cia as noriu prie to pacio paklaust, 406 variklis 3,0 24 v 99metu, prasukes 190000 tukstanciu. yra atzymos knygutei su zibinto anspaudu, kad keista pag dirzai ir tt kai buvo 160000 km. as nezinau siais laikais sunku kuo tiket. ar yra kokios galimybes paziuret ir suprast ar ten keista kas nors. ten kur matosi lyg tai ir keista dirzas su itempejais, o toliau nesimato uzsukta viskas. variklis dirba gerai tyliai ir saltas ir karstas. :pug:Zvengia tik zirgai!nevisada keiciama aklai viska is eiles(2.0;1.8-ne 3.0 v6 kad varikli iskeles keisi dirza)... originali dalis tarnauja x2 padelkas. ;)

pagrindinio dirzo keitimas
#21
Svečias_belgas_*
Parašyta 2009 lapkričio 20 - 00:43
#22
Parašyta 2009 lapkričio 20 - 08:53
Tai tu paskambink Žibintant ir pasakęs situaciją gausi atsakymą. Ten gi žmonės irgi dirba, neįkas į ausįcia as noriu prie to pacio paklaust, 406 variklis 3,0 24 v 99metu, prasukes 190000 tukstanciu. yra atzymos knygutei su zibinto anspaudu, kad keista pag dirzai ir tt kai buvo 160000 km. as nezinau siais laikais sunku kuo tiket. ar yra kokios galimybes paziuret ir suprast ar ten keista kas nors. ten kur matosi lyg tai ir keista dirzas su itempejais, o toliau nesimato uzsukta viskas. variklis dirba gerai tyliai ir saltas ir karstas.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#23
Svečias_nordic_*
Parašyta 2009 lapkričio 20 - 11:13
Sveikas,cia as noriu prie to pacio paklaust, 406 variklis 3,0 24 v 99metu, prasukes 190000 tukstanciu. yra atzymos knygutei su zibinto anspaudu, kad keista pag dirzai ir tt kai buvo 160000 km. as nezinau siais laikais sunku kuo tiket. ar yra kokios galimybes paziuret ir suprast ar ten keista kas nors. ten kur matosi lyg tai ir keista dirzas su itempejais, o toliau nesimato uzsukta viskas. variklis dirba gerai tyliai ir saltas ir karstas.
Deja, man atrodo, kad nuimti dirzo dangti, reikia nuimti ir variklio aukstesne paduska.
Seip per 30K dar gerai turetusi matytis uzrasai ant dirzo. Bet tai nekoks indikatorius, bet visgi. Taipogi galima bus bendrai apziureti dirza.
Kadangi ten kogero stovi naujesnis itempejas, tai pasyvus itempejas. Per laika dirzas issitempia ir tampa laisvesnis. Jei jis laisvesnis, kogero arba jis nebuvo itemptas gerai, arba keistas labai senai.
Seip keisti ten visko nereikia, 3 rolikai, itempejas, dirzas ir pompa. SKF dalys apsieitu virs 1000Lt, bet galima gauti daugelyje servisu. Visa kita galima pakeisti betkada.
Sekmes
Šį pranešimą redagavo nordic: 2009 lapkričio 20 - 11:17
#24
Svečias_belgas_*
Parašyta 2009 lapkričio 20 - 20:31
aciu uz issamu atsakyma. nezinau ar cia dziaugtis ar ne. bandysiu ziuret. jei nekeistas tai jauciu butu uzlinkes jau iki tokios ridos. o zibinte tai tokios informacijos neteikia asmenines. :pug:Sveikas,
Deja, man atrodo, kad nuimti dirzo dangti, reikia nuimti ir variklio aukstesne paduska.
Seip per 30K dar gerai turetusi matytis uzrasai ant dirzo. Bet tai nekoks indikatorius, bet visgi. Taipogi galima bus bendrai apziureti dirza.
Kadangi ten kogero stovi naujesnis itempejas, tai pasyvus itempejas. Per laika dirzas issitempia ir tampa laisvesnis. Jei jis laisvesnis, kogero arba jis nebuvo itemptas gerai, arba keistas labai senai.
Seip keisti ten visko nereikia, 3 rolikai, itempejas, dirzas ir pompa. SKF dalys apsieitu virs 1000Lt, bet galima gauti daugelyje servisu. Visa kita galima pakeisti betkada.
Sekmes
#25
Parašyta 2009 gruodžio 04 - 19:16
#26
Parašyta 2009 gruodžio 04 - 19:29
padarei nesamone kaip reikalas,pinigai kaip i bala,jei itempeja,parazitini guoliuka bei pompa palikai nekeites... Normalus meistras but tave durnium isvadines is kartona siaip jau del to pigumo alt tai tikrai as dirza keiciau, ir dar majoneza praplove tai sumokejau 200lituku....taciau man tik dirza keite o visa kita paliko, ir db jau pradedu abejot ar cia grj.....o da ir meistras pasirodo nlb patikimas

