Jump to content


Kokie Atsiliepimai Apie 405 Variklius 1.6 Ir 1.8?


  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#21 Svečias_gile_*

Svečias_gile_*
  • Svečiai

Posted 2003 November 19 - 11:09

i mano plastikini kolektoriu imontavo du apsauginius voztuvus. Kol kas no problem. Tiesa cia 2L.
  • 0

#22 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • posts 1,747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Posted 2003 November 19 - 11:21

norint pasidaryti klizma, reik gerai pasirink sesele, kuri supranta ka daro?

Žinoma - ar manai kitaip? :lol: Ko gero nenorėtum, kad santechnikas vietoj seselės būt? :blush:
Tarp kitko man klizma ir dujos bendrų asociacijų nekelia -_-
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#23 sukceno

sukceno
  • Senbuviai
  • posts 651
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:C4 Grand Picasso 1,6HDi robot 2009

Posted 2003 November 19 - 11:22

Kaina atrodo 2200 evro, bet itariu derybu objektas. Jei idomu, imesiu koordinates.

Aidai, please, koordinates
  • 0

#24 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • posts 5,860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2003 November 19 - 11:28

kuo sis variklis blogas? Faktai plyz.


Įsiurbimo kolektorius plastikinis - norint įdėt dujas reik gerai pasirinkt meistrus, kurie supranta ką daro ^_^ :P

Žinot kodėl blogi pugų dyzeliniai varikliai? O todėl, kad malkom nesikūrena :angry:
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#25 Chechenas

Chechenas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 510
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:4o6 '00m. 2.0HDI / 3o6 '93 m. 1.4XR

Posted 2003 November 19 - 11:30

Po galvos nukelimo, pravaziavus berods 2kkm, nebuvo paverzta galva
Galva buvo perverzta
ir t.t. ir pan.

A chia butina procedura su tuo paverzhimu?... :huh: bo kaip tais pravazhiavau daug daugiau, po tarpines keitimo... ir nieko neverzhiau
  • 0
Scenario planning

#26 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • posts 3,410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Posted 2003 November 19 - 11:32

Tarp kitko man klizma ir dujos bendrų asociacijų nekelia

Nenorejau lyginti vieno su kitu, taciau norejau pasakyti vieninteli dalyka, jog pries imantis ka nors daryti reikia bent jau minimaliai suprasti ka_ruosiesi_daryti. O kaltinti plastikini kolektoriu kaip bloga konstrukcini sprendima, nes neina kreivarankiams meistrams ideti duju, yra mazu maziausiai kvaila. Variklis gali buti vadinamas nevykusiu tik tuo atveju, jei normalios eksplotacijos metu, is jo neina isspausti to, kas buvo numatyta gamintojo.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#27 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • posts 3,410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Posted 2003 November 19 - 11:36

A chia butina procedura su tuo paverzhimu?... :huh: bo kaip tais pravazhiavau daug daugiau, po tarpines keitimo... ir nieko neverzhiau

Taip. Butina. Taip pat LABAI rekomenduojama (jei nenori vel keisti tarpines) keisti galvos varztus po kiekvieno galvos nukelimo. Rimtesniuose servisuose (kur remontui paprastai suteikiama garantija) po tokio taupumo, garantija netaikoma.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#28 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • posts 1,747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Posted 2003 November 19 - 11:39

O kaltinti plastikini kolektoriu kaip bloga konstrukcini sprendima, nes neina kreivarankiams meistrams ideti duju, yra mazu maziausiai kvaila. Variklis gali buti vadinamas nevykusiu tik tuo atveju, jei normalios eksplotacijos metu, is jo neina isspausti to, kas buvo numatyta gamintojo.


Nu aš tą patį norėjau pasakyt, tik netiesiogiai ;] ^_^
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#29 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • posts 1,747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Posted 2003 November 19 - 11:43

A chia butina procedura su tuo paverzhimu?...  bo kaip tais pravazhiavau daug daugiau, po tarpines keitimo... ir nieko neverzhiau 

Taip. Butina.


Aš esu girdėjęs kad tai priklauso nuo tarpinės susėdimo ir faktiškai tai turėtų nurodyt tarpinės gamintojas. Paveržimas daromas todėl kad kai kurios (ko gero dauguma) tarpinių sėda dar kurį laiką eksploatuojamam varikly
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#30 Chechenas

Chechenas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 510
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:4o6 '00m. 2.0HDI / 3o6 '93 m. 1.4XR

Posted 2003 November 19 - 11:46

A chia butina procedura su tuo paverzhimu?... :huh:  bo kaip tais pravazhiavau daug daugiau, po tarpines keitimo... ir nieko neverzhiau

Taip. Butina. Taip pat LABAI rekomenduojama (jei nenori vel keisti tarpines) keisti galvos varztus po kiekvieno galvos nukelimo. Rimtesniuose servisuose (kur remontui paprastai suteikiama garantija) po tokio taupumo, garantija netaikoma.

2 aroone service centre: tai man dabar puse metu pravazhinejus, dar verta verzhti ar jau nebe?
  • 0
Scenario planning

#31 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • posts 1,747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Posted 2003 November 19 - 12:00

2 aroone service centre: tai man dabar puse metu pravazhinejus, dar verta verzhti ar jau nebe?


Ir prie to pačio - kiek veržt?
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#32 fla

fla
  • Senbuviai
  • posts 1,118
  • Vieta:vilnius
  • Automobilis:peugeot

Posted 2003 November 19 - 12:07

Is savo karcios patirties su 1.9 varikliu - du kartus nesekmingai keista tarpine nekeiciant varztu ir nepaverzinejat galvos :blink: , trecia karta pakeisti varztai ir paverzta galva dave teigiama rezultata, Pikapas po siai dienai vazineja su tuo varikliu ir tarpine nesiskundzia :P , o uzverzimo momentai pdf manuale aprasyti.
  • 0

405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now -  308, 308 sw 


#33 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • posts 3,410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Posted 2003 November 19 - 12:15

Ir prie to pačio - kiek veržt?

