Del garsa izoliojanciu medziagu, tai veltinis tikrai gerai sumazina triuksma automobilyje. Senuose VW passat originali garso izoliacija dugne irgi daryta is kazkokios medziagos panasios i vilnos veltini, tik didesnio tankio. Veltinio didziausi minusai yra labai didelis vandens igeriamumas ir minkstumas. Taigi jei sudreksta ir yra sumindomas ar suspaudziamas - netenka visu izoliuojanciu savybiu.
Kita medziaga tinkanti garso izoliacijai - porolonas. Galima naudoti ir iprastini, lengvai gaunama, bet jis velgi turi minusu: igeria vandeni, nuo amziaus duleja, be to yra zymiai prastesnis garso izoliatorius nei veltinis (jei lyginti vienodo storio).
Yra ir specialiu garso izoliaciniu medziagu, panasiu i porolona -
http://www.zakona.lt...196-pid-58.html
Minusai didoka kaina (18-30Lt/m2) ir vandens igeriamumas tam tikromis salygomis (pjuvio vietose). Bet triuksma izoliuoja mazdaug veltinio lygmenyje (atitinkamo storio).
Taip pat yra ir butent automobiliam skirtu garso izoliaciniu medziagu kaip akyta guma. Minusai - neprotinga kaina ir sunku rasti. Is pliusu - atsparumas vandeniui ir lengva dirbti (savaime prisiklijuojantis).
Originaliai pvz 306 ar 406 pezuose garso izoliacija dugne padaryta naudojant didelio tankio akyta medziaga, kuri savo savybem labai panasi i baldu gamyboje naudojama bulteksa arba didelio tankio porolona, neigerianti vandens. Jis yra islietas pagal forma ir pats tokio neisliesi ir nepadarysi.
Taip pat yra ekstremaliu garso izoliaciniu medziagu, kaip makroflexas (nuima ir barskejima), stiklo, akmens vata (gerai izoliuoja, pigi, sukelia niezuli), akytas politilenas (pigi, bet neefektyvi). Siu medziagu vartoti nesiulyciau.
Asmeniskai labiausiai patinka Zakonoje parduodamas specializuotas porolonas. Savo Citrinoje dariau priekiniu duru izoliacija - efektas juntamas.