#27
Parašyta 2009 gruodžio 04 - 19:59
#28
Parašyta 2009 gruodžio 04 - 20:21
nu tai meistras is viso dalbajobas...Jei ten viskas zjbys, nesnai keista,tai tada reikejo uzdet apsauga atgal ir nieko nekeist...Bl, bet vis dazniau pasitaiko meistru urodunu as norejau keist bet mane itikno tipo viskas zjb ir nereik ju keist bet db tai gailiuosi

#29
Parašyta 2009 gruodžio 04 - 20:29


Šį pranešimą redagavo pale: 2009 gruodžio 04 - 20:30
#30
Parašyta 2009 gruodžio 04 - 21:53
nu o forume visaziniu netruksta irgi.nu tai meistras is viso dalbajobas...Jei ten viskas zjbys, nesnai keista,tai tada reikejo uzdet apsauga atgal ir nieko nekeist...Bl, bet vis dazniau pasitaiko meistru urodu
dirzo nenuemus jo bukles nepamatysi. taip pat ir itempeju/parazitu.
o det atgal naudota nuimta dirza... ka as zinau...

#31
Parašyta 2009 gruodžio 04 - 22:05
kad staiga subyra lietuvoj idetas neaiskios kokybes itempejas, sitam paciam forume kazkas rase. o jei normalios kokybes, tai tikimybe uzsikirst panasi kaip ir rato guoliui klynyt. jei nekreipsi demesio i garsus po kapotu ar vaziuoklej, vaziuosi kol vaziuoja, tai pilnai gali ir taip nutikti...Jau geriau tempejus pakeisti o dirza sena palikti nes dirzas dazniausiai trunka nes tempejas uzsikerta
Durnai padarei cia
nu bet ka as zinau... gyvai ciupinau tik 3 trukusius dirzus ir nei vienas is ju nebuvo trukes del uzsikirtusio itempejo...

#32
Parašyta 2009 gruodžio 04 - 22:14
Nu aisku seno dirzo neikas nededa,bet geriau jau tempejai pakeisti ir senas dirzas o ne naujas dirzas ir seni tempejaio det atgal naudota nuimta dirza... ka as zinau...
O geriausia nauji tempejai, vandens pompa ir dirzas tada rami galva
![;]](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mirkt.gif)
#33
Parašyta 2009 gruodžio 05 - 20:08
#34
Svečias_belgas_*
Parašyta 2009 gruodžio 05 - 23:01
nu ir pas mane atzyma kad keista viskas yra knygutei pazymeta. bet prie musu poligrafiniu galimybiu ir zmoniu norejimo, ta padaryti, kaip du pirstus ap.. . as galvoju kad keisiu viska, nes tada ramu bus, o gal pardavinesiu masina, nezinau, daug pinigu susidaro, keisti viska.na nzn kai pirkau tai dave man ir serviso knygute, tai joje spaudas paskutini kartas detas kai buvo 147 tukst rida, o dirza keiciau kai buvo 180, aisku te nzn kas te keista, bet jei pilnas aptarnavimas daryta tai td viskas ciki turetu buti nes te francei tas paskutinis aptarnavimas daryta, na bent jau tikiuosi kad taip bus, idomu kiek tukst km skirti tie visi itempejai, na kiek jie gali atlaikyti

Šį pranešimą redagavo belgas: 2009 gruodžio 05 - 23:02
#35
Parašyta 2009 gruodžio 06 - 10:27

#36
Svečias_kazinak_*
Parašyta 2009 gruodžio 06 - 10:35
manau kas 100k pats tas,ar ne per daugviska keisti kas 100 tukst, ne kas 60 reiketu
#37
Svečias_belgas_*
Parašyta 2009 gruodžio 08 - 02:01
nu tai atidarem viska nuardem ir paziurejom kaip buvo keistas pag dirzas. dirzas kaip naujas, itempejui vienam ragas, kiti dar normaliai, vandens pompa ant ribos klibet nekliba ,bet jau matosi po truputi leisti pradeda, nes matyti nubegimu buta, zaliuoja vienoj vietoj. taip kad nieko nepadarysi,reiks viska keist, ir net gerai atrodanti dirza.vot ir tikek atzymom knygutei, toks ten ir keitimas buvo, dirza idejo ir viskas, o itempejai, pompa ,guoliai ne velnio nekeisti. taip kad idejimas pinigu bus nemazas. nereikia tiket visokiom atzymom ir zmonems kurie sako kad viskas keista, geriau zinot kad tu pats viska pakeitei ir buni ramusna nzn kai pirkau tai dave man ir serviso knygute, tai joje spaudas paskutini kartas detas kai buvo 147 tukst rida, o dirza keiciau kai buvo 180, aisku te nzn kas te keista, bet jei pilnas aptarnavimas daryta tai td viskas ciki turetu buti nes te francei tas paskutinis aptarnavimas daryta, na bent jau tikiuosi kad taip bus, idomu kiek tukst km skirti tie visi itempejai, na kiek jie gali atlaikyti
:D
#38
Parašyta 2009 gruodžio 09 - 23:16
#39
Parašyta 2009 gruodžio 10 - 05:16
#40
Parašyta 2009 gruodžio 10 - 07:12
Ar tu tuom isitikinęs?jei gerai pamenu tai net apie 9ltr berods 8,8 tikslus kiekis

Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0