papolitikuokim
#2701
Posted 2014 March 30 - 21:01
#2702
Posted 2014 March 31 - 11:25
Tai jau taip. But gerai kad kiekviens suprastu, jog nuo Jo Lietuva prasidedaNa ir koks epilogas ? Nes manau kad mes kalbam apie siandiena ir ka mums noris /reiktu daryt kad nebutu to ko nenorim. Aisku naturaliai klausimas bus ko mes norim.
Mieli aktyviai diskutuojantys Ka jus asmeniskai darot kad butu VISIEM geriau zemeleje Lietuvos? Ar tik savo varpinej uzlipe vistas kieme skaicuojat ;) ir is kaimynu juokiates su mintim ... kad , "o jei kas tai as i siaure dumsiu..."
#2703
Posted 2014 March 31 - 17:16
#2704
Posted 2014 March 31 - 21:05
91-ais stovėjau kelias dienas prie Vaižganto g. bokštų Kaune su 16 mm rifliuotos armatūros gabalu saujoj. Su tokiu štankietu prieš desantininkus nepakovosi, bet tai gana veiksminga priemonė prieš provokatorius...
Klausimas - kas būtų dabar, jeigų "būtų"? Savaime aišku, kad rusai mūsų kareivėlius susemtų, dar neatšalus jų lovoms. Su dabartinėm desantavimo galimybėm, Lietuvą užimti galima per valandą. Vėl partizaninis karas? Iš kur ginklai? Dvivamzdėm berdankom prieš BTR'us? Mes ne šveicarai, katrie po tarnybos namo parsiveža savo tarnybos automatus. Taigi, galėtumėm tik paklykaut susirinkę kokioj aikštėj "gėda, gėda", ar "Vania, go home"...
Dauguma sėdėtų namie ant kruopų maišo ir lauktų kaip tais laikais anglų su amerikėnais.
Čia pesimistiškiausias variantas...
Tik vis gi manau 99,99 %, kad Putka į vakarus neis. Pagąsdins, netoli sienos ginklais pažvangins ir ramiai virškins tai, ką jau atsikando nuo Ukrainos. Netikiu, kad jis savo šaliai norėtų 3-iojo pasaulinio...
Jimmy - tikrai didelis ir nuosirdus tau uz 91-ais aukota laika! as tuometu buvau tik snarglys o tevas is spec. tarnybu nepamenu ka sake , bet pamenu kad staigiai is miesto myne i kaima i kita LT gala. Tai ir viskas ka zinau apie anuos laikus - ar jauciuos kaltas , ne ka gi 11metu pacanas gali padaryt kai galvoje dar tik Vinetu ir jo draugas Stiprioji ranka ;)
Siai dienai - tenka pakalbet su pazystamais ka jie masto , ka darytu ir kodel is dalies liudna , bet guodzia kad yra ne vienas "romantikas" kuris eitu i ta pati miska, mes kitokiu gi kariavimu neskaitem...
Deka visu aplinkybiu kariuomenes pazint neteko , bet i tuos 12sav kursus susiderines su darbu tikrai uzsirasysiu, manau makauleje jau pakankamai viskas susideliojo kad suprasciau kodel as tai darau ir darysiu.
Del laukimo (nesvarbu ko) amerikenu, anglioku, Kubiliaus, "prietaiso", Prezidentes, pasalpos ar algos ;) - tai cia toli ieskot nereikia ,gi dauk zmoniu laukia kaskokios geresnes valdzios , geresniu laiku, tik kaskaip nesupranta jie gi niekas apart musu paciu to kito rytojaus ir nekuria , nieks neatnes ant padeklo. Zodziu galima ilgai diskutuot , tik manau ne forumo formate.
