Peršokti prie turinio


variklio galios didinimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 62

#21 Svečias_kobrik_*

Svečias_kobrik_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 liepos 24 - 20:36

tu "vainiau" dar nuo kankordo varykli idek :D :D :D busi kaip taxi filme :P
  • 0

#22 Svečias_Pilkas_*

Svečias_Pilkas_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 liepos 24 - 20:54

na cia matau kosmoselis jau darosi, NEAPSIMOKA - kaip kitaip pasakyti,planuoji projekta: sveikytina, bet... neprotinga.... begale kitu smulkmenu islys turbo? tai tik 10 % to ka po to turesi sudeti, jau pigiau manau deti isvis kita varikli su turbo (kad ir ne pugo) :))) o kur asmeniskai ta galia naudosi? sviesoforai? gariunai? ar prof. sportuosi? gyvanau ta ideja kokius puse metu, bet pagaliau gryzau i zemele...
  • 0

#23 Ekosbrista

Ekosbrista
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 243
  • Vieta:Trondheimas, Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 ir Outlander Instyle+

Parašyta 2008 liepos 31 - 14:35

Linukas pries menesi dare keitima: i 406c vietoj 2L variklio dejo 406 2L turbinini, 147ag. Nezinau, kaip rezultatai. Snekejausi su juo pirma remonto diena. Zadejo ideti nuotraukas ir ispudzius, jei viskas pasiseks. :beer:
  • 0

#24 Svečias_kazinak_*

Svečias_kazinak_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 liepos 31 - 18:18

pas tave 3.0 ar 2.0 variklis,jei antrasis tai siulau i pirmaji iskeisti :D o po to apie turbas svajoti
  • 0

#25 Svečias_kazinak_*

Svečias_kazinak_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 liepos 31 - 18:20

be problemu,be to as tuoj irgi puga pirksiu :D

tu is kokio miesto ?kaip suprantu uk randiesi
  • 0

#26 Linukas

Linukas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 660
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:406 Coupe T3 turbo

Parašyta 2008 liepos 31 - 22:23

Linukas pries menesi dare keitima: i 406c vietoj 2L variklio dejo 406 2L turbinini, 147ag. Nezinau, kaip rezultatai. Snekejausi su juo pirma remonto diena. Zadejo ideti nuotraukas ir ispudzius, jei viskas pasiseks.  :beer:

na variklis pakeistas, isejo pigiau nei kokioj firmoj det turbina...
Vaizdelis toks dabar po kapotu:
Posted Image
  • 0

#27 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2008 liepos 31 - 23:01

Linukas pries menesi dare keitima: i 406c vietoj 2L variklio dejo 406 2L turbinini, 147ag. Nezinau, kaip rezultatai. Snekejausi su juo pirma remonto diena. Zadejo ideti nuotraukas ir ispudzius, jei viskas pasiseks. :beer:

Man idomu pasidare, kiek buvo islosta dedant sita 2.0 turbo? Standartiskai tai 99 kw, o dabar patapo 108? Tai gal tada geriau reikejo det is 306 ar citroen xsaros 110 ar 120 kw 2.0 16v? Arba juos suhibridint ir gaut senaji T 16.
Ar labai jaucias galios padidejimas? Kaip pagreitejimas?Ar bandei draguot su 3.0 24v?
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#28 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2008 rugpjūčio 01 - 00:41

pas tave 3.0 ar 2.0 variklis,jei antrasis tai siulau i pirmaji iskeisti :D
o po to apie turbas svajoti

Siaip as tau siulau pirma pasiskaitineti nuo pirmo posto iki paskutinio,o ne eiti i paskutini......
rase juk 3.0 v6
  • 0

#29 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2008 rugpjūčio 01 - 12:26

Migo varikliuko mazas suspaudimo laipsnis, manau ant jo standarto protingiausia deti turba ;) Papasakok Linai apie ispudzius isidejus kita varikli, niuansus ir problemas keiciant varikli, pats darei ar kaip?
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#30 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2008 rugpjūčio 01 - 12:55

Migo varikliuko mazas suspaudimo laipsnis, manau ant jo standarto protingiausia deti turba ;) Papasakok Linai apie ispudzius isidejus kita varikli, niuansus ir problemas keiciant varikli, pats darei ar kaip?

teisingas pamastymas, peugeot net taip ir buvo padares, buvo isleides modeli 405 T 16, jei neklystu tai toks vienas yra ir Lietuvoj, kiek zinoma(gal ir klystu) tai ju buvo pagaminta tik 400 vienetu,is kuriu 120 gavo prancuzu "mentai"
Beje nesenai buvau uztikes viena parduodama, tai kaina uz 92 metu 7000 euru.
Pasitaisau, "mentai" gavo tik 50.
Buvo dar ir 205 T 16, ju pagaminta tik 200, kadangi norint dalyvauti pasaulio cempionate tais laikais reikejo, kad butu ir gatvese toks pats. Va tai sito kaina dabar prasideda nuo 50000.

