turiu problemu keiciant dirzeli,gal galit patart?
#1
Parašyta 2008 kovo 10 - 22:30
#2
Parašyta 2008 kovo 11 - 10:33
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#3
Parašyta 2008 kovo 14 - 08:58
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#4
Parašyta 2008 kovo 14 - 22:18
#5
Parašyta 2008 kovo 15 - 11:30
kur tu ka skaitei? as nerandu jokios informacijos apie toki varikli, bandziau is AUTO DATOS uzsisakyt,tipo nera duomenu butent apie ta modely.Sweiki ruosiuosi keist ir as saviskiam p306 2.0 16v (xu10j4r ) dirza garazo salygom.
skaiciau manuala, kaip ir viskas aisku,tik iskilo klausymelis - kaip pamatuot ar gerai itemptas dirzas,
manuale grieztai rekomenduojama itempima matuot su kazkokiu mistiniu peugeot sukurtu prietaisu,
kas esat keite? gal galit patart kaip teisingai ji uzdet.
#6
Parašyta 2008 kovo 15 - 14:45
Šį pranešimą redagavo Taigeris: 2008 kovo 15 - 14:57
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#7
Parašyta 2008 kovo 15 - 20:46
aciu tau uz informacija, tikrai labai naudinga.turiu rusiska p406 manuala , siaip nete yra cia kazkas arba tiksliau ieskok cia ..... dar truputi
#8
Parašyta 2008 kovo 16 - 00:50
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#9
Parašyta 2008 kovo 16 - 23:20
kur atsiuntei "dar truputy" paziurejau- kaip ir viskas aisku,tik kam jie i ta smagrati drata kisa,juk velenas jau uzfiksuotas ir paskirstymo veleneliai taip pat,kam tas reikalinga? cia tipo kad uztikrintai butu? Ir dar, dratas kisasi per skyva ant alkūn.veleno ,o kai ta metke atitaikyta pas mane 4-as (o vadinasi ir 1-as) stūmoklis tikrai ne virsui. Ar taip turi but? ten gumas yra tarp skyvo ir veleno,cie kazkur forume radau kad tas gumas gali buti ir prasisukes.... gal kas gali pasakyt ar krastiniai stumokliai turi but virsui kai kai alk. veleno skyvas (generatoriaus dirzelio) ant metkiu stovi?turiu rusiska p406 manuala , siaip nete yra cia kazkas arba tiksliau ieskok cia ..... dar truputi
#10
Parašyta 2008 kovo 17 - 09:27
i smagrati kisa del to kad, norint nuimt dirza, eik nuiminet apatini skyveli kuriam yra mietke. t.y. kad uztikrintai nepasisuktu.kur atsiuntei "dar truputy" paziurejau- kaip ir viskas aisku,tik kam jie i ta smagrati drata kisa,juk velenas jau uzfiksuotas ir paskirstymo veleneliai taip pat,kam tas reikalinga? cia tipo kad uztikrintai butu? Ir dar, dratas kisasi per skyva ant alkūn.veleno ,? ..... ten gumas yra tarp skyvo ir veleno,cie kazkur forume radau kad tas gumas gali buti ir prasisukes....
o del gumu. cia turi omeny kaip hdi motoruose ilieta guma skyve. nezinau ar benzininiuose yra toks "navarotas".
deje daugiau nieko negaliu padet del dirzo keitimo, 1,9 8v dirza pasikeiciau be jokio didesnio vargo, o 2.0 16v dar laukia keitimo... kazkaip nedrasu....
sekmes
Šį pranešimą redagavo Taigeris: 2008 kovo 17 - 09:30
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#11
Parašyta 2008 kovo 17 - 09:42
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#12
Parašyta 2008 kovo 17 - 09:43
... del itempimo, tempi tiek, kad ilgiausioj vietoj kur dirzas nieko nelieca jis pasisuktu max 90 laipsniu kapmu, tai yra statmenai sau paciam.
gal ka ir suoratot
t.y ziuret kad max 90 laipsniu kampu pasisuktu tarp guoliuko "G" ir skyvelio ...
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#13
Parašyta 2008 kovo 17 - 09:51
#14
Parašyta 2008 kovo 17 - 16:35
Tai todel ir neuzsiveda jei tas generatoriaus diržo skyvas per guma prasisukes, o juk per ji kaistis kisasi-tokoiu atveju as taip suprantu, velenas blogai stojasi ir vsio. Cia, mano galva, reik paszymet ant bloko, pries sena nuimant, tada tik ant bajerio gali patikrint ar metkes sutampa.Teko girdeti ir tokiu atveju, kad sudejus viskas pagal gamyklines metkas, vistiek masina neuzsiveda. Tada lieka tik meistro patirtis ir sugebejimai viska tvarkingai sudeti
Nors ka as suprantu,as jau domiuosi kiek galva gali kainuot,gal kas zinot (2,0 16v)? Arba viens ventilis naujas?
Šį pranešimą redagavo remi: 2008 kovo 17 - 16:36
#15
Parašyta 2008 kovo 18 - 07:47
ok daleisim prasisuku skyvas ir tt. bet tokiu atveju ar neiseina i smagrati ikist mietke ?... generatoriaus diržo skyvas per guma prasisukes, o juk per ji kaistis kisasi-tokoiu atveju as taip suprantu, velenas blogai stojasi ir vsio. Cia, mano galva, reik paszymet ant bloko, pries sena nuimant, tada tik ant bajerio gali patikrint ar metkes sutampa.
ten gi nebus niekas prasisuke ???
pvz.
P.S vakar utenos vietiniam autoservise teiravaus ar pakeis dirza maniskiam pezui... bijo kad neatrinks kas kur... vat teip...
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#17
Parašyta 2008 kovo 25 - 21:00
jo tu cia teisingai pastebejai, i smagrati kaisty ikisus+uztikrintai butu. Apskritai manau gan lengvas keitimas ,per skyles kaisius sukisai ir viskas garantuota. Gaila kad sitos diskusijos neuzvedziau pries keisdamas dirza. Dabar pas mane sulankstyti 8ismetimo voztuvaijei jau pametei mietkes (arba tiesiog ju nesusidejai) mazum iseis taip atrast kas kur ir kaip turi but :
cia
#18
Parašyta 2008 kovo 25 - 21:04
#19
Parašyta 2008 kovo 25 - 21:06
ar pasikeitei dirza,nesudetinga buvo?turiu rusiska p406 manuala , siaip nete yra cia kazkas arba tiksliau ieskok cia ..... dar truputi
#20
Parašyta 2008 kovo 26 - 00:14
seip labai paprasta tik reik spec irankiuko ir pritrinti moket reike ;)gal kas zinot kiek apytiksliai tokie voztuvai gali kainuot (2.0 16v). ir ar sudetinga juos pakeist. Arba kiek visa galva kainuotu?
Visos filmavimo - fotografavimo paslaugos, visoms šventėms.
www.silverpicture.lt
Tel.:+37067007152
El. pastas: [email protected]
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0