Peršokti prie turinio


406 2.0 turbinos keitimas i galingesne


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 28

#1 Svečias_Spin_as_*

Svečias_Spin_as_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 kovo 16 - 13:01

sweiki norejau pasiklausti kitu nuomones.Ka jus manot apie turbinos keitima sio peugeot modelio 406 2.0 sv turbo 97m i kokia nors galingesne turbina pritaikius ir kito modelio? bet problema yra ta , jog as nzn ar imanoma pritaikyti kita turbina ir kaip tai reiktu atlikti ar imanoma? tai laukiu jusu patarimu. beje sio modelio turbinos nr yra TB2567. aciu uz info.

Šį pranešimą redagavo Spin_as: 2008 kovo 16 - 13:02

  • 0

#2 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2008 kovo 16 - 13:20

Viskas imanoma, gali darytis hibrida.Pradziai pradek nuo intercoolerio ir slegio sukelimo ;)
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#3 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2008 kovo 16 - 17:27

sweiki norejau pasiklausti kitu nuomones.Ka jus manot apie turbinos keitima sio peugeot modelio 406 2.0 sv turbo 97m i kokia nors galingesne turbina pritaikius ir kito modelio? bet problema yra ta , jog as nzn ar imanoma pritaikyti kita turbina ir kaip tai reiktu atlikti ar imanoma? tai laukiu jusu patarimu. beje sio modelio turbinos nr yra TB2567. aciu uz info.

Beveik įsitikinęs, kad pats to nepasidarysi. Reik žinių ir kažkiek patirties. Be to po keitimo reik perprogramuot kompą. Pas mus audinėms turbus keičia. Stato didesnius interkulerius, perdaro oro vamzdyną, keičia kompą į reguliuojamą ir varo pas kitus specus programavimui.Aš neįsitikinęs, kad pežui tas pats gali gautis. Ar ne paprasčiau tą parduot ir nusipirkt V6 ?
  • 0
... labai piktas diedas...

#4 Svečias_genadi_*

Svečias_genadi_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 kovo 17 - 14:22

sweiki norejau pasiklausti kitu nuomones.Ka jus manot apie turbinos keitima sio peugeot modelio 406 2.0 sv turbo 97m i kokia nors galingesne turbina pritaikius ir kito modelio? bet problema yra ta , jog as nzn ar imanoma pritaikyti kita turbina ir kaip tai reiktu atlikti ar imanoma? tai laukiu jusu patarimu. beje sio modelio turbinos nr yra TB2567. aciu uz info.

neverta nei varkti,daug darbo,nes keisi visus vamzdzius turbina interkuleri ir t.t. paskaiciuok kas kiek kainuoja.tau bus pigiau kita v6 nusipirkti.nebent srote peugeot dirbi ir viska uzdyka desi.reikes perprogramuoti ir neaisku kaip pasiseks ta padaryti
  • 0

#5 Svečias_Luxazz_*

Svečias_Luxazz_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 kovo 25 - 22:41

Prie to pacio norejau paklaust kodel tas pezas 406 2l turbo pagal tech duomenis iki 100 tik per 10.3 s begejasi ir mazai kuo atsilieka nuo paprasto 2l bezno tai atrodo kad nelabai traukos turi tas turbininis pezas ar cia taip tik tech duomenyse raso ir realybei trauka skiriasi daugiau nuo paprasto benzo ar cia tas turbinis variklis prislopintas kad pvz palyginimui Citroen XM su analogisku varikliu si greiti isvysto per 9.3 s.
  • 0

#6 Fish-Bone

Fish-Bone
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 34
  • Vieta:Telšiai-Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307 HDi 2l

Parašyta 2008 kovo 26 - 20:25

Manau Spin_as nesupyks, kas už jį atsakysiu. Pas jį yra sportinis oro filtras, BOV vožtuvas (nežinau, ar jis eina standartiškai, ar ne) bei visai neseniai sudėtas tiesioginis išmetimas. Test drive metu dviese susėdus į P406, iki 100km/h įsibėgėdavome per ~8.6s. Užsidėjus vasarines padangas, esant visiškai sausam keliui su geram sukibimu ir važiuojant tik vairuotojui, tai manau nesunkiai ir per 8s įsibėgėtų iki 100km/h. P.S. kai tiesioginis išmetimas, tai perjungiant bėgius ugnis iš duslintuvo atrodo išties neprastai :)~

