variklio galios didinimas
#41
Parašyta 2009 balandžio 28 - 15:27
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
#42
Parašyta 2009 balandžio 28 - 17:18
Pigiau nusipirkti trilitri arba bandyk spausti viska is dvilitrio, kaip as.Ag kiekis dvilitrio beveik tiek pat kiek trilitrio pas mane.Jei idomu PMnenoriu pradet naujos temos tad pratesiu sita... tik nerkitikuokit ir pan... daug reiktu keisti visko jei noreciau pakeisti is 406 96m, 2l 16v i 3l varikli?
#43
Parašyta 2009 balandžio 28 - 20:42
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
#44
Parašyta 2009 balandžio 28 - 21:46
Isideti ne pigiau, nusipirkti pigiau.Nu tai pasakok cia, nes jei pas tave nera turbo, tai ir man idomu kaip ~30-40kw pridejai atmosferikui ir uz kokia suma
Jeigu ir taip yra, nors kol nepapasakosi kokie modai nelabai tikiu, vistiek v6 isideti butu pigiau
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#45
Parašyta 2009 balandžio 28 - 21:47
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
#46 Svečias_legalus406_*
Parašyta 2009 balandžio 28 - 22:23
#47
Parašyta 2009 balandžio 28 - 22:25
idomu ir man ka ten padares, turbut sena varikli apkarstes GTi 6 dalim ?Pigiau nusipirkti trilitri arba bandyk spausti viska is dvilitrio, kaip as.Ag kiekis dvilitrio beveik tiek pat kiek trilitrio pas mane.Jei idomu PM
#48
Parašyta 2009 balandžio 28 - 22:30
tai kad kaip tik neidomu, kai kiekvienas pacukas ''ale tiuningistas'' gali turet tokia...Kam deti begale investiciju y masina ir pakelti galia kai gali kita nupirkti uz panasia kiana, greitesne. Jei jau svarbiausia yra greitis, tai pasikeisk marke kita uz panasia kaina.
Pvz. 406 3.0 v6 ysibegeja iki 100 per 7.9 s
A4 1.8 t --II-- iki 100 per 8.1 s. 150 Ag.
Audi nuvesk y vimota ir uz 700 lt pakels iki 200 Ag. Turesi greita masina , kuri darys visus trilitrius bmw, ar pug. Suvartos kuro maziau, ir draudimas pigiau kainuos. Neisvadinkit "ziedu valdovu" cia tik pvz, bet jei svarbiausia jum yra greitis, tai pasidairykit ir y kitus modelius, kurie jau inzinieriu buvo paturbinti ;)
geriau kazka turet kitokio, nei turi visi... pvz: idet i 205 3.0 varikli, ar paprasta su turbo....
Vis kazkas naujesnio, nei paprasta a4 su turbina...
#49 Svečias_legalus406_*
Parašyta 2009 balandžio 28 - 22:45
#50
Parašyta 2009 balandžio 28 - 23:01
tai butinai reikia daryt su protu, nei eit iskart max...205 su 3.0 v6 kitas reikalas ( kitos problemos-aerodinamoka ir t.t.), bet y paprasta 406 mest turbina, ir stebuklo neisgauti is to irgi nekas.
Zinau viena kuris crx turbindamas 3 variklius pakeite, o galu gale teko visus vidurius y kaltinius det ir islaidu suma kosminė.
na del 406 gal ir taip... bet tokiu nedaug..
#51 Svečias_legalus406_*
Parašyta 2009 balandžio 28 - 23:16
#52
Parašyta 2009 balandžio 28 - 23:20
na jei kaip auksciau kaliegos kalbejo apie paprasta 2.0 16 voztuvu, tai blokas ten panasiai tinka GTi6. Gti6 ir 2.0 8 voztuvu turbo varikis atlaiko iki 300 ag. manau per akis tu kumeliu neperrenkant variklio..Su protu ir dare, tiesiog variklis originalus turbinos neatlaike, apkrovos ne tos. Jauciu tas pats ir ant pugo, kazi ko nepribursi su tuo paciu varikliu o islaidu daug. Visgi dziugu kad yra entuziastu kuriu vienas is desimties, kazka padaro, parodo ir duoda peno forumui. ;)
#53 Svečias_Stepas_*
Parašyta 2009 balandžio 29 - 07:48
#54
Parašyta 2009 balandžio 29 - 08:40
Linukas norejo pasakyt, kad daug paprasciau yra isidet kita varikli su turbina negu kazka burt. Cia cupui, nes sedanui jau ir taip yra modelis su turbina.tai nori pasakyt kad nereiktu perrinkinet variklio ir butu galima idet turbina be lb dideliu islaidu?
O del turbinu uzdejimo ant paprasto atmosferiko tai nebesvaikit, as irgi ta pati masciau, kol nepamaciau isardyto turbininio variklio.
Nors is isores niekas neatskyrtu 2.0 ir 2.0 turbo varikliu, taciau visa esme viduriuose.
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#55
Parašyta 2009 balandžio 29 - 11:03
Dovanok, bet įtariu, kad net nebandei lygint. Skirtumas akivaizdus...... is isores niekas neatskyrtu 2.0 ir 2.0 turbo varikliu...
#56
Parašyta 2009 balandžio 29 - 11:16
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
#57
Parašyta 2009 balandžio 29 - 12:56
Butent. Pliki varikliai identiski.O gal jis lygino visiskai nuogus variklius
Šį pranešimą redagavo MKS999: 2009 balandžio 29 - 12:57
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#58 Svečias_Stepas_*
Parašyta 2009 balandžio 29 - 13:28
#59
Parašyta 2009 balandžio 29 - 13:45
Plikas variklis - be starterio, generatoriaus, siurblio ir t.t., tačiau su galvute. O vat galvutės ryškiai skiriasi...Butent. Pliki varikliai identiski.
#60
Parašyta 2009 balandžio 29 - 14:56
Jimmy, ar kartais ne 16v dvilitri turejai galvoj? Nes 2.0 89kw ir 2.0 turbo 104 ar 108 kw is isores niekuo nesiskiria.Plikas variklis - be starterio, generatoriaus, siurblio ir t.t., tačiau su galvute. O vat galvutės ryškiai skiriasi...
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0