2 klausimai, 1 po avarijos vedesi, o po kebuliniu darbu ne? 2 virino ka nors tavo automobiliui? akuma atjunge tuo momentu?Chebra sorry kad kuriu nauja tema, tikiu kad sneketa belenkiek buvo!!! bet labai skubiai reikia zmogaus kuris supranta ir moka apteit gamyklini IMOBILAIZERI (kalkuliatoriu) visa laika jis pasmane buvo "padurnintas" ir niekad neveikdavo.. pirkau toki.. bet va po avarijos, o tiksliau po kebuliniu remontu - kazkokiu stebuklingu budu jis ATSIGAVO!!!! ir dabar masina jau reik varyt i dazymo kamera, o ji NESIVEDA!!!!
Help padekit.. net neisivaisduoju pas ka kreiptis cia su tokia nesamone!!!
p.s pezas 605 1998-99 laidos..![]()
[email protected]
Mob 860088877
![]()
![]()

imobilaizeris (kalkuliatorius)
#81
Parašyta 2009 sausio 30 - 19:55
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#82
Svečias_mmx_*
Parašyta 2009 sausio 31 - 10:08
taip tas ir idomiausia, su sumaitota subine masina vedesi ir vaziavo puikiai, atidaviau meistriukui anas ja irgi neviena syki uzvedinejo. Taip nebesivest pradejo po virinimo darbu.., taciau meistras nezalias ir tokiu momentu zino jog akuma reik atjungt, sako buvo atjungtas.. noriu tiket.. bet vat yra kaip yra..2 klausimai, 1 po avarijos vedesi, o po kebuliniu darbu ne? 2 virino ka nors tavo automobiliui? akuma atjunge tuo momentu?Chebra sorry kad kuriu nauja tema, tikiu kad sneketa belenkiek buvo!!! bet labai skubiai reikia zmogaus kuris supranta ir moka apteit gamyklini IMOBILAIZERI (kalkuliatoriu) visa laika jis pasmane buvo "padurnintas" ir niekad neveikdavo.. pirkau toki.. bet va po avarijos, o tiksliau po kebuliniu remontu - kazkokiu stebuklingu budu jis ATSIGAVO!!!! ir dabar masina jau reik varyt i dazymo kamera, o ji NESIVEDA!!!!
Help padekit.. net neisivaisduoju pas ka kreiptis cia su tokia nesamone!!!
p.s pezas 605 1998-99 laidos..![]()
[email protected]
Mob 860088877
![]()
![]()
dar klausimux apie ta kalkuliatoriu, ziurekit kaip suprantu jeigu xujovai suvedi koda kalkuliatorius supypsi 3 kartus?, jeigu tris kartus suvedi koda xujovai uzsidega zalia ir raudona lempacka? o koks signalas buna kai kodas teisingas?
atjungus kalkuliatoriaus fyshke masina vistiek nesiveda - vakar sektiek zaidziausi as ten, tai dabar dar turiu durna itarima jog papildoma sygna gryba pjaut pradejo.. juo labiau jeigu istikro imobilas neblokuoja siurblio, o i siurbli neateina 12V ijungus degima.. ir nesigirdi jokio sudirbimo.. bandysiu knist dar sendien..
Šį pranešimą redagavo mmx: 2009 sausio 31 - 10:11
#83
Parašyta 2009 sausio 31 - 11:22
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#84
Svečias_mmx_*
Parašyta 2009 sausio 31 - 12:06
#85
Parašyta 2009 sausio 31 - 12:28
apie koda kazkur buvau skaites interneto platybese.kazkur buva rasyta kad po defaultu 1111.o del siurblio tai pas mano senaji 605'a blokuodavo tik degima, nes teko ziureti ar siurblys kura atvaro iki vietos.cia is savo patirtiesbeja is kur yra informacija kad 1111 kodas yra pirminis visiem pezam? ir tas faktas mobilaizerius neblokuoja siurblio tikras?
Skuodo auto klubo "Medinis ratlankis"
Prezidentas
www.medinisratlankis.lt
#86
Parašyta 2009 sausio 31 - 12:32
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#87
Svečias_mmx_*
Parašyta 2009 sausio 31 - 12:45
tai jo jo va po darbo konfiskuoju viena kvalifikuota elektronsika, bandysim aiskintis kas ten konkreciai.. nes ziauru masina jau vakar turejo but dazymo kameroj o rytoj pasmane kieme.. bet va bl. tenka atidetManau jau radai atsakyma, 1111 ir yra tas kodas, tiksliau sakant jo kaip ir nera.
Ir del signalkes manau esi teisus, tik kazin ar pats atrinksi, teks turbut rodyt savo auto signalizaciju specam.


#88
Svečias_mmx_*
Parašyta 2009 sausio 31 - 23:31


p.s. tas jungiklis 605am, modelyje yra valytuvu smechanizmo kyriuje arciau kairio sparno, atidarius kapota turetu matytis raudonas toks "jungiklis" nors atrodo kaip kad kokia rele,




"kalkuliatorius"

#89
Parašyta 2009 vasario 01 - 10:03
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#90
Svečias_mmx_*
Parašyta 2009 vasario 01 - 12:32

#91
Parašyta 2009 vasario 01 - 15:06


Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#92
Parašyta 2009 vasario 01 - 15:11
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#93
Svečias_mmx_*
Parašyta 2009 vasario 01 - 23:29
galbut ir gaidis ir nereikalingas, bet yra kaip yra po jo suveikimo visa elektra nusimushe kciortu su visom skaiciafkem..
kazkokia tai legenda cia....skiedziama.
Nera jokiu apsaugu elekrai nei pas viena peugeot,apart saugikliu elementariu...tas gaidis raudonas (siurblio kirtiklis)isvis benzininei nereikalingas..daugiau gimarojo nei naudos suteikia ;) dyzeliui senam,taip,jis butinas..ir tai ten tokia sistema viduj..kad verkti norisi(viskas ant snargliu). ;) lempute zalia jei dega tai reiskiasi kad ecu neuzsiblokaves..jei raudona+zalia tai nera rysio su ecu ;) ir variklis neuzsives bei diagnostika nepadarysi(nesusijungs)

#94
Parašyta 2009 vasario 02 - 22:03
#95
Parašyta 2009 vasario 02 - 22:13

#96
Parašyta 2009 vasario 03 - 12:58


#97
Svečias_mmx_*
Parašyta 2009 vasario 03 - 22:51
tame ir bajeris kad reikejo knistis:)) ir labai net. 4valandas zaidem laidu raizgalynei ieksojom kur grandis trukus.. o pasirodo swich off..Kai pagalvoji tai toks paprastas dalykas kaip smugis plaktuku, o tiek daug problemu gali sukelt.
Svarbu, kad nereikejo knistis po elektronika .
Bus ir man pamoka, nes duodu masinas taisyt meistram.O jie kala be gailescio.
#98
Svečias_mmx_*
Parašyta 2009 vasario 03 - 22:53
tai jo.. pasman matyt sutapimas kad prie visko dar ir kompai atsiriso...jei cia apie IFS (inertia fuel shut-off) switch kuris manajam sukonstruotas ~kairej pusej prieky (po sparnu, prie landzerono ar pan.), tai schemoj elektrinej, bent manojo pezo ir pagal autodata
tai jis tik siurbliuj kuro atjungti...

#99
Svečias_saulenas_*
Parašyta 2009 vasario 04 - 19:27

#100
Svečias_mmx_*
Parašyta 2009 vasario 05 - 06:52
Vartotojų skaito šią temą: 5
narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0