#2705
Posted 2014 April 01 - 08:36
#2706
Posted 2014 April 02 - 21:33
#2707
Posted 2014 April 07 - 06:43
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#2708
Posted 2014 April 11 - 15:33
#2709
Posted 2015 May 22 - 21:09
Prikeliu temą po metų pertraukos. Prikeliu, nes pradedu nebesuprast mūsų didžiųjų politikų.Paaiškinkit man kvailam rinkėjui, kodėl privatų orlaivį valstybė iškels už mūsų mokesčių mokėtojų pinigus?
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#2710
Posted 2015 May 23 - 00:49
Paaiškinkit man kvailam rinkėjui, kodėl privatų orlaivį valstybė iškels už mūsų mokesčių mokėtojų pinigus?
Jei pateksi į avariją (ko labai tikiuosi, jog nebus) ir ištrauktas iš automobilio būsi tik jį supjausčius ugniagesiams-gelbėtojams, pats susimokėsi už jų paslaugas? Ar vistik manysi, kad čia savaime suprantama ir tavo ištraukimą iš tavo privataus automoblio turi finansuoti mokesčių mokėtojai?
Žuvo Lietuvos piliečiai, beje, dar ir mokėję mokesčius, ne biržoj stovėję. Plius, yra atliekamas ikiteisminis tyrimas, kuris nėra įmanonomas be orlaivio ištraukimo. Tik ištraukus orlaivį įmanoma nustatyti (ar bent jau yra šansų tą padaryti) jo nukritimo priežastį (gal pašautas buvo, gal variklis sugedo). Keisti klausimai tamstai kyla...
Edited by evbi, 2015 May 23 - 00:56.
#2711
Posted 2015 May 23 - 10:39
Jei pateksi į avariją (ko labai tikiuosi, jog nebus) ir ištrauktas iš automobilio būsi tik jį supjausčius ugniagesiams-gelbėtojams, pats susimokėsi už jų paslaugas? Ar vistik manysi, kad čia savaime suprantama ir tavo ištraukimą iš tavo privataus automoblio turi finansuoti mokesčių mokėtojai?
Žuvo Lietuvos piliečiai, beje, dar ir mokėję mokesčius, ne biržoj stovėję. Plius, yra atliekamas ikiteisminis tyrimas, kuris nėra įmanonomas be orlaivio ištraukimo. Tik ištraukus orlaivį įmanoma nustatyti (ar bent jau yra šansų tą padaryti) jo nukritimo priežastį (gal pašautas buvo, gal variklis sugedo). Keisti klausimai tamstai kyla...
Šiek tiek ne taip supratai mano mintį. Kas liečia žmonių (ir ne tik lietuvos piliečių) gelbėjimą, paiešką, žuvusiųjų iškėlimą tai net nėra abejonės dėl valstybinių pajėgų ir išteklių naudojimo. Tačiau kas liečia privataus turto gelbėjimą (šiuo atveju iškėlimą) už mūsų mokesčių mokėtojų pinigus, tai man nelabai suprantama. Vadovaujantis tokiu precedentu, tuomet turėtų būti surandamos ir iškeliamos visos Kuršių mariose ar Baltijos jūroje nuskendusių žvejų (kurie galbūt plaukė žvejybon, kad pramaitintų savo šeimas) valtelės ir kiti objektai. Tačiau taip nėra. O čia priešingai, įvykis sulaukė didelio ažiotažo, į kurį įsikišo net jos ekselencija, todėl valstybė dabar bandydama sušvelninti situaciją savo pačios atžvilgiu, bandys reabilituotis tokiu būdu. Nors tai ir nekainuos milijardinius pinigus, bet už juos vis tiek išeitų kažkiek vietų vaikų darželiuose, arba naujų vaikų žaidimų aikštelių, arba naujų įdomių dviračių takų ir t.t.
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#2712
Posted 2015 May 23 - 11:19
Tačiau kas liečia privataus turto gelbėjimą (šiuo atveju iškėlimą) už mūsų mokesčių mokėtojų pinigus, tai man nelabai suprantama.