Šį pranešimą redagavo MKS999: 2008 rugpjūčio 01 - 13:17

  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#31 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2008 rugpjūčio 01 - 14:59

T16 suspaudimo laipsnis yra mažesnis nei mi16. O mi16 suspaudimo laipsnis toli gražu nėra mažas. Painiojatės vyrai.
  • 0

#32 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2008 rugpjūčio 01 - 16:54

Kadangi vel pakuret tema apie turbinima , tai neiskentes paieskojau ir radau pakvaisusius olandus , kurie pasizymi tuo ,kad perka skurdziausios komplektacijos masinas , bet sugeba taip paturbint pezus, net baisu pagalvojus. www.dp-engineering.nl sudet dvi turbas ant 1.4 variklio ir vietoj 75 gaut 175, cia tai reik maisa zoles supest , kad iki to dasigalvot. Bet fainiausias ju projektas, tai 3.0 24v paturbinimas, va cia tai is tikruju jega. Nors is kitos puses, tai buvo tokia prancuzu kompanija "Venturi" kuri savo bolidams kaip varikli eme peugeot 3.0 24v ir ji turbino, ko pasekoje gaudavo 300 ar 400 arkliu.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#33 Svečias_kazinak_*

Svečias_kazinak_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 rugpjūčio 01 - 18:01

Kadangi vel pakuret tema apie turbinima , tai neiskentes paieskojau ir radau pakvaisusius olandus , kurie pasizymi tuo ,kad perka skurdziausios komplektacijos masinas , bet sugeba taip paturbint pezus, net baisu pagalvojus.
www.dp-engineering.nl
sudet dvi turbas ant 1.4 variklio ir vietoj 75 gaut 175, cia tai reik maisa zoles supest , kad iki to dasigalvot.
Bet fainiausias ju projektas, tai 3.0 24v paturbinimas, va cia tai is tikruju jega.
Nors is kitos puses, tai buvo tokia prancuzu kompanija "Venturi" kuri savo bolidams kaip varikli eme peugeot 3.0 24v ir ji turbino, ko pasekoje gaudavo 300 ar 400 arkliu.

koks tolkas ant 1.4 kazka daryt,kai 2.0 vidutiniskai apie 150 ag turi,
duok tokius pin ingus lietuviui ir jnis tau padarys,viskas zinok atsiremia i pinigus tokiuose reikaluose,vien protu neuzturbinsi masinos

Šį pranešimą redagavo kazinak: 2008 rugpjūčio 01 - 18:01

  • 0

#34 Linukas

Linukas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 660
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:406 Coupe T3 turbo

Parašyta 2008 rugpjūčio 02 - 01:22

Man idomu pasidare, kiek buvo islosta dedant sita 2.0 turbo? Standartiskai tai 99 kw, o dabar patapo 108? Tai gal tada geriau reikejo det is 306 ar citroen xsaros 110 ar 120 kw 2.0 16v? Arba juos suhibridint ir gaut senaji T 16.
Ar labai jaucias galios padidejimas? Kaip pagreitejimas?Ar bandei draguot su 3.0 24v?

na kaipcia pasakius, galios padidejimas tikrai jauciasi. Vaziuoji kaip su dvi litriu paprastu, bet kai turbina pradeda savo darba visai kitas vaziavimas. Dvilitriam 2.0 16 voztuvu buvo 136ag, o 2.0 8valve turbo yra apie 150ag. Skirtumas nedidelis bet jauciasi. Su 3.0v6 nedragavau, nes nepasitaike proga. Dejau vien todel sita varikli, kad is jo galima daugiau ispaust nei is kokio T16. Pvz: keiciam bova, satom i prieki interkuleri, Dedam T25/T28 turbina, dedam tiesu ismetima, nuvarom pacipuot arba remap'a padaryt ir turim apie 220-230ag. Vat tada ieskosiu 3.0 v6 paziuret kas gavos is mano variklio.
Tureciau kita arba dar kita savaite nuvaryt ant dyno stendo, tada bus aiskiau ka dabar turiu po kapotu.
  • 0

#35 Svečias_kazinak_*

Svečias_kazinak_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 rugpjūčio 02 - 11:33

Man idomu pasidare, kiek buvo islosta dedant sita 2.0 turbo? Standartiskai tai 99 kw, o dabar patapo 108? Tai gal tada geriau reikejo det is 306 ar citroen xsaros 110 ar 120 kw 2.0 16v? Arba juos suhibridint ir gaut senaji T 16.
Ar labai jaucias galios padidejimas? Kaip pagreitejimas?Ar bandei draguot su 3.0 24v?

