Peršokti prie turinio


Nuotrauka

turiu problemu keiciant dirzeli,gal galit patart?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 30

#21 Taigeris

Taigeris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 462
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:P306 2.0 16v

Parašyta 2008 kovo 26 - 07:37

ar pasikeitei dirza,nesudetinga buvo?

kolkas dar nea. pirma reik 405 prikelt, tada eile 306 remontui bus .
  • 0

Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPG
Citroen C5 II, 1.6HDI, 2005m 
UTENA


#22 remi

remi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 103
  • Vieta:Svedija
  • Automobilis:peugeot

Parašyta 2008 kovo 26 - 21:56

seip labai paprasta tik reik spec irankiuko ir pritrinti moket reike ;)

gal gali pasisdalint patirtim kaip ten reik pritrinti juos? ir kaip tas irankiukas atrodo ir kaip veikia?
  • 0

#23 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 rugsėjo 01 - 08:59

Nekuriant naujos temos, pasiguosiu dar apie viena galvos skausma -_- Kadangi kabriu ant ziemos zadu statyt y garaza ir vazinet su grifu, tai nusprendziau dar pries ziema biski atgaivint jam varikly. Nes kai visuose cilindruose like tik po 6 atm kompresijos tai apie jokia trauka ir ekonomija net svajot nera ka. Matuojant kompresija bandziau ypilt truputy tepalo y cilindrus, bet parodymai pasikeisdavo labai nezymiai, todel buvo padaryta isvada kad su ziedais viskas gerai, o bus bedu su voztuvais. Atlikus 1.9 8v varikliui nuo kabriko, nuemiau jam galva, nuslifavau ja, daviau meistram kad pritrintu voztuvus ir sureguliuotu tarpelius. Savaitgaly nulupau grifo galva ir uzdejau naujai perrinkta, sukisau kaiscius per velenelio ir alkuninio skyvus, uzdejau dirza. Uzkuriau, bet labai negraziai dirbo variklis, per duslintuva mete benzino garus. Pamatavus kompresija paaiskejo, kad jos visur tik po 4 atm. Aiskiai kazkas su voztuvu fazem negerai. Bandziau persukt alkuniny per 360 laipsniu, paskirstymo velenely paliekant nejudinus, bet vistiek tas pats. Dar karta prakeikiau Peugeot, kad mietkes sudejo ne taip, kad pimo cilindro stumuoklis butu auksciausiam taske. :mad: Pabandziau perstumt po viena/du dantis paskirstymo velenely y viena ir y kita puse, tai prasukus velenely palei laikrodzio rodykle pora dantu, kompresijos jau atsirado po 10 atm, bet variklis nesivesdavo, nes matyt degimas nusimusa. :wacko: Siaip variklio cilindrai atrodo tvarkingai, nera jokiu kantu cilindro virsuje, dar matosi honingavimo zymes. Perrinktos galvos voztuvai neleidzia. Tik galva yra nuo naujesnio variklio, kur dirzas ytempiamas su ekscentriku, o grifo variklis senesnio tipo, kur ytempejas su spyruoklem, bet pagal manuala ir tas ir kitas varikiai kaisciuojami tose paciose vietose :unsure: Visa sekmadieny eksperimentavau su tuo paskirstymu, bet taip ir teko palikt viska :blush: Kas zino, kaip dar pasitikrint ar zymes tesingai sustatytos :unsure:
  • 0

#24 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2008 rugsėjo 01 - 11:21

Yra teke statyt degima siems varikliams, tai apacia statydavau pagal isemima pavaru dezej, ten smagracio dantukai eina ir yra tarpas be dantu, tai turi sutapt su ta kiauryme pavaru dezej.O paskirstymo velenelio skyvelyje yra skyle, per ja kaistis igalva.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#25 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 rugsėjo 01 - 18:15

O ar gali taip skirtis DFZ ir DDZ galvos, kad nebutu galima ju kaitaliot?
Nes tam varikliui, jau esu keites dirza ir tada visos zymes atitiko ir surinkus jokiu problemu nebuvo, o va tik pakeiciau galva (uzdejau nuo DDZ) ir jau blogai.
MKS999, gal gali detaliau nupasakot apie kokia kiauryme dezej ir koky tarpely smagratyje sneki? Gal apie ta, kur statosi alkuninio padeties daviklis?
Ir ar ymanoma ka nors sugaudyt peugeot varikliuose pagal stumuoklio mirties taska?
  • 0

