Peršokti prie turinio


Nuotrauka

akumuliatoriaus krovimas 14.7v


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 53

#1 mixed

mixed
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 445
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:206 1.9D

Parašyta 2008 vasario 09 - 15:28

sendiiena pasikeiciau akuma ir patikrinau kiek krauna, tai krovimas 14,7v pagal autodata raso turi buti 13,5v ar vaziuoti jau generatoriu tvarkyti, ar normalu???
  • 0

#2 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • Pranešimai: 1.795
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Parašyta 2008 vasario 09 - 15:34

normalu, jei krauna virs 14 tai gerai, jei maziau tai nieko gero.
  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#3 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2008 vasario 09 - 16:16

viska (sviesas, galinio lango sildyma...) ijungus tiek krauna? nuo apsuku nesikeicia? kiek pamenu, >14.7 jau yra negerai akumui, verda elektrolitas.
  • 0

#4 mixed

mixed
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 445
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:206 1.9D

Parašyta 2008 vasario 09 - 17:11

itampa nesikeicia keiciantis apsukoms. sujungus visa turima iranga naudojancia elektra nukrenta iki 14.4v... senas akumas kazkaip itartinai greitai numire per kokia savaite, kasdiena jausdavoi kad vis sunkiau kuriasi.. kol syrit is vis neuzsikure.. itampos nuotekiu nera patikrinau.. tai galvoju gal per didele krovimo itampa nuzude akuma?
  • 0

#5 sigstas

sigstas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 63
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 hdi Privilege

Parašyta 2008 vasario 09 - 19:48

Generatoriaus krovimas turi būti 13,9 - 14,2 V. Kai kurioms (ypac japoniškoms mašinoms) gali būti iki 14,5 V. Generatoriaus krovimas matuojamas tiek laisva eiga (nenaudojant apkrovos - lempos, užpak stikl. apsildymas, ventiliatorius ir kiti elektr. prietaisai), tiek ir įjungus kuo daugiau šių prietaisų. Matavimai atliekami esant visokiems variklio apsisukimams. Įtampos parodymai (13,9-14,2 V) turi būti abiem atvejais vienodi. Jie įtampos nevienodos su apkrova ir be apkrovos, tai gali būti, kad : blogai įtemtas gen.dirželis, blogi laidų kontaktai, baigia nusidėvėti gen. šepetėliai, ar yra kiti generatoriaus gedimai. Ko gero mažiausia leistina krovimo įtampa gali būti 13,6 -13,7 V. Jei yra mažesnė reikia kreiptis pas meistrus ir patikrinti generatorių.
  • 0
Posted Image

Posted Image

#6 mixed

mixed
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 445
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:206 1.9D

Parašyta 2008 vasario 09 - 21:42

tai gerai o ka man daryti?? pas elektrikus varyti ar taip ir gyventi?
  • 0

#7 sigstas

sigstas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 63
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 hdi Privilege

Parašyta 2008 vasario 09 - 21:59

lai patikrina elektrikai generatoriaus rele o to sukepinsi ir kita akuma
  • 0
Posted Image

Posted Image

#8 mixed

mixed
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 445
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:206 1.9D

Parašyta 2008 vasario 09 - 23:10

kokia dar rele?? generatorius rieliu neturi
  • 0

#9 sigstas

sigstas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 63
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 hdi Privilege