na kaipcia pasakius, galios padidejimas tikrai jauciasi. Vaziuoji kaip su dvi litriu paprastu, bet kai turbina pradeda savo darba visai kitas vaziavimas. Dvilitriam 2.0 16 voztuvu buvo 136ag, o 2.0 8valve turbo yra apie 150ag. Skirtumas nedidelis bet jauciasi. Su 3.0v6 nedragavau, nes nepasitaike proga. Dejau vien todel sita varikli, kad is jo galima daugiau ispaust nei is kokio T16. Pvz: keiciam bova, satom i prieki interkuleri, Dedam T25/T28 turbina, dedam tiesu ismetima, nuvarom pacipuot arba remap'a padaryt ir turim apie 220-230ag. Vat tada ieskosiu 3.0 v6 paziuret kas gavos is mano variklio.
Tureciau kita arba dar kita savaite nuvaryt ant dyno stendo, tada bus aiskiau ka dabar turiu po kapotu.

jo is turbo variklio greiciau ir pigiau galima isgauti daugiau ag,nei is atmosferiko,

bet lyginant standartinius tai v6 visa galva auksciau,vien del sukimo momento

as pats mastau imti 4golfa 1.8t ir burt is jo,vien uscipavus 220 ag,
  • 0

#36 Linukas

Linukas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 660
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:406 Coupe T3 turbo

Parašyta 2008 rugpjūčio 03 - 00:13

jo is turbo variklio greiciau ir pigiau galima isgauti daugiau ag,nei is atmosferiko,

bet lyginant standartinius tai v6 visa galva auksciau,vien del sukimo momento

as pats mastau imti 4golfa 1.8t ir burt is jo,vien uscipavus 220 ag,

bet V6 uzturbint Uk kainuoja 5000svaru, tai irgi manau per brangus malonumas.
  • 0

#37 kentasxxxx

kentasxxxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 151
  • Vieta:Lietuva, Kaunas
  • Automobilis:peugeot 106

Parašyta 2008 rugpjūčio 03 - 09:43

nu i toki peugeota tj kajp ir nlb apsimoka det turba, bet wa i 205 mi16 :rolleyes: ...
  • 0
205 Rallye 1.9 GTi... vienas vargas ir 0 malonumo ----- Sold
Slideshow
405 Gri---------------------------------------------------Trashed
Audi 90 Quattro antroji legenda :D ----------------------- Sold
Honda civic ------------------------------------------------- Sold
Peugeot 106 0.9 ---------------------- Apseisim be raketos :)
Peugeot 405 mi16 ----------------------------------------- Sold
Renault Clio -------------------------------------------------Sold
Bmw e34 535 ----------------------------------------------- Sold
Bmw e34 525 ------------------------ oi zajabys aparatas, sold
Peugeot 106 ale quicksilver --------------------------- daily car

#38 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2008 rugpjūčio 03 - 13:59

teisingas pamastymas, peugeot net taip ir buvo padares, buvo isleides modeli 405 T 16, jei neklystu tai toks vienas yra ir Lietuvoj, kiek zinoma(gal ir klystu) tai ju buvo pagaminta tik 400 vienetu,is kuriu 120 gavo prancuzu "mentai"
Beje nesenai buvau uztikes viena parduodama, tai kaina uz 92 metu 7000 euru.
Pasitaisau, "mentai" gavo tik 50.

T16 - The top of the line, 200 hp (150 kW) at 1,1 bar (normal boost) 220 hp at 1,3 bar (overboost) for 45 sec. 2.0 L 16-valve turbocharged XU10J4TE engine with watercooled chargecooler, constant four wheel drive with 53/47% power distribution. 1046 examples were built, 10 of them for the French Police.

saltinis: http://en.wikipedia....iki/Peugeot_405

Kaip bebutu ispudinga masinyte ziurint i jos duomenis :rolleyes:
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#39 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2008 rugpjūčio 03 - 14:09

T16 suspaudimo laipsnis yra mažesnis nei mi16. O mi16 suspaudimo laipsnis toli gražu nėra mažas. Painiojatės vyrai.

Zinoma, kad mazesnis, net nesigincijama del sio aspekto, bet kaip buvo mineta nesudetinga ant jo butu uzmauti turbina.

T16 suspaudimo laipsnis yra 8, saltinis: http://www.globalcar...ot_405_T_16.htm
Mi16 suspaudimo laipsnis yra 10,4 saltinis: http://www.globalcar...5_MI-16_4x4.htm
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#40 Svečias_Stepas_*

Svečias_Stepas_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 balandžio 28 - 13:51

nenoriu pradet naujos temos tad pratesiu sita... tik nerkitikuokit ir pan... daug reiktu keisti visko jei noreciau pakeisti is 406 96m, 2l 16v i 3l varikli?

Šį pranešimą redagavo krw_du: 2009 balandžio 28 - 13:51

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0