#26 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2008 rugsėjo 01 - 20:28

Benzininio ne , nes stumuokliai buna mazdaug viename lygyje, o dezej buna idetas plastmasinis dangtelis ji isemus matos smagratis, eina eile dantuku kur starteris suka o salia uzdegimui skaiciuot didesni dantys, tai yra tarpas tarp tu didesniu dantu jis ir turi sutapt su ta dezes skyle. Del galvu nepakomentuosiu , bet kiek teko susidurt tai skirias mono ir pilno ipurskimo, pas mono isiurbimo syles keturkampos, pas pilna su islinkimais purkstukam. Siaip tai geriausia det nauja dirza ant jo buna bruksniai, oant abieju skyveliu imusimai, tai tada tikrai nereik jokiu kaisciu, sustatai bruksnius su imusimais , itempi dirza ir pirmyn.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#27 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 rugsėjo 02 - 09:50

Siaip tai geriausia det nauja dirza ant jo buna bruksniai, oant abieju skyveliu imusimai, tai tada tikrai nereik jokiu kaisciu, sustatai bruksnius su imusimais , itempi dirza ir pirmyn.

Tik vat kad dirzai buna su 113 ir 114 dantuku, tai kurio sitam varikliui reikia taip ir neaisku. Kai keiciau pries metus dirza, tai prasiau kad duotu dirza 92 metu gti su 1.9 varikliu ir dave su 113, bet realiai tai tas variklis ne is tos masinos ir yra senesnis. Ydomu tas vienas dantis, kuriuo vienas dirzas ilgesnis uz kita, yra toj daly kur jungia alkuniny su paskirstymu (tarp tu bruksniuku ant dirzo) ar ten kur vandens pompa ir ytempejes. Jei toj daly kur ytempejes, tai realiai tas vienas dntukas tik dirzo ilgy ytakoja, o jei toj daly kur jungiasi alkuninis su paskirstymu, tai tada jau ir voztuvu ir paskirstytojo darba ytakoja.
Reiktu gal parduotuvej pasiprasyt, kad duotu paciupinet 113 ir 114 dirza ir pasiskaiciuot dantukus :unsure:
  • 0

#28 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2008 rugsėjo 02 - 21:05

Man sunku atgamint, nes paskutini toki varikli ciupinejau pries 3 metus, bet kiek pamenu tai dantu skaicius skiriasi priklausomai nuo itempejo, jei itempejas senesnis ant to kronsteino su spyruokle,tai dantu skaicius vienoks, jei ekscentrinis kitoks. kiek kuriam nezinau. Isvada, kad velenelio ir veleno padetis nekinta, ilgesnis dirzas per danti tik del itempejo.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#29 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 rugsėjo 15 - 09:34

Kadangi niekaip nepavyko atkasti kodel nesutaria grifo blokas su cti galva, tai ta perrinkta galva uzdejau ant cti variklio ir ykroviau visa varikly y grifa. Tai kompresija dabar lyg ir pakenciama (saltam varikliui 10-11 atm.), bet kazkur dingo kibirkstis :) Pora dienu su testeriu ir indikatorium krapsciausi pravodkej, bet taip ir nepavyko yskelt kibirksties. Motronic'e kaip suprantu tiek kuro padavimas tiek kibirkstis valdoma kompo pagal smagracio padeties davikly. Issukus is cilindro zvake ir ilgokai pasukus varikly su starteriu nesijaucia benzino kvapas, tai spejau kad daugiausia sansu jog kaltas smagracio padeties daviklis (nes nei kuro nei kibirksties nera), bet pakeitus jy is vaziuojancios masinos jokio efekto. Isbandziau pora babinu ir kelis komutatorius, patikrinau ar ateina kontaktas nuo visu situ prietaisu iki kompo fyskes. Su plastelinu pamatavau tarpely tarp smagracio padeties daviklio iki pacio smagracio, tai maziau nei milimetras (galimas max tarpas berods 1,3 mm). <_< Ar galejo kompas sukvailiot menesy pabuves atjungtas nuo maitinimo? Gal dar kokiu ideju turit? Ar sitose masinose galima kompo klaidas su indikatorium isskaityt (per ta "diagnostic socket")? :rolleyes:
  • 0

#30 sniener

sniener
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 475
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0hdi

Parašyta 2010 kovo 14 - 18:15

biski atnaujinam, pas mane tokia problema, po dirzo pagrindinio keitimo pradejo masina kaukti tiesiog......ir per salcius nelabai norejo kurtis, draugas sako gal nepataike degimo keiciant dirza...reiketu kokio meistrelio kad paziuretu kas yra.......vilniuje nelabai zinau
  • 0
Visais TEO klausimas kreipkites. Atsakysiu kuo skubiau!!

#31 remi

remi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 103
  • Vieta:Svedija
  • Automobilis:peugeot

Parašyta 2010 kovo 26 - 16:09

geriausia varite varyk pas tuos kur keite dirza, tegul atrinkineja.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0