peugeot 406 1.8 16v.
#1
Parašyta 2008 sausio 29 - 21:15
#2
Parašyta 2008 sausio 30 - 18:56
Jei pinigų taupymą vadini "brudu", tai ir nepradėk...Turbut visi nustojo ta bruda vartot Gal ir man nepradet
Aš taip nevadinu, todėl man tai - gėris. Per tris metus gal pusė pežuko atsipirko dėl benzo ir dujų kainų skirtumo.
Žinoma, kalba eina apie IV kartos (purškalas) įrangą, kuriai negalioja visokie dar giliai daug kam užsifiksavę prietarai...
Gali paskaitinėt www.autodujos.lt.
#3
Parašyta 2008 sausio 30 - 22:59
turbut teks atsisakyti tos minties Nes dauguma pazystamu yra nepatenkinti duju yranga Tad susidariau nuomone kad dujomis turi buti varoma tik dujine virykle Dekui uz pasisakyma - bet kaip sakoma karo lauke vienas karys - ne karysJei pinigų taupymą vadini "brudu", tai ir nepradėk...
Aš taip nevadinu, todėl man tai - gėris. Per tris metus gal pusė pežuko atsipirko dėl benzo ir dujų kainų skirtumo.
Žinoma, kalba eina apie IV kartos (purškalas) įrangą, kuriai negalioja visokie dar giliai daug kam užsifiksavę prietarai...
Gali paskaitinėt www.autodujos.lt.
#4
Parašyta 2008 sausio 30 - 23:51
jeigu isiurbimo kolektorius ne plasmasinis gali det paprasta duju iranga. nauja su idejimu ir su balionu vietoj zapaskes 950lt.Labas visiems ! turiu peugeot 406 1.8 16v. ir nutariau isidet dujas . Tik beda tame kad nelabai zinau kokios firmos ir kokio lygio duju iranga det !? Gal galit ka nors geresnio parekomenduot
#5
Parašyta 2008 sausio 31 - 00:25
Gali buti toks kaip visi o gali buti pats sau koks nori :mad: As pats abejojau del LPG, bet teko nusipirkti masina su LPG. Variklis 2.0 turbo. Girdejau kad turbiniai peugeot nedraugauja su dujom, buna problemu ir kt. Pats turbut nebuciau isdrises deti. Bet va nusipirkau ta auto, ismeginau, ir ka? Traukimo sumazejimas? gal 5%. Ir tai kai pavaikai ir megini pajust tai, kitaip nesijaucia su siltu motoru. Dujos IV kartos BRC. Nereikia tiket draugais pazistamais, susirask kas turi toki pat varikli ir kokias nors dujas ir paklausk kaip pas ji draugauja. Juk kiekvienam skirtingai. Gal slangines dujos ir nedraugauti, saudyti ir kiti bajeriai detusi. O gali ir draugauti.turbut teks atsisakyti tos minties Nes dauguma pazystamu yra nepatenkinti duju yranga Tad susidariau nuomone kad dujomis turi buti varoma tik dujine virykle Dekui uz pasisakyma - bet kaip sakoma karo lauke vienas karys - ne karys
Susirask kas turi toki varikli, kad ir cia forume ir paklausk. Suzinosi kokios kartos duju iranga draugauja ir megink. Cia ne islaidos, o investicija. O cia kaip elektrikas kuris "nusimano" apie biologija, nes "kazkur" girdejo, "kazkas" sake
Vazineju pigiau ir pinigus kuriuos isleisciau benzui isleidziu kitur kur noriu, gal va xenonams taupysiu
#6
Parašyta 2008 sausio 31 - 16:23
Investicija i masina = pinigai i bala. Jei vaziuoji apie 20k km per metus, neapsimoka duju deti, nebet zadi su savo masina vaziuoti dar 10 metu nuo pirkimo. Slangines dujos gerai, kai masina su karbiuratoriumi ar su mono purskalu. Jei dohc, tai geriau IV karta. Bet ir cia slypi visokiu niuansu. Viskas priklauso nuo irangos ir nuo meistru kvalifikacijos.Gali buti toks kaip visi o gali buti pats sau koks nori :mad: As pats abejojau del LPG, bet teko nusipirkti masina su LPG. Variklis 2.0 turbo. Girdejau kad turbiniai peugeot nedraugauja su dujom, buna problemu ir kt. Pats turbut nebuciau isdrises deti. Bet va nusipirkau ta auto, ismeginau, ir ka? Traukimo sumazejimas? gal 5%. Ir tai kai pavaikai ir megini pajust tai, kitaip nesijaucia su siltu motoru. Dujos IV kartos BRC. Nereikia tiket draugais pazistamais, susirask kas turi toki pat varikli ir kokias nors dujas ir paklausk kaip pas ji draugauja. Juk kiekvienam skirtingai. Gal slangines dujos ir nedraugauti, saudyti ir kiti bajeriai detusi. O gali ir draugauti.