Visų pirma, jei jau iškels žuvusius (ar žuvusį, nes neaišku, ar abu tam lėktuve), tai tuo pačiu iškels ir lėktuvą. Nemanau, kad dėl to operacija kainuotų daug daugiau nei tik pilotus (ar pilotą) iškelti. Abiem atvejais vistiek bus ir laivas atsiųstas į vietą, ir narai, ir technika. O ar su tuo laivu grįšt tik lavonai, ar ir lėktuvas parplauks, išlaidos smarkiai nepadidės. Antra, kaip jau sakiau, lėktuvo ištraukimas yra būtinas pradėtam ikiteisminiam tyrimui, nes tik ištraukus įmanoma nustatyti katastrofos priežastį. Orlaivio nukritimas virš jūros, kai dėl katastrofos gali būti kaltas ir užsienio šalies įsikišimas, ir valtelės nuskendimas mariose yra nelygintini dalykai. Trečia, bent jau visapusiškai ištirdama nelaimę (kas be lėktuvo ištraukimo nėra įmanoma), valstybė bent dalinai reabilituosis, nes, pripažinkim, tarnybų reakcija ir veiksmai po katastrofos buvo neadekavatūs ir žemiau kritikos. Parodytas tragiškas požiūris į Lietuvos piliečius ir jų gyvybę, tragiškas pasimetimas, delsimas, nepasiruošimas ekstremalioms operacijoms ir situacijoms, tarnybų koordinacijos stoka... O ekselencijos vertinimui aš pritariu (atsiribodamas nuo simpatijų ar antipatijų jos asmeniui), nes ir paprastam mąstančiam žmogui aišku, kad tarnybų reakcija į nelaimę buvo tragiška ir reikia taisyti daug dalykų. Visos nelaimės yra pamokos. Reik tikėtis, kad šią pamoką valstybė išmoks ir daugiau nepasikartos, kai kažkas bagažinėje vežamas deginti operatyviai nerandamas ar dingęs orlaivis ieškomas ne su tam skirta technika. Ketvirta, jei kalbi apie lėšų taupymą, tai taupi ir logiškai mąstanti valstybė, vos radus orlaivį dugne, kuo operatyviau būtų siuntusi narus su specialia įranga, kad apžiūrėtų jo vidų, ar nėra kūnų. Tada būtų aišku, ar dar eikvoti lėšas paieškai paviršiuje. Dabar aiškėja, kad pilotai buvo viduj, o gelbėtojai dar nemažai laiko šukavo jūros paviršių, švaistydami lėšas. Jei dėl savo nekompetencijos iššvaistė daug lėšų paieškai, tai lėktuvo iškėlimas net neturėtų kelti klausimų. Penkta, lėktuvo iškėlimas nėra privataus turto gelbėjimas, nes tas lėktuvas vistiek daugiau neskraidys, formalūs savininkai iš jo pelno ir naudos nebeturės. Jis reikalingas tik katastrofos priežasčiai nustatyti, plius gal kažkiek ir dėl ekologinių sumetimų bus traukiamas, nes kuro bake dar likę nemažai.
Edited by evbi, 2015 May 23 - 11:29.
#2713
Posted 2015 May 24 - 19:19
Paaiškinkit man kvailam rinkėjui, kodėl privatų orlaivį valstybė iškels už mūsų mokesčių mokėtojų pinigus?
Nu įdomiai čia paklausei...
Situacija: atvaro link tilto UAB'ui priklausantis aftamabylis ir tik pyyyst ir nulekia upėn. Sulekia gelbėtojai, narai. Išlupa buksyru, už vairo nabašnikas šypso, žuvis burnoj, varlė rūroj...
Kas moka? UAB'as? Vairuoklio artimieji? Nea, mes mokam.
