Stabdžių skysčio keitimas?
#1 Svečias_Liutas123_*
Posted 2008 February 27 - 16:14
#2
Posted 2008 February 27 - 16:28
#3
Posted 2008 February 27 - 16:29
#4
Posted 2008 February 27 - 20:32
#5
Posted 2008 February 27 - 20:37
Visos filmavimo - fotografavimo paslaugos, visoms šventėms.
www.silverpicture.lt
Tel.:+37067007152
El. pastas: [email protected]
#6
Posted 2008 February 27 - 20:40
#7
Posted 2008 February 27 - 21:52
Konkrečiau:mano muomone, kad nebutina keisti, tik reiketu kartais patikrinti sudeti ar nera vandens.. nes susidares vanduo gadina stabziu sistema..
Kiekviename save gerbiančiame servise yra prietaisas st. skysčio virimo temperatūrai išmatuoti. Tai toks rankoje telpantis prietaisėlis.
Stabdžių skystis laikui bėgant prisikondensuoja drėgmės iš oro. Virimo temperatūra parodo drėgmės kiekį. Naujo DOT-4 virimas ~180C. Leistina apatinė riba - ~155C . Jei rodo dar mažiau, keisti būtina. Dėl drėgmės ima koroduoti st. cilindriukai, ko pasekoje - stringa manžetukai. Antra bėda - pavažiavus "sportiškiau", gali užvirti skystis. Pasekmė - stabdžių užsiblokavimas.
Rekomendacija. Keiskit tik ten, kur turi skysčio keitimo prietaisą (vakuuminį, arba slėginį). Rimtoj firmoj kojom nieks nepumpuoja...
#8
Posted 2008 February 28 - 08:53
Ar tikrai? Uzvirus stabdziu skysciui, jame atsiranda oro burbuliukai, ko pasekoje stabdziai pradeda veikti lyg butu nenuorinta st. sistema. Tas savo ruoztu reiskia ne uzsiblokavusius stabdzius, o kaip tik - nestabdancius ratus.Pasekmė - stabdžių užsiblokavimas.
Kad ir kaip ten bebutu, st. skyscio keitimas kartu su medziagomis nekainuoja karves (jei teisingai pamenu, net Zibinte ta procedura vertinama maziau nei 100Lt), tad pasikeisti kas 2 metus vardan ramaus miego butu pakankamai protinga. Be abejo, seikiant optimizuoti islaidas, galima bandyti zaisti su matavimais, taciau tokiu atveju reiktu grieztai prisilaikyti tikirinimo periodiskumo disciplinos. O uz pasakyma "gyvenime nekeiciau ir niekas nekeite, ir nemanau, kad tai reikia" reiktu gerai ikresti i uzpakali. Visuomet buna pirmas kartas. Pats pazystu keleta tokiu teigusiu, jog tai - budas "numelzti" pinigus, bei mates ju diiiiiideles akis pasakojant apie nuotykius dingus stabdziams.
#9
Posted 2008 February 28 - 09:09
"Spec raktas" tai kiek aukstesne nei standartine 10'ies galvute. o jei nera antro zmogaus, galima issiverst ir su mojonezo indukureikia ir butinai pakeitimui reikalingi 2 zmones ir spec. raktas
#10
Posted 2008 February 28 - 11:38
#11 Svečias_mantas30_*
Posted 2008 February 28 - 16:16
#12
Posted 2008 February 28 - 17:44
1.atsidarai kapota
2.atsidarai stabdziu bakeli ir jy pripildai iki pat virsaus
3.pasiruosi 3 (geriau 4 lai nors kiek prasivalo stabdziu vamzdeliai) buteliukus DOT4 arba Dot 5 biski pasiskaitom http://www.lesta.lt/naujienos.php?id=3
4.lendi po masina susirandi nuorinimo "varztus" ir atlaisvini - pasukineji (kartais jie labai sunkiai atsisuka) visus keturis.