Parašyta 2008 vasario 10 - 00:58

uzknisai jei nesupranti varyk pas elektrikus o cia tau pamastymui: Dažna bėda, kuomet blogai dirba generatoriaus relė-reguliatorius, o tai – dažniausia problema, dėl kurios mašinos savininkas ima kaltinti patį akumuliatorių. Mūsų klimatinėms sąlygoms relės-reguliatoriaus įtampa turi būti nuo 13.8 V iki 14.4 V. Jei įtampa mažesnė, akumuliatorius nepakraunamas iki reikiamo lygio, jei įtampa didesnė, akumuliatorius “verda” – t.y. elektrolite esantis vanduo skaidosi į degias dujas, prarandamas didelis vandens kiekis (išgaruoja), apnuoginamos plokštelės, atsiranda nuosėdos, kurios gali užtrumpinti plokšteles ir akumuliatorius sugadinamas. Ypač pavojingos per didelės įtampos visiškai neaptarnaujamiems akumuliatoriams – dėl susidariusio dujų slėgio akumuliatoriai gali sprogti. Lietuvos rinkoje pilna įvairiausių relių-reguliatorių, tik labai gaila, kad detalėmis prekiaujantys verslininkai nekreipia jokio dėmesio į šio produkto kokybę – stengiasi pasiūlyti kuo pigiau. Galų gale toks pirkinys ne tik trumpai tarnauja, bet ir neatlieka jam skirtos funkcijos nuo pačios eksploatacijos pradžios. Kokybiškos generatorių relės-reguliatoriai [“Bosch”, “Valeo” firmų arba originalios automobilių gamintojų dalys, perkamos dilerių servisuose] kainuoja gerokai brangiau, tačiau ir tarnauja kelis kartus ilgiau, nei pigūs Kinijos, Taivanio ar Turkijos gaminiai, ir visiškai iki pat galo atlieka jiems skirtas funkcijas. :angry:
  • 0
Posted Image

Posted Image

#10 twarius

twarius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 364
  • Vieta:Šalia Kauno, ant kalno...
  • Automobilis:Citroen C8o7

Parašyta 2008 vasario 10 - 12:11

kokia dar rele?? generatorius rieliu neturi

tau zmogus aiskina normaliai, tu paskaityk ir bandyk suprast, ta rele elementarus tranzistorius ir jis yra generatoriuje, beda ta, kad pranzuziski generatoriai namu salygomis neremontuojami, taigi kreipkis i meistrus jie pades, 14,7V daugoka, atkreipk demesi ar neverda akumas kai vazineji....
  • 0
Konegali pinigai, tą gali dideli pinigai

#11 mixed

mixed
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 445
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:206 1.9D

Parašyta 2008 vasario 10 - 17:20

dar pataisysiu.. matravimus atlikau su saltu varikliu.. sendien uzkurus buvo 14,7v pavazinejus kai pasilo, be apkrovos 14,2v pilnai apkrautas 13,9v
  • 0

#12 evil

evil
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 367
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 SW

Parašyta 2008 vasario 10 - 18:05

PSA nurodo, kad generatorius turi krauti 13,8-14,8V. Idealiu atveju ta itampa turetu nepriklausyt nuo apkrovos ir apsuku, o tik nuo oro temperaturos (kai salta turetu buti kraunama didesne srove). Realybej taip nebuna, bet siaip jei dirbant ant laisvu ir su ijungtomis sviesomis laikosi 14,2-14,4 tai yra gerai. Jei itampa pastoviai mazesne gali nedakraudinet akumo, prie pastoviai didesnes - virti akumas. Ten ka ziurejai Autodatoj, tai turbut buvo kazkas tokio kaip XXV/ZZA/YYYYrpm ar panasiai, tai reiskia tai, kad generatorius prie ZZ A apkrovos, esant YYYY apsuku, generatorius turi krauti XX V. Paprastai tokia apkrova realiom salygom nebuna ir todel krovimo itampa buna didesne.
  • 0
Peugeot 206 SW 2.0 HDI Quicksilver Nuotrauka
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime

#13 mixed

mixed
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 445
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:206 1.9D