Susirask kas turi toki varikli, kad ir cia forume ir paklausk. Suzinosi kokios kartos duju iranga draugauja ir megink. Cia ne islaidos, o investicija. O cia kaip elektrikas kuris "nusimano" apie biologija, nes "kazkur" girdejo, "kazkas" sake
Vazineju pigiau ir pinigus kuriuos isleisciau benzui isleidziu kitur kur noriu, gal va xenonams taupysiu
Dar didesne nesamone yra xenon zibintai i senas masinas. Parvaziuoja kokia Opel Oksana ir kad pliekia i akis su savo kinietiskais zenonais, tai net zalia darosi Jei det xenon'us, tai visu pirma tik i lesines faras ir tik normalius xenon'us. Bet cia siaip sau mano pastebejimai
#7
Parašyta 2008 sausio 31 - 17:17
Kaip minejau dujos jau bw man tad geriau, o ar prasuka tiek km temos autorius kiek minejai tai jau jam zinot, ir bus aisku ar verta det dujas ar ne. Cia dar egzotines info turiu ekonomijos tema klik, gal isbandyt kas norit?
#8
Parašyta 2008 sausio 31 - 18:36
Va tame ir reikalas - kada ne kokiam tai garaze o normalioj firmoi dirba sudarankiai :mad: ideda lyg ir normalios firmos yranga - bet ta yranga pridaro tiek nuostoliu - kad po ju masina palieka auksine pareiski tiem meistram pretenzijas - o jie ziuri i tave kaip oziai i naujus vartus ir sako - is musu puses viskas tvarkoj - tai po tokiu specu ir nesinori ka nors ir deti i masina :mad: As pries dujas nieko neturiu - su malonumu pirkciau masina su gamykline duju yranga - o lietuvos meistrais kol kas pasitiket nelabai ir norisi :mad:Investicija i masina = pinigai i bala. Jei vaziuoji apie 20k km per metus, neapsimoka duju deti, nebet zadi su savo masina vaziuoti dar 10 metu nuo pirkimo. Slangines dujos gerai, kai masina su karbiuratoriumi ar su mono purskalu. Jei dohc, tai geriau IV karta. Bet ir cia slypi visokiu niuansu. Viskas priklauso nuo irangos ir nuo meistru kvalifikacijos.Gali buti toks kaip visi o gali buti pats sau koks nori :mad: As pats abejojau del LPG, bet teko nusipirkti masina su LPG. Variklis 2.0 turbo. Girdejau kad turbiniai peugeot nedraugauja su dujom, buna problemu ir kt. Pats turbut nebuciau isdrises deti. Bet va nusipirkau ta auto, ismeginau, ir ka? Traukimo sumazejimas? gal 5%. Ir tai kai pavaikai ir megini pajust tai, kitaip nesijaucia su siltu motoru. Dujos IV kartos BRC. Nereikia tiket draugais pazistamais, susirask kas turi toki pat varikli ir kokias nors dujas ir paklausk kaip pas ji draugauja. Juk kiekvienam skirtingai. Gal slangines dujos ir nedraugauti, saudyti ir kiti bajeriai detusi. O gali ir draugauti.
Susirask kas turi toki varikli, kad ir cia forume ir paklausk. Suzinosi kokios kartos duju iranga draugauja ir megink. Cia ne islaidos, o investicija. O cia kaip elektrikas kuris "nusimano" apie biologija, nes "kazkur" girdejo, "kazkas" sake
Vazineju pigiau ir pinigus kuriuos isleisciau benzui isleidziu kitur kur noriu, gal va xenonams taupysiu
Dar didesne nesamone yra xenon zibintai i senas masinas. Parvaziuoja kokia Opel Oksana ir kad pliekia i akis su savo kinietiskais zenonais, tai net zalia darosi Jei det xenon'us, tai visu pirma tik i lesines faras ir tik normalius xenon'us. Bet cia siaip sau mano pastebejimai
#9
Parašyta 2008 sausio 31 - 19:36
Šį pranešimą redagavo Tyro: 2008 sausio 31 - 19:37
#10
Parašyta 2008 sausio 31 - 22:18
O tie "pažystami" savo bobom patenkinti? Gal irgi jų paklausyk, tai ir pasimirsi senberniu...... Nes dauguma pazystamu yra nepatenkinti duju yranga
#11
Parašyta 2008 vasario 01 - 03:27
#12 Svečias_mmx_*
Parašyta 2008 vasario 01 - 10:36
#13
Parašyta 2008 vasario 01 - 12:24
#14
Parašyta 2008 vasario 01 - 22:54
... ir dar geresnis - kad nuo dujų nebestovi...mano draugo draugo draugas sake kad dujas gadina motora... cia geriausias buna...
#15 Svečias_Auris 406_*
Parašyta 2008 balandžio 08 - 17:31
#16 Svečias_Auris 406_*
Parašyta 2008 balandžio 12 - 01:01
#17
Parašyta 2008 balandžio 12 - 09:56
Kiek žinau, turbininėm dar kažkas papildomai eina. Stverk montuotojus už karšieniaus... :mad:isidejau, ale bukumas masinos, tai kaip zigulio. teks jiems vel varyti, kad traukima padarytu
#18 Svečias_Auris 406_*
Parašyta 2008 balandžio 12 - 18:12
#19
Parašyta 2008 balandžio 14 - 08:13
#20 Svečias_Auris 406_*
Parašyta 2008 balandžio 14 - 11:34
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0