Kokie Atsiliepimai Apie 405 Variklius 1.6 Ir 1.8?
#21 Svečias_gile_*
Posted 2003 November 19 - 11:09
#22
Posted 2003 November 19 - 11:21
Žinoma - ar manai kitaip? Ko gero nenorėtum, kad santechnikas vietoj seselės būt?norint pasidaryti klizma, reik gerai pasirink sesele, kuri supranta ka daro?
Tarp kitko man klizma ir dujos bendrų asociacijų nekelia
#23
Posted 2003 November 19 - 11:22
Aidai, please, koordinatesKaina atrodo 2200 evro, bet itariu derybu objektas. Jei idomu, imesiu koordinates.
#24
Posted 2003 November 19 - 11:28
Žinot kodėl blogi pugų dyzeliniai varikliai? O todėl, kad malkom nesikūrenakuo sis variklis blogas? Faktai plyz.
Įsiurbimo kolektorius plastikinis - norint įdėt dujas reik gerai pasirinkt meistrus, kurie supranta ką daro
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#25
Posted 2003 November 19 - 11:30
A chia butina procedura su tuo paverzhimu?... bo kaip tais pravazhiavau daug daugiau, po tarpines keitimo... ir nieko neverzhiauPo galvos nukelimo, pravaziavus berods 2kkm, nebuvo paverzta galva
Galva buvo perverzta
ir t.t. ir pan.
#26
Posted 2003 November 19 - 11:32
Nenorejau lyginti vieno su kitu, taciau norejau pasakyti vieninteli dalyka, jog pries imantis ka nors daryti reikia bent jau minimaliai suprasti ka_ruosiesi_daryti. O kaltinti plastikini kolektoriu kaip bloga konstrukcini sprendima, nes neina kreivarankiams meistrams ideti duju, yra mazu maziausiai kvaila. Variklis gali buti vadinamas nevykusiu tik tuo atveju, jei normalios eksplotacijos metu, is jo neina isspausti to, kas buvo numatyta gamintojo.Tarp kitko man klizma ir dujos bendrų asociacijų nekelia
#27
Posted 2003 November 19 - 11:36
Taip. Butina. Taip pat LABAI rekomenduojama (jei nenori vel keisti tarpines) keisti galvos varztus po kiekvieno galvos nukelimo. Rimtesniuose servisuose (kur remontui paprastai suteikiama garantija) po tokio taupumo, garantija netaikoma.A chia butina procedura su tuo paverzhimu?... bo kaip tais pravazhiavau daug daugiau, po tarpines keitimo... ir nieko neverzhiau
#28
Posted 2003 November 19 - 11:39
O kaltinti plastikini kolektoriu kaip bloga konstrukcini sprendima, nes neina kreivarankiams meistrams ideti duju, yra mazu maziausiai kvaila. Variklis gali buti vadinamas nevykusiu tik tuo atveju, jei normalios eksplotacijos metu, is jo neina isspausti to, kas buvo numatyta gamintojo.
Nu aš tą patį norėjau pasakyt, tik netiesiogiai
#29
Posted 2003 November 19 - 11:43
A chia butina procedura su tuo paverzhimu?... bo kaip tais pravazhiavau daug daugiau, po tarpines keitimo... ir nieko neverzhiau
Taip. Butina.
Aš esu girdėjęs kad tai priklauso nuo tarpinės susėdimo ir faktiškai tai turėtų nurodyt tarpinės gamintojas. Paveržimas daromas todėl kad kai kurios (ko gero dauguma) tarpinių sėda dar kurį laiką eksploatuojamam varikly
#30
Posted 2003 November 19 - 11:46
2 aroone service centre: tai man dabar puse metu pravazhinejus, dar verta verzhti ar jau nebe?Taip. Butina. Taip pat LABAI rekomenduojama (jei nenori vel keisti tarpines) keisti galvos varztus po kiekvieno galvos nukelimo. Rimtesniuose servisuose (kur remontui paprastai suteikiama garantija) po tokio taupumo, garantija netaikoma.A chia butina procedura su tuo paverzhimu?... bo kaip tais pravazhiavau daug daugiau, po tarpines keitimo... ir nieko neverzhiau
#31
Posted 2003 November 19 - 12:00
2 aroone service centre: tai man dabar puse metu pravazhinejus, dar verta verzhti ar jau nebe?
Ir prie to pačio - kiek veržt?
#32
Posted 2003 November 19 - 12:07
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#33
Posted 2003 November 19 - 12:15
Reik ziuret manualus. Jei teisingai pamenu, kalba eina apie pasukimo kampa, t.y. ar tai 1/3, 1/4 apsukimo ar panasaus skaicius. Beje, priverzimas reikalingas ne tiek del tarpines sedimo, kiek del nauju varztu issitempimo.Ir prie to pačio - kiek veržt?
#34
Posted 2003 November 19 - 12:29
Tesiame viktoriną: ar varztu nepakeitus verzimas turi prasme? Ir vis dar neishgirdau atsakymo ar puse metu pravazhinejus, dar verta verzhti ar jau nebe? fianksBeje, priverzimas reikalingas ne tiek del tarpines sedimo, kiek del nauju varztu issitempimo.
#35
Posted 2003 November 19 - 12:30
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#36
Posted 2003 November 19 - 12:33
Tiek laiko pravažinėjus, jeigu pašalinio efekto nepasimatė, tai jau neverta nieko daryt, tuo labiau jeigu varžtai jau nenauji. Tas paveržimas kaip Aroonė sakė, būtent reikalingas dėl varžtų, nes nauji varžtai po pirmo priveržimo ir kaitimų gali šiek tiek pailgėt, todėl tas labai svarbu.Tesiame viktoriną: ar varztu nepakeitus verzimas turi prasme? Ir vis dar neishgirdau atsakymo ar puse metu pravazhinejus, dar verta verzhti ar jau nebe? fianksBeje, priverzimas reikalingas ne tiek del tarpines sedimo, kiek del nauju varztu issitempimo.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#37
Posted 2003 November 19 - 12:45
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#38 Svečias_Violetinis_*
Posted 2003 November 19 - 13:00
man atrodo as pirmam poste pazymejau,kad gal cia tik man taip nenusisekeapibendrinu:gal ir kreivarankiai...fig znajit na bet anyway kad kazkoks nedadarytas tas mataras tai faktas...na nebent mano masina nuvaziavus pora trejeta kartu tiek kiek rodo...ir jei jos visi savininkai ja greze
gal ir kreivarankiai bet variklis vistiek blogas....
klausimas:
kuo sis variklis blogas? Faktai plyz. Ne emocijos, bet konkretus faktai.
#39
Posted 2003 November 19 - 13:17
Ir prie to pačio - kiek veržt?
Reik ziuret manualus.
Deja pons Aroone, Haynes manualai, kiek pamenu, apie paveržimą po n kkm didvyriškai nutyli ;) Apie tai užsimena tik sovietinių laikų manualai , bet ...
#40 Svečias_lelius_*
Posted 2003 November 19 - 13:19
Ziuriu kad geriausia 88KW variklis tai ir traukos yra,nereik smaukyt lenkiat visokius prisikakinusius ir ekonomija normali a ir dujas idejus prolemu nesimato.dekui,nereikia.Man reik tik universalo,be to bus su lietuviskais nr,o tokiu man kolkas nereikia.Bo visi cia tada ziuri kas tu ir iskur busi
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users