5.papildai stabdziu skysty bakelije (po kapotu)
6.lendi po masina ir issuki (isemi - greiciau nubegs st. skystis) visus keturis nuorinimo varztus
7.greitai !! lipi i virsu ir dapilineji stabdziu skysti (priziurek kad bakelyje jo butu nemaziau kaip puse ... nes jai bus maziau tai i sistema gali patekti oro tada teks nuorint sistema - reikia 2-ju zmoniu)
8.kaip rankose liks tik puse buteliuko st. skyscio uzsuk priekiniu suportu nuorinimo "varztus"
9. kaip rankose liks ~ 150mil. uzsuki ir galiniu suportu nuorinimo "varztus"
10.lipi i virsu ir dapili stabdziu skysti iki uzraso MAX
11. BUTINAI !! uzvedi masina ir paspaudineji stabdzius IKI GALO !
kaip ir viskas
Demesio nuorinimo "VARSTAI" nera labai stiprus (lengvai galima nutraukt) atsukinejam ir uzsukinejam nenaudojami daug jegos(proto ribose)
Patikrinimas ar nera oro sistemoje :
uzvedus varikli nuspaudi du kartus stabdziu pedala (kiek eina ) , trecia karta nuspaudi ir laikai koja ant pedalo (dadedam biski jegos) , jai pedalas krenta reiskia sistemoje yra oro jaigu nekrenta reiskia viskas ok
kiek esu girdejas praktiskai pas visus pezus krenta pedalas (kaip ir pas mane) nors ir nera oro taigi pasitikrinkit pas save kaip yra ir tada tik keiskite stabdziu skysti
Sistemos nuorinimas : reikia 2-ju zmoniu .
Sistema orinasi tokiu budu :
1. Galas desine puse
2.galas kaire puse
3.desine priekis
4. kaire priekis
Pripili pilna bakeli skyscio .Vienas spaudineja pedala kitas lenda po masina , kaip pedalas pasidaro kietas tada ji reikia nuspadus laikyt , tada antras zmogus lenda prie galinio rato desines puses !!!!nuorintojo(pirmasis spaudzia ) "uzpompuota" pedala ir jy laiko nuspaudes ir duoda signala kad gaili atsukt nuorintoja (atsukus nuorintoja stabdziu skystis kartu su buruliukas isbega "ciurkslelia" -pedalas nukrenta i apacia ), tada turi uzsukti nuorintoja ir tik tada bus galima paleisti pedala.Dapilam st. skysti i bakeli. Darom is naujo procedura : spaudinejam stabdziu pedala kai jis palieka kietas 1 zmogus paspaudes ji laiko 2 zmogus atsuka galinio rato kaires puses nuorintoja(atsukus nuorintoja stabdziu skystis kartu su buruliukas isbega "ciurkslelia" -pedalas nukrenta i apacia ), tada turi uzsukti nuorintoja ir tik tada bus galima paleisti pedala.Dapilam st. skysti i bakeli. vel dapilam skysti ir kartojam visa procedura su priekiniu desines puses nuorintoju , ir galiausiai su priekiniu vairuotojo puses nuorintoju.
Pries isvaziuodami paminkom stabdziu pedala ir isitikinam ar gerai stabdo masina.
Na liktais ir viskas sekmes keitime ;)
#13
Posted 2008 February 28 - 21:57
#14
Posted 2008 February 28 - 22:20
Na, viskas iš gyvenimo. Alpėse serpantine besileidžiant giminaičiui st. skystis užvirė, tai labai vaizdžiai papasakojo, kas yra tas hidraulinis smūgis per kaladėles...Ar tikrai? Uzvirus stabdziu skysciui, jame atsiranda oro burbuliukai, ko pasekoje stabdziai pradeda veikti lyg butu nenuorinta st. sistema. Tas savo ruoztu reiskia ne uzsiblokavusius stabdzius, o kaip tik - nestabdancius ratus.
#15 Svečias_mantas30_*
Posted 2008 February 28 - 22:47
#16
Posted 2008 February 28 - 23:34
Edited by kebabas, 2008 February 28 - 23:35.
#17
Posted 2008 February 29 - 08:19
Na, veikiau suveike dar kiti faktoriai, del ko blokavosi stabdziai, taciau uzvirus st.skysciui automobilyje su paprasta hidrauline st.sistema - stabdziai dingstaNa, viskas iš gyvenimo. Alpėse serpantine besileidžiant giminaičiui st. skystis užvirė, tai labai vaizdžiai papasakojo, kas yra tas hidraulinis smūgis per kaladėles...
#18
Posted 2008 February 29 - 12:31
tai kur pats dirbi?? beje turiu problema su vaziuokle kazkas traska, tik nzn kas... tu gal kokiam servise dirbi ir galetum patikrinti???ir seip jai kas klaipedieciu atsitiktudrasei galeciau padet remonte, dalyse ,restauravime ..... uz atitinkama kieki
#19
Posted 2008 February 29 - 12:50
Edited by kebabas, 2008 February 29 - 12:52.
#20
Posted 2008 February 29 - 16:05
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users