Šį pranešimą redagavo Fish-Bone: 2008 kovo 26 - 20:26

  • 0

#7 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2008 kovo 26 - 20:31

Turbininis variklis nera zymiai galingesnis uz dohcini del to tokie skaiciai, beto tik 8 ventyliai ^_^
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#8 Svečias_Ziogas_*

Svečias_Ziogas_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 kovo 31 - 21:27

Esu skaites interneto platybese, kad: Sitam varikliui turbina yra zemo slegio, ir skirta ne galiai sukelti (nes yra tik 108kW), o sukelti sukimo momenta esant zemoms apsukoms (250Nm, o 8V tik apie 170Nm, 16V - 190Nm). Citroenuose sitas variklis zymimas CT - Constant Torque. Kitaip sakant pagerina startavima is vietos, esant zemoms apsukoms. Max greicio nepagerina.
  • 0

#9 Linukas

Linukas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 660
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:406 Coupe T3 turbo

Parašyta 2008 balandžio 01 - 01:20

na as ir pradejau dometis 2.0 8 valve turbo varikliu, cia tik truputis apie turba, bet sis tas. kazkaip neuzmaciau anksciau tokios temos Pakopinau ''dedes'' posta: Suspension = APEX Lowering Springs / Bilstien Gas Dampers or Avo Sport Adjustable both will cost around the same for a full set Wheels.... well if you want light weight for racing then, I have to agree with the speedline's unless you can get some 15" 306 ralley wheels (steelies) I think they were 15"'s Brakes are fine, no need for caliper change... just get yourself some black diamond fast road pads and discs or EBC redstuff for the track with some quality grooved discs. LSD is available, but for 200hp, you are not going to need one ! 200HP is possible from the stock turbo, and to be fair the block will piss it, contray to popular belief I have it on good authority that stock internals of the XU10J2TE will run 270hp reliable... meaning fuel, cooling and forced induction are the only area's that need attention. Of which I can give you pointers if needed? You can build your own hybrid turbo if you want, utilising a T28 60 Trim comp wheel and cover, with only basic machine shop work being required... that'll be good for 250hp If you want to increase boost pressure for more kick, then you need a penumatic fuel cut defender, which TurboSmart do.. then you only have to address fuel, well a walbro 255lph intank pump kit from FSE Glenco will sort that with the addition of an FSE Power Boost Valve to compensate for the extra boost being used, thanks to it being a rising rate pressure regulator. You will need the adjustable one with the gauge though!
  • 0

#10 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2008 balandžio 01 - 16:49

O orginaliu amortiku spyruokles buna zemesnes ar ne?
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#11 Linukas

Linukas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 660
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:406 Coupe T3 turbo

Parašyta 2008 balandžio 01 - 20:03

O orginaliu amortiku spyruokles buna zemesnes ar ne?

klausima cia gerai uzdaviai, ta prasme kai perki spyruokles buna parasyta kiek jos zemona, 25mm 30mm ir maciau net 55mm :)~ zeminanciu
turiu kazkur kompe kaip atrodo ant stock coupe amortizatoriu 30mm spyruokles, tokios pat man atrodo ir sedano
  • 0

#12 BuFu

BuFu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 779
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:n/a

Parašyta 2008 balandžio 01 - 22:51

Manau Spin_as nesupyks, kas už jį atsakysiu. Pas jį yra sportinis oro filtras, BOV vožtuvas (nežinau, ar jis eina standartiškai, ar ne) bei visai neseniai sudėtas tiesioginis išmetimas. Test drive metu dviese susėdus į P406, iki 100km/h įsibėgėdavome per ~8.6s. Užsidėjus vasarines padangas, esant visiškai sausam keliui su geram sukibimu ir važiuojant tik vairuotojui, tai manau nesunkiai ir per 8s įsibėgėtų iki 100km/h.