Reik ziuret manualus. Jei teisingai pamenu, kalba eina apie pasukimo kampa, t.y. ar tai 1/3, 1/4 apsukimo ar panasaus skaicius. Beje, priverzimas reikalingas ne tiek del tarpines sedimo, kiek del nauju varztu issitempimo.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#34 Chechenas

Chechenas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 510
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:4o6 '00m. 2.0HDI / 3o6 '93 m. 1.4XR

Posted 2003 November 19 - 12:29

Beje, priverzimas reikalingas ne tiek del tarpines sedimo, kiek del nauju varztu issitempimo.

Tesiame viktoriną: ar varztu nepakeitus verzimas turi prasme? Ir vis dar neishgirdau atsakymo ar puse metu pravazhinejus, dar verta verzhti ar jau nebe? fianks :beer:
  • 0
Scenario planning

#35 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • posts 5,860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2003 November 19 - 12:30

Šiaip paveržimai tai gerai, bet aš niekada to nedarydavau, nors galvų gal apie 20 prisukęs ir niekas niekada nesiskundė, kad blogai, beje paprastai visas prisukinėdavau be jokių manualų ir spec įrankių (kai sakoma s ruky). Pirmą kartą ir normalų įrankį ir pagal manualus suvaržiau savo diezelo galvą. Tiesą pasakius, kad ramiau poto miegotūsi tai nepasakyčiau :D Ai va dabar prasukau jau virš 2kkm, gal reikia pervaržyt :rolleyes:
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#36 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • posts 5,860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2003 November 19 - 12:33

Beje, priverzimas reikalingas ne tiek del tarpines sedimo, kiek del nauju varztu issitempimo.

Tesiame viktoriną: ar varztu nepakeitus verzimas turi prasme? Ir vis dar neishgirdau atsakymo ar puse metu pravazhinejus, dar verta verzhti ar jau nebe? fianks :beer:

Tiek laiko pravažinėjus, jeigu pašalinio efekto nepasimatė, tai jau neverta nieko daryt, tuo labiau jeigu varžtai jau nenauji. Tas paveržimas kaip Aroonė sakė, būtent reikalingas dėl varžtų, nes nauji varžtai po pirmo priveržimo ir kaitimų gali šiek tiek pailgėt, todėl tas labai svarbu.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#37 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • posts 5,860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2003 November 19 - 12:45

Galiu papasakot bajerį su galvos varžymais. Teko vienam diediokui golfo galvą priveržinėt. Golfukas berods 1977 metų, žodžiu visiškai naujas. Varžtai jau vizualiai man kažkokie keisti pasirodė, galva ryškiai gal n kartų nuiminėta. Na pradedu aš tuos varžtus užsukinėt, pirmos dvi priveržimo pakopos normaliai. Per trečią paveržimo stadiją supratau kuom man tie varžtai įtartini pasirodė, bandau veržt, o jis atgal atšoka :wacko: , žodžiu varžtai jau dirba kaip torsionai, praradę savo standumą ir net 4 tokie varžtai iš 10. Aš jam sakau tėvuk šansų priveržt nėra, nes patys varžtai per išilginę ašį sukasi, jeigu bandysiu per jėgą patempt galiu nutraukt, o jeigu ne, tai galva liks pusiau suvaržyta ir jeigu su tokia pavažinėsit sukraipysit galvą ir bus didelis š... Jis nusprendė, kad ir taip bus gerai, pravažinėjo su tuo golfu gal 3 mėn, poto prakalė kažkam, bet man nieko nesakė aš nieko jo ir neklausiau, ryškiai kažkiek važiavo, bet poto jau matyt pradėjo chernia darytis tai pardavė. Tai tokia istorija. :D
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#38 Svečias_Violetinis_*

Svečias_Violetinis_*
  • Svečiai

Posted 2003 November 19 - 13:00

gal ir kreivarankiai...fig znajit :unsure:  na bet anyway kad kazkoks nedadarytas tas mataras tai faktas...na nebent mano masina nuvaziavus pora trejeta kartu tiek kiek rodo...ir jei jos visi savininkai ja greze :blink:

apibendrinu:
gal ir kreivarankiai bet variklis vistiek blogas....

klausimas:
kuo sis variklis blogas? Faktai plyz. Ne emocijos, bet konkretus faktai.

man atrodo as pirmam poste pazymejau,kad gal cia tik man taip nenusiseke :unsure:
  • 0

#39 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • posts 1,747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Posted 2003 November 19 - 13:17

Ir prie to pačio - kiek veržt? 

Reik ziuret manualus.


Deja pons Aroone, Haynes manualai, kiek pamenu, apie paveržimą po n kkm didvyriškai nutyli ;) Apie tai užsimena tik sovietinių laikų manualai :mellow: , bet ...
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#40 Svečias_lelius_*

Svečias_lelius_*
  • Svečiai

Posted 2003 November 19 - 13:19

dekui,nereikia.Man reik tik universalo,be to bus su lietuviskais nr,o tokiu man kolkas nereikia.Bo visi cia tada ziuri kas tu ir iskur busi :angry:

Ziuriu kad geriausia 88KW variklis tai ir traukos yra,nereik smaukyt lenkiat visokius prisikakinusius ir ekonomija normali a ir dujas idejus prolemu nesimato. :D
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users