



Posted 2008 July 24 - 20:36
Posted 2008 July 24 - 20:54
Posted 2008 July 31 - 14:35
Posted 2008 July 31 - 18:18
Posted 2008 July 31 - 18:20
tu is kokio miesto ?kaip suprantu uk randiesibe problemu,be to as tuoj irgi puga pirksiu
Posted 2008 July 31 - 22:23
na variklis pakeistas, isejo pigiau nei kokioj firmoj det turbina...Linukas pries menesi dare keitima: i 406c vietoj 2L variklio dejo 406 2L turbinini, 147ag. Nezinau, kaip rezultatai. Snekejausi su juo pirma remonto diena. Zadejo ideti nuotraukas ir ispudzius, jei viskas pasiseks.
Posted 2008 July 31 - 23:01
Man idomu pasidare, kiek buvo islosta dedant sita 2.0 turbo? Standartiskai tai 99 kw, o dabar patapo 108? Tai gal tada geriau reikejo det is 306 ar citroen xsaros 110 ar 120 kw 2.0 16v? Arba juos suhibridint ir gaut senaji T 16.Linukas pries menesi dare keitima: i 406c vietoj 2L variklio dejo 406 2L turbinini, 147ag. Nezinau, kaip rezultatai. Snekejausi su juo pirma remonto diena. Zadejo ideti nuotraukas ir ispudzius, jei viskas pasiseks.
Posted 2008 August 01 - 00:41
Siaip as tau siulau pirma pasiskaitineti nuo pirmo posto iki paskutinio,o ne eiti i paskutini......pas tave 3.0 ar 2.0 variklis,jei antrasis tai siulau i pirmaji iskeisti
o po to apie turbas svajoti
Posted 2008 August 01 - 12:26
Posted 2008 August 01 - 12:55
teisingas pamastymas, peugeot net taip ir buvo padares, buvo isleides modeli 405 T 16, jei neklystu tai toks vienas yra ir Lietuvoj, kiek zinoma(gal ir klystu) tai ju buvo pagaminta tik 400 vienetu,is kuriu 120 gavo prancuzu "mentai"Migo varikliuko mazas suspaudimo laipsnis, manau ant jo standarto protingiausia deti turba ;) Papasakok Linai apie ispudzius isidejus kita varikli, niuansus ir problemas keiciant varikli, pats darei ar kaip?
Edited by MKS999, 2008 August 01 - 13:17.
Posted 2008 August 01 - 14:59
Posted 2008 August 01 - 16:54
Posted 2008 August 01 - 18:01
koks tolkas ant 1.4 kazka daryt,kai 2.0 vidutiniskai apie 150 ag turi,Kadangi vel pakuret tema apie turbinima , tai neiskentes paieskojau ir radau pakvaisusius olandus , kurie pasizymi tuo ,kad perka skurdziausios komplektacijos masinas , bet sugeba taip paturbint pezus, net baisu pagalvojus.
www.dp-engineering.nl
sudet dvi turbas ant 1.4 variklio ir vietoj 75 gaut 175, cia tai reik maisa zoles supest , kad iki to dasigalvot.
Bet fainiausias ju projektas, tai 3.0 24v paturbinimas, va cia tai is tikruju jega.
Nors is kitos puses, tai buvo tokia prancuzu kompanija "Venturi" kuri savo bolidams kaip varikli eme peugeot 3.0 24v ir ji turbino, ko pasekoje gaudavo 300 ar 400 arkliu.
Edited by kazinak, 2008 August 01 - 18:01.
Posted 2008 August 02 - 01:22
na kaipcia pasakius, galios padidejimas tikrai jauciasi. Vaziuoji kaip su dvi litriu paprastu, bet kai turbina pradeda savo darba visai kitas vaziavimas. Dvilitriam 2.0 16 voztuvu buvo 136ag, o 2.0 8valve turbo yra apie 150ag. Skirtumas nedidelis bet jauciasi. Su 3.0v6 nedragavau, nes nepasitaike proga. Dejau vien todel sita varikli, kad is jo galima daugiau ispaust nei is kokio T16. Pvz: keiciam bova, satom i prieki interkuleri, Dedam T25/T28 turbina, dedam tiesu ismetima, nuvarom pacipuot arba remap'a padaryt ir turim apie 220-230ag. Vat tada ieskosiu 3.0 v6 paziuret kas gavos is mano variklio.Man idomu pasidare, kiek buvo islosta dedant sita 2.0 turbo? Standartiskai tai 99 kw, o dabar patapo 108? Tai gal tada geriau reikejo det is 306 ar citroen xsaros 110 ar 120 kw 2.0 16v? Arba juos suhibridint ir gaut senaji T 16.
