Kitas retorinis klausimas: kaip manai, kodėl iš visų MB modelių parduodamų Rusijoje tik A (180CDi), B (180/200CDI), G ir GL (320CDI) komplektuojami dyzeliniais varikliais? Kodėl C/E/S ne? Palygink kad ir su pasiūla Lietuvoje... Beja, retorinis klausimas, kaip manot-kad ir toj pacioj Baltarusijoj ar Rusijoj nauju mashinu siurbliai kas pora menesiu uzsilenkineja? kiek zinau ne-vazineja ir mersai ir volvai ir kitos elektros prikishtos mashinos
Volvo - kodėl Rusijoje tik XC70 ir XC90 komplektuojami dyzeliais? Palygink su parduodamais Lietuvoje.
Tarkim - kažkiek dėl nepopuliarumo. Bet kiek teko skaityti RU spaudą - dažnai gamintojai užkerta kelią naujoms dyzelinėms modifikacijoms, baimindamiesi būtent dėl kuro kokybės. Dėl per didelio sieros kiekio ir pan.