P.S. AISKU NEPATRUGDYTU IR SAUGIKLIUS KARTAS PATIKRINT :D

Šį pranešimą redagavo Pugas_605: 2009 birželio 24 - 23:05

  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#23 archia

archia
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 53
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 Break, 2,0 HDI, 66 Kw, 2001 m.

Parašyta 2009 liepos 07 - 17:36

taip ijungus degima vos vos sukas,gal del to ir atrodo kad zyze(sutinku su MKS999), kadangi ten paprastas valdymas, eina per slankykli ir kontaktus, o nuliniai padeti uzklijiuociau ar laku nutepciau 0 kantakta tada jis neveiktu, klausimas, kodel gamiklsikai taip "tupai" padaryta, o gal jis turi butinai suktis taip ilginant savo gyvenimo trukme,gal priverstinai sustabdius po kiek laiko visai nesisusk

Na nežinau ar jis turi gamykliškai taip zysti ir ant 0 suktis, man atrodo, kad ne - autoelektrikas pažiūrėjo ir konstatavo, kad varža viena buvo perdegusi, tai ją pakeitė ir dabar ant 0 jau nebesisuka.
  • 0
Peugeot 406 Break, 2001 m., 2,0 HDI, 66 kw

#24 archia

archia
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 53
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 Break, 2,0 HDI, 66 Kw, 2001 m.

Parašyta 2009 liepos 07 - 17:40

Oi kokia gera tema... Pas mane 2001 m. Peugeot 406 2,0 hdi. tai ventiliatorius silpnai sukosi ir su cypimu stipriu, po to visai pradėjo nesisukti, tai aš trinkteldavau per jį ir viskas ok. Paskui pakeitė bičas angliukus, tai kurį laiką gera pūtė, bet paskui visai sudurniavo. Tada nuvariau pas tikrą autoelektriką, tai man pasakė, kad be reikalo angliukai buvo pakeisti, nes varikliuko inkarui xana, visai išdilęs. Reikia visą varikliuką pakeist. Tai dabar mano pagrindinis klausimas - radau šrote nebrangiai (už 30 lt) varikliuką, bet nuo senesnio modelio (97 ar 98 metų). Kas žinote - tiktų maniškiam 2001m. ar ne ???

Šį pranešimą redagavo archia: 2009 liepos 07 - 17:43

  • 0
Peugeot 406 Break, 2001 m., 2,0 HDI, 66 kw

#25 ding0u

ding0u
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 91
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 306 2.0hdi 66kw, 307 2.0hdi 100kw, 406 1.8 81kw, 406 2.0hdi 80kw

Parašyta 2012 vasario 16 - 01:51

yra problemele del 306 (2000m su kondic.) ventiliatoriaus :( is pradziu pabirejo ventiliatoriaus reguliavimas (išsilakstė tie visi šliaužikliai), o pakeitus ji kitu is sroto, viskas kaip ir gerai ir ant 0 nebesisuka, taciau pats putimas pulsuoja :mellow: tarkim, padarius ant vidutinio greičio, tai pučia, tai nepučia, tai silpnai pučia. o ant didžiausio greičio, tai stipriai, tai nestripriai pučia, ir visuomet taip pulsuoja. Tai gal kas žinosite ar čia ir šitam reguliatoriui jau šakės, ar bėdos po viena nevaikšto ir dar kažkas sugedo be reguliatoriaus, ar tik pravalyt ka nors užtektų? dėkui
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0