Ar labai jaucias galios padidejimas? Kaip pagreitejimas?Ar bandei draguot su 3.0 24v?
Posted 2008 August 02 - 11:33
jo is turbo variklio greiciau ir pigiau galima isgauti daugiau ag,nei is atmosferiko,na kaipcia pasakius, galios padidejimas tikrai jauciasi. Vaziuoji kaip su dvi litriu paprastu, bet kai turbina pradeda savo darba visai kitas vaziavimas. Dvilitriam 2.0 16 voztuvu buvo 136ag, o 2.0 8valve turbo yra apie 150ag. Skirtumas nedidelis bet jauciasi. Su 3.0v6 nedragavau, nes nepasitaike proga. Dejau vien todel sita varikli, kad is jo galima daugiau ispaust nei is kokio T16. Pvz: keiciam bova, satom i prieki interkuleri, Dedam T25/T28 turbina, dedam tiesu ismetima, nuvarom pacipuot arba remap'a padaryt ir turim apie 220-230ag. Vat tada ieskosiu 3.0 v6 paziuret kas gavos is mano variklio.Man idomu pasidare, kiek buvo islosta dedant sita 2.0 turbo? Standartiskai tai 99 kw, o dabar patapo 108? Tai gal tada geriau reikejo det is 306 ar citroen xsaros 110 ar 120 kw 2.0 16v? Arba juos suhibridint ir gaut senaji T 16.
Ar labai jaucias galios padidejimas? Kaip pagreitejimas?Ar bandei draguot su 3.0 24v?
Tureciau kita arba dar kita savaite nuvaryt ant dyno stendo, tada bus aiskiau ka dabar turiu po kapotu.
Posted 2008 August 03 - 00:13
bet V6 uzturbint Uk kainuoja 5000svaru, tai irgi manau per brangus malonumas.jo is turbo variklio greiciau ir pigiau galima isgauti daugiau ag,nei is atmosferiko,
bet lyginant standartinius tai v6 visa galva auksciau,vien del sukimo momento
as pats mastau imti 4golfa 1.8t ir burt is jo,vien uscipavus 220 ag,
Posted 2008 August 03 - 09:43
Posted 2008 August 03 - 13:59
T16 - The top of the line, 200 hp (150 kW) at 1,1 bar (normal boost) 220 hp at 1,3 bar (overboost) for 45 sec. 2.0 L 16-valve turbocharged XU10J4TE engine with watercooled chargecooler, constant four wheel drive with 53/47% power distribution. 1046 examples were built, 10 of them for the French Police.teisingas pamastymas, peugeot net taip ir buvo padares, buvo isleides modeli 405 T 16, jei neklystu tai toks vienas yra ir Lietuvoj, kiek zinoma(gal ir klystu) tai ju buvo pagaminta tik 400 vienetu,is kuriu 120 gavo prancuzu "mentai"
Beje nesenai buvau uztikes viena parduodama, tai kaina uz 92 metu 7000 euru.
Pasitaisau, "mentai" gavo tik 50.
Posted 2008 August 03 - 14:09
Zinoma, kad mazesnis, net nesigincijama del sio aspekto, bet kaip buvo mineta nesudetinga ant jo butu uzmauti turbina.T16 suspaudimo laipsnis yra mažesnis nei mi16. O mi16 suspaudimo laipsnis toli gražu nėra mažas. Painiojatės vyrai.
Posted 2009 April 28 - 13:51
Edited by krw_du, 2009 April 28 - 13:51.
0 members, 2 guests, 0 anonymous users