P.S. kai tiesioginis išmetimas, tai perjungiant bėgius ugnis iš duslintuvo atrodo išties neprastai :)~

pataisykit jei klystu, bet BOV'as neturi itakos isibegejimui ir auto galiai.. :unsure:
  • 0

#13 Linukas

Linukas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 660
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:406 Coupe T3 turbo

Parašyta 2008 balandžio 02 - 03:33

Manau Spin_as nesupyks, kas už jį atsakysiu. Pas jį yra sportinis oro filtras, BOV vožtuvas (nežinau, ar jis eina standartiškai, ar ne) bei visai neseniai sudėtas tiesioginis išmetimas. Test drive metu dviese susėdus į P406, iki 100km/h įsibėgėdavome per ~8.6s. Užsidėjus vasarines padangas, esant visiškai sausam keliui su geram sukibimu ir važiuojant tik vairuotojui, tai manau nesunkiai ir per 8s įsibėgėtų iki 100km/h.

P.S. kai tiesioginis išmetimas, tai perjungiant bėgius ugnis iš duslintuvo atrodo išties neprastai  :)~

pataisykit jei klystu, bet BOV'as neturi itakos isibegejimui ir auto galiai.. :unsure:

kazkiek itakos turi, nes labai daug zmoniu pakeitus vienus bovus (stock bosh jei neklystu) i kitus (dv24, siaip labiau rekomenduojamas dv26) sako kad geriau traukia. Pats neisbandes tai negaliu + uzdet
  • 0

#14 Svečias_Auris 406_*

Svečias_Auris 406_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 gegužės 15 - 22:05

pas mane arba ji visai neveikia, arba nesijaucia. gal kas kaune turi 406 su 2,0l sv turbo? idomu butu paziuret pas kitus, kaip is tikruju veikia.
  • 0

#15 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2008 gegužės 15 - 22:14

Reiktu pasistatyti gauge profilaktiskai (100Lt), bovo kokio (kainos ivairios), bei krano turbos slegiui pakelti (45lt)
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#16 Svečias_Auris 406_*

Svečias_Auris 406_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 gegužės 15 - 22:22

apylankom tu cia, nesuprantama kalba. buvau uzsukes i aikstele neseniai, sake, kad neveikia turbo, su audine palygino, bet ten su bov'u.
  • 0

#17 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2008 gegužės 15 - 22:42

apylankom tu cia, nesuprantama kalba. buvau uzsukes i aikstele neseniai, sake, kad neveikia turbo, su audine palygino, bet ten su bov'u.

Gauge reikalinga tam ,kad matytum kada turba uzsipucia ir koki slegi pucia.
Bovas laiko turbina pastoviai isukta, lengviau inerciskai isisuka ir labiau jauciama trauka.
Kranas reikalingas sukelti turbinos slegiui, ko pasekoje jausis trauka.

O siaip mastau, kad durnai padaryta, kad intercooleris tiesiai uz radijatoriaus, nes taip jis buna siltas ir negali atlikti normaliai savo paskirties - t.y. saldyti oro ;) statyciau pirma intercooleri o uz jo radijatoriu.

Yra dar daug variantu, ka butu galima patobulinti...
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#18 Svečias_Auris 406_*

Svečias_Auris 406_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 gegužės 16 - 17:47

labiausiai gaila pinigu :( ... galima viska
  • 0

#19 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2008 gegužės 16 - 21:05

labiausiai gaila pinigu :( ... galima viska

Tai reiktu pirma pradeti nuo intercoolerio statymo pries radijatoriu, nes taip jis neatlieka normaliai savo paskirties ;)

Auksciau mano ishvardinti variantai yra vieni is pigiausiu.Per meeta galesiu detaliau paaiskinti, jei domins si informacija :beer:
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#20 Svečias_Auris 406_*

Svečias_Auris 406_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 gegužės 17 - 16:10

gal sutvarkyt nori, kad toks apsiskaites? :D
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0