Skirtumas tik toks, kad aviakatastrofa visad efektingai atrodo, nėr ką lygint prie autoavarijų. Nors čia žuvo tik du (jei taip galima pasakyti), o keliuose pasitaiko ir masiškesnių tragedijų. Kukurūznyką reiks lupt iš bene pusantro šimto metrų gylio, o kokį trantą - tik iš kelių metrų. Bet operacijos finansavimas iš to pačio stalčiuko...
Nusiramink, zidanai. Tavo mokesčių ten sueis koks pusė jevro...
#2714
Posted 2015 May 25 - 07:10
Tik klausimas reikia iškelti ar nereikia. Keistokai skamba, kad vienas iš argumentų yra žuvusiųjų kūnų iškėlimas iš 124 metrų gylio. "Estonia" žuvusių kelių šimtų keleivių niekas nekėlė, nors laivas guli 80 metrų gylyje. Ta vieta kur guli nuskendusi "Estonija", tiesiog paskelbta kapu, ten draudžiami bet kokie nardymai. Na ištrauks tą kukurūzniką, nustatys, kad koks nors švankratis nusikrušęs nuo senatvės buvo ir kas iš to? Čia juk ne Boeing, kuriais nuolat skraido milijonai žmonių ir toks iškelto lėktuvo tyrimas prisidėtų prie skaidančių tokių pat lėktuvų saugumo gerinimo. Čia ir taip aišku, kad tai vienmotorė sena gelda, su kuria per jūrą skirsti didelė rizika.
Edited by Bivainis, 2015 May 25 - 07:17.
#2715
Posted 2015 May 25 - 11:19
Lyginti Estonios atvejį su mūsiškiu yra tas pats, kas pimp.. su pirštu lyginti. Skirtingas katastrofos mastas, skirtingos aplinkybės, skirtingi kaštai.... Estonios nekėlė, nes tarpnacionaliniu lygiu (nes žuvo skirtingų šalių piliečiai) buvo priimtas susitarimas katastrofos vietą paskelbti žuvusiųjų paskutinio poilsio vieta. Aišku, kodėl toks susitarimas buvo priimtas (nesutinkant aukų artimiesiems), jau atskiras klausimas, apipintas įvairiomis sąmokslo teorijomis. Buvo kalbama, kad tuo keltu buvo nuolat gabenami ne tik keleiviai ir oficialūs kroviniai, bet ir kontrobanda, ginklai, o visa tai dengė aukšti valdžios žmonės. Žodžiu, buvo susipynę daug įtakingų jėgų (tiek šešėlinių, tiek oficialių) interesų, sukosi dideli pinigai... Kadangi keltas nuskendo labai greitai (maždaug per pusvalandį), o ledkalnių, kaip Titaniko atveju, jūroje nebuvo, dėl kažkokių priežasčių (tikėtina, sprogimo krovinių skyriuje) laivo korpuse turėjo atsirasti didelė skylė, kad taip greit nugarmėjo. Tokie dideli laivai turėtų skęsti ilgai, nebent labai dideli konstrukciniai pažeidimai atsiranda. Oficiali versija - atsidarė priekiniai kelto vartai ir per juos pradėjo veržtis vanduo. Bet daug specialistų mano, kad, jei būtų tik vartai kalti, Estonia ant vandens būtų išsilaikiusi gerokai ilgiau. Juo labiau, kad gyvi likę liudininkai prieš katastrofą sako krovinių skyriuje girdėje du sprogimo garsus. Žodžiu, realu, kad nejudinti kūnų ir pačio laivo nuspręsta todėl, kad neišlįstų įtakingoms jėgoms nepalanki tiesa. Aišku, tai sąmokslo teorija, bet loginė įvykių grandinė ją daro pakankamai įtikėtiną. Antras dalykas, tokio dydžio laivą iškelti reikėtų nepalyginamai daugiau išteklių nei tą "kukurūznyką". Valstybė susifeilino, nemokšiškai savo piliečių ieškodama, tai tegul bent sudaro galimybes artimiesiems turėti kapą. O samaliotą kels, kaip jau sakiau, dėl pradėto ikiteisminio tyrimo, siekiant nustatyti katastrofos priežastį.
