Jump to content


Photo

kada permesti begi


  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#21 Stormz

Stormz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 184
  • Vieta:Vilnius- Panevezys
  • Automobilis:Ford Focus

Posted 2008 January 24 - 18:10

tai jums apie 2000 mazai? man ryja skaitau norm tokiu metu laiku vazinejant vilniuje trumpais atstumais nu 10-15km ir daznai kamsciuose tai apie 8L-8.5L
  • 0

#22 Argus

Argus
  • Senbuviai
  • posts 310
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 306 xt

Posted 2008 January 24 - 18:13

Tu blandynas ar ką? Negi nejauti kaip dirba variklis? Perjungdamas bėgius žiūri į apsukas kiek tau rodo? Jei per mažai vadinas neperjungi? Sorry, nesusilaikiau... nuodėmę padariau :D
  • 0
Artimiausias kelias į vyro širdį - skalpeliu per krūtinės ląstą.

#23 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • posts 3,410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Posted 2008 January 24 - 18:39

Varyklio naudingumo koeficientas dydzhiausias prie mazhdaug tu apsuku kada pasiekiamas max sukimo momentas. Skiatch ishgaunama daugiausia energijos ish sunaudoto kuro.

Variklio naudingumo koef. gal ir didziausias, taciau tai jokiu budu nereiskia maziausias kuro sanaudas. Realybeje maziausios kuro sanaudos pasiekiamos vaziuojant (lygiu keliu) auksciausia pavara bei "minimaliom" apsukom. Kiek teko bandyti su autobusu, tai ekonomiskiausias rezimas yra vaziuojant 5 pavara kazkur ~60km/h @1700-1800rpm (~6l/100km), kas savo ruoztu yra kazkur ~50-60% (speju) sukimo momento (90% sukimo momento ganosi tarp 3krpm bei 5krpm). Greiti padidinus iki 90km/h, idealiomis salygomis gaunais ~7.5l/100km.

Beje, jokiu budu nerekomenduoju vazineti "mazom" apsukom - varikliui tai nera sveika: prikepa ziedai, daugiau dyla variklio detales (del zemo tepalo spaudimo).
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#24 Stormz

Stormz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 184
  • Vieta:Vilnius- Panevezys
  • Automobilis:Ford Focus

Posted 2008 January 24 - 20:57

as i apsukas neziuriu, bet mazdaug tada jungio! kitas dalykas man perjungus begi mazdaug ant2000 apsuku viskas ok atrodo ir gerai traukia ir shiaip viskas ok
  • 0

#25 Svečias_Mantukas_*

Svečias_Mantukas_*
  • Svečiai

Posted 2008 January 24 - 23:05

na as irgi tikrai neziuriu i tas apsukas metu tas pavaras pagal vcariklio darba ir tiek bet man tikrai nerija 8.5 litro na maksimum 7 litrus o jei dar pasivazineju kur tiesiu keliu ir isitelpu i 6 litrus ;)
  • 0

#26 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • posts 2,005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Posted 2008 January 24 - 23:45

Variklio naudingumo koef. gal ir didziausias, taciau tai jokiu budu nereiskia maziausias kuro sanaudas. Realybeje maziausios kuro sanaudos pasiekiamos vaziuojant (lygiu keliu) auksciausia pavara bei "minimaliom" apsukom. Kiek teko bandyti su autobusu, tai ekonomiskiausias rezimas yra vaziuojant 5 pavara kazkur ~60km/h @1700-1800rpm (~6l/100km), kas savo ruoztu yra kazkur ~50-60% (speju) sukimo momento (90% sukimo momento ganosi tarp 3krpm bei 5krpm). Greiti padidinus iki 90km/h, idealiomis salygomis gaunais ~7.5l/100km.

Beje, jokiu budu nerekomenduoju vazineti "mazom" apsukom - varikliui tai nera sveika: prikepa ziedai, daugiau dyla variklio detales (del zemo tepalo spaudimo).

Kai turesiu laiko surasiu grafikus (ir rimta universiteto tyrima) kur parodyta kuro suvartojimas, torgas, efektivumo kreives ir pan. Pats kazhkada skaitchiau, bet greitai neina surasti. Pamenu ant labai mazhu apsuku kura ryta taip pat kaip prie readlainu. Mano eksperimentai su raju BMW buvo panashus. 5'tu begiu ekonometras rodydavo ~17l/100km, kai 3'iu ~10l/100km tchia prie ~ 50km/h

P.S. tai jei naudingumo koeficientas dydzhiausias, tai ir kuro bus suvartota mazhiausiai. Tiesiog ta patchia energija gaus ish mazhesnio degalu kiekio. Kad sukasi greitchiau toli grazhu nereishkia, kad daugiau kuro vartoja. Pats turbut mazhiau energijos sunaudoji pakeldamas mashina donkratu, nei tiesiog rankomis? ;)

Edited by Maestro, 2008 January 24 - 23:51.

