Šį pranešimą redagavo pug'as: 2008 sausio 11 - 11:30
negraziai uzsigesina
#1 Svečias_pug'as_*
Parašyta 2008 sausio 11 - 11:06
#2 Svečias_sader_*
Parašyta 2008 sausio 11 - 12:24
#3
Parašyta 2008 sausio 11 - 12:31
Šį pranešimą redagavo Shamas: 2008 sausio 11 - 12:33
#4 Svečias_sader_*
Parašyta 2008 sausio 11 - 12:33
Gal neseniai kete kuro filtra?pas mane irgi kai rakta pasuki tai brrr dar ir uzdesta uz 1 sek, seip ne problema, idomu kiek tas daviklis 2.1 td kastuoja...?
#5
Parašyta 2008 sausio 11 - 12:44
#6 Svečias_pug'as_*
Parašyta 2008 sausio 11 - 12:49
#7 Svečias_pug'as_*
Parašyta 2008 sausio 11 - 12:54
#8 Svečias_sader_*
Parašyta 2008 sausio 11 - 13:01
Man butent po filtro pakeitimo visos problemos prasidejo, tiesa uzsidege ir "engine antipoliution sistem defekted". Kai nuvariau masinai i kita servisa paaiskino, kad dedami filtra uzterse sistema ir filtras prastas, nuo to ir isejo daviklis. Nors visi zinom kaip meistrai vieni ant kitu megsta "pavaryti", bet siuo atveju patikejau...idejom paprasta benzinini filtriuka uz pora litu uz dyz filtro ir uz poros dienu pamateme jame nuosedu.nu jo neseniai keite, pries pora savaiciu gal... o tai cia turi itakos filtru keitimas?
#9 Svečias_pug'as_*
Parašyta 2008 sausio 11 - 13:13
#10
Parašyta 2008 sausio 11 - 13:53
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#11
Parašyta 2008 sausio 11 - 14:15
teisingai pasakyta, as i tai nekreikiu demesio. Zinau kad fitrai visi geri, varykliu tvarkingas.Viskas yra gerai. Neieškokit po šikną sliekų.
#12 Svečias_sader_*
Parašyta 2008 sausio 11 - 15:00
Cia, jau kaip kam patinka...niekas tiksliai nepaskaiciavo, kas pigiau, ar kreipti demesi i kiekviena "smulkmena" ir lakstyti daznai servisus, ar vaziuoti kol vaziuoja... Tiesa, ir man idejo gera filtra tiks jis kazkodel nefiltravo...po to pirkau tik Zibinte ir jokiu pakaitalu, net is Siauliu Peugeot centro neemiau. Dyz. varikliui filtras yra gana rimta reikalas, ipatingai jeigu keiciamas tik elementas be korpuso- ji pakeisti ir kruopstumo ir laiko reikia.teisingai pasakyta, as i tai nekreikiu demesio. Zinau kad fitrai visi geri, varykliu tvarkingas.
#13
Parašyta 2008 sausio 11 - 15:48
Šį pranešimą redagavo Shamas: 2008 sausio 11 - 15:49
#14
Parašyta 2008 sausio 11 - 16:06
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#15
Parašyta 2008 sausio 11 - 16:09
Šį pranešimą redagavo Shamas: 2008 sausio 11 - 16:10
#16
Parašyta 2008 sausio 11 - 17:08
Šį pranešimą redagavo Darka: 2008 sausio 11 - 17:08
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#17
Parašyta 2008 sausio 11 - 17:15
#18 Svečias_sader_*
Parašyta 2008 sausio 11 - 17:31
As irgi taip galvojau, kad filtra pakeisti, kaip tris pirstus ap..ti Per tris metus, kol turejau 406, ne viena karta keite filtra, bet viena karta nesekmingai Pradzioje nekreipiau demesio, bet kai sukisau apie 1000 lt, o po keliu dienu vel tas pats, tada pradejau mastytika ten keisti jei pats filtras, atsuki 4 varztus isimi filtra, apsipili dieseliu ideji nauja, uzsuki, pripompuoji kriause ir viskas, koks kropstumas? Beje nevazineju iki kol sustos viskas ka reikia per profilaktika pakeiciu/pataisau. O cia kai gesta trup veliau tai 800 lt uz tai moket nesinori... mano nuomone ir as galiu klysti
Beja, antra karta uzteko slegio davikli pravalyti... . Tada pradejo kilti visokios versijos- keiciant filtra, saliarka buvusi pries filtra su susikaupusiais tersalais patenka i vamzdelius esancius uz filtro,nes neisvale kriauses ir neprapute vamzdeliu...netinkamas filtras ir t.t.
Mano patirtis tokia: 1 atveju -nesukau galvos ir sukisau 1000 Lt + antras remontas. 2 atveju- antras remontas t.y. daviklio praplovimas ir filtro pakeitimas.
#19
Parašyta 2008 sausio 12 - 11:43
#20 Svečias_vidma31_*
Parašyta 2008 sausio 12 - 15:17
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0