Parašyta 2008 vasario 10 - 18:28

tai pas mane viskas tvarkoi taip iseina???
  • 0

#14 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2008 vasario 11 - 00:58

kaip supratau is aprasymo-nevisai tvarkoi. yra daug varijantu. 1-uskuri masina-tuscia eiga,be sviesu,sildymo "birbini" 20-30 min.matuoji itampa-jei itampa(prie +5c ,kaip dabar )daugiau kaip 14,5v(reikia isbandyti ir prie dideliu apsuku)-turi buti tas pat-atsidarai viena kamsteli akumuliatoriaus (geriausiai antra nuo pliuso)ir paziuri ar kyla "burbuliukai".NESISVIESTI ugnies prietaisais,nes tie burbuliukai-pagrinde vandenilis .(bus BUUMM-aiai).jei burbuliuja-matuoji elektrolito tanki.(1,27-1,29)-cia ziemai. vasarai 1,25-1,27.jei ir tai atitinka-"ciupineji " generatoriu-ar ne kaista,ar ne per "saltas".LABAI didele itaka turi su kuo matuoji-vieni testeriai matuoja vidutine itampa, kiti-"pikine".treti (sedant "kronai") rodo gaugiau nei yra. trumpiau-krovimo procesas tai elitrikas+chemikas=ilgas akumuliatoriaus tarnavimo laikas,ekonomija(kuro,lempu,generatoriu,ir t.t) ;) su "neaptarnaujamais"akumuliatoriais tokiu problemu dvigubai maziau. ;)

Šį pranešimą redagavo spakenas: 2008 vasario 11 - 01:01

  • 0
spakenas@gmail .com

#15 mantas3577

mantas3577
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 63
  • Vieta:Mažeikiai Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 406 coupe, Audi a5 coupe

Parašyta 2010 lapkričio 30 - 13:14

o siaip jei keist akuma peugeot 406 1.8 16v 96m benzinui koki akuma patartumet ? 12V 55Ah 460 A toks jau silpnas ar geras benzinui ? :dntknw:
  • 0

#16 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.365
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2010 gruodžio 15 - 16:25

Hm, si ryt pilaite -18.5 pezas nei kriukt, akumas rodo 12.2V, pajungiama nuo kitos auto uzsikuria kaip laikrodis, uzvedus pamatavus itampa rodo 14.5V, sujungus viska kas imanoma 14.3V. Panasu gresia naujo akumo pirkima :(
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#17 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 gruodžio 15 - 16:34

Hm, si ryt pilaite -18.5 pezas nei kriukt, akumas rodo 12.2V, pajungiama nuo kitos auto uzsikuria kaip laikrodis, uzvedus pamatavus itampa rodo 14.5V, sujungus viska kas imanoma 14.3V. Panasu gresia naujo akumo pirkima :(

kaip suprasti ne kriukt,ar visiskai starteris nesuka ar suji bet negriebia ,gal starterio bedos :rolleyes:
  • 0

#18 sniener

sniener
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 475
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0hdi

Parašyta 2010 gruodžio 15 - 16:36

Hm, si ryt pilaite -18.5 pezas nei kriukt, akumas rodo 12.2V, pajungiama nuo kitos auto uzsikuria kaip laikrodis, uzvedus pamatavus itampa rodo 14.5V, sujungus viska kas imanoma 14.3V. Panasu gresia naujo akumo pirkima :(

keisk akuma. ir galiu patarti prikti www.sigmena.lt, pigiau niekur neradau. :pug:
  • 0
Visais TEO klausimas kreipkites. Atsakysiu kuo skubiau!!

#19 sniener

sniener
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 475
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0hdi

Parašyta 2010 gruodžio 15 - 16:43

kaip suprasti ne kriukt,ar visiskai starteris nesuka ar suji bet negriebia ,gal starterio bedos :rolleyes:

tai jei su kita pajungus is karto uzsikure tai ne starteryje bedos
  • 0
Visais TEO klausimas kreipkites. Atsakysiu kuo skubiau!!

#20 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.365
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2010 gruodžio 15 - 16:56

tai jei su kita pajungus is karto uzsikure tai ne starteryje bedos

Butent, aplamai pasukus rakteli viskas prigesta bando pasukt vos vos ir amen ir signa ima kiaukseti nuo energijos trukumo...Dar turiu itarima,kad kazkas nakti sodina man akuma, kartais signa megeja pakaukti nuo menkiausio prisileitimo :( Kaip ir sakiau, prijungus kita masina is puses apsisukimo uzsivede.

Šį pranešimą redagavo Francis: 2010 gruodžio 15 - 16:57

  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0