  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#27 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • posts 2,079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Posted 2008 January 25 - 00:40

<...> ekonomiskiausias rezimas yra vaziuojant 5 pavara kazkur ~60km/h @1700-1800rpm (~6l/100km), kas savo ruoztu yra kazkur ~50-60% (speju) sukimo momento (90% sukimo momento ganosi tarp 3krpm bei 5krpm). Greiti padidinus iki 90km/h, idealiomis salygomis gaunais ~7.5l/100km. <...>

pabandyk prie progos kiek ryja 4 ir 3 pavara prie ~60 km/h.
ir kokie rpm'ai bus tada.
speju, 4 irgi apie 6l/100 km, o gal net maziau.

didesniu greiciu (90km/h) vaziuojant vejo pasipriesinimas salygoja didesnes sanaudas.
  • 0

#28 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • posts 2,005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Posted 2008 January 25 - 00:45

pabandyk prie progos kiek ryja 4 ir 3 pavara prie ~60 km/h.
ir kokie rpm'ai bus tada.
speju, 4 irgi apie 6l/100 km, o gal net maziau.

didesniu greiciu (90km/h) vaziuojant vejo pasipriesinimas salygoja didesnes sanaudas.

Pravdu glagolish. Velgi tingiu ieshkoti, bet kiek pamenu prie 100km/h oro pasiprieshinimas dydesnis daugiau kaip 4 kartus (ir kuro ryja apie 25% daugiau tam, kad iveikt oro pasiprieshinima), nei prie 50km/h.
  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#29 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • posts 3,410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Posted 2008 January 25 - 08:50

pabandyk prie progos kiek ryja 4 ir 3 pavara prie ~60 km/h.
ir kokie rpm'ai bus tada.
speju, 4 irgi apie 6l/100 km, o gal net maziau.

Teorineje dalyje mumi truputi plaukioja, ir net mokyklini kursa atsimena kaip pro didele migla.

Dabar pabandyti neturiu kur, taciau kiek pamenu is seniau, tavo aprasytas eksperimentas (jei teisingai pamenu) duodavo didesnes sanaudas su zemesne pavara ("protingu" apsuku intervale, t.y. tarp ~1.8-2.5krpm).

Galim pabandyti ant pirstu pasiziureti.
Sakykime variklis sukasi 1000rpm greiciu ir vaziuojame antra pavara. Vadinasi bus padaryta 500 kuro ipurskimo ciklu per minute.
Imkime varianta, kad vaziuojame pirma pavara ir spejame, jog variklis sukasi ~1200rpm greiciu (automobiliui judant tuo paciu greiciu). Taigi, bus padaryta 600 ipurskimo ciklu per minute. Matome, jog vaziuojant tuo paciu greiciu, vien del pavaros pasirinkimo, vaziuojant pirma pavara variklis naudos 100 "doziu" daugiau kuro

Kitas dalykas, kuri reiketu ivertinti, yra tai (jei velgi atmintis nepaveda), jog trintis priklauso nuo greicio, t.y. kuo didesnis greitis, tuo didesne trintis, taigi ir didesnis energijos poreikis (t.y. nuostoliai), kas velgi kerta per kuro sanaudas vaziuojant didesnemis apsukomis.
Nezinant ECU isiutos purkstuku "nasumo" programos (kas beje, kiekvienam skirtingam varikliui gali skirtis daugiau nei pakankamai), toliau sunku butu kazka teigti.

Taigi, gali netycia paaisketi, kad vairuojant 0.4l automobili, ji ekonomiskiausia "smaugti" 1-2 pavara, kai tuo tarpu kokiam 5l monstrui - plaukti 5-6 pavara prie 1.5krpm

didesniu greiciu (90km/h) vaziuojant vejo pasipriesinimas salygoja didesnes sanaudas.

