Apie Peugeot 307
#761
Posted 2014 November 10 - 22:11
#762
Posted 2014 November 10 - 22:18
Galbūt netgi su pedalo, ar sankabos cilindriuku..
Tiek galvoju iš gedimo aprašymo.
O kas iš tikrųjų yra pasakys teisingi meistrai.
Nes jei nuvarysi pas netikrus, papasakosi savo pasakas, jie pamatys , nuspręs, kad ir numelš pagal pilną programą.
O geras dalis paskui parduoda.
#763
Posted 2014 November 10 - 22:33
#764
Posted 2014 November 11 - 21:02
Na supratau, dekui uz pagalba:) ryt kaip tik vesiu, pas pazistama i servisa, tai ir issiaiskinsim. Na, as iskart prie blogiausio priejau,buvo kazkaip tokia nuojauta,kad greiciu deze, tai tiesiog norejau viska geriau issiaiskint del kainu ir pacio gedimo, o jei ten kokia sankaba,tai dar nieko tokio, buna ir blogiau
Idomu butu zinoti motoro galinguma.Jeigu ne 66kW, tai sankaba gali buti plaukiojanti ,tada jau geriau (pigiau) tikrai butu dezes remontas ar pakeitimas , nei sankabos detaliu keitimas , ypac jeigu reikes pacio smagracio.Zinoma didele tikimybe kad gali buti ir sankabos valdymo sistemos gedimas.
#765
Posted 2014 November 11 - 21:12
#766
Posted 2014 November 11 - 21:30
Tie patys 200 - 350 Lt. už darbą. Kokių dalių reikia paaiškės išardžius, tad nieko iš anskto nereikia pirkti.
#767
Posted 2014 November 11 - 21:33
#768
Posted 2014 December 01 - 23:23
Nu, ir aš parekomendinsiu kam nors iš būsimųjų pocencialių naudotojų, kaip dirbęs šrote... Šiaip tam laikmečiui įprasta gera mašiotkė; kaip ir visose branduose pasipylė taupymai ten kur nereikėtų: blogas apatinių apsaugų tvirtinimo būdas ir tvirt. elementų kiekis, dėl ko nebūnant apsaugų ima šalt pavarų perjungimas žiemom, kaip pežams - kietokas, pavarų perjungimo bumbulas - visiška chaltūra ir pan... Man vis vaidenosi ir, beje, įsitikinau, jog paprastų komplektacijų 307-ų durų apšyvkės yra baubų baubas ir sup|sto taupumo įsikūnijimas griobani kieto plastiko gabalai, kaip hyundai kokioj... - visiška gaidiena. Kas tokias sugalvojo - tai tik nagus nukapot, nėr ką lygint su, pvz., A4 auzdės... Tik, aišku, aš to vokietyno aplamai tai nekenčiu...
Sėkmės renkantis vieną populiariausių hečbekų ant šio Svieto ;)
#769
Posted 2015 January 31 - 09:52
#770
Posted 2015 January 31 - 11:37
nusipirkus masina siaip jau pirmoj eilej keiciami filtrai tepalai , jei dar nekeitei tai toks uzrasas reikstu kuro keitima, tik ta procedura reiketu patiket ismananciam, issiurbti kura is kuro filtro kapsules, kad nefiltruotas kuras nenueitu i slegio reguliatoriu...rimciau butu uzrasas ,, antipolution fault,, FAP ....
#771
Posted 2015 January 31 - 12:02
#772
Posted 2015 February 10 - 09:06
As asmeniskai aplenkciau Lietuvoje nuo 2006 m. nu jau ir rida nemaza, nebent ten jau kaina vaikiska, bet vistiek kito variant pasiiekociau.
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#773
Posted 2015 February 10 - 09:22
Buvęs bankrutavusios įmonės auto, kurį laiką jau stovi nevažinėjama. O kaina, tai maždaug ~2000lt mažesnė už rinkos
gal nors neatsukta kaip golfo: http://www.15min.lt/...21-482572?cf=df
Edited by digidata, 2015 February 10 - 09:44.
#774
Posted 2015 February 16 - 11:07
#775
Posted 2015 February 16 - 14:41
Akumas naujas?Koks?O pakeitus akuma buvo matuota krovimo itampa?Kokia ji buvo?Jeigu su krovimu viskas ok tada kuzkur yra savaiminis issikrovimas, arba brokuotas akumuliatorius pasitaike.Ar idejus nauja akumuliatoriu starteris suko normaliai?Gal kur nors problema su mase?Gal............Vienu zodziu reikia rimto elektriko.
#776
Posted 2015 April 06 - 15:12
sveiki, kaip atskirti pagal VIn ar nebuvo angliskas auto?
Ir ar verta jungti prie kompo diagnostikai pries perkant 1.6 benzina? Jei auto tvarkingai vaziuoja gal ten kazko daug blogo nebis bet kokiu atveju?
#777
Posted 2015 May 21 - 07:26
Sveiki, turiu 406, bet pradejau dairytis i 307sw. Noreciau nuomoniu apie si automobili? Gal kas is esanciu galetu kazka apie ji placiau pasakyti? Esu girdejas kad dazna problema elektra siame automobilyje, ar tai tiesa? Girdejas net tokiu gandu kad stovintis uzsidegti gali .
Padekit susidaryti nuomone, ar verta ar ne. Dekui.
#778
Posted 2015 May 21 - 07:33
Per beveik tris metus nei vienos elektros problemos... Na o su viskuo kitu turėjau bėdų pradedant važiuokle baigiant turbina Jei išlaikytą paimsi, tada liuks.
Brangiausias šitoj mašinoj malonumas tai sankaba.
Kaip tris metus atvažinėjęs su tokiu pasakysiu taip - barškutis ir tiek. Niekuo neypatinga ekonominės klasės mašina.
O šiaip elektra kaip ir visose šiuolaikinėse mašinose - priklausomai nuo to kiek prichaltūrinta dega arba ne. Pasiskaityk laikraščius, jei rasi degantį 307 pastatysiu alaus. bet greičiau rasi escape, bmw ir vw su audi degančius nei konkrečiai šitą modelį.
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#779
Posted 2015 May 21 - 08:17
Girdejas net tokiu gandu kad stovintis uzsidegti gali .
Sumaisei su Renuske turbut
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#780
Posted 2015 May 21 - 08:36
Jei rimtai, PSA buvo pripažinę jog 1,6hdi turėjo bedų su elektrine dalim ir BEVAŽIUODAMI užsidegdavo. Priežasties nepamenu, bet vėliau sutvarkė. Pasidomėt reikėtų nuo kelintų metų problemos išspręstos. Pamenu dar pas tėvuką važiavo garantiniai pežai tvarkytis gamyklynių bugų.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users