Edited by evbi, 2015 May 25 - 11:32.
#2716
Posted 2015 May 25 - 11:32
Suma bus šešiaženklė (čia eurais) dėl to, kad visi sužinotume, kad kukuruznikui pvz. sugedo babina.
Edited by Bivainis, 2015 May 25 - 11:44.
#2717
Posted 2015 May 25 - 12:15
Suma bus šešiaženklė (čia eurais)
Čia spėji, ar pažinčių tarp užsienio kompanijų, užsiimančių tokiais darbais, turi? Valstybė daugiau iššvaistė tuščiai naršydama vandens paviršių nei dabar iššvaistys, keldama lėktuvą. O tereikėjo tik dviejų narų su specialia įranga (kad galėtų nerti į tokį gylį), kurie patikrintų, ar lėktuve yra pilotai, ar ne. O kiek dar iššvaistyta besiblaškant, delsiant, siunčiant į paiešką turbūt lėčiausią pasaulio laivą ("Šakiai")... Jei ne aktyvūs pilotų artimieji ir žiniasklaida, paieškos būtų buvusios dar vangesnės ir komiškesnės... Juokinga, kai artimieji turi ieškot specialistų, raginti institucijas ir ministrus daryti dalykus, kurie civilizuotoje ir dėl savo piliečių besistengiančioje valstybėje turėtų būti savaime suprantami. O dar mes nuo rusų ruošiamės gintis.... Juokinga Keista, kad valstybės pinigų "taupytojai" nesijaudina, kai milžiniškos sumos plaunamos įvairiuose viešuosiuose pirkimuose, įvairiuose "projektuose", bet kažkodėl galvoja, kad skylėtas valstybės biudžetas staiga taps pilnas, bus pastatyta krūva darželių, pakils algos, jei kukurūznykas su pilotais liks trūnyti dugne... Man liūdniau, kai valstybė švaisto savo reputaciją, demonstruodama nykų požiūrį į piliečius ir savo nekomeptenciją, o ne švaisto pinigus, kad piliečiai turėtų kapą sausumoje, o katastrofos priežastis būtų išaiškinta....
Edited by evbi, 2015 May 25 - 12:22.
#2718
Posted 2015 May 25 - 12:25
Čia spėji, ar pažinčių tarp užsienio kompanijų, užsiimančių tokiais darbais, turi?
Klausausi LRT radijo, o ten pasisakė tos srities specialistas. Kaltas, pavardės neužsirašiau.
Bliamba, evbi, nerašyk tokių ilgų "straipsnių"...
Edited by Bivainis, 2015 May 25 - 12:32.
#2719
Posted 2015 May 25 - 13:23
Na, aš ką tik skaičiau apie penkiaženklę sumą Šiaip manau, kad dėl to apmokėjimo turėtų būti taip:
1) pilotų kūnų iškėlimą finansuoja valstybė be jokių išlygų;
2) lėktuvo iškėlimą finansuoja valstybė ir:
a) jei paaiškėja, kad techninis gedimas, valstybė regreso tvarka ištraukimo lėšas išsiieško iš orlaivio savininkų, o šie savo ruožtu gali į teismą duoti lėktuvą remontavusius danus;
bė) jei paaiškėja, kad lėktuvas numuštas (mažesnė tikimybė), išlaidos lieka valstybei ir jokių komensacijų regreso tvarka ji iš savininkų nereikalauja.
Edited by evbi, 2015 May 25 - 13:25.
#2720
Posted 2015 November 14 - 17:10
Nu ką, Paryžiuje atsitiko tai, kas ir buvo užprogramuota. Welcome to Lithuania, babajai. Labai jau mūsų viršūnėlės nori sau sukurti sunkumų, kad po to didvyriškai juos įveikt. Toks sovietinis kvapelis...
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users