Jump to content


Photo

Turbina


  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 Shamas

Shamas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 249
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD Bosch

Posted 2008 January 22 - 18:35

Sweiki, kaip ansciau buvau pasiskundes kad kazkaip blogai pucia turbina, su ismananciau zmogumi paziurejom kad slanga pripucia normaliai(gera slegi laiko), juodu dumu nemeta, tilus svilpimas, poto pasivazinejus iki 4.5-5 apsuku supratau kad nereikia sau kisti slieku kur nereikia, kad viskas normaliai. Turbo jauciasi nuo 2.5 rpm (2.1TDi 80kw). Nors galvojau kad turi but nuo 2.2. Tai ties kiek RPM pas klubieciau jauciasi pssssss :) ir pradeda rauti? ir koks motoras? :beer:
  • 0

#2 Liveris

Liveris
  • Senbuviai
  • posts 335
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:605, 2.1td, porestyling

Posted 2008 January 22 - 19:25

nzn kai saltas lygtais pradeda anksciau 1900-2000 rpms, o kai pasyla toks jau jausmas kad nuo 2500rpm.
  • 0

#3 Shamas

Shamas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 249
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD Bosch

Posted 2008 January 22 - 19:32

man irgi atrodo kad kai saltas tai anksciau truputi... dar nuomoniu :)
  • 0

#4 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • posts 2,200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Posted 2008 January 22 - 20:13

1.9 td nuo 2 ar nuo 2.2 :blush:
  • 0
kažkaip.....

#5 Svečias_lybda_*

Svečias_lybda_*
  • Svečiai

Posted 2008 January 22 - 21:49

1.9rpm
  • 0

#6 Marius406

Marius406
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 280
  • Vieta:Kaunas,London
  • Automobilis:Peugeot 407SW HDI executive ;BMW 320d

Posted 2008 January 22 - 22:45

Turbo dyzeliui 2300-2500 HDI tipo apie 1750 manau :rolleyes: (cia apie visas masinas)
  • 0

#7 marco

marco
  • Senbuviai
  • posts 383
  • Vieta:Kaunas, Silainiai/Uzliedziai
  • Automobilis:Peugeot 605 2,5TD. 307 2,0 100kw

Posted 2008 January 23 - 01:11

2.5TD nuo 1700-1800 jau geras veiksmas prasideda vykt :D zodziu, jau prie 2000-2100 kita saiba buna imusta (pakanka judet ir nuo kitu neatsilikt, dar ir pristabdyt tenka). Labai labai retai kada iki 2500 apsukas dakeliu
  • 0

#8 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • posts 3,410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Posted 2008 January 23 - 08:39

HDI tipo apie 1750 manau  :rolleyes: (cia apie visas masinas)

Nustebsi, taciau tu HDI yra gyvas velnias. Pvz 2.2HDI 170Ag max sukimo momentas pasiekiamas jau prie 1500rpm, taigi turbina pradeda "pusti" irgi atitinkamai. 150Ag 2.2HDI vel kitaip. 130Ag 2.2HDI - savo ruoztu. O "glaz almaz" nera tiek tikslus, kad pasakyti 1750rpm, ar 1800rpm, ar 1700rpm. Ir kaip bebutu keista, tachometras irgi nera nei sertifikuotas, anei kalibruotas itin tiksliems parodymams.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#9 Svečias_DAULS_*

Svečias_DAULS_*
  • Svečiai

Posted 2008 January 27 - 18:12

307 2.0D 80kw hdi nuo 1750 206 2.0D 66kw hdi nuo 2000 raso dokumentuose bet turejau du tai biski ~1850 jeigu nuo anksciau gali but cipas
  • 0

#10 Svečias_Mantukas_*

Svečias_Mantukas_*
  • Svečiai

Posted 2008 January 27 - 19:35

man irgi nuo 1700 kasskur
  • 0

#11 zux

zux
  • Senbuviai
  • posts 1,373
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:206 GTI '02

Posted 2008 January 27 - 20:31

1.4 HDi kazkur nuo 1.9k RPM dar pasibandysiu ^_^
  • 0

#12 Shamas

Shamas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 249
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD Bosch

Posted 2008 January 28 - 14:11

jo pas HDI zymiai anksciau. As mieste beviaik nepasiekiu 2.5-3 tai nenaudoju to gerio. Slegio reikiamo neuzkeliu.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users