Bam. O as niekaip nesupratau, kodel vaziuojant 130km/h greiciu kuro sanaudos buna tai 11l/100km tai 15l/100km. Dekui :P
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#30 Svečias_Mantukas_*

Svečias_Mantukas_*
  • Svečiai

Posted 2008 January 25 - 08:58

nu jus cia ir pavarete teorijas :) paaiskinkit zmoguj paprastais zodziai o ne veskit teorijas ne mokykloj esam jug ;)
  • 0

#31 Stormz

Stormz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 184
  • Vieta:Vilnius- Panevezys
  • Automobilis:Ford Focus

Posted 2008 January 25 - 15:13

shiaip jai ka garantuoju kad mano vaziavimo salygom tau prireiktu nemaziau 8L. o shiaip kai gyvenau panevezi man irgi apie 7L imdavo, bet dabar gyvenu vilniuja ir vazineju trumpais atstumais su dazniausia saltu varikliu. ir beja man ant lygaus kelio 6L vaziuojant apie 120km/h sociai.
  • 0

#32 Svečias_Mantukas_*

Svečias_Mantukas_*
  • Svečiai

Posted 2008 January 25 - 15:16

na jo vatiek turi imti masiniukas 6-7 maksimum ;)
  • 0

#33 Stormz

Stormz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 184
  • Vieta:Vilnius- Panevezys
  • Automobilis:Ford Focus

Posted 2008 January 25 - 15:32

as maciau kai hdi su kompu beveik 11L rodo ziema kol salta
  • 0

#34 Svečias_Mantukas_*

Svečias_Mantukas_*
  • Svečiai

Posted 2008 January 25 - 21:00

tas kompas man atrodo irgi biski pugas rodo
  • 0

#35 Svečias_DAULS_*

Svečias_DAULS_*
  • Svečiai

Posted 2008 January 27 - 18:00

pas 66 kw hdi max sukimo momentas prie 2000 apsuku pas 80kw hdi prie 175O apsuku aisku ir ramiai vaziuojant reike biski virsiti pirmu atveju 2200 antru 2100 abejais atvejais y kalna kylant nereiketu mazesnes apsukas laikyti nei max variklio sukimo momentas visais dyzelio atvejais negalima virsiti 4300 apsuku sportuojant ir t.t ir nemaisykit turbina isijunge ne gazuojant o tik uzkurus varikli ir veike visada

Edited by DAULS, 2008 January 27 - 18:03.

  • 0

#36 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • posts 5,860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2008 January 28 - 09:40

pas 66 kw hdi max sukimo momentas prie 2000 apsuku
pas 80kw hdi prie 175O apsuku aisku ir ramiai vaziuojant reike biski virsiti pirmu atveju 2200 antru 2100 abejais atvejais y kalna kylant nereiketu mazesnes apsukas laikyti nei max variklio sukimo momentas
visais dyzelio atvejais negalima virsiti 4300 apsuku sportuojant ir t.t
ir nemaisykit turbina isijunge ne gazuojant o tik uzkurus varikli ir veike visada

Patikslinimas. 66 kw max sukimo momentas irgi prie 1750. Maksimalų Ag abu matarai jama prie 4000.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#37 Svečias_Mantukas_*

Svečias_Mantukas_*
  • Svečiai

Posted 2008 January 28 - 12:38

nu sakyciau 4000 jua daugoka ;) man 3000 jau trauka galinga gaunasi o prie 4000 tai jau daugoka ;)
  • 0

#38 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • posts 5,860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2008 January 28 - 14:17

nu sakyciau 4000 jua daugoka ;) man 3000 jau trauka galinga gaunasi o prie 4000 tai jau daugoka ;)

Klausyk. Kas ką jaučia ar ne tai kiekvieno asmeninis reikalas. o ką sako gamintojas yra kas kita. Gal sakau anas geriau žino ką gamina?
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#39 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • posts 6,371
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Posted 2008 January 28 - 16:24

pas 66 kw hdi max sukimo momentas prie 2000 apsuku
pas 80kw hdi prie 175O apsuku  aisku ir ramiai vaziuojant reike biski virsiti pirmu atveju 2200 antru 2100 abejais atvejais y kalna kylant nereiketu mazesnes apsukas laikyti nei max variklio sukimo momentas
visais dyzelio atvejais negalima virsiti 4300 apsuku sportuojant ir t.t
ir nemaisykit turbina isijunge ne gazuojant o tik uzkurus varikli ir veike visada

Patikslinimas. 66 kw max sukimo momentas irgi prie 1750. Maksimalų Ag abu matarai jama prie 4000.

ziurint kokios kubaturos mataras,mano dvilitris HDI 205/1900 pasiekia
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#40 Svečias_DAULS_*

Svečias_DAULS_*
  • Svečiai

Posted 2008 February 01 - 22:36

mano 307 knigutei 66kw raso nuo 2000max sukumo momentas bet visko galibuti nes ant dokumentu 79kw knigutei 80kw
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users